En de slavenhandel die de arabieren uitoefenden en die van sub-sahara naar het midden oosten liep was niet internationaal?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:25 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee hoor, slavernij was er al, wij hebben het alleen internationaal gemaakt.
Jij denkt dat in een vrij land alles mag?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:17 schreef Landmass het volgende:
Ik vind trouwens dat racisme moet mogen. We leven ten slotte in een vrij land.
En als iemand anders door gebruik te maken van die vrijheid jou in je vrijheden beperkt ?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:17 schreef Landmass het volgende:
Ik vind trouwens dat racisme moet mogen. We leven ten slotte in een vrij land.
In ieder geval wel dat je alles mag zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij denkt dat in een vrij land alles mag?
Heb jij er wel eens over nagedacht dat je nu niet met een een of andere willekeurige mavo aap aan het praten bent.quote:Heb je wel eens serieus over het begrip vrijheid nagedacht dan?
Hoe kan dat in hemelsnaam? Ik doelde namelijk op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En als iemand anders door gebruik te maken van die vrijheid jou in je vrijheden beperkt ?
Nee, daar heb ik niet over nagedacht, en daar ga ik niet over nadenken, want uitlatingen over je eventuele 'niveau' zijn niet relevant. Je niveau lees ik af aan je posts, en daar ben ik niet echt van onder de indruk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef Landmass het volgende:
[..]
In ieder geval wel dat je alles mag zeggen.
[..]
Heb jij er wel eens over nagedacht dat je nu niet met een een of andere willekeurige mavo aap aan het praten bent.
weleens het oude testament gelezen ?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Nederland de uitvinder van de slavenhandel was. We hebben ook een beschamend internationaal bekend nederlandstalig woord : apartheid
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:26 schreef VEGAN het volgende:
Racisme is vijandig zijn tegen andere rassen
andere rassen of je eigen ras boven andere rassen zetten
het woord zegt het toch, RAS, als je een religie haat dan discrimineer je hooguit
als volgens sommige salonisjes hier een religie haten ook racisme is, dan is iedereen een racist, want iedereen haat wel iets, dan is het haten van racisten ook racisme en ga zo maar door.
slaat dus nergens op
probeer niet de betekenis van een woord te veranderen
de salonisjes zijn alleen maar sterk pro de islam omdat rechts er tegen is
ze hanteren nog steeds het achterlijke: de vijand van mijn vijand is mijn vriend gelul
moeilijk heh zelf nadenken ?
Nou slimpie. Als de wet mij verbeid bepaalde dingen te zeggen is het misschien geen vrij land.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
En natuurlijk mag je niet alles zeggen in een vrij land. Je hebt je maar te houden aan de wet, om maar eens wat te noemen.
Me dunkt dat je in je vrijheid wordt beperkt als je morele vijand zegt je dood te wensen.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:38 schreef Landmass het volgende:
[..]
Hoe kan dat in hemelsnaam? Ik doelde namelijk op de vrijheid van meningsuiting.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:07 schreef Landmass het volgende:
[..]
Nou slimpie. Als de wet mij verbeid bepaalde dingen te zeggen is het misschien geen vrij land.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:26 schreef VEGAN het volgende:
het woord zegt het toch, RAS, als je een religie haat dan discrimineer je hooguit
[...]
probeer niet de betekenis van een woord te veranderen
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wonderlijk, om 'vrij land' te definiėren als een land waarin jij alles mag zeggen wat je wilt.
quote:
Overigens verhoog je het niveau van je posts niet door mij slimpie te noemen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij bent degene die de betekenis van een ras veranderd. De uitspraak van de Hoge Raad is vrij duidelijk samen met de eerder door mij gegeven definitie.
Ras is niet enkel gebaseerd op huidskleur.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:48 schreef Sidekick het volgende:
Moslims wordt denk ik ook als 'ras' gezien, net als Joden. Alleen racisme jegens Joden wordt anti-semitisme genoemd, en verschilt zo eigenlijk alleen in naam van andere vormen van racisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |