Ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
Christine! "wordt".
Het duurde me te langquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Het is natuurlijk niet erg Gruize Muizig om een topic over ons te openen...
En men zal het wel niet waarderen dat er geen mooi plaatje in de OP zit, noch linkjes naar alle eerdere topics... Dus is denk dat er een andere geopend gaat worden.
Maar desondanks:Grijze Muizen!
![]()
Nee hoor. Gebiedende wijs meervoud krijgt een t erbij.quote:
Nee gebiedende wijs, dus word zonder t.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
Christine! "wordt".
Gebiedende wijs meervoud krijgt wel een t.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee gebiedende wijs, dus word zonder t.
ik weet het ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wat is het nou?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. Gebiedende wijs meervoud krijgt een t erbij.. [14.gif]
Je zegt toch ook niet "Kinderen, pakt je jas!" ???quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. Gebiedende wijs meervoud krijgt een t erbij.. [14.gif]
Kijk maar naar mijn sigquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef Tania18 het volgende:
Wat een gezeik over een letter
En Christine jij bent geen grijze muis![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wattes?
Dus je kan zeggen:
Komt hier.
Blijft hier.
Gaat weg.
Dat klinkt als Oud-Nederlands óf Rotterdams.
quote:Gebiedende wijs met DT?
De gebiedende wijs krijgt zelden een T.
Toch zie je vaak "BIEDT hier je spullen aan" of "VERMELDT hier je adres".
In beide gevallen staat er ten onrechte een T aan het eind van het werkwoord.
Hoe kun je dat checken?
Vervang zo'n woord door een synoniem waarvan de stam niet op een T-klank eindigt:
"GEEF hier je spullen" of "NOEM hier je adres". Dan zet je er toch ook geen T achter?
Zie je, Zhenar... we vallen niet op!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dat grijze muizen gebeuren?
Preciesquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Zoals: "Gaat u zitten".
Volgens mij komt die t alleen bij de beleefdheidsvorm (dus "u" enkelvoud of meervoud).quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Zoals: "Gaat u zitten".
quote:Gebiedende wijs enkelvoud of meervoud: kom of komt allen?
Vroeger werd er onderscheid gemaakt.
Tussen gebiedende wijs enkelvoud en gebiedende wijs meervoud.
+ Kom hier jongen!
+ Komt allen tezamen!
Tegenwoordig is er een voorkeur voor de gebiedende wijs enkelvoud.
Zelfs als er een meervoud bedoeld wordt. Andersom is niet toegestaan.
± Kom allemaal maar eens hier!
- Komt hier sloerie!
Uitleg pleasequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je, Zhenar... we vallen niet op!
quote:bijna even zoo algemeen is het aangenomen, het enkelvoud der gebiedende wijs zonder, en het meervoud met eenet uit te drukken, als: hoor gij, hoort gij; onaangezien in hoor gij, een meervoudige persoon bij een werkwoord in het enkelvoud gevoegd wordt.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies.
Of zoals: "Eet een koekje"
Houe zo!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je, Zhenar... we vallen niet op!
Bron komt uit 1933?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:31 schreef BVO het volgende:
[..].
Misschien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:31 schreef Tania18 het volgende:
Beev, gaat de Sylvia verhaallijn eruit??![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:32 schreef Christine het volgende:
> Schopje TTK
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Moet je maar geen typfouten maken
quote:Vraag
Komt er een -t na de stam van het werkwoord in de gebiedende wijs meervoud, bijvoorbeeld in: Natuurliefhebbers, word/wordt nu lid van Greenpeace?
Antwoord
Nee. Zowel in de gebiedende wijs enkelvoud als in de gebiedende wijs meervoud schrijven we alleen de stam van het werkwoord, dus: word lid en lever nu uw bijdrage.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:34 schreef Tania18 het volgende:
Vroeger was het wel met een -t erachter geloof ik![]()
Dat gevoel ken ik, ik heb er net een literatuuronderzoek van 85 pagina's over geschrevenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:34 schreef Christine het volgende:
En ik voelde me al Hoe voel je je nu? #280
Ja hallo, we leven niet meer in de 20ste eeuw! Dit zijn moderne tijden, waar taalverloedering hoogtij viert!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:34 schreef Tania18 het volgende:
Vroeger was het wel met een -t erachter geloof ik![]()
Die moet toch winnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat denk je?
Staan er handige tips in?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, ik heb er net een literatuuronderzoek van 85 pagina's over geschreven
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, we leven niet meer in de 20ste eeuw! Dit zijn moderne tijden, waar taalverloedering hoogtij viert!
Het mag tegenwoordig nog steeds met een t hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Nu is dat allleen maar zo bij de u-vorm
"Gaat u zitten"
Ben je ook taalpurist? Zo ja, dan kan dat één van de toelatingscriteria worden voor de grijze muizenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, we leven niet meer in de 20ste eeuw! Dit zijn moderne tijden, waar taalverloedering hoogtij viert!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Staan er handige tips in?
Het is het enige duel dat nog écht spannend is, kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat denk je?
Precies. Stem daarom Bupatih voor een beter taalklimaat in Nederland.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
He jammer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Alleen een hoop gepraat in de ruimte
Vind ik ook, maar dan omdat ik er waarschijnlijk geen goed cijfer voor ga krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
He jammer.
Ja, als je met je grootje aan het praten bent.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Het mag tegenwoordig nog steeds met een t hoor.
"Komt hier!!!!!"
Eh... nee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dada?
![]()
Wie zegt dat nou nog?!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Het mag tegenwoordig nog steeds met een t hoor.
"Komt hier!!!!!"
Dan moet je toch juist vóór de ouderwetse gebiedende -t zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. Stem daarom Bupatih voor een beter taalklimaat in Nederland.
Heeft iedereen wel eens, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dan omdat ik er waarschijnlijk geen goed cijfer voor ga krijgen
Maar waarom voel je je depressief dan?![]()
Charlottequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:40 schreef Tania18 het volgende:
Vanavond Sex & the city avond trouwens![]()
![]()
Je kunt vragen om een wijziging... maar ik vind het wel grappig zo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:40 schreef Christine het volgende:
Het is echt geen porem he, die t in de topictitel
Die city hoeft er van mij niet bij hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:40 schreef Tania18 het volgende:
Vanavond Sex & the city avond trouwens![]()
![]()
Kijk jij die vrouwen seriequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Charlotte![]()
![]()
Nee. Ik streef naar een hoger niveau van de grammatica- en spellingsvaardigheden van de huidige generatie.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Zhenar het volgende:
Dan moet je toch juist vóór de ouderwetse gebiedende -t zijn?
Dat gevoel ken ik jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens, toch?
Ik had vandaag een hoop willen doen, maar er is niks van gekomen![]()
Metroseksualiteit is in.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk jij die vrouwen serie![]()
Je mag me trouwens wel als studie-object gebruikenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:39 schreef Tania18 het volgende:
Vind ik ook, maar dan omdat ik er waarschijnlijk geen goed cijfer voor ga krijgen
Okequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Metroseksualiteit is in.
Ik dacht dat het alweer passé was.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Metroseksualiteit is in.
Seks met een metroquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Metroseksualiteit is in.
Soms vrijdagavond en/of zaterdagavond.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk jij die vrouwen serie![]()
Jammer genoeg mag ik geen mensen die een depressie hebben (gehad) interviewen, wel hulpverlenersquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag me trouwens wel als studie-object gebruiken
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Seks met een metro
Carrie heeft een lang gezicht met een grote neus.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja![]()
En Charlotte is iddmaar Carrie is meer
en Miranda is de leukste
![]()
Vrijdagavond is er juist te veel leuks op tv als zowel Rayman is laat als Seymour butts op tv is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soms vrijdagavond en/of zaterdagavond.
Als er toch niks leuks op tv is.
En ik vind het wel een leuke serie.
Gevoelige mannenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]. Een man die openstaat voor z';n vrouwelijke kant.
De David Beckhams van deze wereld dus..
1 op de 3 mensen krijgt daarmee te maken toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer genoeg mag ik geen mensen die een depressie hebben (gehad) interviewen, wel hulpverleners![]()
Anders had ik hier in mijn omgeving ook wel genoeg voorbeelden trouwens
(ongeveer de helft van mijn familie heeft te maken gehad met een depressie)
Carrie heeft zo'n lief piepstemmetjequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Carrie heeft een lang gezicht met een grote neus.
Miranda mag wat mij betreft meteen uit de serie geflikkerd worden (Jammer dat ze net gestopt zijn)
En Charlotte is gewoon cute.
Ik ben geen metrosexueel in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gevoelige mannen![]()
Metroseksuele mannen gaan me dan net weer iets te ver![]()
Chatten mag nog wel denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
1 op de 3 mensen krijgt daarmee te maken toch?
Maar mogen we nu ook niet meer chatten, of valt dat niet onder interviewen?
Seymour Butts??quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vrijdagavond is er juist te veel leuks op tv als zowel Rayman is laat als Seymour butts op tv is.
Charlotte is áltijd schattigquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Carrie heeft zo'n lief piepstemmetje![]()
En Charlotte was zo schattig toen ze aan het huilen was vorige week![]()
Onhandig als je dan mensen met depressie niet mag interviewenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Chatten mag nog wel denk ik![]()
Er krijgen heel veel mensen mee te maken, maar veel meer vrouwen dan mannen. Ik ben aan het onderzoeken hoe dat komt![]()
Carrie is naiefquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja![]()
En Charlotte is iddmaar Carrie is meer
en Miranda is de leukste
![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Onhandig als je dan mensen met depressie niet mag interviewen
Is dit voor je afstuderen?
Er staan nog bijna geen reacties.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:53 schreef Christine het volgende:
BVO waarom zat je net reclame te maken voor mijn weblog?
Daarom vind ik d'r zo leuk denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Carrie is naief
Al 3 van mij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Er staan nog bijna geen reacties..
Er kijkt ook bijna niemandquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Er staan nog bijna geen reacties..
Je zou er ook een S voor kunnen zettenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef Tommerd het volgende:
Moet ik deze houden of Orginial?![]()
Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef Tommerd het volgende:
Er staat wel een heel lelijke foto van mij opquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al 3 van mij.
Voordat Beev reclame maakte, trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou er ook een S voor kunnen zetten
Ik bedoel.. de S van sinterklaas
![]()
En Baantjerquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vrijdagavond is er juist te veel leuks op tv als zowel Rayman is laat als Seymour butts op tv is.
Je moet gewoon ophouden je digitale persoonlijkheidscrisis op anderen af te schuiven. Doe gewoon leuk mee of niet, maar houd eens op met die eeuwige berichten over hoe je je moet gedragen, hoe je moet heten enzovoorts.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef Tommerd het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden je digitale persoonlijkheidscrisis op anderen af te schuiven. Doe gewoon leuk mee of niet, maar houd eens op met die eeuwige berichten over hoe je je moet gedragen, hoe je moet heten enzovoorts.
Geez...
Haha,ik wou Orginial houden.Maar ik dacht Tommie is me echt naam dus zal ik maar Tommerd doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou er ook een S voor kunnen zetten
Ik bedoel.. de S van sinterklaas
![]()
Eensch. [14.gif].quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden je digitale persoonlijkheidscrisis op anderen af te schuiven. Doe gewoon leuk mee of niet, maar houd eens op met die eeuwige berichten over hoe je je moet gedragen, hoe je moet heten enzovoorts.
Geez...
Ik had gehoord dat deze week of volgende week de laatste Baantjer zou zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En Baantjer
Je kunt ook tommy nemen? OF ieniemienie?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef Tommerd het volgende:
[..]
Haha,ik wou Orginial houden.Maar ik dacht Tommie is me echt naam dus zal ik maar Tommerd doen.![]()
Heb je mijn weblog niet gelezen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat deze week of volgende week de laatste Baantjer zou zijn.
Want De Cock had in de aflevering daarvoor -op het einde- gehoord dat zijn zoon overleden is.
Klopt dat??
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef Tommerd het volgende:
[..]
Haha,ik wou Orginial houden.Maar ik dacht Tommie is me echt naam dus zal ik maar Tommerd doen.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef Tommerd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je mijn weblog niet gelezen?![]()
Wat een lekker wijf.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:04 schreef Tania18 het volgende:
OMG Sylvana doet ook mee
[afbeelding]
Oja, allochtoon dus jouw typequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf.
ja.. donderdag ook nog verhuizenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef niksan het volgende:
![]()
verhuis ze!
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
stop it... Stop it! ... STOP IT!!!!!!!
* _ELMaikel_ krijgt last van Orginitis.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:03 schreef Christine het volgende:
Ze zijn niks vergeleken bij jou, tania
veel succesquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
ja.. donderdag ook nog verhuizen
twee dagen![]()
Het is wél zoquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben het er niet mee eens![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wél zo
Ik heb jou ingeschreven voor de volgende Miss World-verkiezingen
haar ogen staan te ver uit elkaarquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:08 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Er klopt iets niet in haar gezicht, maar ik kan niet vinden wat het precies is![]()
Idd, ze heeft een beetje de neus van Sjors uit GTSTquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef Christine het volgende:
De verhoudingen kloppen niet... en dan vooral haar neus.
Een schildpadneus.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ze heeft een beetje de neus van Sjors uit GTST
Serieus!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geeft niks, we kunnen altijd nog de vlag van Femke Halsema recyclenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die neus is veel kleiner dan de rest bah wat lelijk.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Mijn ex-vriendin was Miss World 1956
Wou je zeggen dat Femke Halsema lelijk is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Geeft niks, we kunnen altijd nog de vlag van Femke Halsema recyclen
Met kort haar wel, ja.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Femke Halsema lelijk is?
Oma!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus!!
Ik heb connecties in dat wereldje, hč.
Ben jij dan mijn lang verloren zoon???quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oma!![]()
Dat heeft ze me nooit verteld!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus!!
Ik heb connecties in dat wereldje, hč.
nu staat ze (haar gezicht dan :') )in verhouding met haar stemquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Femke Halsema lelijk is?
Wat een ondeking zo op de nuchtere Dinsdag middagquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn lang verloren zoon???
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
1956
Petra Schurmann
Germany
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
* Tania18 print deze pagina uit en neemt hem volgende keer mee naar de besprekingquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:15 schreef Christine het volgende:
Tania, van mij krijg je een 10 voor je werkstuk, want je hebt net iemand met een depressie op de grond gekregen van het lachen
Ze ziet er uit als een enge James-Bond-boevin.quote:
Daar ging mijn profielwerkstuk over.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Toen hadden ze toch echt andere shoonheidsidealen... Brrr!
Jouw profielwerkstuk ging over mijn moederquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ging mijn profielwerkstuk over..
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Jouw profielwerkstuk ging over mijn moeder
Nee, jij ziet er liev uit, niet eng.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef Christine het volgende:
Lijkt toch als twee druppels water op mij?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef Christine het volgende:
Lijkt toch als twee druppels water op mij?
[afbeelding]
Femke Halsema is dé Tweede Kamer-babequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:13 schreef BVO het volgende:
Femke Halsema is een eng mens. Vind ik dan.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Met kort haar wel, ja.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:14 schreef niksan het volgende:
[..]
nu staat ze (haar gezicht dan)in verhouding met haar stem
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, jij ziet er liev uit, niet eng.
Dat is Sharon Dijksma.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke Halsema is dé Tweede Kamer-babe
quote:
He getver, maak je het dadelijk wel weer schoon?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
*plak*..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Sharon Dijksma.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Sharon Dijksma.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
He getver, maak je het dadelijk wel weer schoon?
Pas maar op, ik steel die award zo voor je neus wegquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent op dreef, Christine
Je kan tellenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:24 schreef Orginial het volgende:
Pagina 4![]()
Gezellige dikkerd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Hee, ik ben aan het eten hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Een nijlpaard aankleden en in de Kamer zetten wil nog niet zeggen dat je wat aan het milieu doet, PvdAquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Pas maar op, ik steel die award zo voor je neus weg
Jij hebt er eigenlijk meer recht op met je The Claw-imitatiequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Pas maar op, ik steel die award zo voor je neus weg
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een nijlpaard aankleden en in de Kamer zetten wil nog niet zeggen dat je wat aan het milieu doet, PvdA
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een nijlpaard aankleden en in de Kamer zetten wil nog niet zeggen dat je wat aan het milieu doet, PvdA
www.Gent.bequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Weet er iemand een beetje informatie over Gent..![]()
Ben er geweest toen ik klein was. Herinner me nog:quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Weet er iemand een beetje informatie over Gent..![]()
Daar heb je gelijk in, maar ik ben zo van slag door die topictitelquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is niet wat Grijze Muizen doen!
Ziet er een beetje corporaal uit...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
O ja dit was 'm
Hij is 44, maar ach
ha dank je..daar was ik nog niet gekomen, ik zal s even kijken.quote:
Hij ziet eruit of hij net een snotje heeft verorberd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ziet er een beetje corporaal uit...
Hij lijkt me wel zo iemand van het Zeehondjes-BevrijdingsFrontquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
O ja dit was 'm
Hij is 44, maar ach
1. ga naar www.google.comquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ha dank je..daar was ik nog niet gekomen, ik zal s even kijken.
![]()
Ik zoek d ehele tijd voor Informatie gent enzo maar ik vind maar niks![]()
Hierrrrrr Hannnes.... hierrrr...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel zo iemand van het Zeehondjes-BevrijdingsFront
Heee!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
1. ga naar www.google.com
2. Typ 'Gent' in
3. Dit is de eerste pagina die je krijgt
![]()
![]()
WAt had je uitgespookt?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:33 schreef Orginial het volgende:
Ik moest daarstraks op gesprek in de klas.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
De leukste dikkerd die ik ken.
Misschien kan ze hem wat kleiner maken?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:35 schreef bar_rel het volgende:
Tania..die site is echt heel grootIk kom er echt niet uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gentquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:35 schreef bar_rel het volgende:
Tania..die site is echt heel grootIk kom er echt niet uit.
Ik haat Nederlands...en Rapportages maken![]()
maar toch bedankt voor je hulp
Nee ik bedoel dat het zon uitgebreide site isquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien kan ze hem wat kleiner maken?
Tania kun je die site even aanpassen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gent
http://www.startkabel.nl/k/gent/
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien kan ze hem wat kleiner maken?
Tania kun je die site even aanpassen?
Ik lig niet zo goed in de klas.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
WAt had je uitgespookt?
Daar ook al niet?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik lig niet zo goed in de klas.![]()
Nou als het ff kanquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Of zal ik dat verslag maar meteen schrijven?![]()
Misschien moet je er eens bij gaan zitten?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik lig niet zo goed in de klas.![]()
Ik zit erbij.Maar een vriend van mij is een zak.Iedereen haat hem,en ik ga altijd met hem om.Dus lig ik er ook uit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens bij gaan zitten?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens bij gaan zitten?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Christine het volgende:
Mensen ik ga offline
Redden wat er te redden valt van het huishouden, eten, en soaps voordat mijn vriend thuiskomt
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar ook al niet?![]()
![]()
![]()
'Een vriend van mij is een zak'.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zit erbij.Maar een vriend van mij is een zak.Iedereen haat hem,en ik ga altijd met hem om.Dus lig ik er ook uit.![]()
Ja. Van R&Pquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef BVO het volgende:
Copycat is ook al mod.
Hehe..Eindelijk rust voor mijn buikspierenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef Christine het volgende:Bupa
Dat doet er niet toe. Mod is mod.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Van R&P
Black is beautifulquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Mod is mod..
Ik ben nog steeds zwart..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Mod is mod..
Ik ben nog steeds zwart..
Ik kom niet van hem af,en anders gaatie zich weer inlikken bij mensen met wie ik om wil gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Een vriend van mij is een zak'.
Ga dan ook niet met hem om.
Als IDO straks weer komt ga ik het worden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je geilt alleen op de macht hč![]()
Als het goed is, weten die mensen waarmee jij wil omgaan, toch ook wat voor een zak het is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kom niet van hem af,en anders gaatie zich weer inlikken bij mensen met wie ik om wil gaan.![]()
Iedereen haat hem,maar op de een of andere manier kwijlt hij zichzelf altijd weerin.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het goed is, weten die mensen waarmee jij wil omgaan, toch ook wat voor een zak het is?
En van iemand afkomen gaat héél makkelijker hoor![]()
Maar die mogen hem toch niet zeg je net, dus wat maakt dat dan uit?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
anders gaatie zich weer inlikken bij mensen met wie ik om wil gaan.![]()
Ga dan niet met hem om.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Iedereen haat hem,maar op de een of andere manier kwijlt hij zichzelf altijd weerin.![]()
Zie me andere post,iedereen denkt dat ik net als hem ben.Daarom doe ik altijd zo bot enzo omdat anders denk ik zo van dan vinden ze me weer een sukkeltje.En dan ben ik liever een zak dan een nerdo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar die mogen hem toch niet zeg je net, dus wat maakt dat dan uit?
Die baard in je avatar maakt je meteen een stuk wijzer Bupaquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga dan niet met hem om.
Iedereen haat hem. Dus die mensen waar jij vrienden mee wilt worden, ook.
En ook al weet hij zich altijd in de te likken...So be it. Na een tijdje realiseren ze zich toch wel wat voor een klootzak het is?
Ik weet het wel maar hij was vandaag ziek.Iedereen deed harstikke leuk enzo,en nou hoor ik net dattie morgen weer terugkomt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga dan niet met hem om.
Iedereen haat hem. Dus die mensen waar jij vrienden mee wilt worden, ook.
En ook al weet hij zich altijd in de te likken...So be it. Na een tijdje realiseren ze zich toch wel wat voor een klootzak het is?
Ik ben altijd al wijs geweest, Tania.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die baard in je avatar maakt je meteen een stuk wijzer Bupa
Nou, als iedereen denkt dat jij net zoals hij bent, terwijl je dat niet bent, moet je toch eens gaan twijfelen aan ze.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zie me andere post,iedereen denkt dat ik net als hem ben.Daarom doe ik altijd zo bot enzo omdat anders denk ik zo van dan vinden ze me weer een sukkeltje.En dan ben ik liever een zak dan een nerdo.
Aardig van je,maar ik weet ook wel dat jullie me hier niet leuk vinden enzo.En op school is het net zo,maar daar ga ik wel voor verandering zorgen.Maar hier ben er te laat mee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, als iedereen denkt dat jij net zoals hij bent, terwijl je dat niet bent, moet je toch eens gaan twijfelen aan ze.Want zo denken is een beetje kortzichtig van die lui.
Laat je gewoon van je normale (en goede) kant zien. Dan weten ze na een tijdje hoe je echt bent. Je hoeft je dus niet bot te gedragen ofzo. Daar heb je naast de anderen ook jezelf mee. [afbeelding].
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aardig van je,maar ik weet ook wel dat jullie me hier niet leuk vinden enzo.En op school is het net zo,maar daar ga ik wel voor verandering zorgen.Maar hier ben er te laat mee.
Nee hoor. Ik vind je wel een leuke user.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aardig van je,maar ik weet ook wel dat jullie me hier niet leuk vinden enzo.En op school is het net zo,maar daar ga ik wel voor verandering zorgen.Maar hier ben er te laat mee.
SOP is toch wel leuk?En anders nog; dankjewel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Je bent best aardig hoor, en SOP was ook heel goedbedoeld![]()
Ja op school ben ik zo`n meeloper.Daar heb ik eigenlijk een hekel aan,maar ik doe zelf ook mee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind je wel een leuke user.
Vroeger niet, maar nu wel
En je moet gewoon normaal meedoen en kritiek op een normale, degelijke manier incasseren.
Daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja op school ben ik zo`n meeloper.Daar heb ik eigenlijk een hekel aan,maar ik doe zelf ook mee.![]()
Inderdaad,ik zal het proberen wijze Bupatih.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over
Maar je moet niet meelopen. Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt. Je moet niet bang zijn om anders te zijn dan anderen.
"Wijs" is my middle namequote:Op dinsdag 30 november 2004 18:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad,ik zal het proberen wijze Bupatih.![]()
![]()
Nerds zijn meestal leuker dan klootzakken, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zie me andere post,iedereen denkt dat ik net als hem ben.Daarom doe ik altijd zo bot enzo omdat anders denk ik zo van dan vinden ze me weer een sukkeltje.En dan ben ik liever een zak dan een nerdo.
Waarom lurk jij al 2 dagen hierquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:16 schreef Wup het volgende:
hey, waar zijn die leuke gedichtdingetjes gebleven.......
* Wup lurkt al 2 dagen mee hier... en nu zijn ze ineens foetsie....
dank u.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Waarom lurk jij al 2 dagen hier
Doe gewoon mee, wat een plezier!
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef digispeed het volgende:
aloa allemaal !
leuk he werken thuis, ik ken het !quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoi Hoi![]()
Ik zit nu alweer 4 uur achter me rapportage![]()
Nou, ik word er schijtziek van ik schiet niks met me rapportage opquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
leuk he werken thuis, ik ken het !
Rapportages zijn gewoon kut.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, ik word er schijtziek van ik schiet niks met me rapportage op
Voor nederlands, dat er een groep buitenlanders hier komen en dat ik de dag dat ze hier zijn goed moet organiseren en dat ik dat in een raportage zetquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:12 schreef digispeed het volgende:
wat maak je voor rapportage
Jij zou toch niet meer onder 'Tommerd' posten?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:12 schreef Tommerd het volgende:
[..]
Rapportages zijn gewoon kut.![]()
Ja ik was boven ingelogd.Nu ben ik boven en beneden weer Orginial.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer onder 'Tommerd' posten?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi, moet ik de 17 pagina's doe ik gemist heb bijlezen? Of is het net zo boeiend als altijd?
Alleen mijn posts lezen is voldoende hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi, moet ik de 17 pagina's doe ik gemist heb bijlezen? Of is het net zo boeiend als altijd?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoor het al, ik heb niks gemist
Dat kun je wel zeggen.najah dr Phill aka Bupatih was zeer boeiend.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoor het al, ik heb niks gemist
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
najah dr Phill aka Bupatih was zeer boeiend.![]()
Staticquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Hee! Welke onverlaat heeft de topic titel verbeterd? Het was juist grappig met die -t!
Jep.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
En of dat boeiend was.
Ik haal het beste in iedereen naar boven
Ik wil gewoon die meest-opzich-zelf-geilende-Award winnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jep.![]()
![]()
Als je nou nog een indicatie geeft van welke van de 17 pagina's dat wasquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.najah dr Phill aka Bupatih was zeer boeiend.![]()
17?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je nou nog een indicatie geeft van welke van de 17 pagina's dat was
Nee laat maar ik ga het toch niet lezen![]()
Dat is helemaal niet waar!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de enige award waarbij je niet op jezelf hebt gestemd
Ja maar op jezelf stemmen telt niet mee, dus je kunt net zo goed mij neerzetten bij meest ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar!!
Ik heb op mezelf gestemd bij 'meest ondergewaardeerde user' en om het te compenseren bij 'meest overgewaardeerde user'.
En ook grappigste user
Ik wist toen niet op wie ik moest stemmen...Dus zette ik mijn eigen naam neer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar op jezelf stemmen telt niet mee, dus je kunt net zo goed mij neerzetten bij meest ondergewaardeerd
en grappigst![]()
Nu ga ik ook twijfelen over mijn lijstjequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist toen niet op wie ik moest stemmen...Dus zette ik mijn eigen naam neer.
Maar het zijn veel te moeilijke keuzes.
Jij bent grappig, maar Christine is ook grappig. En niksan is ook grappig. En Dada ook. Dizer eveneens. BVO ook soms. Net als Tania. En Airelle niet te vergeten
Net als de mooiste vrouw
Stem dan maar op mij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:06 schreef ZOWIEE het volgende:
Nu ga ik ook twijfelen over mijn lijstje
Dat is een teken dat het gezelig is hequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef Zhenar het volgende:
dit topic gaat idd wel mega snel...
Upgrade forumsoftware woensdag 1 decemberquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:46 schreef Orginial het volgende:
Gaat FOK morgen rond 20.00 ofzo down? Of hoe zit dat nou?![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Upgrade forumsoftware woensdag 1 december
Ook al?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil gewoon die meest-opzich-zelf-geilende-Award winnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ook al?.
Ik heb er al een paar stemmen gehad.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]Jij maakt meer kans
![]()
Jij???quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar stemmen gehad..
.
Weet je wie op dit moment de meest ondergewaardeerde user is?.
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupa toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |