quote:
Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb net Eternal sunshine of the spotless mind gezien. Eigenlijk een hele mooie film. Maar het zorgt ervoor dat ik mezelf terug vind in een glas wiskey. Met het hard ergens op de tong. Vreugdevolle herinneringen met een bitter randje. Terwijl ik de wiskey voel glijden wil ik enerzijds alles weer herinneren, anderszijds alles vergeten...
Bij het aanzien van de film had ik precies hetzelfde. Na de film was ik ook heel stil en afwezig..
![]()
Ot: Een leuke collega mijn nummer gegeven. Ik verwachtte niet dat hij me uberhaupt zou smsen of bellen. Maar integendeel, hij smst me om de min en als ik niet binnen 5 min reageer belt hij. Inmiddels zijn we +40 smsjes en veel gemisde oproepen verder. Help?
![]()
Ook bizar. Gisteren na mijn werk kwam ik erachter dat mn ex vriend met n collega ging daten. Dat, terwijl hij gewoon een vaste vriendin heeft en wij ook weer "contact" hadden. Hoe komt hij er uberhaupt bij om dat, met iemand van mn werk, te gaan doen?! Veel zal hij om mij geven
![]()
Ik vertrouwde hem voor 99%.. maar dat was blijkbaar niet terecht. Hij zegt om me te geven en laat het afweten.. en die collega smst/belt me kapot. En vandaag is mn ex ook nog eens jarig. Voel me raar..
[ Bericht 0% gewijzigd door gekke_sandra op 30-11-2004 00:17:57 ]