dat is toch ook een lachfilm?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:06 schreef Eluc het volgende:
Hare, zonder gekkigheid... je hebt nogal vaak van die vage acties en opmerkingen waardoor er onduidelijkheid en ergernis ontstaat. Je ging helemaal flippen toen iemand One Flew over the Cuckoo's Nest een comedy noemde, om maar eens een voorbeeld te geven..
Mag ik vragen waar?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:47 schreef Smots het volgende:
Voor vijf euro:
[afbeelding]
Voor zes vijftig: (wel met een andere cover)
[afbeelding]
Serpent & Rainbow: Bij de Rodisc in Rotterdamquote:
een speciale versie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik had dus mijn Lost Highway binnen
Netjes hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:58 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Net binnengekregen!!!!!! 3dagen geleden opgestuurd via DHL uit HK en nu al afgeleverd![]()
hoeveel? en welke films?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:00 schreef Hare het volgende:
Hij is binnen hoor! Erg mooiBen erg blij dat ik hem toch niet bij dvdsoon heb besteld.
[afbeelding]
De mijne is vandaag ook binnen gekomen alleen zijn die posters nogal platgeslagen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:58 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Net binnengekregen!!!!!! 3dagen geleden opgestuurd via DHL uit HK en nu al afgeleverd![]()
Mooiste giftset uit mijn collectie, zat ook nog een grote kalender en 2 mini-posters erbij
[afbeelding]
Vergelijking met LotR EE om aan te geven hoe groot hij is met op achtergrond de poster
[afbeelding]
uit de doos, hij is transparant maar dat is op foto niet echt duidelijk
[afbeelding]
helemaal uitgepakt
[afbeelding]
Met mijn naam op in het chinees, helaas kon ik geen betere foto maken
koreaans, verder weet ik niet.quote:
ziet er leuk uit, wel een keer aanschaffen denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:44 schreef Hare het volgende:
[..]
62 euro en deze films:
http://www.warnervideo.com/hitchcock/home.html
tgaat over de infernal affairs trilogy?? jammer dat de foto`s t niet doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:58 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Mooiste giftset uit mijn collectie, zat ook nog een grote kalender en 2 mini-posters erbij
[afbeelding]
Vergelijking met LotR EE om aan te geven hoe groot hij is met op achtergrond de poster
[afbeelding]
uit de doos, hij is transparant maar dat is op foto niet echt duidelijk
[afbeelding]
helemaal uitgepakt
[afbeelding]
Met mijn naam op in het chinees, helaas kon ik geen betere foto maken
Da's een leuke box. Vooral omdat er veel inzit dat ik nog niet gezien heb.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:44 schreef Hare het volgende:
[..]
62 euro en deze films:
http://www.warnervideo.com/hitchcock/home.html
Idd, heb ik weer eens wat Hitchcocks te kijken. Uit die andere twee verzamelboxen van hem heb ik alles op 2 films na al gezien namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Da's een leuke box. Vooral omdat er veel inzit dat ik nog niet gezien heb.
Saloquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:45 schreef Tweek het volgende:
Niet echt iets aangeschaft, maar iemand enig idee of de volgende uitgaves de moeite waard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |