quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:53 schreef Neoktheone het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Abre los ojos!
Mooi! Dan ga ik nu aan je vragen of jij voor mij even dat sample zou kunnen plukken. Ik wil hem nl in me website gaan gebruiken. Sophia zegt nl meerdere malen "Abre los ojos" in die film en als jij een van die (zonder achtergrondgeluid, maar dat moet geen probleem zijn) voor me kan rippen en naar me mailen. Erg graag!
Was die heel goedkoop? Dan wil ik hem ook namelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Ah.. sweet childhood memories![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:33 schreef Sai het volgende:
[..]
Was die heel goedkoop? Dan wil ik hem ook namelijk..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet HEEL goedkoop. 9.99 bij de FRS
quote:
ik heb gelukkig nog de R2NL digipack vorig jaar kunnen kopenquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]in n digipack nogwel
de R4 is ook m`n eerste R4 dvd in m`n collectie
Hij lag voor 60 euro bij de FRS.quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je er voor betaalt, ben ook nog op zoek naar seizoen 2 voor een leuk prijsje
Lek, waar en hoe duur?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:16 schreef Dada het volgende:
Allemaal Regio 2.
Lek
[afbeelding]
Allemaal vandaag gekocht, behalve The Long Good Friday die kreeg ik vandaag binnen na hem al een paar dagen geleden besteld te hebben
![]()
Lukas Klamer, ¤ 6,50quote:Op maandag 6 december 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
Lek, waar en hoe duur?
Alles lijkt wel langer te duren de laatste tijd, niet alleen spul wat van cdwow afkomt.quote:Op maandag 6 december 2004 10:13 schreef Hare het volgende:
en is it just me of duurt het de laatste tijd een dagje of wat langer totdat de bestellingen van cdwow binnen zijn?
Zal dan dus wel gewoon de kerstdrukte zijnquote:Op maandag 6 december 2004 10:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles lijkt wel langer te duren de laatste tijd, niet alleen spul wat van cdwow afkomt.
dat lijkt er idd wel op, maar heb ze nog steeds altijd binnen een week binnen.^O^quote:Op maandag 6 december 2004 10:13 schreef Hare het volgende:
en is it just me of duurt het de laatste tijd een dagje of wat langer totdat de bestellingen van cdwow binnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |