abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23716761
Als je een publieke figuur bent, dan zijn er altijd mensen die jou gebruiken voor een pittig stukje satire of cartoon of zoals in dit geval cartoonachtige reclame.

Als je je daar door aangesproken voelt, ben je een sukkel.

Ooit is er over mij een heel lullig doch humoristisch (als je die humor deelde) stukje geschreven waarin ik totaal belachelijk gemaakt werd. Ik wond me erover op, maar besefte al gauw dat reageren enorm kinderachtig is en bovendien de schrijvers (tekenaars, artiesten etc) helemaal in de kaart speelt.
Als volwassen politicus niet reageren dus.
Te kinderachtig gewoon.

En ter overpeinzing: iets raakt je vooral als er een kern van waarheid in zit
  donderdag 2 december 2004 @ 21:36:12 #27
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23724112
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:26 schreef fayle het volgende:
Als je een publieke figuur bent, dan zijn er altijd mensen die jou gebruiken voor een pittig stukje satire of cartoon of zoals in dit geval cartoonachtige reclame.

Als je je daar door aangesproken voelt, ben je een sukkel.

Iemand had het hier wel eens over "Al te goed is buurman's gek". Job Cohen kan daar intussen van meepraten. Verder vind ik het een zwaktebod om iemand die weigert zich te laten neerzetten en misbruiken voor reclamedoeleinden maar meteen een sukkel te noemen.
quote:

Ooit is er over mij een heel lullig doch humoristisch (als je die humor deelde) stukje geschreven waarin ik totaal belachelijk gemaakt werd. Ik wond me erover op, maar besefte al gauw dat reageren enorm kinderachtig is en bovendien de schrijvers (tekenaars, artiesten etc) helemaal in de kaart speelt.

Dat hangt er vanaf hoe je reageert.
quote:

Als volwassen politicus niet reageren dus.
Te kinderachtig gewoon.

Je gaat volledig voorbij aan een volwassen reactie waarin je aangeeft ergens niet van gediend te zijn en je bereid bent een en ander desnoods te bekrachtigen volgens de mogelijkheden die de wet je daartoe biedt. Je hoeft je niet maar alles te laten aanleunen.
quote:

En ter overpeinzing: iets raakt je vooral als er een kern van waarheid in zit

Zeg je dit ook als je door een steen geraakt wordt? Tijd voor een ander aforisme dat niet voorbijj gaat aan een deel van de dagelijkse werkelijkheid....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')