Dat kan bij een paard en een lama niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
gut nou daar spetterden de vonken ook niet echt vanf.........
Knap is anders idd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef digispeed het volgende:
stein is zo lelijk
zeg... bedankt hequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
op eigen risico: U bent gewaarschuwd!
de gevolgen van het vorige etentje van Joost.... ONM oktober 2003 [save target as]
er stond nog een vette waarschuwing bij....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef Lemijn het volgende:
zeg... bedankt he![]()
Hoewel ik Ariel niet eens heel stom vond. En leuk om de oude Tara weer eens te zien! Die was leuker...
ik weet niet waarom Renee een lama is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kan bij een paard en een lama niet.
dan zie ik liever Hugoquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Knap is anders idd.
owjee die link had ik nog niet gelegd:(quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef soapie het volgende:
Lizzy misselijk????? Is zij nu zwanger, nee toch????? Straks krijgen we nog een stereozwangerschap, Lizzy en Joyce.....
En dan gaat Lizzy dood (ze verdwijnt toch uit de serie?) en blijft Joost met dat kind achter. Dat zal wat worden dan.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
[..]
owjee die link had ik nog niet gelegd:(
tijdens etentjes van Joost vallen er tenslotte altijd slachtoffers....
enne.... we hebben net al een mislukte baby gehad toch?
Een mislukte baby? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
owjee die link had ik nog niet gelegd:(
tijdens etentjes van Joost vallen er tenslotte altijd slachtoffers....
enne.... we hebben net al een mislukte baby gehad toch?
Niels en Claire vergeten?????quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een mislukte baby? Heb ik wat gemist?
Lizzy gaat niet dood. Dat was een hoax van Sven en mij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:34 schreef soapie het volgende:
En dan gaat Lizzy dood (ze verdwijnt toch uit de serie?) en blijft Joost met dat kind achter. Dat zal wat worden dan.....
Die hoer was ik al vergeten!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
Niels en Claire vergeten?????![]()
sjee, Ariel was toen ook zwanger.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:34 schreef soapie het volgende:
En dan gaat Lizzy dood (ze verdwijnt toch uit de serie?) en blijft Joost met dat kind achter. Dat zal wat worden dan.....
Oke, dan gaat ze biggen, en leefden ze nog lang en gelukkig.........quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy gaat niet dood. Dat was een hoax van Sven en mij.
Zo lang ze haar lekkere lijf blijft behouden vind ik het best.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Oke, dan gaat ze biggen, en leefden ze nog lang en gelukkig.........
welneequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Oke, dan gaat ze biggen, en leefden ze nog lang en gelukkig.........
Weinig kans na een bevalling....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ze haar lekkere lijf blijft behouden vind ik het best.
Ja daarom juist!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
[..]
welnee
Joost riep vorige week nog dat ie nog geen koters moest
mja ik murmelde nog iets over rare kwartjesquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:44 schreef soapie het volgende:
Ja daarom juist!!!!!
Ach, Joyce is toch ook lekker gebleven!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:43 schreef soapie het volgende:
Weinig kans na een bevalling....![]()
Gun mij ook eens wat!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
maar Nikkie Plessen heeft haar tijd wel beter te besteden dan nog een jaar in ONM figureren lijkt me...
ik wil haar niet weg hebben hoor, er zijn genoeg anderen die daarvoor in aanmerking komenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gun mij ook eens wat!
Het kwartje viel bij mij wat later......quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik murmelde nog iets over rare kwartjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |