ja ja ja jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef Tommerd het volgende:
Krijgen we vanavond weer een Marjolein Currie?![]()
hij was gebeten door de spin in zijn voet op de set...quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Wup het volgende:
Babette Divx codex voor je player installeren
Niels was zn kruk net zo plotseling weer kwijt als hij hem gekregen had...
het nut is me volkomen ontgaan
ik denk dat Robert de la Haye echt gewond was ofzo?
nah dit slaat echt nergens op: ik dacht echt exact hetzelfde!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Robert de la Haye echt gewond was ofzo?
Dat zal wel dezelfde persoon zijn denk ik.... En laten we hopen dat dit het einde is!!!! Maar ik denk dat zijn vertrek iets te maken heeft met die agioplek, en die verrampeneerde laptop!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef haagse_elfje het volgende:
Of het is die mysterieuze vrouw die een keertje belde toen hij er net was......betekent dit het einde van stijn![]()
![]()
hoe het ook gaat gebeuren, ik zal het niet betreurenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zal wel dezelfde persoon zijn denk ik.... En laten we hopen dat dit het einde is!!!! Maar ik denk dat zijn vertrek iets te maken heeft met die agioplek, en die verrampeneerde laptop!!!!!
Ik zal hem niet missen!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe het ook gaat gebeuren, ik zal het niet betreuren![]()
![]()
haha van wanneer is die foto?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:16 schreef haagse_elfje het volgende:
wat is hij hier jong.....
Mijn God, die Curie zeikt als een paard.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:04 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Chris Vroman, het pispaaltje van Onderweg naar Morgen...
haha, ze blijft in stijl.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn God, die Curie zeikt als een paard.
was dat maar waar... we krijgen Stijn gedoe & van Walsum ongein toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Vandaag gaat Iris Niels onder de kloten schoppen. Ze heeft 't helemaal met 'm gehad. Bovendien gaat ze 'm verlinken, vanwege zijn pillenslikkerij.
Maar dat verneuk jij dan toch weer met jouw logo's....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef Wup het volgende:
hehe, eindelijk de leader zonder logo:)
Ik herinner me de zatte Arthur van Walsum nog als de dag van gisterquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef Wup het volgende:
vroeger vond ik een zatte Hugo leuk:(
als dirigent?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Ik herinner me de zatte Arthur van Walsum nog als de dag van gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |