dus jij denkt ook dat Robert de volgende is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:06 schreef babette21 het volgende:
een beetje jammer dat de oude acteurs zich daardoor [ook] laten beinvloeden:
met Nikki voorop en Robert er vlak achteraan...
weet je wat ik denk.... ik denk dat 't aan ons ligt....
onm moest verjongen en dat heeft 't kennelijk gedaan.
conclusie: ik ben te oud voor deze onzin..... *zucht*
Daarom. Laat iemand er maar op gaan staan, bij voorkeur Shirina!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
lang heel lang als er nou iets boeiends gebeurde met die spin kon het nog wel leuk zijn maar die fase hebben ze ook al gehad.....
LOL, hoe vals:)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef babette21 het volgende:
Die spin heeft bijna net zo vaak mogen terugkomen als Daphne!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Daarom. Laat iemand er maar op gaan staan, bij voorkeur Shirina!!!!![]()
In een spinnenbad!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef babette21 het volgende:
Jammer dat Duuk er niet meer is, was een leuk klusje voor hem geweest... Misschien konden ze samen gaan zwemmen ofzo?!?
maar dan wel vol met black widows en dan gooien we ilyas en sanne erbij om hem te helpen....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:14 schreef soapie het volgende:
[..]
In een spinnenbad!!!!!![]()
Breng de schrijvers nou niet op ideeën, straks zitten we weer weken met een boa constrictor oid. opgescheept!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
en je zou toch denken dat er naast spinnen genoeg andere enge beesten/dingen op de wereld zijn.....
En vergeet vooral Stijn niet!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
maar dan wel vol met black widows en dan gooien we ilyas en sanne erbij om hem te helpen....
ja of ze brengen suzy terug net zo ergquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Breng de schrijvers nou niet op ideeën, straks zitten we weer weken met een boa constrictor oid. opgescheept!!!!!!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef soapie het volgende:
[..]
En vergeet vooral Stijn niet!!!!!
tja 't is maar een voorgevoel, maar ik vind dat ie er uberhaupt al lang in zit... voor zo'n gerenomeerd acteurquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
dus jij denkt ook dat Robert de volgende is?
zo gek is het ook niet... je zou toch van Kim Pieters naar Petra Kagchelland gedegradeerd worden:(
vraag aan de jonkies wie ze 't leukste vinden en ze noemen de pubertjes en co-assistentjes op...quote:maar die verjonging doet ze geen goed hoor.... dat ligt toch niet aan ons?
hoewel.... mijmer, mijmer, mijmer......
NEEEEEEEEEEEEEE, niet die nachtmerrie..... (Dan heb ik liever dat Britney blijft, die zegt tenminste niks!!!)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja of ze brengen suzy terug net zo erg
als ze hem in ONM nou eens goede verhaaltjes & tegenspelers bieden & Wildschut & de Vries gewoon in de herhaling gooien dan is iedereen blij.......quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:18 schreef babette21 het volgende:
tja 't is maar een voorgevoel, maar ik vind dat ie er uberhaupt al lang in zit... voor zo'n gerenomeerd acteur
en nu - zonder boeiende verhaallijnen en tegenspelers - zal hij zich dat vast snel gaan beseffen...
nou ja, mag ie weer boeven vangen in Wildschut & De Vries...!!
haha ja die autoscenes:)quote:vraag aan de jonkies wie ze 't leukste vinden en ze noemen de pubertjes en co-assistentjes op...
laten die er nou net in overvloed zijn....
inhoudelijk zijn de verhaallijnen er ook niet op vooruit gegaan,
sterker nog: ik voel me als kijker niet meer serieus genomen...
en visueel..... sorry, maar ik kan echt geen auto-scene meer zien hoor...
die paar buitenscenes van de laatste weken maken dat echt niet goed...
Ik denk ook dat Niels het seizoen niet afmaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
[..]
dus jij denkt ook dat Robert de volgende is?
zo gek is het ook niet... je zou toch van Kim Pieters naar Petra Kagchelland gedegradeerd worden:(
maar die verjonging doet ze geen goed hoor.... dat ligt toch niet aan ons?
hoewel.... mijmer, mijmer, mijmer......
lijkt mij een prima plan!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:28 schreef Wup het volgende:
als ze hem in ONM nou eens goede verhaaltjes & tegenspelers bieden & Wildschut & de Vries gewoon in de herhaling gooien dan is iedereen blij.......
wat je zegt: 't is mensonterend!!!!quote:ik vrees wel dat je gelijk hebt trouwens maar ik vraag me af of ze hun doelstelling bereiken door de verslaafden zo een afkickprogramma voor te schotelen....
iemand van hier had dat gezien toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
onze topic-held als Dolfje Weerwolfje
Arielquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
op eigen risico: U bent gewaarschuwd!
de gevolgen van het vorige etentje van Joost.... ONM oktober 2003 [save target as]
ik heb alleen maar geluid, maar dat zal wel aan m'n eigen pc liggenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
de gevolgen van het vorige etentje van Joost.... ONM oktober 2003 [save target as]
kan zo mee doen in the wizard of ozquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
onze topic-held als Dolfje Weerwolfje
[afbeelding]
NOOOO niet ariel bah bahquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |