quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je zonder kapotje neukt kun je aids krijgen. Eigen schuld. Maar: back on topic: Stijn mag zich er uit lullen!
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Stijn mag zich er uit lullen!
das waar, ik vind dat stijn zo onboeiend is dat ik hem gewoon negeer...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Stijn IS een lul!!!!!
Sssst! Dat mag je van Viking84 niet zeggen. Je moet altijd het positieve in de mens zien.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
Stijn IS een lul!!!!!
Inderdaad, na Frommel is Sanne ook de dupe van deze apelulquote:Op woensdag 1 december 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Stijn IS een lul!!!!!
Is Frommel ook al de dupe van Filistijn geweest?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Inderdaad, na Frommel is Sanne ook de dupe van deze apelul![]()
hij heeft niets positiefquote:Op woensdag 1 december 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sssst! Dat mag je van Viking84 niet zeggen. Je moet altijd het positieve in de mens zien.
Die stond in mijn topic,maar het is wel jouw logo.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Had Ilyas nu het truitje van Milan aan?![]()
Jawel. Hij fungeert prima als kliniclown. Als ik Niels zou zijn, stak ik zijn onderzoek in brand. Wat een hoottemettoott is die Filistijn. Stel je eens voor dat zo'n chaoot je moet oplappen. Krijg je een ruilnier, i.p.v. een ruilhart. Ben je mooi in de aap gelogeerd.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
hij heeft niets positief
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Hij fungeert prima als kliniclown. Als ik Niels zou zijn, stak ik zijn onderzoek in brand. Wat een hoottemettoott is die Filistijn. Stel je eens voor dat zo'n chaoot je moet oplappen. Krijg je een ruilnier, i.p.v. een ruilhart. Ben je mooi in de aap gelogeerd.
Precies wat ik dacht!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij heeft niets positief
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[grof]Dus, in het kader van wereld-aidsdag, ook niet seropositief?[/grof]
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:41 schreef Viking84 het volgende:
nog 11 posts, wie is er al met deeltje 98 bezig??
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijkt opent wiv een Gy-Man topic
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 2 december 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als hij maar van #100 afblijft.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Reken er maar niet opMet #100 moet je echt snel zijn wil je geen baggertopic hebben
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:41 schreef Viking84 het volgende:
nog 11 posts, wie is er al met deeltje 98 bezig??
Juist omdat jij het zo graag wilt, zal hij je tegenwerkenquote:Op donderdag 2 december 2004 00:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als hij zich voor één keer gedraagt wil ik wel alsnog de Lizzy foto's plaatsen.
Leuke foto's trouwens op je weblog. Ik kreeg een 'Flying Doctors' déjà vu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |