ze hadden hem vandaag voor het eerst zonder yorin logoquote:Op woensdag 1 december 2004 03:15 schreef Iwan1976 het volgende:
de nieuwe leader
Volgens de biografie op de Yorin site is hij zaalarts.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:18 schreef Wup het volgende:
Iwan weet jij wat die Stijn eigenlijk doet in het AZB?
hij werkt op afdeling neurologie maar als wat?
ow oke dank u..quote:Op woensdag 1 december 2004 03:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de biografie op de Yorin site is hij zaalarts.
Die kijkwijzer is zo irritant... Even kort tijdens de terugblik is meer dan genoeg, maar nee, de hele leader moet verpest worden.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:22 schreef Wup het volgende:
ze hadden hem vandaag voor het eerst zonder yorin logo
nu die kijkwijzer er nog af .....
Ik... en volgens mij zij zelf ook:)quote:Op woensdag 1 december 2004 03:25 schreef Wup het volgende:
ow oke dank u..
ik moest vandaag stiekem toch wel lachen om Stijn naast Hugo:)
als het meezit doen ze het op dezelfde manier als vorig jaarquote:Op woensdag 1 december 2004 03:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Die kijkwijzer is zo irritant... Even kort tijdens de terugblik is meer dan genoeg, maar nee, de hele leader moet verpest worden.
dat ben ik niet, toch, toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:39 schreef Wup het volgende:
rustig maar, je hebt een stand-in Clairehater;)
eerst uit en dan weer inschrijven van mij mag ze blijven.....quote:Op woensdag 1 december 2004 02:44 schreef Wup het volgende:
[..]
weet je het zeker?
we zijn haar al vakkundig aan het wegschrijven.......
ze hadden geen genoeg geld meer voor Tara om haar hele naam te spellen....quote:Op woensdag 1 december 2004 05:01 schreef Svensational het volgende:Waarom staat Tara als Tara in de leader en niet als Tara van Walsum? De rest heeft wel een achternaam
.
Nog meer leuke filmpjes?![]()
gina is okéquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoef die dierensex niet te zien.
Ik zie liever Gina met Lotus, of Suzy met José.
dat wil je gewoon niet het is binnenkort toch dag steinquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pas op! Zometeen heb je Viking84 in je nek hangen en dat wil je niet meemaken.![]()
Maar: je hebt gelijk. Filistijn is een eikel. Een pias. Een nietszeggende niksnut. Dan heb ik liever Frommel op de neurologie. Stel je voor dat Filistijn een klem in je boksbal achterlaat!
van een aantal jaren geleden er stond bij van een serie in duitsland die van 98 tot en met 2001 ofzow heeft gelopen....Ik vinde hem op deze foto er zo lief uitzien...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:15 schreef Wup het volgende:
[..]
haha van wanneer is die foto?
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
gina is oké![]()
maar lotus en suzy zijn toch echt wel![]()
Tonnie en Lisette zijn nog steeds gastrollen.quote:Op woensdag 1 december 2004 05:01 schreef Svensational het volgende:Lisette mag na 10/11 jaar eindelijk in de leader. Staat ze nu ook bij de vaste cast in de aftiteling? En staat Erik nog steeds bij de gastrollen?
Ik denk dat er binnenkort wel weer een filmpje verschijnt.quote:Nog meer leuke filmpjes?![]()
Marjoleinquote:Op woensdag 1 december 2004 15:10 schreef Lemijn het volgende:
Wie schudt Renee zo eindeloos de hand Iwan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |