abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2004 @ 22:36:49 #151
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23725785
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:28 schreef jessie het volgende:
Pfff wat een gezeur over voeden in t openbaar. Ik vind dat absoluut niet aanstootgevend. En alsof vrouwen het er om doen? Ik denk dat mannen dat meer aandoenlijk vinden dan geil.
Ik gaf/geef de fles en deed dat ook in t openbaar. En dat deed ik ook op een hele aanstoontgevende manier hoor. Ik ging er echt voor zitten. Zo van kijk mij mijn kind eens de fles geven. Echt wat een onzin word er uitgekraamd!

Je weet het in precies de goede woorden te vatten!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  donderdag 2 december 2004 @ 22:56:11 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23726303
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:28 schreef jessie het volgende:
Pfff wat een gezeur over voeden in t openbaar. Ik vind dat absoluut niet aanstootgevend. En alsof vrouwen het er om doen? Ik denk dat mannen dat meer aandoenlijk vinden dan geil.
Ik gaf/geef de fles en deed dat ook in t openbaar. En dat deed ik ook op een hele aanstoontgevende manier hoor. Ik ging er echt voor zitten. Zo van kijk mij mijn kind eens de fles geven. Echt wat een onzin word er uitgekraamd!

En de mannen die er wel geile gedachtes bij krijgen, mankeren werkelijk waar iets in hun hoofd.
(echt, ze zijn er )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24259665
Vandaag gelezen:
quote:
Gelezen in de Texeler Courant (28-12-2004)

Interview met hotelier Cees den Ouden, grandhotel Opduin
Kop:
“BETER UIT DOOR BORSTVOEDINGSAFFAIRE”

Bla bla bla…
… Aan de maand augustus denkt de hotelier met gemengde gevoelens terug. Toen buitelden de media over hem heen vanwege de borstvoedingsaffaire. Het echtpaar Monica en André Winkelman zocht de publiciteit, nadat Monica was gevraagd haar baby niet in het restaurant borstvoeding te geven, maar op een rustiger plekje. “Er zijn zowel positieve als negatieve reacties geweest. Eén groep was heel negatief, maar dat is niet echt onze doelgroep. Verder hebben we ontzettend veel positieve reacties gehad. Je bent in het begin bang dat er een negatieve spiraal ontstaat, die slecht is voor je bedrijf. Gelukkig is dat niet gebeurt. Uiteindelijk zijn we nu beter uit dan het niet gebeurt zou zijn. Iedereen kent nu ons hotel.”
Voor Den Ouden is de kwestie afgedaan. “Winkelman heeft een formele klacht ingediend bij het Anti Discriminatie Bureau en wij hebben ons formeel geweerd. Daarop heeft hij nooit meer gereageerd, waarna het bureau de zaak heeft geseponeerd en het dossier gesloten.” De affaire heeft er wel toe geleid dat er nu bij de entree van het restaurant een klein verbodsbordje op het geven van borstvoeding staat. “Dan kunnen we in ieder geval zulke situaties vermijden.” …
Bla bla bla
Bron: het borstvoedingsforum.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:29:22 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24260161
Een verbodsbordje?????????
Die vent is echt gestoord
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 19:29:57 #155
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24260175
een bordje verboden voor borstvoeding hoe halen ze het in hun hoofd!! tis pure discriminatie
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_24260234
Ja echt heel erg! Ik kan me ook niet voorstellen dat dat mag.
Je zou toch bijna met een groep daar gaan eten en massaal je kind voeden. Ik zou Janneke nog wel aan de borst willen gooien ook al heeft ze dat amper gedaan Puur uit nijd. Bordje, wat voor bordje, geen bord gezien, behalve dat bord voor je kop. Best een leuke reaktie toch
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:00:13 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24263796
Ik heb er niets tegen, mits het maar wel een beetje discreet gebeurt. Ik vind het eerlijk gezegd in een restaurant ietwat ongepast, maar een hele baby is sowieso niet op zijn plaats daar. Vind ik persoonlijk.
Waar ik slecht tegen kan is inderdaad van die moeders die pontificaal die tiet blootgooien, zo vanm het is 2004, ik schaam me nergens voor, ik heb het recht om mijn baby waar dan ook te voeden en dat doe ik dan ook.
Ik vind dat je je ook dient te realiseren dat er mensen zijn die andere opvattingen hebben over die zaken, ja misschien is dat ouderwets, maar ik vind wel dat je dat dient te respecteren. Je hoeft het zeker niet te laten, maar enige bescheidenheid is wel gepast.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:36:20 #158
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24264801
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:00 schreef Aventura het volgende:
(..) Waar ik slecht tegen kan is inderdaad van die moeders die pontificaal die tiet blootgooien, zo vanm het is 2004, ik schaam me nergens voor, (..)
Ik vind dat je je ook dient te realiseren dat er mensen zijn die andere opvattingen hebben over die zaken, ja misschien is dat ouderwets, maar ik vind wel dat je dat dient te respecteren. Je hoeft het zeker niet te laten, maar enige bescheidenheid is wel gepast.
En als de vrouwen/meisjes op het strand zich dat ook willen realiseren....
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')