quote:Op donderdag 2 december 2004 22:28 schreef jessie het volgende:
Pfff wat een gezeur over voeden in t openbaar. Ik vind dat absoluut niet aanstootgevend. En alsof vrouwen het er om doen? Ik denk dat mannen dat meer aandoenlijk vinden dan geil.
Ik gaf/geef de fles en deed dat ook in t openbaar. En dat deed ik ook op een hele aanstoontgevende manier hoor. Ik ging er echt voor zitten. Zo van kijk mij mijn kind eens de fles geven. Echt wat een onzin word er uitgekraamd!
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:28 schreef jessie het volgende:
Pfff wat een gezeur over voeden in t openbaar. Ik vind dat absoluut niet aanstootgevend. En alsof vrouwen het er om doen? Ik denk dat mannen dat meer aandoenlijk vinden dan geil.
Ik gaf/geef de fles en deed dat ook in t openbaar. En dat deed ik ook op een hele aanstoontgevende manier hoor. Ik ging er echt voor zitten. Zo van kijk mij mijn kind eens de fles geven. Echt wat een onzin word er uitgekraamd!
Bron: het borstvoedingsforum.quote:Gelezen in de Texeler Courant (28-12-2004)
Interview met hotelier Cees den Ouden, grandhotel Opduin
Kop:
“BETER UIT DOOR BORSTVOEDINGSAFFAIRE”
Bla bla bla…
… Aan de maand augustus denkt de hotelier met gemengde gevoelens terug. Toen buitelden de media over hem heen vanwege de borstvoedingsaffaire. Het echtpaar Monica en André Winkelman zocht de publiciteit, nadat Monica was gevraagd haar baby niet in het restaurant borstvoeding te geven, maar op een rustiger plekje. “Er zijn zowel positieve als negatieve reacties geweest. Eén groep was heel negatief, maar dat is niet echt onze doelgroep. Verder hebben we ontzettend veel positieve reacties gehad. Je bent in het begin bang dat er een negatieve spiraal ontstaat, die slecht is voor je bedrijf. Gelukkig is dat niet gebeurt. Uiteindelijk zijn we nu beter uit dan het niet gebeurt zou zijn. Iedereen kent nu ons hotel.”
Voor Den Ouden is de kwestie afgedaan. “Winkelman heeft een formele klacht ingediend bij het Anti Discriminatie Bureau en wij hebben ons formeel geweerd. Daarop heeft hij nooit meer gereageerd, waarna het bureau de zaak heeft geseponeerd en het dossier gesloten.” De affaire heeft er wel toe geleid dat er nu bij de entree van het restaurant een klein verbodsbordje op het geven van borstvoeding staat. “Dan kunnen we in ieder geval zulke situaties vermijden.” …
Bla bla bla
En als de vrouwen/meisjes op het strand zich dat ook willen realiseren....quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:00 schreef Aventura het volgende:
(..) Waar ik slecht tegen kan is inderdaad van die moeders die pontificaal die tiet blootgooien, zo vanm het is 2004, ik schaam me nergens voor, (..)
Ik vind dat je je ook dient te realiseren dat er mensen zijn die andere opvattingen hebben over die zaken, ja misschien is dat ouderwets, maar ik vind wel dat je dat dient te respecteren. Je hoeft het zeker niet te laten, maar enige bescheidenheid is wel gepast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |