Rapapapapapa my point exactly. Ik heb al eerder in dit topic geschreven dat ik, die ene keer in het jaar dat je 3 cm2 borst mentaal echt wel aan kan. Wat ik wél irri vind zijn vrouwen die gaan zitten: kijk mij eens mijn kind de borst geven in t openbaar en t kan me toch geen tering schelen wat de rest van de wereld ervan vind, want ik vind dat dit wel moeten kunnen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
heb je er ook moeite mee als het een tikkie verdekt toch gebeurt? zo moeilijk is het niet om een beetje discreet je kind te voeden, alleen zijn er vrouwen die expres provoceren imho en dat vind ik ook storend.
ik ging toch altijd wel ff zo zitten dat mensen er niet vol zicht op hadden zeg maar, en dat kan ook best in een restaurant bijvoorbeeld.
kinderen in restaurants is ook niets mis mee, ouders die net doen alsof ze er zonder de kids zijn en niet op de kids letten en de kids niet een beetje vermaken however...quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ontaarde moeder spreekt; ik vind er niks moois aan om het te zien maar het kan me ook niet schelen. Zelf zou ik het ook niet doen.
Kind in restaurant, niks mis mee, Jolie gaat ook rustig mee uit eten, daar heeft niemand last van.
moraal van het verhaal:quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Rapapapapapa my point exactly. Ik heb al eerder in dit topic geschreven dat ik, die ene keer in het jaar dat je 3 cm2 borst mentaal echt wel aan kan. Wat ik wél irri vind zijn vrouwen die gaan zitten: kijk mij eens mijn kind de borst geven in t openbaar en t kan me toch geen tering schelen wat de rest van de wereld ervan vind, want ik vind dat dit wel moeten kunnen.
Ik was al druk aan t typenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
doe es reageren op mijn laatste post
[offtopic] leuke naam [/offtopic]quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef Luchtbel het volgende:
Kind in restaurant, niks mis mee, Jolie gaat ook rustig mee uit eten, daar heeft niemand last van.
Spijker op de kop enzo...quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
moraal van het verhaal:
als je zulke dingen integer aanpakt, kan een heleboel.
ben het met je eens, er zijn vrouwen die het er echt om doen en dat vind ik niet alleen respectloos tegenover omstanders, maar ook tegenover het voeden zelf.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik was al druk aan t typen![]()
Dankzij jou heb ik weer vertrouwen in de menschheid.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
ben het met je eens, er zijn vrouwen die het er echt om doen en dat vind ik niet alleen respectloos tegenover omstanders, maar ook tegenover het voeden zelf.
kokketeren over de rug van je kind infeite...
ik heb trouwens ook nooit gezeur gehad of rare blikken van mensen of opmerkingen dat ze zich er aan stoorden, denk dat het de meesten niet eens opviel.
er is nogal een verschil ook tussen toevallig zien dat een kindje gevoed wordt, of het wel moeten zien omdat het enorm opzichtig gebeurt
Bedanktquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[offtopic] leuke naam [/offtopic]
Deze rent nog niet. Hoe ik later ben dat moet nog maar blijken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
kinderen in restaurants is ook niets mis mee, ouders die net doen alsof ze er zonder de kids zijn en niet op de kids letten en de kids niet een beetje vermaken however...
je hebt er bij die een houding hebben tegenover het personeel van jullie redden je er maar mee als die kids door de zaak rennen en gillen..
totaal oftopic, maar heb je daar geen idee van dan? ik heb toch altijd wel een visie gehad van hoe ik wil omgaan met mijn kid en hoe ik zou willen dat ze ontwikkelt en moet zeggen dat tot nog toe bij haar ook echt naar buiten komt wat ik haar mee probeer te geven.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Deze rent nog niet. Hoe ik later ben dat moet nog maar blijken.
Tuurlijk heb ik wel ideeën. En uiteraard wil ook ik niet die moeder zijn die d'r kinderen gillend door een restaurant laat rennen. Aangezien ik me daar uitermate aan kan ergeren. Maar hey ik heb nu een makkelijke baby die overal mee naar toe kan, ik heb makkelijk praten. Huilt ze in een winkel, trein of weet ik veel wat (tot nu toe 1 keer voorgekomen) dan probeer ik d'r te troosten, gaat het niet, gaan we naar huis. Maar ja wat als ik een baby had die niet stopte, je moet soms toch ook dingen. Nou is eten in een restaurant geen moeten en eten in een restaurant zonder op je kinderen letten is helemaal geen moeten, maar niet iedereen heeft die situatie. Overigens zou ik mezelf veel te opgelaten voelen door dat soort dingen dat ik het niet zou doen. Ga dan gewoon naar de Mac ofzo. Maar ja ik weet niet hoe Jolie zich verder gaat ontwikkelen? Tot op heden is ze een makkelijke en vrije baby maar dat zegt toch niks over de rest van d'r leven?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
totaal oftopic, maar heb je daar geen idee van dan? ik heb toch altijd wel een visie gehad van hoe ik wil omgaan met mijn kid en hoe ik zou willen dat ze ontwikkelt en moet zeggen dat tot nog toe bij haar ook echt naar buiten komt wat ik haar mee probeer te geven.
dat weet ik nog zo net niet of dat helemaal niets zegt.. het karakter danwel de aard van een persoontje is er natuurlijk wel al vanaf dag 1 plus dat hoe jij bent en wat jij uitstraalt ook echt wel zijn uitwerking heeft, kijk maar eens goed om je heen naar hoe ouders van de zogenaamd vervelende kinderen zijn, ik kan er niets aan doen, maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel ouders van "dat soort" kinderen zelf enorm vervelende mensen zijnquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel ideeën. En uiteraard wil ook ik niet die moeder zijn die d'r kinderen gillend door een restaurant laat rennen. Aangezien ik me daar uitermate aan kan ergeren. Maar hey ik heb nu een makkelijke baby die overal mee naar toe kan, ik heb makkelijk praten. Huilt ze in een winkel, trein of weet ik veel wat (tot nu toe 1 keer voorgekomen) dan probeer ik d'r te troosten, gaat het niet, gaan we naar huis. Maar ja wat als ik een baby had die niet stopte, je moet soms toch ook dingen. Nou is eten in een restaurant geen moeten en eten in een restaurant zonder op je kinderen letten is helemaal geen moeten, maar niet iedereen heeft die situatie. Overigens zou ik mezelf veel te opgelaten voelen door dat soort dingen dat ik het niet zou doen. Ga dan gewoon naar de Mac ofzo. Maar ja ik weet niet hoe Jolie zich verder gaat ontwikkelen? Tot op heden is ze een makkelijke en vrije baby maar dat zegt toch niks over de rest van d'r leven?
Volgend jaar gaan wij naar Aruba, mét onze zoon, die dan een jaar en drie maanden is. Het is een vlucht van ongeveer negen en een half uur. Waarom? Omdat ik wil dat hij mijn familie ontmoet, vooral mijn opa die darmkanker heeft en Dylan nog nooit gezien heeft. Daarom.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef Coelho het volgende:
Of nog erger: Kleine kinderen in het vliegtuig (en dan heb ik het over langere vluchten dan naar de spaanse costa).
Dan doe je een algemeen statement en dan zul je altijd zien dat er mensen zijn die reden hebben om zich dat persoonlijk aan te trekken. Dit soort omstandigheden praten uiteraard een hoop goed, daar heb ik dan wel respect voor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij naar Aruba, mét onze zoon, die dan een jaar en drie maanden is. Het is een vlucht van ongeveer negen en een half uur. Waarom? Omdat ik wil dat hij mijn familie ontmoet, vooral mijn opa die darmkanker heeft en Dylan nog nooit gezien heeft. Daarom.
Wellicht had dat gezin op die vlucht uit KL eenzelfde reden?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef Coelho het volgende:
Dan doe je een algemeen statement en dan zul je altijd zien dat er mensen zijn die reden hebben om zich dat persoonlijk aan te trekken.
Ik wil ermee zeggen dat je niet weet waarom die mensen met hun kinderen in het vliegtuig zitten. Persoonlijk lijkt het mij ook helemaal niets om lang met zo'n kleintje te vliegen en dat is ook de hoofdreden geweest dat we dit jaar niet op vakantie zijn gegaan. Ik zou zelf nooit met een jong kind een lange vlucht gaan maken omdat ik zo nodig voor mijn plezier naar een ver land moet. Dan blijf ik veel liever dichter bij huis.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef Coelho het volgende:
Dan doe je een algemeen statement en dan zul je altijd zien dat er mensen zijn die reden hebben om zich dat persoonlijk aan te trekken. Dit soort omstandigheden praten uiteraard een hoop goed, daar heb ik dan wel respect voor.
Hier kan ik ook over meepraten! Mijn ouders hebben een eigen hotel/restaurant. Soms heb je mensen met kinderen te eten. Niks mis mee natuurlijk, maar sommige ouders laten hun kinderen gewoon door het hele gebouw rennen en gillen zonder er ook maar iets van te zeggen!! Dit snap ik echt niet, je ziet toch dat andere mensen zich daaraan irriteren! Als je bij de Mc Donalds bent ok, maar niet in een gewoon restaurant.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
kinderen in restaurants is ook niets mis mee, ouders die net doen alsof ze er zonder de kids zijn en niet op de kids letten en de kids niet een beetje vermaken however...
je hebt er bij die een houding hebben tegenover het personeel van jullie redden je er maar mee als die kids door de zaak rennen en gillen..
Denk je dat Andries Knevel dit onderwerp trekt dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef slyzy het volgende:
Bedankt voor de reacties! Wie heeft er zin om uit het anonieme internet te stappen en hierover op tv te komen praten in een wekelijkse talkshow?
reacties naar chris@eyeworks.tv
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Denk je dat Andries Knevel dit onderwerp trekt dan?
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef slyzy het volgende:
Nou, over Andries heb ik m'n twijfels, heb er wel vertrouwen in dat Karin de Groot dit trekt![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wie?
![]()
weet ik veel, ik ken dr nietquote:Op woensdag 1 december 2004 12:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hoor ik die te kennen dan?
Post dan niet.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:48 schreef moussy het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ken dr niet
Misschien is het handig om ook eens contact op te nemen met de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef slyzy het volgende:
Bedankt voor de reacties! Wie heeft er zin om uit het anonieme internet te stappen en hierover op tv te komen praten in een wekelijkse talkshow?
reacties naar chris@eyeworks.tv
vergeet niet dat contactpersonen van de VBN vaak als borstvoedingsmaffia worden gezienquote:Op woensdag 1 december 2004 14:32 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Misschien is het handig om ook eens contact op te nemen met de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk?
~ de website van de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk ~
Misschien dat er een VBN-contactpersoon bereid is om ook in die uitzending te komen, en het één en ander uit te leggen en uit de wereld te helpen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:24 schreef Loena-tik- het volgende:
JAAAAAA, ga me opgeven voor dat programma, ga ik lekker met mijn zoontje heel opzichtig de borst geven voor heel Nederland en dat allemaal speciaal voor MarMar![]()
![]()
Goed, ik maak er nu wel gein over maar ik denk écht niet dat er vrouwen zijn die expres heel opzichtig de borst geven, misschien is het voor jou wel een heel beladen iets(die blote tiet zeg maar) waardoor je er meer op let. Denk eerder dat die vrouwen die jij dus aanstootgevend vindt óf nog lekker aan het klungelen zijn(bv is in het begin nog best lastig en al helemaal als je dan ook nog moet denken aan discretie en dat soort onzin) óf ze hebben gewoon een beetje last van decorumverlies, je bent nu eenmaal zo vaak met die borsten bloot als je bv geeft, dat je je helemaal niet bezig houdt met het feit dat die blote borsten voor anderen helemaal niet gewoon zijn. Je begrijpt het al ik behoor tot die laatste groep en eigenlijk kan het me geen ruk schelen wat anderen er van denken, mijn kind heeft honger dus krijgt ie te drinken waar ik ook ben. Vind je het vervelend om te zien, doe je toch gewoon je ogen dicht ?
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:24 schreef Loena-tik- het volgende:
JAAAAAA, ga me opgeven voor dat programma, ga ik lekker met mijn zoontje heel opzichtig de borst geven voor heel Nederland en dat allemaal speciaal voor MarMar![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:41 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat je als dame wel topless over het strand mag en dat het dan erg leuk is om te zien, en zodra er een kind mee gemoeid is moet je je borsten maar in de bh houden want dan is het maar vies en onsmakelijk enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |