Ze geven ook altijd vette antwoorden.
![]()
Ze omzeilen altijd de klacht.
Reply:Je klacht over het onderdeel belastingrecht van MJ 15 is niet juist. Je hebt 8.7 voor belastingrecht en 7,0 voor arbeids-en sociaal zekerheidsrecht, zodat je er wel door bent. Het onderdeel gedrag in organisaties moet nog nagekeken worden. Dat doe ik niet, maar ook al haal je een 1 dan ben je toch erdoor, want 16,7 gedeeld door 3 is 5,6
In klas 3 MER is altijd vennootschapsbelasting gegeven en dat heb ikzelf een aantal keren gedaan, zodat je kritiek niet juist is.
Met vriendelijke groet,...
----------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: woensdag 9 november 2005
Aan:
CC:
Onderwerp: HERKANSING-Toets-MJ15
Beste heer .../......
Gisteren (dinsdag 8 november, 14:00-16:00) heb ik de toets Soc. recht/Belastingrecht/Gedrag in Organisaties herkanst. (toets MJ15)
Onderdeel Belastingrecht bevatte echter enkele vragen over Vennootschapbelasting en over Deelneming. Dat terwijl de te leren stof alleen over Inkomstenbelasting (IB) gaat. Ik heb wel alle vragen beantwoord, dus ook die over Vennootschapbelasting, maar ik wil jullie er op wijzen dat deze vragen eigenlijk niet gesteld konden worden, omdat het niet in de te leren stof voorkomt.
Tevens heb ik een opmerking bij het onderdeel Gedrag in Organisaties. Er zaten veel typfouten in en bij een MC-vraag ontbrak de vraag. (er waren alleen stellingen) Tevens bevatte het antwoordblad een fout door bij vraag 1 t/m 15 twee keer 'antwoord B' neer te zetten.
Mvg,
..............
Studentnr: ..............