quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Sjors nadat ze is veranderd in een pop , lustig naar wraakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bestaat Lustig wel als woordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:11 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
en het plaatje is ook al niet grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:37 schreef bar_rel het volgende:
Wat zal die leugen nou zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke leugen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:33 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh my god, dat stukje was echt slecht geacteerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:40 schreef Frey het volgende:
GTST gaat weer vooruit, de verhaallijnen worden weer beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:40 schreef Frey het volgende:
GTST gaat weer vooruit, de verhaallijnen worden weer beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sterke scene's tussen Martine en Janine.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
dit zijn ook eerlijk gezegd de beste actrices van GTST.
Scenes tussen hun zien er altijd heel geladen uit (wat het ook moet voorstellen)
Eigenlijk mogen Janine en Martine elkaar helemaal niet, maar toch gedogen ze elkaar en
hebben ze volgens mij ergens best sympathie voor elkaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze stond vrijdag met een spijkerpistool voor Nick en Charlie.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:48 schreef karoltje het volgende:
Heeft Sjors al iets vets gedaan!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:48 schreef karoltje het volgende:
Heeft Sjors al iets vets gedaan!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Dat was het einde.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:56 schreef karoltje het volgende:
Maar nog niks gebeurd?
dat klopt, das vaak zo hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:23 schreef Diorchanel het volgende:
In real life zijn martine en janine dikke vriendinnen
Ook Stefano en Nick zijn goede maatjes buiten de opnames om, kwam ze eens tegen daar in aalsmeer in de studio's. Las ergens dat ze vaak samen optrekken.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat klopt, das vaak zo hoor.
vind ze allebei heel goed, in het echt ziet Janine er juist ouder uit dan in de serie
en martine juist veel jonger. maar ja daat heeft te maken met hun rol.
nutquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Krijg je dan geen controle als je een land binnenkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop