iemand zou toch nog een nieuwe maken, of wat?quote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, nou ben ik wel weer uitgekeken op die OP.
Verklaar je nader...quote:Op maandag 29 november 2004 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
_Groen_ wat mij betreft mag de volgende post in het feedback topic meer te maken hebben met feedback. En dan bedoel ik dus echt je volgende post.
Je kan je uitleven in het Usersvakbond topic, maar niet hier.
quote:Op maandag 29 november 2004 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
wat ben jij toch een zeikfiguur dirkh.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:03 schreef drumsab het volgende:
Ik ken deze al! Weg ermee
Hoi kutnewbiequote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, nou ben ik wel weer uitgekeken op die OP.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
[..]
Hoi kutnewbie.
Ok, ik zal het nóg een keer, en dat is meteen voorlopig de laatste keer uitleggen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef _Groen_ het volgende:
Dirkh waar blijft mijn antwoord???
Nou ik weet het goed gemaakt: Als je de üsersvakbond verplaatst naar GC stop ik er mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, ik zal het nóg een keer, en dat is meteen voorlopig de laatste keer uitleggen.
Feedback is voor feedback vragen. Je kan hier vragen stellen over moderaties, of ff melden dat er iets niet goed gaat in een topic. Zo nu en dan een geintje is leuk. En daar gaan we vaak ook op in.
Maar als je 30% van het topic volpost met niets zeggende posts, en ik je al een paar keer heb gevraagd om daar mee te stoppen dan wordt het irritant.
Daarom mijn verzoek om daar voorlopig mee te stoppen.
Als we het nou zo doen, als dat topic vol is, dan open je een nieuw deel in GC als de mods er daar wat in zien zitten.quote:Op maandag 29 november 2004 21:20 schreef _Groen_ het volgende:
[..]
Nou ik weet het goed gemaakt: Als je de üsersvakbond verplaatst naar GC stop ik er mee.
Ola BG, doe es rustig mên, het is maar een topicquote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef BaajGuardian het volgende:
en die text in de donald strip is nog retarded-er dan de orginele text van een bobo verhaal.
ik heb nooit een faq overschreden , je bent gewoon machtsgeil en verslaafd aan topicssluiten , dus loop nu niet pogingen te ondernemen het verhaal om te draaien , jij sluit topics zonder reden , now face the consequence.
(that is : dat je een waardeloos figuur bent en iedereen mag het weten hier. DIRKH)
quote:Op maandag 29 november 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga dit jolige topic even bookmarken.
als alle mods nou op zn minst zo respectvol en tof als jou waren , dan had ik vast geen problemen met de mods hier gehad.quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ola BG, doe es rustig mên, het is maar een topic.
Als je nou even rustig ademhaalt of gewoon even meerdere malen tegen een boom schopt komt alles weer goed, behalve dan voor je tenen als je met je blote voeten gaat schoppen natuurlijk, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Wat doe je dan hier, ga VAC stalken ofzo. Mieperd.quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef _Groen_ het volgende:
Ik heb een klacht want ik werd gekickt uit #onz!!!
Wat is VAC?quote:Op maandag 29 november 2004 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, ga VAC stalken ofzo. Mieperd.
Jogyquote:Op maandag 29 november 2004 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, ga VAC stalken ofzo. Mieperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |