Die sticker op de Peugeot 206 is onderdeel van een bepaald type Wide Body Kit. Ik denk dat die bumper van de A3 ook bij een Wide Body Kit hoort al weet ik het niet zeker.quote:Op maandag 6 december 2004 17:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
HUH? Die bumper van de A3.
Is dat zo ook in het spel te krijgen? Of is dat een unique bumper? en bij die P206, is die sticker 206 op de voorbumper ook zo te krijgen?
Ziet er wel kwijlachtig uitquote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die sticker op de Peugeot 206 is onderdeel van een bepaald type Wide Body Kit. Ik denk dat die bumper van de A3 ook bij een Wide Body Kit hoort al weet ik het niet zeker.
Gefeliciteerd, je hebt de lelijkste auto's tot nu toe........quote:Op maandag 6 december 2004 13:58 schreef CybPraetorian het volgende:
ff een paar screentjes gemaakt....
tijdens een replay en filmpjes werkt de PrtSc ook dus dan krijg je dit![]()
voor diegene die het mooi vind, ze zijn allemaal in een resolutie van 1280*1024 dus zeer geschikt
btw ik zit nu op 97% in het spel (moet nog 3 drift races) en heb toch al de wide body kits bij quick race maar nog niet bij de carreer,
Had ik ook wel last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n ster in driften. Maar voor de rest is het een topwagenquote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Rootinger het volgende:
Ligt het aan mij of is de Peugeot 206 een vreselelijke auto om later mee te driften op de weg tussen het verkeer door? Ik loop me steeds meer te ergeren aan die auto... (ookal is hij voor de andere onderdelen tot nu toe perfect)
De Audi A3 en de Escalade vind ik anders zeer geslaagdquote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de lelijkste auto's tot nu toe........
Jij kan niet driften???? Ga toch weg, jij bent beter dan mij hoor,quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had ik ook wel last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n ster in driften. Maar voor de rest is het een topwagen.
thnxquote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
De Audi A3 en de Escalade vind ik anders zeer geslaagd![]()
Nee, dat zijn de 'verborgen' races. Je moet die races via de world map doen. Maar dan wel eerst restarten, want anders krijg je er geen geld voor.quote:Op dinsdag 7 december 2004 05:51 schreef RealRico het volgende:
Ik heb het spel volgens mij ook uitgespeelt. Die laatste race heb ik gewonnen, en ik kan nu nog alleen maar van die 'outrun' races rijden. Maar mijn 'Game Completion Status' staat op 63%
Kan dit kloppen? Wat komt er nog in die resterende 37% ? Alleen maar van die 'Outrun' races??
je gaat gewoon naar de garage toe, dan selecteer je world map en daar kan je alle niet gehaalde races gewoon halen voor 100% completed. daarnaast moet je ook nog de outrun races halen idd..quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de 'verborgen' races. Je moet die races via de world map doen. Maar dan wel eerst restarten, want anders krijg je er geen geld voor.
ik denk dat je beter een legale versie kan gaan kopenquote:Op woensdag 8 december 2004 02:03 schreef darkhole het volgende:
Waarom start bij mij nfsu2 niet gewoon op![]()
Ik heb nu toch echt werkelijk vanalles geprobeerd en aan me pc zal het ook niet liggen.
Volgens mijn windows taakbeheer start hij eerst gewoon speed2.exe op (en je hoort de pc ratelen) daarna start hij heel kort ~e5.0001 op
[afbeelding]
Daarna worden ze direct weer afgesloten beide en kan ik dus niet spelen![]()
ik hoop dat het duidelijk is zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |