Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
Alsof Vrij Nederland altijd zulke goede journalistiek bedrijft.
Waar slaat dit opquote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, dat beweer ik ook niet. Ik gaf gewoon aan dat beide redacteuren vroeger sportjournalist bij Vrij Nederland waren. Helaas zijn ze daar niet opgevolgd.quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
Was een mooi verhaalquote:Op maandag 29 november 2004 21:56 schreef Showtime het volgende:
Ik zal mijn exemplaar met het interview bij van Hooijdonk thuis in Turkije koesteren.![]()
die wedstrijd is nooit gespeeld PSV ging zonder te spelen door.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:57 schreef SCH het volgende:
Jij weet ook alles
Ganz alles.
Maarreh, ken je dat verhaal van die wedstrijd?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
En DG jammer dat je het blad nu pas hebt ontdekt.
quote:
Ik weet wie het zegt...quote:Op donderdag 2 december 2004 21:00 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren. vergeef hem, hij is onwetend beste Tong.
[..]
Misschien kunnen die weggestuurde jongens een column beginnen in Vrij Nederland? Zo kunnen twee interesses van je worden gekoppeld in één bladquote:Op maandag 29 november 2004 20:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb een boos mailtje gestuurd.
Helpt vast!!!
Maar ik vind het heel erg, het is echt het blad voor iemand als ik - het is de manier waarop ik voetbal beleef.
Heb gisteren nog ff tegen hun kantoor aan staan zeiken (de nood was hoog)quote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een flutblad is de VI toch ook.
Neeeeeeeeee!!!!quote:Op maandag 29 november 2004 20:14 schreef SCH het volgende:
En van binnenuit hoorde ik dat het plan is om er een 'soort Linda over voetbal' van te maken
En ook een heel ander getal dan 20.000 Tema.quote:Dat is een heel ander
getal dan 1700.
sowieso ook maar Hard Gras gaan lezen! Is ook erg mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef Reanimatie.com het volgende:
Desnoods maar over op Hard Gras.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:06 schreef Stpan het volgende:
Maar 1700 abo's? da's wel errug weinig!
en die 20000, dat is waarschijnlijk de oplage waarvan er dan 6000 niet verkocht worden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:49 schreef BGN het volgende:
Derksen zou hoofdredacteur worden
van Johan. Derksen, die deze functie ook al bekleedt bij Voetbal International,
stelde gisteren dat Johan in werkelijkheid maar 1700 abonnees heeft en geen
20.000. Daarom is volgens hem de overname donderdag niet doorgegaan.
,,Wij worden beticht van leugens", zegt Frans Oosterwijk, hoofdredacteur van
Johan. ,,En dat is pertinent niet waar. Wij hebben 7200 abonnees en er worden
6500 exemplaren in de losse verkoop aan de man gebracht. Dat is een heel ander
getal dan 1700. Daarom onderzoeken onze advocaten nu of we gerechtelijke stappen
kunnen ondernemen. WP Sports Media heeft donderdag het principeakkoord
Dit stond maandag in de Volkskrant:quote:Op woensdag 22 december 2004 15:49 schreef Summerteeth het volgende:
Volgens mij wordt het blad niet slanker, maar de redactie.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Stpan het volgende:
Hoewel de fotoreportages mij nogal bekend voorkwamen (dat van overleden spelers, supporters en de echte liefhebbers uit de G-elftallen).
Niet toen ik em aan het doorbladeren was nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
niet opgevallen dat er bij stond: het beste uit 4 jaren Johan?
Ik ook niet. Het zal toch wat beter moeten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nieuwste nummer ook weer niet meevallen eerlijk gezegd. Helaas.
Ik heb die met de oranje cover van vorige maand geloof ik. Wel interessante onderwerpen, alleen erg uitgewerkt voor het VI lezerspubliek.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
Heeft iemand al het blad Nummer 14 gelezen en is het wat? Je kunt nu nl. een proefabonnementje nemen van 3 maanden voor 9 euro
Ojeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:16 schreef Summerteeth het volgende:
Hopelijk ligt de nieuwe Johan morgen in de winkel, want hij zou eigenlijk al 24 augustus verschijnen..
quote:DE LEZERS
Voetbal Magazine kent overwegend mannelijke lezers met een kerndoelgroep in de leeftijd van 18-40 jaar. Het gros heeft minimaal een MBO opleiding. Bijna de helft van de lezers zit in welstandsklasse B, 67 % van de lezers heeft een modaal of bovenmodaal inkomen. Uiteraard zijn de lezers van Voetbal Magazine zeer geïnteresseerd in sport en sportartikelen, maar er zijn meer gemeenschappelijke interesses zoals mode, lichaamsverzorging, auto's en sieraden.
WAARDERING VAN DE LEZERS
De uitkomsten van een kwalitatief onderzoek onder de abonnees waren zeer positief. De abonnees van Voetbal Magazine waarderen het tijdschrift gemiddeld met een 8! Veel gehoorde opmerkingen waren:
* Inhoud is perfect voor de voetballiefhebber
* Mooi blad met goede vorm
* Gevarieerd, veel onderwerpen
* Leuk om te lezen
Voetbal Magazine is het langst bestaande sportmaandblad van Nederland en onderscheidt zich op positieve wijze op de mannenbladenmarkt. Het blad heeft een eigen, bijzondere positie in de markt. Dit uit zich ook in de verkochte aantallen. Deze bedroeg in 2004 43.000 exemplaren per gemiddeld nummer.
Maar hij is er dus al wel, het septembernummer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef MaxPower het volgende:
De onregelmatige verschijningsdata van de Johan is voor veel bladenboeren reden om hem niet in de schappen op te nemen.
Geen idee. Ik koop hem vaak pas als ik een lange bus of treinreis voor de boeg heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Maar hij is er dus al wel, het septembernummer?
Dat kun je gewoon laten storneren.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
is gvd net het abo-geld afgeschreven...
weer terug naar de originele TT inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:25 schreef Suijk het volgende:
De titel kan ook wel veranderd worden nu.
Breng een blad op de markt genaamd 'Marco' !quote:Op donderdag 8 september 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Dat nummer 14 is echt bagger - wat moeten we nu?
als John de Mol daar nou eens een miljoen instopt !quote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb de brief gehad, wat een treurigheid.
Nou ja, als er geen geld meer was om het blad te maken zoals in het begin dan heeft het ook weinig zin. Johan onderscheidde zich juist door bijzondere reportages die wel veel geld kostten. In de laatste nummers was dat al een stuk minder.
Er is een email-adres voor reacties: iksteun@johan.nl
Da's dan wel consequent. Ook een van de belangrijksten in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. Samen met die andere dode vogel, van Treytel geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat het Derksen gaat heten.
leuk dat het gelukt is met Hard Gras.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef MaxPower het volgende:
Bij magazines zal het wellicht wat lastiger zijn, maar ook bij hard gras is het me met enige vasthoudendheid gelukt.![]()
Zal ook eens kijken wat ik heb liggen aan Johans. Hoor je nog hier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef MaxPower het volgende:
KICK!
Nadat mijn Hard Gras collectie compleet isben ik nu bezig mijn JOHAN collectie te completeren. Helaas ben ik een jaar te laat begonnen met lezen en mis ik de complete jaargang 1.. Wie van de Fokkertjes wil van zijn stoffige verzameling af voor een schappelijk prijsje?
Ik zoek:
Jaargang 1 (alles)
Jaargang 2 (nummer 2,3,4,5, 11)
(marktplaats heb ik al leeggekocht)
Keiharde onderhandelaar, die Desiderius!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Erasmusch het volgende:
Niet tegen dat schappelijke prijsje, nee
Er is onderhandelingsruimte.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Erasmusch het volgende:
Niet tegen dat schappelijke prijsje, nee
Ik ook. VI is niks vergeleken met Johan, Nummer 14 haalt het ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef El_Bassie het volgende:
Damn, klotetopic. Mis de Johan nog elke maand.
Nummer 14, dat is zo'n kutblad. Geschreven in de dezelfde gortdroge stijl als de VI. Schitterende verhalen geformuleerd als een nieuwsbericht voor de site. Wat vooral mist is humor, volgens mij worden die schrijvers gestenigd als ze een grap durven te maken. Daarentegen de columns in de Johan van Dijkshoorn en Brusselmans, juweeltjes, stuk voor stuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook. VI is niks vergeleken met Johan, Nummer 14 haalt het ook niet.
Brusselmansquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nummer 14, dat is zo'n kutblad. Geschreven in de dezelfde gortdroge stijl als de VI. Schitterende verhalen geformuleerd als een nieuwsbericht voor de site. Wat vooral mist is humor, volgens mij worden die schrijvers gestenigd als ze een grap durven te maken. Daarentegen de columns in de Johan van Dijkshoorn en Brusselmans, juweeltjes, stuk voor stuk.
Ik was wel abonnee, maar heb ze allemaal weggegooid bij de verhuisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb net een lading binnengekregen die ik via marktplaats heb gekocht. De covers die ik tegenkwam... "Johan Derksen, orakel", "21 juni 1988, bevrijdingsdag"
![]()
Waarom was ik niet gewoon abonnee, damn wat heb ik allemaal gemist...![]()
Van Den Boschquote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef Erasmusch het volgende:
Er is er iig 1 met Lurling over de harde kern
Ja.quote:Op zondag 9 september 2007 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Den Bosch![]()
Weet je ook welk nummer dat is?
Klopt ja, hij zag pleepotten voorbij vliegen in Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja.
Was een item over profs als supporters ofzo. Been en Demouge deden ook mee
Werk jij bij de uitgever ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heb je ze ondertussen allemaal gekregen, Max?
Hoeveel heb dat geintje je nou gekost?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb ze inderdaad afgelopen vrijdag gekregen!(nadat de verantwoordelijke medewerker terug was van vakantie, klein bedrijfje gok ik
)
ik zou je zou een half jaartje ziektewet gunnen .....bij wijze van spreke natuurlijkquote:
En? EN? EN?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:48 schreef MaxPower het volgende:
En ik ga ze in de kerstvakantie wel even doorbladeren naar FCDB-artikelen.![]()
Altijd leuk die dank voor de helpende medemensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
jou is niks gevraagd, badmuts.
Ed en Willem Bever. Geweldig verhaal inderdaad!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:29 schreef LosMillonarios het volgende:
JohanOoit daarin een verhaal gelezen over de Vitesse-supporters, toen in Monnikehuize, nu in Gelredome. Geweldig verhaal.
Mooie collectie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |