wtf? 650 euro voor een kamer?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb een kamer van 13 m2 met inbouwkast en 2 persoonsbed. Deel de 2 badkamers, keuken en lounge met 5 anderen. En ben rond de 650euro's kwijt. (excl gas en electriciteit)
Maarja student zijn roelt!
Stoot jij niet elke morgen je kop tegen het dak?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marchien het volgende:
Hmmm, dit is mijn bed+bureau en voor de rest even geen foto's beschikbaar.
Groningen-stad, 140,- INCLUSIEF
Kamertje is 3 bij 4
[afbeelding]
En ja, mijn bed is baby-roze, hoezo?![]()
Waar zoek je een kamer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef Wuder het volgende:
Ik wou dat ik een leuk kamer kon vinden![]()
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef Wuder het volgende:
Ik wou dat ik een leuk kamer kon vinden![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
Die shirt aan de muur!
Bedankt voor het idee, dat ga ik ook doen!
In Utrecht is dat ook geen probleemquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wilde wat aan mijn muur hebben en mijn moeder vond dit wel grappig. Staat ook leuk in een kamer in Rotterdam
zo netjes hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn kamer. 20m2 plus eigen douche en wc. Deel de keuken met 4 anderen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was 290 incl, per 1 augustus naar 315 gegaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
zo netjes hoor
wat betaal je daar nou voor in Rotterdam?
Inderdaad die shirtjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey waar heb je di vogeltjes vandaan?quote:Op zondag 19 december 2004 10:06 schreef Winkelmander het volgende:
voila
ik was hier echt nét verhuisd, dus het ziet er onwijs kaal uit hier. Maar nu ligt het gewoon vol met troep hoor, don't worry![]()
en oh ja deze mag ook niet ontbreken natuurlijk![]()
[afbeelding]
welk formaat hebben die lijsten ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfff, gewoon bij Ikea volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:50 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Inderdaad die shirtjes![]()
Waar heb je die lijsten gehaald?
Hmm.. geen idee. 40 bij 70 oid?quote:
Ik moet het doen met 11m2.. Maar k heb n mega grote bank dat gelijk een 2 persoons bed is als je m uitklapt!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:48 schreef Innocence het volgende:
Wow wat kunnen jullie geniaal inrichten! Heb ook 13 m2 maar er past hoogstens een tweepersoonsbed en een kast in. Zie hier complete zithoeken![]()
Heb zelf ook veel tweedehands, kastjes en bed. Maar ook een kast helemaal nieuw gekocht. Heb er geporbeerd wat moois van te maken, maar daar ben ik helaas wat te rommelig voor.
Zal zo wel even foto zoeken.
Je hebt nu twee (éénpersoons)matrassen naast elkaar (waarvan de linker 'gewoon' de bank is)? Op de foto zit er gewoon een hoeslaken omheenquote:Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 11m2.. Maar k heb n mega grote bank dat gelijk een 2 persoons bed is als je m uitklapt!!
[afbeelding]
kost wat maar dan heb je ook wat. Wat wel grappig is, is dat iedereen die mn kamer binnenkomt zich afvraagt waar het bed is, nou hier:
[afbeelding]
Verder nog een tafel die je aan 2 kanten uit kan schuiven als er veel mensen mee eten of als ik moet leren en veel papieren heb oid. En uiteraard gebruik ik die tafel ook als "computertafel" voor mn laptop, nix geen extra bureau!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |