jij bent elke nacht in een andere roze kamer te vindenquote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef teknomist het volgende:
Voor één nachtje okee maar langer zou ik gek worden van al dat roze![]()
.
En ik dacht dat ik een zooi kon maken!quote:Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn werkplek in mijn kamer enige tijd terug tijdens ultieme chaos, doorgaans is mijn kamer wel wat netter hoor :
[afbeelding]
Het is altijd een probleem van alles voorhanden willen hebben en netjes opruimen. En ik heb gewoon veel spullenquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef gfree het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een zooi kon maken!
Nee.. die foto's zijn gemaakt toen ik alles net had ingericht. Nu is het al ietsje voller, maar probeer het wel netjes te houden aangezien ik anders echt geen ruimte meer heb. Het is 12 m2 dus echt niet groot.. kwestie van praktisch inrichten.quote:Op maandag 29 november 2004 18:19 schreef T1andonly het volgende:
Heb je net opgeruimt
Hetzelfde dekbed als in mijn post in het begin van dit topicquote:Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Poerkie het volgende:
Leuke kamers, valt me niet tegen
[afbeelding]
Klein, maar fijn! Beetje donker, maar kon nu niet anders
Dat dekbed heb ik ook...quote:Op maandag 29 november 2004 19:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hetzelfde dekbed als in mijn post in het begin van dit topic![]()
Ik heb ook vaak een donkerblauw dekbed met een 'band' waarop de Amerikaanse en IJslandse vlag staan afgebeeld.
Dus jij was die vermaarde zwerver in m'n nestquote:Op maandag 29 november 2004 19:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat dekbed heb ik ook....
Sorryquote:Op maandag 29 november 2004 19:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dus jij was die vermaarde zwerver in m'n nest
Verrekquote:Op maandag 29 november 2004 19:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een donkerblauw dekbed met een 'band' waarop de Amerikaanse en IJslandse vlag staan afgebeeld.
hoe ziet die van jou er dan uit?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Holy shit zeg, wat een tuttige studentenkamers. Hebben jullie al houten gansjes gekocht zodat je die na je studentenkamer op het venster van je nieuwe woning kan zetten?
Voor de ruimte.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:42 schreef WarPuppy het volgende:
Damn Fliepke!
Een stapelbed? of je bent aseksueel, of je moet me op een andere manier motiveren waarom je zon onding hebt aangeschaft ( en zeg nou niet voor de ruimte!).
Maar ik zal snel even wat foto's opzoeken van mijn studentenkamer, inclusief me plafond van schimmel (tsja, waterschade :S), maar helaas zit ik hier nog ma tot 1januari, dan kap ik met de studie
Waar heb je die kast gehaald?quote:Op maandag 29 november 2004 18:55 schreef clauwheee het volgende:
Die witte kast is bij de Ikea te koop.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Waar heb je die kast gehaald?
Dat is echt een ellendig gammel bed om in te neuken....quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor de ruimte.
Het plafond is hier een stuk hoger dan normaal dus ik nog prima rechtop zitten.
En ik wilde een 2persoonsbed (1.40m) en een bank, krijg dat maar eens gepast..
Dit was de ideale oplossing, alleen piept en kraakt het bed wel best erg![]()
Ik heb hem ook! Maar ik zal hier geen foto's posten. Sinds ik samenwoon heb ik meer dan één kamer om in te wonen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wel gaaf zo... Dat parket tegen de muurquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marchien het volgende:
Hmmm, dit is mijn bed+bureau en voor de rest even geen foto's beschikbaar.
Groningen-stad, 140,- INCLUSIEF
Kamertje is 3 bij 4
[afbeelding]
En ja, mijn bed is baby-roze, hoezo?![]()
Zeilquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wel gaaf zo... Dat parket tegen de muur/
Dat dacht ik dus al.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef Euforie het volgende:
[..]
Die witte kast is bij de Ikea te koop.
Zo te zien slaap je dan 9 hoog. Lekker met je kop tegen het plafondquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:58 schreef marchien het volgende:
Ik woon trouwens 8 hoog en heb een erg mooi uitzicht over de stad
Is idd wel heel dicht tegen het plafond.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo te zien slaap je dan 9 hoog. Lekker met je kop tegen het plafond
Ik zou het er benauwd van krijgen
Gelukkig heb ik nog een matras en kan die in bepaalde situaties op de grond liggen, desnoods met mijn eigen matras ernaastquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is idd wel heel dicht tegen het plafond.
Ik weet nog iets anders dan slapen dat dan een stuk moeilijker is.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:10 schreef marchien het volgende:
moet ik teigeren naar mijn kussen en 's morgens met een duffe kop achteruit teigeren.![]()
Hier nog steeds niet gebeurt na meer dan 100 keer proberenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is echt een ellendig gammel bed om in te neuken....
Mijn ex had zo een ding en ik was non stop bang dat het gevaarte in zou zakken.
Ik heb 14 m2 (zie 1e pagina) met een bureau, brede kast, kleine kast, 2 persoonsbed, wastafel en een bank. Minus 1 kast moet toch kunnen passen in 13 m2?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:07 schreef Chello200 het volgende:
Hierboven iemand met 13m2 meter kamer en zelfs een bank erin ?
Ik ga volgende maand ook in een 13m2 kamer intrekken en ik mag al blij zijn als er een bureau + bed met kast erin past..
Heb je speciaal voor de foto opgeruimd?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marchien het volgende:
Kamertje is 3 bij 4
[afbeelding]
a joh...zat! Ik heb een kamer van 6 m2. Met een bed, een groot bureau, een wasbak, een smalle kast, een schuin dak, een wasmand, een krukje en een deur die naar binnen gaat. Ik kan dus vanaf mijn bureaustoel alles doen, echt ideaal in dat opzicht.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:07 schreef Chello200 het volgende:
Ik ga volgende maand ook in een 13m2 kamer intrekken en ik mag al blij zijn als er een bureau + bed met kast erin past..
ga je gang.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Mijn kamer zou dus ook gewoon in een foto vastgelegd worden.
DAn zou ik eerst ergens een digicam moeten kunnen vinden. Eens evne huisgenoten vragen morgen, op een christelijk tijdstip!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:45 schreef gfree het volgende:
[..]
ga je gang.![]()
kan ik er eentje onderhuren?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:07 schreef BlackOrchid het volgende:
tvp
Ook een kamer in Zwolle, nouja kamer.. 2 verdiepingen :-D
Ik heb het nog eens nagemeten en het is 14m2. Het past allemaal mooiquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:07 schreef Chello200 het volgende:
Inderdaad, in mijn ogen zijn studentenkamers er een stuk anders uit... Waar haalt iedereen die spullen vandaan als student zijnde? Of hebben we allemaal rijke ouders hier?quote:Op woensdag 1 december 2004 05:48 schreef Libris het volgende:
Jeetje, in 4 jaar is de gemiddelde studentenkamer er wel erg, tja, hoe zeg je het... .vertut? Designer meubeltjes, pastelkleuren....
Ik had niets nieuws in mijn studentenkamers, allemaal spullen van iedereen bijeengezocht. Megaposters aan de muur, dartbord, tafel van bierkratten....Helaas geen foto's van volgens mij
In 'mijn tijd' had ik ook bijna alleen maar oude zooi (gekregen of ergens vandaan gesleept). Het enige wat nieuw was, was een IKEA-achtig kastje en die heb ik nu nog!quote:Op woensdag 1 december 2004 05:48 schreef Libris het volgende:
Ik had niets nieuws in mijn studentenkamers, allemaal spullen van iedereen bijeengezocht. Megaposters aan de muur, dartbord, tafel van bierkratten....Helaas geen foto's van volgens mij
Nou nee niet bepaald rijke ouders hier. Wij zitten in de laatste fase van onze studie, gaan inmiddels minder op stap, vinden andere dingen belangrijker en houden zo geld over om te sparen en dat besteden we dan aan dit soort dingenquote:Op woensdag 1 december 2004 06:09 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Inderdaad, in mijn ogen zijn studentenkamers er een stuk anders uit... Waar haalt iedereen die spullen vandaan als student zijnde? Of hebben we allemaal rijke ouders hier?
Yeps, dat is een studentenkamerquote:Op woensdag 1 december 2004 10:06 schreef WarPuppy het volgende:
Op veler verzoek post ik ook maar even mijn kamertje (die ik tot 1 feb heb, daarna ga ik de ww in)
Vanaf me bed gezien (me kamer is de woonkamer van een oud bejaardenappartement, die ik samen met een vriend deel, totaal 60m² met eigen badkamertje, keukentje, en mijn kamer is 7 bij 3 dus 21m²)
[afbeelding]
Vanaf het balkon zegma gezien
[afbeelding]
En mijn eigen gekweekte schimmel plafond (tsja, mafkezen boven ons hadden even een leiding laten knappen in de vakantie)
[afbeelding]
Hoppa, ik zie geen designer meubels onnie ?
Juist!! Dat is al stukken meer een studentenkamerquote:Op woensdag 1 december 2004 10:57 schreef Kopstoot het volgende:
Nou, dan mijn kamertje ook maar eens..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bovenste is een soort van badkamertje ofzo..
Hmm, ik heb alleen mijn bed gefotografeerd en dat is al een oude foto.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Juist!! Dat is al stukken meer een studentenkamer.
Maar nog wel te netjes.
You bet!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:41 schreef Thisbe het volgende:
@ koopstoot: Vossenveld!![]()
Ik iig welquote:Op woensdag 1 december 2004 11:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
You bet!Het is wel ver fietsen hoor, dus niet geschikt voor 4 jaar ofzo..
Jij ook dan?
Moet je eens opletten op het bushokje tegenover de Edah, hoe vaak daar donderdag- of vrijdagochtend nog posters hangen..quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik iig wel. Zit er nu al bijna drie jaar
.
In mijn vorige post wordt het één en ander geïmpliceerd.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:56 schreef marciemarcs het volgende:
Kopstoot vette kamer!! hoe kom jij aan die posters
ik zal vanavond ook wat foto's maken van mijn kamer
Hmm je zit 8 hoog in de stad voor 140 euro? antikraak gok ik. maar vraag me dan toch af waar? Geldt ook voor Soulshaker: man dat lijkt veel eerder Vinkhuizen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marchien het volgende:
Kamertje is 3 bij 4
http://www.picserver.tkquote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Axioma het volgende:
[..]
Hmm je zit 8 hoog in de stad voor 140 euro? antikraak gok ik. maar vraag me dan toch af waar? Geldt ook voor Soulshaker: man dat lijkt veel eerder Vinkhuizen?
Axioma woont zelf ook in Groningen.
Uitkijkend over oosterhaven...
waar load je trouwens gratis foto's up? dan post ik mijn eigen zimmer hier wel
Marchien zit juist in Vinkhuizen, en nee, geen anti-kraak.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:06 schreef EvilFaith het volgende:
Ben momenteel toevallig bezig mijn nieuwe kamer helemaal op te knappenm zit heel wat tijd in maar als je die tijd ervoor neemt hoef je niet uur uit te zijn en heb je voor de komende jaren een gave kamer. Ik heb het er wel voorover! Heb ik ook nog het geluk dat het een kamer van 30m2 is waardoor je er redelijk veel me kan doen!
Zal binnekort even foto's posten
Niet antikraak. flatje met drie personen en ik heb de kleinste kamer. we hebben een GROTE keuken en een acceptabele douche en wc die we delen.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Axioma het volgende:
[..]
Hmm je zit 8 hoog in de stad voor 140 euro? antikraak gok ik. maar vraag me dan toch af waar? Geldt ook voor Soulshaker: man dat lijkt veel eerder Vinkhuizen?
Ik ben niet gek! Ik zit ergens tussen de uni en de stadquote:Op woensdag 1 december 2004 11:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
You bet!Het is wel ver fietsen hoor, dus niet geschikt voor 4 jaar ofzo..
Jij ook dan?
Zelfde type hoogslaper, maar dan van hout. Gewoon goed verankeren aan de muren en je hebt nergens last van. Oh ja, een hoog plafond is wel aan te raden inderdaad anders maak je je bovenburen steeds wakkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor de ruimte.
Het plafond is hier een stuk hoger dan normaal dus ik nog prima rechtop zitten.
En ik wilde een 2persoonsbed (1.40m) en een bank, krijg dat maar eens gepast..
Dit was de ideale oplossing, alleen piept en kraakt het bed wel best erg![]()
Tis jammer dta ik geen digicam heb anders had ik hier ff de keuen en gang gefotografeerdquote:Op woensdag 1 december 2004 10:44 schreef blieblie het volgende:
Das geen studentenkamer... Das behoorlijke studio.
Een studentenkamer moet imho een teringzooi zijn, beetje maffe studentikoze dingen bevatten (cola flessen tafel, lege bierflessen rij, posters, verkeersborden & andere dingen aan de muur etc.) , minimaal 4 kratten bier herbergen, en niet zo een overgestileerde tjap zijn en vooral vol. Niet zo een kale bedoening als die "kamer" cq studio als hierboven.
Het moet wel een beetje het studentengevoel opwekken he.
Ik ga vanavond eens wat foto's van ons huis posten als mijn huisgenoot zijn digicam thuis heeft liggenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tis jammer dta ik geen digicam heb anders had ik hier ff de keuen en gang gefotografeerd
poging 1:quote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Axioma het volgende:
[..]
dan post ik mijn eigen zimmer hier wel
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:49 schreef Axioma het volgende:
Topic doet me trouwens denken aan een heel geslaagde serie artikelen achterop de Ad Valvas: Het sleutelgat. Heel geinig, een student maakt foto van zijn kamer, en mensen gokken daarna wie hij/zij is en wat ie studeert, wat voor persoon hij is enz.
Zeker weten! Denk ondermeer aan muziek(instrumenten), posters, netheid , meubels (bij mij bijvoorbeeld een samengeraapt studentikoos zooitje), boeken...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]Kun je dat dan duidelijk zien aan het huis
Aha! jij studeert rechten!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef Axioma het volgende:
[..]
Zeker weten! Denk ondermeer aan muziek(instrumenten), posters, netheid , meubels (bij mij bijvoorbeeld een samengeraapt studentikoos zooitje), boeken...
Hier:quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef Axioma het volgende:
[..]
Zeker weten! Denk ondermeer aan muziek(instrumenten), posters, netheid , meubels (bij mij bijvoorbeeld een samengeraapt studentikoos zooitje), boeken...
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:49 schreef Axioma het volgende:
Topic doet me trouwens denken aan een heel geslaagde serie artikelen achterop de Ad Valvas: Het sleutelgat. Heel geinig, een student maakt foto van zijn kamer, en mensen gokken daarna wie hij/zij is en wat ie studeert, wat voor persoon hij is enz.
Ik weet het niet, laten we een klachtenbrief schrijven.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef Axioma het volgende:
helemaal mee eens! Wanneer komt het terug?
In SES staat daar een topic voor.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm dan doe ik een oproep: Ik zoek een kamer in Groningen voor aankomend schooljaar!
geen antikraak.... heb samen met één van mijn beste vrienden dit huis in een zijstraat van de ebbinge, mijn kamer is 24 en die van 22m2 douch (6m2) keuken (10m2) berging (8m2) en tuin( 36m2) delen is begane grond en kost ons allebei 140 ex in de maand gewoon legale normale huurquote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Axioma het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:04 schreef Axioma het volgende:
Leuk ingerichte kamer Oxymoron! Niet alles zo dwangmatig netjes als ik had verwachtWeer een vooroordeel weggeschrapt: thanx
![]()
Erg gave kamerquote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef releaze het volgende:
dit is mijn kamer toen ik nog bezig was met verhuizen enzo..(dus rommel) heb sommige dingen ook weer verplaatst
en hier en daar wat decoratie opgehangen. Heb op veel plaatsen in mn kamer nu plastic klimops hangen, heel leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in utrecht,
32m2
¤347 inclusief (maar zonder internet)
10 min lopen van het CS en de stad in een heel aardige wijk
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:17 schreef octopussy het volgende:
ons woonkamertje![]()
het lijkt op foto's groter door het kleurgebruik. Ben wel blij met appartementje, alleen de buurt is zwaar kut (Laakkwartier, rijswijkseweg).
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:33 schreef Fliepke het volgende:
een impressie van mijn kamer
[afbeelding]
Ik heb er gewoon eentje met cijfers.quote:Op donderdag 2 december 2004 13:47 schreef Avani het volgende:
Als die klok van een vaag zacht materiaal is, dan heb ik ook zo'n soort klokAlleen dan helemaal lichtblauw met een roze vis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |