oplossing: benen waxenquote:Op maandag 29 november 2004 15:32 schreef Sportguy het volgende:
Zelf let ik er niet op maar staat wel vaag, behaarde benen en dan stoppels op de zak.
Dan heb jij duidelijk een andere kleedkamer dan ik.. Bij mij is er niemand die het niet bijhoudt.. de een nog hipper dan de ander! Zijn wel allemaal meisjes van ongeveer mijn leeftijd, misschien dat dat scheelt?!quote:Op maandag 29 november 2004 15:57 schreef lucienne2 het volgende:
In de dames kleedkamers ligt het ontharingspercentage overigens erg laag, zo te zien houdt maar 10% het bij, de rest niet. Is dat bij de heren hetzelfde?
Noem eens een voorbeeld van propaganda tegen schaamhaar in de media..?quote:Op maandag 29 november 2004 21:09 schreef Axioma het volgende:
ik begin het ge-ageer tegen schaamhaar wel wat vermoeiend te vinden. Het idee van dit wegscheren is bedacht (letterlijk) door fabrikanten, en wordt schaamteloos door media gepropageerd. Allemaal leuk en aardig. Maar er is niets mis met schaamhaar. Ik vind het wel wat hebben. Natuurlijk moet je bij enorme oerwouden iets weg kunnen mogen knippen, maar al dat kale? Alsof ik erop zou kicken om je in plaats van 18- als 12 jarige te moeten zien? Zonde. Wees er trots op zou ik zeggen.![]()
Geldt zowel voor heeren als dames.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:09 schreef Axioma het volgende:
ik begin het ge-ageer tegen schaamhaar wel wat vermoeiend te vinden. Het idee van dit wegscheren is bedacht (letterlijk) door fabrikanten, en wordt schaamteloos door media gepropageerd. Allemaal leuk en aardig. Maar er is niets mis met schaamhaar. Ik vind het wel wat hebben. Natuurlijk moet je bij enorme oerwouden iets weg kunnen mogen knippen, maar al dat kale? Alsof ik erop zou kicken om je in plaats van 18- als 12 jarige te moeten zien? Zonde. Wees er trots op zou ik zeggen.![]()
Geldt zowel voor heeren als dames.
*flauw* Dus er wel boven??quote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef BobRooney het volgende:
Bij mij kijken ze elke keer vreemd op....maar ik heb het scheren nog niet helemaal onder de knie...
Ik noem bijvoorbeeld veet, of ladyshavequote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van propaganda tegen schaamhaar in de media..?
gewoon benen erbij doen..quote:Op woensdag 1 december 2004 02:45 schreef cerror het volgende:
Grootste probleem is dat het schaamhaar gelijk overgaat naar been haar...
En dat is het subtiel scheren noodzakelijk
Eerst vond ik alleen alles eraf mooi, maar daar ben ik nu ook wel op uitgekeken.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
wat vinden jullie ervan als een meisje het in een streepje scheert? té of mooi?
Mooi. Soms is het zelfs nog leuker/mooier als dat alles d'r af is..quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Ik heb weleens me buik-haar in een pijl(naar onderen) geschoren...dat was heeeeel erg vet, en ook coole reacties opgekregen op het strand!
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:25 schreef Bright het volgende:
Nikao, hoeveel mesjes gebruik jij dan? 1 per keer of zo? Als ik mij elke dag scheer en m'n kruis 3x per week, dan doe ik een week, echt maximaal 2 weken (maar op het laatst met een zeer gezicht) met een mesje.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:38 schreef Axioma het volgende:
[..]
Ik noem bijvoorbeeld veet, of ladyshave [afbeelding].
Maar ook een boek dat ik hier op de kast heb liggen over consumerbehaviour (marketing psychologie) link naar bron: http://www.reviewcentre.com/reviews18390.html
De kerel die scheermesjes in polen lanceerde is miljonair!!
Met een pincet zo snel mogelijk en voorzichtig de ingegroeide haar opzoeken en uit de huid trekken. Vooral de huid op je zak reageert nogal heftig op ingegroeide haren. Elke dag bijhouden om te voorkomen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:51 schreef OverRoelt het volgende:
Wat ook bout is zijn die ingegroeide haartjes...
Daar waar zeg maar de riem van je spijkerbroek zit daar groeit weleens een haartje in, dat is eritant, en ik heb gehoord dat je daar ontstekingen van kan krijgen... Dat is wel een nadeel van het scheren vind ik.
Streepje is zo'n beetje het meestvoorkomende denk ik. En ook het mooiste vind ikquote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:09 schreef kneejo het volgende:
[..]
Met een pincet zo snel mogelijk en voorzichtig de ingegroeide haar opzoeken en uit de huid trekken. Vooral de huid op je zak reageert nogal heftig op ingegroeide haren. Elke dag bijhouden om te voorkomen.
Inderdaad, ik schaam me nu voor dat zulke jongens dit flikken.quote:Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Monidique het volgende:
Nog even en je denkt dat jongens gezellig zondagmiddag met een groepje voor de spiegel staan te ontharen terwijl ze het hebben over die leuke meid van gisteren.
Scheren met een plakstripquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:28 schreef pur33 het volgende:
scheren (...) met zo'n lekkere plakstrip (...)
hoe groot is jouw NAGELSCHAARTJE, de mijne toch heeft toch echt geen lemmet van 30 cm!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef Kamphuys het volgende:
Je durft niet te scheren maar je durft wel met een fucking schaar daar in de buurt te komen?
Hahahahahah, sorry, my badquote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef Keksi het volgende:
[..]
hoe groot is jouw NAGELSCHAARTJE, de mijne toch heeft toch echt geen lemmet van 30 cm!!!!!![]()
je hoeft niet beslist wielrenner te zijnquote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Solitarias het volgende:
als fanatiek wielrenner moet ik niets hebben van haar, any place onder de hals............
Idd, mijn maseuze heeft ook liever geen beenhaar........ ik hars de boel, scheer nooit (stoppels!).....quote:Op donderdag 9 december 2004 03:00 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
je hoeft niet beslist wielrenner te zijn
ik ben op een gegeven moment begonnen met het scheren van mn benen nav een opmerking van de masseur. het masseren met beenhaar was erg onhandig volgens hem. nu scheer ik mn benen ongeveer 1x per maand. dit heeft met sporten en masseren veel voordelen.
de rest (oksels en schaamstreek) scheer ik al minimaal een jaar of 7 en dat heeft me eigenlijk nog nooit vragen of vreemde gezichten opgelevert
dat heb ik nog nooit geprobeerd... toch maar es over nadenken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:33 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd, mijn maseuze heeft ook liever geen beenhaar........ ik hars de boel, scheer nooit (stoppels!).....
quote:Op maandag 29 november 2004 15:49 schreef Mars het volgende:
Het is geheim wat er in de jongenskleedkamer gebeurd!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |