oplossing: benen waxenquote:Op maandag 29 november 2004 15:32 schreef Sportguy het volgende:
Zelf let ik er niet op maar staat wel vaag, behaarde benen en dan stoppels op de zak.
Dan heb jij duidelijk een andere kleedkamer dan ik.. Bij mij is er niemand die het niet bijhoudt.. de een nog hipper dan de ander! Zijn wel allemaal meisjes van ongeveer mijn leeftijd, misschien dat dat scheelt?!quote:Op maandag 29 november 2004 15:57 schreef lucienne2 het volgende:
In de dames kleedkamers ligt het ontharingspercentage overigens erg laag, zo te zien houdt maar 10% het bij, de rest niet. Is dat bij de heren hetzelfde?
Noem eens een voorbeeld van propaganda tegen schaamhaar in de media..?quote:Op maandag 29 november 2004 21:09 schreef Axioma het volgende:
ik begin het ge-ageer tegen schaamhaar wel wat vermoeiend te vinden. Het idee van dit wegscheren is bedacht (letterlijk) door fabrikanten, en wordt schaamteloos door media gepropageerd. Allemaal leuk en aardig. Maar er is niets mis met schaamhaar. Ik vind het wel wat hebben. Natuurlijk moet je bij enorme oerwouden iets weg kunnen mogen knippen, maar al dat kale? Alsof ik erop zou kicken om je in plaats van 18- als 12 jarige te moeten zien? Zonde. Wees er trots op zou ik zeggen.![]()
Geldt zowel voor heeren als dames.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:09 schreef Axioma het volgende:
ik begin het ge-ageer tegen schaamhaar wel wat vermoeiend te vinden. Het idee van dit wegscheren is bedacht (letterlijk) door fabrikanten, en wordt schaamteloos door media gepropageerd. Allemaal leuk en aardig. Maar er is niets mis met schaamhaar. Ik vind het wel wat hebben. Natuurlijk moet je bij enorme oerwouden iets weg kunnen mogen knippen, maar al dat kale? Alsof ik erop zou kicken om je in plaats van 18- als 12 jarige te moeten zien? Zonde. Wees er trots op zou ik zeggen.![]()
Geldt zowel voor heeren als dames.
*flauw* Dus er wel boven??quote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef BobRooney het volgende:
Bij mij kijken ze elke keer vreemd op....maar ik heb het scheren nog niet helemaal onder de knie...
Ik noem bijvoorbeeld veet, of ladyshavequote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van propaganda tegen schaamhaar in de media..?
gewoon benen erbij doen..quote:Op woensdag 1 december 2004 02:45 schreef cerror het volgende:
Grootste probleem is dat het schaamhaar gelijk overgaat naar been haar...
En dat is het subtiel scheren noodzakelijk
Eerst vond ik alleen alles eraf mooi, maar daar ben ik nu ook wel op uitgekeken.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
wat vinden jullie ervan als een meisje het in een streepje scheert? té of mooi?
Mooi. Soms is het zelfs nog leuker/mooier als dat alles d'r af is..quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
wat vinden jullie ervan als een meisje het in een streepje scheert? té of mooi?
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Ik heb weleens me buik-haar in een pijl(naar onderen) geschoren...dat was heeeeel erg vet, en ook coole reacties opgekregen op het strand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |