quote:Op donderdag 2 december 2004 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of Wilders, als die de macht krijgt ben ik weg uit Nederland.
quote:Je wilt beweren dat je geen onderscheid maakt op basis van ras
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Man stel je niet aan. Je klinkt alsof je net uit de Oekraine komt. Aannemend dat je niet aan de onderkant van de samenleving zit, heb je weinig te klagen. Je hebt je alle angst laten in praten door figuren als Wilders en alle mediahypes te serieus genomen. Tuurlijk, Nederland zit even in een dip maar kijk eens om je heen. Waar wil je heen? Canada? Zwitserland? Noorwegen? Zweden? Of misschien Australie of Nieuw Zeeland? Veel alternatieven zijn er niet om een land uit te zoeken waar het beter is. Ik vind dit typisch gedrag van mensen die geen tegenslagen kunnen verdragen en meteen op de vlucht slaan als er iets niet naar wens gaat. Van mensen die in totale weelde zijn opgegroeid in een land dat het economisch altijd goed deed. Ik denk dat 95% van de wereldbevolking jouw plaats in Nederland zo zou willen opvullen als je weg zou gaan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:46 schreef Snik het volgende:
[..]
Bij mijn weten is godsdienst religie.
Wikipedia is trouwens een geheel open bron waar iedere jan joker een stukje kan schrijven. Wikipedia is dan ook een erg slechte bron om eerlijk te zijn.
Om toch even er op in te gaan: het boedhisme vereert geen god noch is het het doel van het boedhisme een gods regels op te volgen. Daarom is het geen religie. Het gaat puur om de eigen persoon en zijn geestestoestand.
quote:In Den Bosch is dit proces iniedergeval overduidelijk.
quote:De buurt vepaupert echt niet doordat de verkleuring ontstaat. De verkleuring ontstaat omdat de buurt verpaupert en allochtonen nou eenmaal relatief minder vermogend zijn. En als een buurt eenmaal verpaupert, dan wordt dit over het algemeen alleen maar erger.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:59 schreef Ultravolt het volgende:
[..]
De landen die je nu opnoemt hebben inderdaad minder moslims dan hier. De kans op terrorisme of een burgeroorlog is daar kleiner dan hier. Voor gezinnen met kinderen zijn deze landen een verantwoorde keuze. Met uitzondering van Canada, waar op dit moment het aantal moslims explodeert en jihadgroepen erg actief zijn.
Ik ben niet bang voor tegenslagen, als je daar bang voor bent moet je niet emigreren, maar ik ga niet vechten tegen de bierkaai. Ik kan in mijn eentje niet de rampzalige koers die Nederland nu vaart ombuigen. Dat realisme hebben immigranten ook.
Wat verder speelt is dat je hier in Nederland niet wordt beoordeeld op verdienste, maar op basias van vriendjespolitiek. De zorg hier is bijvoorbeeld peperduur door de eindeloze fusies op gemeenschapskosten en de vele interimmanagers.
Hier in Nederland is geen toekomst, tenzij Geert Wilders aan de macht komt en orde op zaken stelt.
Hier in Nederland is geen toekomst, tenzij Geert Wilders aan de macht komt en orde op zaken stelt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:01 schreef Parabola het volgende:
(hoewel er wel wat natuurgoden geïmporteerd zijn uit de voorlopers, maar dat terzijde).
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op welke wijk(en) doel je?
quote:
[..]
Dit geloof je zelf zeker niet he?
[..]
De landen die je nu opnoemt hebben inderdaad minder moslims dan hier. De kans op terrorisme of een burgeroorlog is daar kleiner dan hier. Voor gezinnen met kinderen zijn deze landen een verantwoorde keuze. Met uitzondering van Canada, waar op dit moment het aantal moslims explodeert en jihadgroepen erg actief zijn.
Ik ben niet bang voor tegenslagen, als je daar bang voor bent moet je niet emigreren, maar ik ga niet vechten tegen de bierkaai. Ik kan in mijn eentje niet de rampzalige koers die Nederland nu vaart ombuigen. Dat realisme hebben immigranten ook.
Wat verder speelt is dat je hier in Nederland niet wordt beoordeeld op verdienste, maar op basias van vriendjespolitiek. De zorg hier is bijvoorbeeld peperduur door de eindeloze fusies op gemeenschapskosten en de vele interimmanagers.
[..]
De landen die je nu opnoemt hebben inderdaad minder moslims dan hier. De kans op terrorisme of een burgeroorlog is daar kleiner dan hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dit kun je niet serieus menen. Nee echt, ik hoop dat dit een cynisch geintje van je is ofzo. Een burgeroorlog. Van wie tegen wie in godsnaam dan? Die anderhalve moslimfundalist tegen die 1,2 rechts extremist? Blijf even met je voeten op de grond alsjeblieft. We leven in een welvarend land met een uiterst gezapige en gematigde bevolking. We hebben een volledige bezetting lijdzaam ondergaan (nee, dit is geen verwijzing naar fascisme), en nu zou ons een burgeroorlog te wachten staan? Vol-le-dig uit de lucht gegrepen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:14 schreef JohnDope het volgende:
jaja nog even mensen.....
Nog even en de moslims zijn in de mmerderheid
quote:
De meerderheid zegt dat ze de Sharia willen invoeren,
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:14 schreef JohnDope het volgende:
jaja nog even mensen.....
Nog even en de moslims zijn in de meerderheid. De meerderheid zegt dat ze de Sharia willen invoeren, die extreme moslim wet. En dan zijn wij nederlanders mooi en letterlijk in de aap gelogeerd.
Oftewel als we niet op wilders stemmen dan wordt de democratie onze ondergang.
dus grensjes dicht en snaveltjes toe zou meneer den Uil gezegd hebben.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dit kun je niet serieus menen. Nee echt, ik hoop dat dit een cynisch geintje van je is ofzo. Een burgeroorlog. Van wie tegen wie in godsnaam dan? Die anderhalve moslimfundalist tegen die 1,2 rechts extremist? Blijf even met je voeten op de grond alsjeblieft. We leven in een welvarend land met een uiterst gezapige en gematigde bevolking. We hebben een volledige bezetting lijdzaam ondergaan (nee, dit is geen verwijzing naar fascisme), en nu zou ons een burgeroorlog te wachten staan? Vol-le-dig uit de lucht gegrepen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het is alsof ze erop hopen zou je bijna zeggen. Dat er eindelijk weer eens wat gebeurt.De ergste vorm van geweld mogelijk zijn rellen. En dan kun je bijvoorbeeld ADO-fans verwachten die op de vuist gaan met Marokkaanse jongeren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Met de huidige bevolkingsgroep zullen we dan inderdaad rond het jaar 15025 in de minderheid zijn ja...
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wij hopen op niks, maar als het niet anders kan dan zal ik me best doen om heel hooligan-nederland te groeperen.
Je weet het. Als er dingen moeten gebeuren, die moeten gebeuren, ookal heb je er geen zin aan of tijd voor dan moeten ze toch gebeuren.
Weet je wat het is. Als mensen door hebben dat ze een loopje met je kunnen nemen, dan nemen ze niet 1 keer een loopje met je, maar dan zullen ze altijd een loopje met je blijven nemen. Behalve als je dat natuurlijk hard de kop in drukt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:18 schreef Snik het volgende:
[..]
Och, het is in de Balkan niet anders begonnen dan hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:18 schreef Snik het volgende:
[..]
Och, het is in de Balkan niet anders begonnen dan hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Exact je zegt het goed vriendelijke vriend.... Op een dag zijn we in de minderheid.
Ik zou je eerlijk zeggen; vroeger wilde ik altijd kinderen... Maar de laatste tijd zeg ik... Als ik later geen groothuis kan kopen met een anti-inbraak-hek, dan neem ik ook geen kinderen. Ik wil hun deze rottemaatschappij niet aan doen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In de Balkan heeft men eeuwen gestreden. Moslims, Christenen, iedereen en ook nog tussen de landen en provincies onderling. Komt gewoon omdat de balkan op de route lag. Voor de Turken, Perzen en Europeanen. Nederland heeft nooit rassenoorlogen gekend. Hoogstens wat opstanden tussen wat christenen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wij hopen op niks, maar als het niet anders kan dan zal ik me best doen om heel hooligan-nederland te groeperen.
Je weet het. Als er dingen moeten gebeuren, die moeten gebeuren, ookal heb je er geen zin aan of tijd voor dan moeten ze toch gebeuren.
Weet je wat het is. Als mensen door hebben dat ze een loopje met je kunnen nemen, dan nemen ze niet 1 keer een loopje met je, maar dan zullen ze altijd een loopje met je blijven nemen. Behalve als je dat natuurlijk hard de kop in drukt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij bent de maatschappij. En met zo'n instelling en negatieve houding kun je het ook niet leefbaar maken. Jij hebt Nederland gewoon weinig te bieden als ik dat zo lees allemaal. Ik zou je dan ook niet tegenhouden als je vertrekt. Al heb je een miljard of ben je baas van Ahold
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je doet je avatar eer aan.![]()
Ga in amerika wonen zou ik zo zeggen
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Exact je zegt het goed vriendelijke vriend.... Op een dag zijn we in de minderheid.
Ik zou je eerlijk zeggen; vroeger wilde ik altijd kinderen... Maar de laatste tijd zeg ik... Als ik later geen groothuis kan kopen met een anti-inbraak-hek, dan neem ik ook geen kinderen. Ik wil hun deze rottemaatschappij niet aan doen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In de Balkan heeft men eeuwen gestreden. Moslims, Christenen, iedereen en ook nog tussen de landen en provincies onderling. Komt gewoon omdat de balkan op de route lag. Voor de Turken, Perzen en Europeanen. Nederland heeft nooit rassenoorlogen gekend. Hoogstens wat opstanden tussen wat christenen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik wilde eerst heel hard lachen, maar dat maakte al snel plaats voor meelij, en dat bedoel ik niet eens cynisch. Als jij serieus meent dat je een kinderwens opzij zet om, om, om, ja wat eigenlijk? Nee. Daar kan ik gewoon met mijn pet niet bij en dat vind ik serieus erg voor je.
Ik heb een kind, woon in een van de grote steden en heb Marokkaanse buren en geen anti-inbraak hek. Mijn motor staat zelfs gewoon op straat, net als mijn auto en mijn fiets. Er geberut dagelijks niets waar ik me zorgen over hoef te maken. Alsjeblieft, laat je niet zo ophitsen. Je bent te jong om je leven zo te laten vergallen door een spookbeeld.
dit meen ik serieus, het is geen leuk bedoeld cynisme oid
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik wilde eerst heel hard lachen, maar dat maakte al snel plaats voor meelij, en dat bedoel ik niet eens cynisch. Als jij serieus meent dat je een kinderwens opzij zet om, om, om, ja wat eigenlijk? Nee. Daar kan ik gewoon met mijn pet niet bij en dat vind ik serieus erg voor je.
Ik heb een kind, woon in een van de grote steden en heb Marokkaanse buren en geen anti-inbraak hek. Mijn motor staat zelfs gewoon op straat, net als mijn auto en mijn fiets. Er geberut dagelijks niets waar ik me zorgen over hoef te maken. Alsjeblieft, laat je niet zo ophitsen. Je bent te jong om je leven zo te laten vergallen door een spookbeeld.
dit meen ik serieus, het is geen leuk bedoeld cynisme oid
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, zoals het nu gaat en ik kan geen dik huis kopen met een extreem-anti-inbraak-hek dan neem ik gewoon geen kinderen.
En ik laat me leven ook echt niet vergallen. Maar de kans is gewoon groot dat ik veel eerder dood ben dan me kinderen, kijk als ik leef dan kan ik nog wel gaan moorden en doen voor me kids, wanneer hun wat vreselijks wordt aangedaan, maar als ik dood ben, wie gaat er dan moorden en doen voor me kids als dat nodig is. Dan moet ik een sterke vrouw vinden zoals mijn moeder is, want mijn moeder maakt ook iedereen af wie haar kinderen wat aan doet).
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:38 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
moorden voor je kids?? denk je werkelijk dat het zover komt dat je MOET gaan moorden voor je kids?
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:35 schreef JohnDope het volgende:
En ik laat me leven ook echt niet vergallen.
quote:
Maar de kans is gewoon groot dat ik veel eerder dood ben dan me kinderen, kijk als ik leef dan kan ik nog wel gaan moorden en doen voor me kids, wanneer hun wat vreselijks wordt aangedaan, maar als ik dood ben, wie gaat er dan moorden en doen voor me kids als dat nodig is. Dan moet ik een sterke vrouw vinden zoals mijn moeder is, want mijn moeder maakt ook iedereen af wie haar kinderen wat aan doet).
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou er lopen zoveel ziekelingen rond in deze maatschappij en dat wordt meer en meer, dus de kans is groot dat je kinderen later iets vreselijks meemaken door 1 of meer freaks.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:46 schreef Ultravolt het volgende:
Volgens vooraanstaande deskundigen zal Europa over enkele tientallen jaren overwegend moslim zijn en de niet-moslims zullen gedwongen zijn als onderworpen dhimmi's te leven.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:46 schreef Ultravolt het volgende:
Aan de naieve dwazen die de realiteit in twijfel trekken zou ik het volgende willen zeggen.
quote:
Volgens vooraanstaande deskundigen zal Europa over enkele tientallen jaren overwegend moslim zijn en de niet-moslims zullen gedwongen zijn als onderworpen dhimmi's te leven.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjeezus, JohnDope, wat heb jij een ziek en vertekend wereldbeeld. Ik zou idd nog maar niet aan kinderen denken als ik jou was, niet wanwege de grote boze wereld maar vanwege het feit dat kinderen recht hebben op stabiele ouders......
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou als ik later ooit een groothuis met een groothek kan regelen, dan zullie jullie vrouwtjes allemaal jaloers zijn dat ik zo`n toffevader ben.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:54 schreef Ultravolt het volgende:
Struisvogelgedrag, beste Parabola.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:54 schreef Ultravolt het volgende:
Struisvogelgedrag, beste Parabola.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof mij nou als ik later ooit een groothuis met een groothek kan regelen, dan zullie jullie vrouwtjes allemaal jaloers zijn dat ik zo`n toffevader ben.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zeg ik: vertekend wereldbeeld ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |