Vorige delen:quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
Nope, deze www.waterhole.nl op het leidseplein, die andere is per 1 Jan dicht wegens blokrenovatie in die buurt. Jammer, maar helaas, dat is toch een jeugdherinnering minder....quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef JaWi het volgende:
Deze dus:
Amsterdam.
Last Waterhole Oudezijds
Armsteeg 12
Amsterdam
http://www.lastwaterhole.nl
?
quote:Op maandag 29 november 2004 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, deze www.waterhole.nl op het leidseplein, die andere is per 1 Jan dicht wegens blokrenovatie in die buurt. Jammer, maar helaas, dat is toch een jeugdherinnering minder....
quote:Op maandag 29 november 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ouwe lul! Nog even en je gaat praten over 'vroeger, toen blablabla'.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..].
@Jawi, ja naast Boom chicago ongeveer, maar ik denk dat er nog wel een pre-meeting komt ook.
Mag ik! Het gesprekje met jou gisteren dreunt nog na in mijn oren.quote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..].
quote:Op maandag 29 november 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik! Het gesprekje met jou gisteren dreunt nog na in mijn oren.
Het is dat ik beter weet, anders zou ik je typeren als valse nicht!
Deden we dat niet al dan ?quote:Op maandag 29 november 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
, anders zou ik je typeren als valse nicht!
Tikje fris niet? Gewoon binnen, beetje poolen, biertje, muziekje, alvast wat verzoeknummers bedenken.... Barpersoneel bespelenquote:Op maandag 29 november 2004 14:09 schreef JaWi het volgende:
Pre-meeting in vondelpark.
De ene keer ben ik een slet, dan weer een nicht, make up your mindquote:Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Deden we dat niet al dan ?
Checkedquote:Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje fris niet? Gewoon binnen, beetje poolen, biertje, muziekje, alvast wat verzoeknummers bedenken.... Barpersoneel bespelen.
Je bent gewoon een sletterige nicht.quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ene keer ben ik een slet, dan weer een nicht, make up your mind.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sletterige nicht.
Correctie: een sletterig mietjequote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
*mompelt iets van pot en ketelquote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een mietjequote:Op maandag 29 november 2004 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Correctie: een sletterig mietje
Oe ja! Idd dan wel in December!quote:Op maandag 29 november 2004 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Pre-meetings zijn altijd fijn, zeker in het altijd saaie december, met die klotefeest dagen....
Volgens mijn collega ben ik een hert (op zijn tijd)quote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een mietje.
Maandelijkse pre-meet! Ook een strak plan!quote:Op maandag 29 november 2004 14:19 schreef Aventura het volgende:
Why can't we all just get along..
Wanneer is de pre-meet: aankomend weekend ergens?
Dartele hinde dan toch zeker wel?quote:Op maandag 29 november 2004 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mijn collega ben ik een hert (op zijn tijd)
Vlaardingen, is dat Belgie?quote:Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vrijdag komen jullie toch allemaal mini-meeten in Vlaardingen?
Kan daarna natuurlijk altijd nog naar A'dam komen.
Voor jou? Neuh... dichter naar Spanje toe zou ik zeggen!quote:Op maandag 29 november 2004 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Vlaardingen, is dat Belgie?.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor jou? Neuh... dichter naar Spanje toe zou ik zeggen!
Ja, ga jij alvast, wij komen laterquote:Op maandag 29 november 2004 14:31 schreef PPL het volgende:
Hè wat ???
Is de meet verplaatst naar Vlaardingen
Vlaardingenquote:Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vrijdag komen jullie toch allemaal mini-meeten in Vlaardingen?
Kan daarna natuurlijk altijd nog naar A'dam komen.
te laat, ze zijn al min of meer onderwegquote:Op maandag 29 november 2004 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vlaardingen!!!!
Daar woon ik. ik wil daar geen fokkers hebben hoor
Ik sta as vrijdag in De Salon op het podium. Kom je me bewonderen?quote:Op maandag 29 november 2004 14:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vlaardingen!!!!
Daar woon ik. ik wil daar geen fokkers hebben hoor
quote:Op maandag 29 november 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta as vrijdag in De Salon op het podium. Kom je me bewonderen?
Ik beloof je, het wordt een leuk feestje!
Kan je daarna mooi meerijden naar Amsterdam om te gaan deeplinken met Tessje!
Ja! Althansk, dat wilde je toch? Onze deeplink staat toch pas voor de 15e gepland? Als je dat niet wil, dan laat ik hem in Vlaardingen hoor!quote:Op maandag 29 november 2004 14:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mag Stinkie ook mee linken?
Oh..quote:Op maandag 29 november 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vrijdag as in The Waterhole!
Toch?
Nee laat hem maar lekker in Vlaardingen...quote:Op maandag 29 november 2004 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Althansk, dat wilde je toch? Onze deeplink staat toch pas voor de 15e gepland? Als je dat niet wil, dan laat ik hem in Vlaardingen hoor!
Ik bel jou en je eend daar deze week nog wel over op.quote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Yeps, rock and roll.
Brighteyes.. Hotelletje?quote:Op maandag 29 november 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vrijdag as in The Waterhole!
Toch?
quote:Op maandag 29 november 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
f'noorder
Komt goedquote:Op maandag 29 november 2004 14:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik bel jou en je eend daar deze week nog wel over op.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 14:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Brighteyes.. Hotelletje?
Tsjekquote:Op maandag 29 november 2004 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt goed.
Want ?quote:Mijn eend neem ik niet mee trouwens.
Oh... Stinkie, ik hoor net dat je op je link moet wachten tot een ander tijdstip. Sorry.quote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee laat hem maar lekker in Vlaardingen...
De Salon, de enige 'disco' in vlaardingen waar ik nog wel eens komquote:Op maandag 29 november 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta as vrijdag in De Salon op het podium. Kom je me bewonderen?
Ik beloof je, het wordt een leuk feestje!
Kan je daarna mooi meerijden naar Amsterdam om te gaan deeplinken met Tessje!
OKquote:Op maandag 29 november 2004 14:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Tsjek
[..]
Want ?
Jep, 3 december!quote:Op maandag 29 november 2004 14:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
De Salon, de enige 'disco' in vlaardingen waar ik nog wel eens kom
das 3 december dan he? ik neem het in overweging
Hangt van de eend af...quote:Op maandag 29 november 2004 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK.
Wat moet ik nou met een eend in de kroeg?
Wanneer naar huis rijden? Ik heb nu 2 dataquote:Op maandag 29 november 2004 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was van plan gewoon naar huis te rijden!
Ik ben namelijk van de blauwe knoop!
't Is wel een lief eendje hoor!quote:Op maandag 29 november 2004 14:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Hangt van de eend af...
Maar jij wil er verder niets over kwijt.
As vrijdag rij ik gewoon naar huis, en 15 Januari slaap ik bij Es70 in Volendam.quote:Op maandag 29 november 2004 14:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wanneer naar huis rijden? Ik heb nu 2 data
hoelaat? premeet? waar etc.quote:Op maandag 29 november 2004 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, 3 december!
Wat is het toch vandaag met de internet radio streams! Ze flikkeren er om de haverklap uit!
Dat is inmiddels bekend hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 14:56 schreef HeatWave het volgende:
even voor de duidelijkheid, het eendje is NIET een bepaald persoon.
Vrijdag gewoon naar huis?quote:Op maandag 29 november 2004 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
As vrijdag rij ik gewoon naar huis, en 15 Januari slaap ik bij Es70 in Volendam.
Tenzij ik voor die tijd natuurlijk nog geschaakt word door een lekkere vent.
Ja ok, maar omdat Be het over een lief eendje had, dus ik maak het nog ff duidelijkquote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is inmiddels bekend hoor.
Tsssk, overloper!quote:Op maandag 29 november 2004 14:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Brighteyes.. Hotelletje?
Ehm tjsa, weet ik veel.quote:Op maandag 29 november 2004 14:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoelaat? premeet? waar etc.
details vrouw, details
Ik gok dat je best mee magquote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tsssk, overloper!
Ja, ik heb ook geen slaapplek, dus rij ik naar huis. Isse simpel hè!quote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vrijdag gewoon naar huis?
Ik moet snel een slaapplek zoeken
Ook dingen kunnen lief zijn, hoeft niet persé een persoon te zijnquote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar omdat Be het over een lief eendje had, dus ik maak het nog ff duidelijk.
Klopt, maar dan zou het NOG niet duidelijk zijn, snappie?quote:Op maandag 29 november 2004 14:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Ook dingen kunnen lief zijn, hoeft niet persé een persoon te zijn
Kan ik a.s. vrijdag bij jou pitten?quote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tsssk, overloper!
lieve schat, ik WOON in Vlaardingen, alsof ik daar een lift nodig hebquote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm tjsa, weet ik veel.
Op de site van De Salon staan wij er niet eens bij!
We spelen daar gewoon!Geen idee hoe laat, en als het afgelopen is rij ik mss wrsch nog wel door naar A'dam, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat dat optreden afgelopen is.
En of ik nog de puf heb om te gaan. En daarna rij ik terug naar Gouda. Dus als je eventueel een lift zou willen/krijgen moet je daarna wel voor jezelf zien te zorgen hè!
Dat dan weer wel natuurlijk!quote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat je best mee mag.
Jaaaa nu opeens wel!!!quote:Op maandag 29 november 2004 15:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kan ik a.s. vrijdag bij jou pitten?
Dat weet ik, maar ik had het er over als je evt mee zou gaan naar A'dam waar (een van de) pre-meet(s) is.quote:Op maandag 29 november 2004 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
lieve schat, ik WOON in Vlaardingen, alsof ik daar een lift nodig heb
Tessje, slaapplek nodig
Ja ik wist niet of jij a.s. vrijdag ook gingquote:Op maandag 29 november 2004 15:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jaaaa nu opeens wel!!!
Nee.. eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 29 november 2004 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
snappie?
Mail maarquote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee.. eerlijk gezegd niet.
Ik snap er geen hol van hoe het nou zit met die Donald-kloon.
Who died and lifted you up to perfection?quote:Op maandag 29 november 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik had het er over als je evt mee zou gaan naar A'dam waar (een van de) pre-meet(s) is.
Gelukkig, ik dcaht al dat eht aan mij lagquote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee.. eerlijk gezegd niet.
Ik snap er geen hol van hoe het nou zit met die Donald-kloon.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dcaht al dat eht aan mij lag
Drama-queen.quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ene keer ben ik een slet, dan weer een nicht, make up your mind.
ja vast, alsof ik vanuit vlaardingen naar Adam zal rijden voor een pre-meet voor een meet in Vlaardingenquote:Op maandag 29 november 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik had het er over als je evt mee zou gaan naar A'dam waar (een van de) pre-meet(s) is.
Ikzelf... hoogstpersoonlijk!quote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Who died and lifted you up to perfection?
Ik dacht dat wij gingen linkenquote:Op maandag 29 november 2004 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ikzelf... hoogstpersoonlijk!
Ik dacht jou een dienst te bewijzen muts! Jij wilde hem toch zo nodig linken? Of ben ik nou achterlijk?
jij dacht ook dat ik bezet wasquote:Op maandag 29 november 2004 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ikzelf... hoogstpersoonlijk!
Ik dacht jou een dienst te bewijzen muts! Jij wilde hem toch zo nodig linken? Of ben ik nou achterlijk?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja vast, alsof ik vanuit vlaardingen naar Adam zal rijden voor een pre-meet voor een meet in Vlaardingen
ik hoor nog wel wie er hoelaat waar in vlaardingen zijn
Ja nou ja, sorry... mss ben ik ook wel niet zo intelligent.quote:Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij dacht ook dat ik bezet was
Like, duh.quote:Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt heel intelligent ben je niet he?
Ga je dat korte rokje nog aanhebben als je naar Amsterdam komt ?quote:Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dus... concluderend:
Er is as vrijdag een pre-meet van de de Rock meet van 15 Januari in The Waterhole in Amsterdam en tegelijkertijd sta jij in Vlaardingen voor het podium van De Salon te kwijlen naar mij in mijn korte jurkje...
Snappie?
owja, vast, wie begon mij ineens te stalken, van wie moest ik ineens op irc komen? nou? nou?quote:Op maandag 29 november 2004 15:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij gingen linken
Bij Stinkie doe ik het alleen maar om hem een plezier te doen
Mijn sigaretten zijn op...
Wij gingen toch pas 15 Januari linken?quote:Op maandag 29 november 2004 15:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij gingen linken
Bij Stinkie doe ik het alleen maar om hem een plezier te doen
Mijn sigaretten zijn op...
Ik kan hier een hele goedkope (matige) grap maken denk ik...quote:Op maandag 29 november 2004 15:09 schreef boebiedoe het volgende:
Ik krijg een vet cadeau van m'n vriendin..
That depends...quote:Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Ga je dat korte rokje nog aanhebben als je naar Amsterdam komt ?![]()
Nee.quote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Valt er in dat Waterhole ook nog wat te nassen?
Dan pak ik vrijdag nl vanaf m'n werk meteen de trein richting A'dam. Als ik eerst langs huis ga weet ik bijna zeker dat ik daarna de deur niet meer uit kom.
Nee, eten hebben ze niet, maar het zit op het leidse, en wie weet gaan we van te voren wel ff eten met een groepje zoals zovaak.quote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan pak ik vrijdag nl vanaf m'n werk meteen de trein richting A'dam. Als ik eerst langs huis ga weet ik bijna zeker dat ik daarna de deur niet meer uit kom.
ah, kort rokje, heb je daar toevalig een stel laarzen onder aanquote:Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt heel intelligent ben je niet he?
Luister:
Er is een vrijdag een pre-meet in Amsterdam voor de Rock meet van 15 Januari.
Ik maakte toen een geintje dat dat niet ging omdat iedereen naar Vlaardingen moest komen vanwege mijn optreden.
Toen bedacht ik dat ik gewoon na dat optreden nog naar A'dam kon gaan.
Dus... concluderend:
Er is as vrijdag een pre-meet van de de Rock meet van 15 Januari in The Waterhole in Amsterdam en tegelijkertijd sta jij in Vlaardingen voor het podium van De Salon te kwijlen naar mij in mijn korte jurkje...
Snappie?
Als het rokje kort genoeg is, mag je best tegen mij aan leunen als je last krijgt van je hakken.quote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
That depends...
Of ik het aandurf mijn echt Hollandsche stalpoten te flashen in het sjieke Amsterdam.
En of ik er zin in heb op mijn hoge hakken te blijven lopen.
Doc's zijn niet echt charmant onder een zwart jurkje.
Sounds like a plan.quote:Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, eten hebben ze niet, maar het zit op het leidse, en wie weet gaan we van te voren wel ff eten met een groepje zoals zovaak.
Welja, waar niet zou ik bijna zeggen. We kunnen wel wat afspreken. Waar moet je vandaan komen ookalweer?quote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Let me guess, het is een MI2-loze avond?quote:Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Als het rokje kort genoeg is, mag je best tegen mij aan leunen als je last krijgt van je hakken.
PPLquote:Op maandag 29 november 2004 15:03 schreef PPL het volgende:
[..]Rip
Als ik uberhaput van d'r mag gaan... jaquote:Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Let me guess, het is een MI2-loze avond?.
Als ik een minirok aandoe (leer!), betalen jullie dan al mijn drank?quote:Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Als het rokje kort genoeg is, mag je best tegen mij aan leunen als je last krijgt van je hakken.
Ja, maar als het nou in De Salon heel gezellig isquote:Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, kort rokje, heb je daar toevalig een stel laarzen onder aan
maar het is nu duidelijk ja. Misschien kom ik wel ff naar de salon, als je weet hoe laat enzo. Amsterdam schijn ik niet heen t mogen van Tessje
Nee.quote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als ik een minirok aandoe (leer!), betalen jullie dan al mijn drank?
agossiequote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ik uberhaput van d'r mag gaan... ja
Het was toch niet een droom waarin ik de Cavia bezwangerd had hè ?quote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
PPL![]()
Laatste was ik ergens in mijn droom en toen was jij er ook met een hele dikke caviaIk weet alleen de context niet meer precies
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Champagne ruilen voor een slaapplek?quote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ehm, ik betaal al je drank als je die juist niet aandoetquote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2004 15:09 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb zin in sinterklaas..
Ik krijg een vet cadeau van m'n vriendin sinterklaas..
quote:Op maandag 29 november 2004 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar als het nou in De Salon heel gezellig isDan hebben we natuurlijk gewoon maling aan Tessje! Die gaat toch bij Aventura pitten, dus die is wel onder de pannen.
En waarschijnlijk ook al zat als we aankomen.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Champagne ruilen voor een slaapplek?
Geeft niet liefje! Die betonnen plaat van jou is wel wat gewend toch?quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
Denk maar niet dat ik het niet lees hoor
Dan kom je een keertje op visite, dan mag je een cavia knuffelen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
agossie.
Ze mag best mee hoor, al tijden niet gezien.
ach, wat een fijn planquote:Op maandag 29 november 2004 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar als het nou in De Salon heel gezellig isDan hebben we natuurlijk gewoon maling aan Tessje! Die gaat toch bij Aventura pitten, dus die is wel onder de pannen.
En waarschijnlijk ook al zat als we aankomen.
Nou dan!quote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef PPL het volgende:
Je kan ook overdrijven natuurlijk.
Al heb je best mooie benen...
goed punt, sletquote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan kom je een keertje op visite, dan mag je een cavia knuffelen.
Ben je wel helemaal lekker ??? Jje denkt toch niet dat ik haar meeneem als BE in een kort rokje komt en Aventura in het leer ?
Is dat een 'steek-die-slaapplek-maar-ergens-waar-de-zon-niet-schijnt-smiley'?quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Twee vrouwen van 26 en 29, in korte rokjes en leer?quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan kom je een keertje op visite, dan mag je een cavia knuffelen.
Ben je wel helemaal lekker ??? Je denkt toch niet dat ik haar meeneem als BE in een kort rokje komt en Aventura in het leer ?
Maar om nou meteen al je drank te gaan betalen....quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou dan!
![]()
Weet wat je zegt hè!quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef PPL het volgende:
Ben je wel helemaal lekker ??? Jje denkt toch niet dat ik haar meeneem als BE in een kort rokje komt en Aventura in het leer ?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef boebiedoe het volgende:
Ik mag Brighteyes wel..
quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geeft niet liefje! Die betonnen plaat van jou is wel wat gewend toch?
Gezellig topic btw!![]()
Wat is daar mis mee behalve dat het niet in jouw "doelgroep" valtquote:Op maandag 29 november 2004 15:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Twee vrouwen van 26 en 29, in korte rokjes en leer?.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook net een minirok gekocht, maar dat is niet echt rockmateriaal
quote:Op maandag 29 november 2004 15:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
Wil ik nog wel direct linken met jou?
Jij doet alleen maar gemeen...![]()
1 op de 3 word zo geboren hoorEen geestelijke aandoening is niet iets om je druk over te maken
quote:Op maandag 29 november 2004 15:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Twee vrouwen van 26 en 29, in korte rokjes en leer?.
Dat beslis ik wel.quote:Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook net een minirok gekocht, maar dat is niet echt rockmateriaal
quote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik had hem trouwens wel even te pakken he![]()
Volgens mij valt dat juist uitstekend in BBD's doelgroepquote:Op maandag 29 november 2004 15:24 schreef PPL het volgende:
[..]
behalve dat het niet in jouw "doelgroep" valt
Ik heb geen idee meer wat ik daarmee bedoeldequote:Op maandag 29 november 2004 15:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
Nee hoor liefje, bij mij is altijd plek. Het is of dat of je moet met een zwerver aanpappen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Is dat een 'steek-die-slaapplek-maar-ergens-waar-de-zon-niet-schijnt-smiley'?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat juist uitstekend in BBD's doelgroep
Ik neem de champagne meequote:Op maandag 29 november 2004 15:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee hoor liefje, bij mij is altijd plek. Het is of dat of je moet met een zwerver aanpappen.
Tsssk, laat ook maar! Ik ben een werkende vrouw!quote:Op maandag 29 november 2004 15:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Maar om nou meteen al je drank te gaan betalen....
Moet jij nodig zeggen..quote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, als het een hartslag heeft is het zijn doelgroep.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bier.
Ik wel jaquote:Op maandag 29 november 2004 15:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen..
Hier heb ik dus echt niets meer op in te brengenquote:Op maandag 29 november 2004 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel ja.
Och, je kan best een biertje krijgen hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tsssk, laat ook maar! Ik ben een werkende vrouw!
Ik voorzie mezelf wel van Bier.
Werk.quote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hier heb ik dus echt niets meer op in te brengen
De werklust is verdwenen neem ik aan? Aangezien iedereen op dit moment dit topic vol wilt krijgen..
Ik zit me net idd te bedenken dat ik wel eens wat mag gaan doen...quote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
De werklust is verdwenen neem ik aan? Aangezien iedereen op dit moment dit topic vol wilt krijgen..
Ik ben vrijquote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
ik wacht op een telefoontje, dus ik kan ff niet verder werken. Verder word ik gehinderd door het beeld van BE in een rokje dat zich nu aan mij op dringtquote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker op de bank met MTV op de achtergrondquote:Op maandag 29 november 2004 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben vrij.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit me net idd te bedenken dat ik wel eens wat mag gaan doen...
Dat wordt moelijk, jij hebt een vriendin thuis en ik heb een Tessjequote:Op maandag 29 november 2004 15:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Och, je kan best een biertje krijgen hoor.
Maar ik laat mij over het algemeen niet chanteren door een lekker lichaam in een kort rokje.
Daar moet toch echt wel meer voor komen kijken wil ik iemand d'r rekening betalen.
Zoetermeerquote:Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welja, waar niet zou ik bijna zeggen. We kunnen wel wat afspreken. Waar moet je vandaan komen ookalweer?
Lul.quote:Op maandag 29 november 2004 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben vrij.
Check de site dude... dan kan je kijken of het realistisch is.quote:Op maandag 29 november 2004 15:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wacht op een telefoontje, dus ik kan ff niet verder werken. Verder word ik gehinderd door het beeld van BE in een rokje dat zich nu aan mij op dringt
quote:Op maandag 29 november 2004 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wordt moelijk, jij hebt een vriendin thuis en ik heb een Tessje![]()
Dat dan weer welquote:Op maandag 29 november 2004 15:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lul.
* ff wat gedelegeerd heeft *quote:Op maandag 29 november 2004 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tessje in een rokquote:Op maandag 29 november 2004 15:42 schreef PPL het volgende:
[..]
* ff wat gedelegeerd heeft *
Ik zie het probleem niet.
Vriendin zit thuis en wat betreft Tessje.... zij heeft toch ook wel een rok?
In je fotoboek sta je toch ook in een rokje ?quote:Op maandag 29 november 2004 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check de site dude... dan kan je kijken of het realistisch is.
www. skapiche. com (zonder spaties) Ik ben die met het kortere haar.
Ja, dit is spam ja!
Don't blame a man for trying.quote:Op maandag 29 november 2004 15:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Tessje in een rok
Alleen als ik in tuniek moet staan lieverd
Oh ja. Duh...quote:Op maandag 29 november 2004 15:46 schreef PPL het volgende:
[..]
In je fotoboek sta je toch ook in een rokje ?
Webcam ?quote:Op maandag 29 november 2004 15:48 schreef Tessje het volgende:
ik ga me even douchen
Je hebt nu een kortere ?quote:Op maandag 29 november 2004 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja. Duh...
Maar goed, dat rokje is niet meer.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Alleen als Nikky meekijktquote:Op maandag 29 november 2004 15:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Webcam ?![]()
Wil je erover praten?quote:Op maandag 29 november 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
.
Neuh. Je weet gelijk weer wat je plaats is he.quote:Op maandag 29 november 2004 15:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Nee, nu is het een jurkje geworden.quote:Op maandag 29 november 2004 15:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Je hebt nu een kortere ?
That's right.quote:Op maandag 29 november 2004 15:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neuh. Je weet gelijk weer wat je plaats is he..
Ik zal je een tip geven: Champagnequote:Op maandag 29 november 2004 15:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neuh. Je weet gelijk weer wat je plaats is he..
Getsiequote:Op maandag 29 november 2004 16:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zal je een tip geven: Champagne
Zeg, hoeveel pakjes marlboro nemen we vrijdag mee?quote:Op maandag 29 november 2004 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Getsie.
Er zal heus wel een automaat staan hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 16:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel pakjes marlboro nemen we vrijdag mee?
quote:Op maandag 29 november 2004 16:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel pakjes marlboro nemen we vrijdag mee?
Ik kom de [insert duur ding] straks wel weer ophalen.quote:Op maandag 29 november 2004 16:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
That's right.
Ik heb besloten het niet meer te volgenquote:Op maandag 29 november 2004 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Rookt ze al weer? Of is ze aan poging tig bezig?
Dan kan jij [insert duur gadget] ook wel gedag zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 16:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik kom de [insert duur ding] straks wel weer ophalen..
ik zag maar 1 rokje, maar nauwelijks benenquote:Op maandag 29 november 2004 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check de site dude... dan kan je kijken of het realistisch is.
www. skapiche. com (zonder spaties) Ik ben die met het kortere haar.
Ja, dit is spam ja!
quote:Op maandag 29 november 2004 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zag maar 1 rokje, maar nauwelijks benen
dat beeld dringt zich dus nog steeds aan me op
Fantasy can be such a bitchquote:Op maandag 29 november 2004 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zag maar 1 rokje, maar nauwelijks benen
dat beeld dringt zich dus nog steeds aan me op
Kun je meteen ff een goede smoes geven waarom m'n bureau ineens wat hoger staatquote:Op maandag 29 november 2004 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Prettige middag dan!
Ehm....quote:Op maandag 29 november 2004 16:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kun je meteen ff een goede smoes geven waarom m'n bureau ineens wat hoger staat
rokjes en laarzen doen het nu eenmaal goed bi mij.quote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm....Jij hebt wel een heel levendige fantasie!
Reken op een vette anti-climax vrijdag!
En nu maar weer eens ontopic... Rock was het hè?
Tessjequote:Op maandag 29 november 2004 16:58 schreef Tessje het volgende:
Net als pizza is ook een unox worstje stroomgeleidend
zie je hoe goed ik benquote:Op maandag 29 november 2004 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Die laarzen heb je er sowieso al zelf bijverzonnen! Die heb ik niet eens!
*rock-rock-rock*
Nee, ik stond net onder stroom via een unox worstjequote:Op maandag 29 november 2004 17:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tessje
bespeur ik enige irritatie? komt het door mij? Iets wat ik gezegt heb
Hasta mañana!quote:Op maandag 29 november 2004 17:24 schreef PPL het volgende:
Fijne avond en tot morgen
Hoe geil als je spaans praatquote:Op maandag 29 november 2004 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hasta mañana!
Nou he! Denk daar mijn fijne bariton-stemmetje bij! Soppen toch?quote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hoe geil als je spaans praat
quote:Op maandag 29 november 2004 17:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he! Denk daar mijn fijne bariton-stemmetje bij! Soppen toch?
Heb jij mijn briljante optredens in Fok! Radio dan nooit gehoord?quote:Op maandag 29 november 2004 17:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Eerst moet ik eens nagaan hoe een bariton klinkt
Wie, ik?quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Tessje het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die username?
Ja jijquote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie, ik?
Ik luister daar nooit naar aangezien ik weer bang ben dat ze het weer over mij gaan hebbenquote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij mijn briljante optredens in Fok! Radio dan nooit gehoord?heel wat gemist hoor!
Wat schuift het als ik het vertel?quote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja jij
Een marlborotjequote:Op maandag 29 november 2004 17:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat schuift het als ik het vertel?.
Zo snel opgeven is niet okayquote:Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef Aventura het volgende:
Hasta la vista, baby. I am outie.
Ja, hoi, ik ben ook net thuisquote:Op maandag 29 november 2004 23:29 schreef Aventura het volgende:
Wordt het mystery van gorgel nog opgelost?
Whehe, ik dacht eerst: ik begrijp haar reactie op mijn post eigenlijk écht niequote:Op maandag 29 november 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:Aventura. Topic een hele dag dood! En dan vrijwel tegelijk posten!
Fifteen?quote:Op maandag 29 november 2004 23:36 schreef Aventura het volgende:
Ben ook net thuis, was naar Fifteen
Dat restaurant van die jongeren die een koksopleiding krijgen. Is ook op TV...quote:Op maandag 29 november 2004 23:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Fifteen?
Oh, TV... Geen wonder dat ik het niet ken.quote:Op maandag 29 november 2004 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat restaurant van die jongeren die een koksopleiding krijgen. Is ook op TV...
Was al een succesvol project onder Jamie Oliver in Londen.,..
quote:Op maandag 29 november 2004 23:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, TV... Geen wonder dat ik het niet ken.
Ja, ik was al ff begonnen met indrinken voor de pre-meet.quote:Op maandag 29 november 2004 23:41 schreef HeatWave het volgende:
rock pre meeting vrijdag is al vorm aan het krijgen.
pre, pre meetings zijn ok, al zijn ze soloquote:Op maandag 29 november 2004 23:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, ik was al ff begonnen met indrinken voor de pre-meet.
Een mono-meetquote:Op maandag 29 november 2004 23:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, ik was al ff begonnen met indrinken voor de pre-meet.
Ho!quote:Op maandag 29 november 2004 23:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pre, pre meetings zijn ok, al zijn ze solo.
Nou ja, eerder deze avond niet. Nu wel. Even afpilsen voor ik naar bed ga. Maar dat valt niet onder de meet.quote:Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ho!
Niks solo.
Ik kreeg geen A-haventura erlebnis. Dus die was er niet bijquote:Op maandag 29 november 2004 23:48 schreef Aventura het volgende:
Han Solo?
Nee, het was echt puur toeval!quote:Op maandag 29 november 2004 23:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht eerst: ik begrijp haar reactie op mijn post eigenlijk écht nie![]()
Waar?Of moet ik dan teruglezen enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:22 schreef Tessje het volgende:
Wie komen er allemaal naar de pre-meet?
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:32 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waar?Of moet ik dan teruglezen enzo.
(pre-meet Waterhole, 3 December)quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:22 schreef Tessje het volgende:
Wie komen er allemaal naar de pre-meet?
Gezallichquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:30 schreef boebiedoe het volgende:
Vrijdag dus. Mwaaaaaaaah, ik denk het wel
Och, ik moet ook met de trein terug. Dus erg laat ga ik het ws niet maken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
En moi mss, hoewel vrijwel zeker.
En stinkie mss, als hij zich eroverheen kan zetten dat hij met de trein terug moet.
Of je gaat gewoon de nacht door natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och, ik moet ook met de trein terug. Dus erg laat ga ik het ws niet maken.
mij maakt de tijd niks uit, Vlaardingen is toch niet bereikbaar per trein }:quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och, ik moet ook met de trein terug. Dus erg laat ga ik het ws niet maken.
Dat lijkt me geen goed plan, aangezien ik in het weekend nog meer te doen heb.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon de nacht door natuurlijk.
Succes ermee dan maar.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:48 schreef PPL het volgende:
Ik zal vrijdag zeker aanwezig zijn.
Sorry, kan vandaag niet gezellig doen hier.
"Shit has hit the fan."
Sterkte dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:48 schreef PPL het volgende:
Ik zal vrijdag zeker aanwezig zijn.
Sorry, kan vandaag niet gezellig doen hier.
"Shit has hit the fan."
Ja, ik zou van te voren een kleine indrink/eet-meet organiserenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:31 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij wordt t vrijdag nog best druk bij die pre meet.
Genoeg leuke, goedkope tentjes rond het Leidschequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, ik zou van te voren een kleine indrink/eet-meet organiseren.
Hier gaat hij hem volgende week raken! En big time!quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:48 schreef PPL het volgende:
"Shit has hit the fan."
ik heb het idee dat ie hier al weken door de shit heendraaitquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier gaat hij hem volgende week raken! En big time!
Ik kijk er nu al naar uit!
En heb nu al het gevoel dat er een steen van 100 kilo van mijn schouders gehaald is.
Het gaat niet mooi worden, maar mèn! De opluchting!
Sorry. Ik had het je eerder moeten vertellen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef boebiedoe het volgende:
Hoi. Er loopt hier een lekker wijf rond zie ik net..
Wij zijn al sinds mei in die stront aan het roeren. But that's going to be over soon!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ie hier al weken door de shit heendraaitzo'n gezeik is het
Geen anale sex meer dus?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij zijn al sinds mei in die stront aan het roeren. But that's going to be over soon!
ligt er aan hoe laat het is als je klaar bent, maar denk dat ik wel meegaquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
(pre-meet Waterhole, 3 December)
Voorlopig heb ik meegekregen:
HeatWave
Aventura
PPL
Tessje
JMG
Boebiedoe
Ripley?
En moi mss, hoewel vrijwel zeker.
En stinkie mss, als hij zich eroverheen kan zetten dat hij met de trein terug moet.
je douched toch wel eerst vrijdag?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij zijn al sinds mei in die stront aan het roeren. But that's going to be over soon!
Yeah, it just smells funny.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Rock is still alive.
Ik weet dat ik het zelf geschreven heb, maar volgens mij heb ik toch last van selectieve dyslectie of zo. Ik lees daar toch echt steeds 'slet'... Hmmm... hoe kan dat nou? Zou het iets te maken kunnen hebben met...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal wel ff douchen hoor stinkie!
Enneh... HW, doe eens wat ontopics of zo. Jij bent toch de rocker van het stel?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:13 schreef HeatWave het volgende:
Ontopic, ik WAS ontopic!.
Verder weet ik ook niets, mensen moeten gewoon op komen dagen en dan gaan we zuipen.
Ik ben evt best in voor een hapje eten van te voren hoor. Als het maar niet TE duur is, ik heb een dure uitgavenpost erbij
.
Wat een kut-smoesquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:13 schreef HeatWave het volgende:
Ontopic, ik WAS ontopic!.
Verder weet ik ook niets, mensen moeten gewoon op komen dagen en dan gaan we zuipen.
Ik ben evt best in voor een hapje eten van te voren hoor. Als het maar niet TE duur is, ik heb een dure uitgavenpost erbij
.
Die is TE makkelijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat een kut-smoes.
Voor creativiteit moet je vandaag niet bij mij wezen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is TE makkelijk.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast.
Ja, die ga ik ook wel regelen Be.
I knowquote:
Ja, zeker op zo'n afstand!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:21 schreef HeatWave het volgende:
I know. Tis best een extra post als ik er 1 keer in de week ga ofzo. 40% korting is wel lekker dan. Heb je die 50 euro er ook zo weer uit.
Niet alleen vandaag hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Voor creativiteit moet je vandaag niet bij mij wezen.
en dat is relevant in dit topique omdat?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef boebiedoe het volgende:
Hoi. Er loopt hier een lekker wijf rond zie ik net..
SEX, drugs and rock&roll babyquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
en dat is relevant in dit topique omdat?
Lekkere wijven zijn toch altijd relevant?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
en dat is relevant in dit topique omdat?
Hier Aventura, moet ik nou alles uitleggen. Tessje snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lekkere wijven zijn toch altijd relevant?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hier Aventura, moet ik nou alles uitleggen. Tessje snapt het tenminste.
Zie je dat daar wegfladderen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor.
Oepsquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe! Gurgeh... we zijn pas een uur bezig in een nieuw topic!
Fok!Rock!Meeting 15 Januari, deel 5 (pre meet 3 Dec)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |