Misschien, maar niet onder Hiddink ben ik bang...quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Kom op mensen. Niet zo pessimistisch over Vonlanthen(s toekomst). Gewoon vertrouwen in blijven hebben, zijn kans/tijd komt nog wel.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien, maar niet onder Hiddink ben ik bang...![]()
Dat heeft een redenquote:
Daar heeft ieder talent wel eens last van. Gewoon een kwestie van corrigeren en alles is weer in orde. Je moet niet meteen gaan roepen dat die jongen een gedragsprobleem heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat heeft een redenDie jongen schijnt echt een soort van Persie/ Cassano te zijn. Hij kwam terug van 't EK en hij gedroeg zich tegen de staf en z'n collega's echt zo van: Hier ben ik, ik ben de man. En daar heeft Hiddink een hekel aan en dat moet ie eerst afleren van Hiddink
![]()
Hij komt er wel denk ik hoor! Hij is nog jongquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:22 schreef lookinforyou het volgende:
Hij is er in de 82-ste minuut in gekomen. Vind ik erg laat in zulk soort wedstrijden.
Hij is al een tijdje terug van het EK. Heeft bijna nog niet gespeeld, dus zal wel veranderd zijn, lijkt me.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat heeft een redenDie jongen schijnt echt een soort van Persie/ Cassano te zijn. Hij kwam terug van 't EK en hij gedroeg zich tegen de staf en z'n collega's echt zo van: Hier ben ik, ik ben de man. En daar heeft Hiddink een hekel aan en dat moet ie eerst afleren van Hiddink
![]()
Hiddink zegt dat niet zo maar in 't openbaar. Het huidige succes valt mede ten dele aan de eenheid van de groep. Niemand voelt zich te goed voor een bepaalde taak en dat wil Hiddink zo houden. Daarom wordt Vonlanthen langzaam gebrachtquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar heeft ieder talent wel eens last van. Gewoon een kwestie van corrigeren en alles is weer in orde. Je moet niet meteen gaan roepen dat die jongen een gedragsprobleem heeft.
dat was er ook al wel weer af zei hiddink maandag nogquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
![]()
Dat is Hiddink z'n manier om hem op zijn plaats te wijzenquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink zegt dat niet zo maar in 't openbaar.
Zie mijn voorgaand verhaaltje.quote:Hij komt er wel, maar hij moet eerst van z'n vedette neigingen af.
Hmm in dat geval had ie toch gewoon in de basis moeten spelen tegen het G-team.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was er ook al wel weer af zei hiddink maandag nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |