Bij mij is voetbal, na m'n gezin/familie, gezondheid, werk en woning de belangrijkste hoofdzaakquote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef twi het volgende:
Voetbal is een belangrijke bijzaak.
kortom,een way of lifequote:Op maandag 29 november 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij mij is voetbal, na m'n gezin/familie, gezondheid, werk en woning de belangrijkste hoofdzaak
DG is voetbal, football, fussball, voetjebal, soccer, calcio en dat dan in het kwadraat.quote:Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Tis mijn leven,punt.
quote:Voetbal blijft belangijk voor me, het is nog net niet zo dat ALLES ervoor moet wijken, maar wedstijden Ajax PSV moet ik wel altijd zien als het ff kan. Ik plan wel altijd alles om de wedstrijden heen. En ik er achterkom dat ik een foutje gemaakt heb probeer ik het wel af te zeggen
Moet kunnenquote:Op maandag 29 november 2004 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jawel hoor,Herwijnen enzo...quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verder komt er weinig uit je handen of mond he?
Ja OK, in de rust nadat je geplast hebt, zoek je online een chick, maar verder ist voetbal wat de klok slaat bij je.quote:Op maandag 29 november 2004 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jawel hoor,Herwijnen enzo...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja OK, in de rust nadat je geplast hebt, zoek je online een chick, maar verder ist voetbal wat de klok slaat bij je.
Echt al je hobbies hebben met voetbal te maken.
En je vriendin/vrouw, familie, gezondheid, en je baan dan?quote:Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Tis mijn leven,punt.
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.quote:Op maandag 29 november 2004 14:31 schreef DIGGER het volgende:
En nou opkankeren.
Ik vind 't erg kort door de bocht om nu alle voetballiefhebbers over één kam te scheren en dus 'n voorgaande mening voor iedereen hier geldt.quote:Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.
De vraag is wat voor rol voetbal in je leven speelt en hij geeft daar een normaal antwoord op. En meteen moet hij opkankeren. Kun je het niet hebben dat mensen een andere mening hebben? Moet je anders Mohammed B. of Volkert even bellen, die hebben nog wel tips voor je![]()
Voetbal doet me helemaal niks. Het enige vervelende is dat het continu aan je opgedrongen wordt. Alles moet ervoor wijken blijkbaar.
edit, toevoeging: ik zie zelfs een aantal vrienden van vroeger niet meer omdat ze alleen nog maar over voetbal kunnen praten. Heb toen tegen hen gezegd dat dat voor mij niet hoeft.
Ik heb het niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind 't erg kort door de bocht om nu alle voetballiefhebbers over één kam te scheren en dus 'n voorgaande mening voor iedereen hier geldt.
Ik heb geen problemen, ik kan met practisch onderwerp in meer of mindere mate meepraten en zodoende een graag gezien gast (voor zover ik weet). Ik merkte alleen dat die vrienden dus behoorlijk beperkt waren in hun gespreksonderwerpen en dat vond ik behoorlijk jammer.quote:Daarbij is 't blijkbaar zo dat jij 't belangrijk vindt om niet over voetbal te praten, andere mensen hebben dit misschien precies andersom. Daarom is 't aan jou de eer om hiermee om te gaan, want jij hebt er blijkbaar 'n probleem mee. Succes met 't aanpassen van je leven zodat je zo min mogelijk met voetbal te maken hebt
Je reactie mag de boeken in als "The Misinterpretation of Digger and its Disastrousquote:Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.
Dr gaat wel veel naar binnenquote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De grootste fan van het spelletje die ik ken geloof ik.
Niet? Dacht dat ook jij wel eens naast em had gezeten tijdens een wedstrijd...?quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dumpen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef zjroentje het volgende:
Aardig groot.
Tot ergernis van m'n vriendin.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dumpen.
Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?quote:Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
* geen hond.quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?
Dan heb je veel te lang je ogen in je zakken gehadquote:Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?
Wel pannenkoeken op vrijdagavond, friet op zondag en i.p.v. Europacup een bezoek aan je schoonouders?quote:Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
* geen hond.
* geen rijtjeshuis, want het huis teken ik natuurlijk zelf.
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Voetbal is voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven en vertoont soms toch wel hardnekkige kenmerken van een hoofdzaak.
Vrij asociaal moet ik zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie herkent zich in dit verhaal:
Zo maar een zondagavond en je wordt uitgenodigd bij je broer om te komen eten. Je bent er om 6 uur want om zeven uur wil je Sport in Beeld kijken. Je schoonzus heeft (expres) het eten niet klaar en komt om 5 voor 7 met het eten aanzetten. Je eet snel je bord leeg en je wacht niet tot de rest klaar is en gaat alvast SS kijken.
Dan begint je broer te zeiken dat je gewoon aan tafel moet blijven zitten en zo en dan zeg je voetbal begint al heel mijn leven om 7 uur dus vandaag ook. Dan begint hij verder te zeiken en zegt hij dat als je het je niet bevalt je maar moet vertrekken.
Je pakt je jas, rijdt naar huis en gaat het laatste stukje van SS kijken thuis zonder gezeik aan je kop.
Herkenbaar?
Alleen op zondag kan dat, maar ik kom ook niet meer meestal. Moeten ze maar zorgen dat het eten op tijd klaar is.quote:Dan kun je toch gewoon beter zeggen dat je niet komt i.v.m. Studio Sport of een andere keer afspreken?
De oplossing is dan om hem weg te sturen dan weet je zeker dat hij nooit meer komt of hem de volgende keer niet uitnodigenquote:Hopelijk niet, want dat is gewoon zwaar onbeschoft gedrag wat ik ook niet van een gast zou pikken.
Oh jij bent zo'n supporter waar Studio Sport wel eens op inzoomt? Zo'n supporter die iedere zondagmiddag met een broodje rookworst, een halve liter cola en wat vrienden op de tribune zit en een beetje gaperig naar een doelpunt kijkt? Die moppen vertelt aan z'n vrienden terwijl Maxwell het strafschopgebied van de tegenstander in loopt? Ach ja, die betalen ook voor hun seizoenskaart zal ik maar zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Voetbal speelt best een grote rol in m'n leven eigenlijkGa nu al vele jaren naar Ajax (elke thuiswedstrijd) en pak ook vele uitwedstrijden mee. Ajax is gewoon heel belangrijk voor me, heb er ook veel maten zitten waardoor het echt elke zondag weer leuk is op de tribune. Opzich voetbal dus niet zo heel erg, maar meer echt Ajax in het bijzonder. Nederlands elftal ofzo boeit me echt geen reet, en Studio Sport kijk ik ook altijd maar half.
Asociaal? Kom kom, het is je broer, niet je baas.quote:Op maandag 29 november 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vrij asociaal moet ik zeggenDan kun je toch gewoon beter zeggen dat je niet komt i.v.m. Studio Sport of een andere keer afspreken?
Er is een verschil tussen supporters die ouwehoeren met vrienden en bekenden en tegelijkertijd de wedstrijd volgen en genieten van het voetbal van hun club en "supporters" die er alleen maar naartoe gaan om te zeggen tegen hun klasgenoten/collega's whatever dat ze er geweest zijn (dit komt vooral bij Ajax voor heb ik me laten vertellen). Als je niet van ander voetbal en ook niet van het Nederlands elftal houdt, maar wel zegt voor Ajax te zijn, dan zegt dat toch genoeg?quote:Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net of je 90 minuten geboeid kan kijken naar de gemiddelde wedstrijd in het Philips stadion![]()
Naar het voetbal gaan is ook gezellig ouwehoeren met vrienden en bekenden![]()
![]()
Gelukkig komt dat in Eindhoven niet voor zullen we dan maar zeggen?quote:Als je niet van ander voetbal en ook niet van het Nederlands elftal houdt, maar wel zegt voor Ajax te zijn, dan zegt dat toch genoeg?
't komt overal voor maar bij ajax zitten d'r wel een heleboel. Ik heb al eens op een forum (ik dacht ajax.netwerk.to) gelezen dat mensen van 410 zich ergeren aan 'al die gezelligheidssupporters die niet eens opletten als iemand een doelpunt maakt'. Dat heb je nu trouwens hier in Doetinchem ook op de Vijverberg. Op de Spinnenkop staan opeens allemaal kinderen van 9 die alleen maar snoep aan 't vreten zijn en schijt hebben aan 't voetbal. Op die leeftijd kan dat nog maar bij Ajax schijn je gewoon volwassenen te hebben die 't eigenlijk geen flikker aan vinden en er dan toch zijn, terwijl er bij Ajax een enorme wachtlijst voor seizoenskaarten is. Jammer, dat soort mensen. "Ja, 't Nederlands elftal vind ik niks aan hoor, maar Ajax vind ik wel leuk"quote:Op maandag 29 november 2004 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig komt dat in Eindhoven niet voor zullen we dan maar zeggen?
Nee, meer iemand die al jaren op het fanatieke vak staat en helemaal uit z'n dak gaat als er gescoord wordt. Iemand die z'n club ook achterna reist naar uitwedstrijden en echt een hart voor de club heeft.quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n supporter waar Studio Sport wel eens op inzoomt? Zo'n supporter die iedere zondagmiddag met een broodje rookworst, een halve liter cola en wat vrienden op de tribune zit en een beetje gaperig naar een doelpunt kijkt? Die moppen vertelt aan z'n vrienden terwijl Maxwell het strafschopgebied van de tegenstander in loopt? Ach ja, die betalen ook voor hun seizoenskaart zal ik maar zeggen![]()
Ik sta op zelf 410, dus ik ben zelf dan eerder iemand die zich ergert aan die mensen die voor de wachtrij zorgen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen supporters die ouwehoeren met vrienden en bekenden en tegelijkertijd de wedstrijd volgen en genieten van het voetbal van hun club en "supporters" die er alleen maar naartoe gaan om te zeggen tegen hun klasgenoten/collega's whatever dat ze er geweest zijn (dit komt vooral bij Ajax voor heb ik me laten vertellen). Als je niet van ander voetbal en ook niet van het Nederlands elftal houdt, maar wel zegt voor Ajax te zijn, dan zegt dat toch genoeg?![]()
Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden mee te pikken, maar aangezien ik op z'n zachtst gezegd niet bij m'n club in de buurt woon is 't moeilijk om er elke week te zijn. Daarom ga ik naar een aantal wedstrijden per jaar en hier in de buurt probeer ik zoveel mogelijk mee te pikken van voetbal in 't algemeen. Ga wel eens met iemand mee naar de Vijverberg en ben bij alle jeugdtoernooien in Terborg en Varsseveld (waar o.a. Maxwell werd gescout) aanwezig. Op tv kijk ik naar al het voetbal dat wordt uitgezonden en in 2006 ga ik naar Duitsland.quote:Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, meer iemand die al jaren op het fanatieke vak staat en helemaal uit z'n dak gaat als er gescoord wordt. Iemand die z'n club ook achterna reist naar uitwedstrijden en echt een hart voor de club heeft.
En jij? Jij leest graag teletekst?
Jij kijkt liever naar subsidiesporten als kleiduivenschieten en veldrennen?quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Klootjesvolk-sport die ik totaal niet interessant vind.
Neequote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar subsidiesporten als kleiduivenschieten en veldrennen?
Voetbal speelt in mijn leven een even grote rol als de w.c.-rol. Namelijk, ik veeg m'n kont ermee af.quote:Op maandag 29 november 2004 13:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zit dat bij jou?
Nu maak je best een stoere statement............... Echt, je maakt indruk man, ik zou bijna gaan geloven dat je 't mannetje bentquote:Op maandag 29 november 2004 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voetbal speelt in mijn leven een even grote rol als de w.c.-rol. Namelijk, ik veeg m'n kont ermee af.
Als je niks te melden hebt pleur dan op uit dit topic.quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Klootjesvolk-sport die ik totaal niet interessant vind.
Die gaan voor uiteraard.quote:Op maandag 29 november 2004 14:38 schreef FR_08 het volgende:
[..]
En je vriendin/vrouw, familie, gezondheid, en je baan dan?
quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n supporter waar Studio Sport wel eens op inzoomt? Zo'n supporter die iedere zondagmiddag met een broodje rookworst, een halve liter cola en wat vrienden op de tribune zit en een beetje gaperig naar een doelpunt kijkt? Die moppen vertelt aan z'n vrienden terwijl Maxwell het strafschopgebied van de tegenstander in loopt? Ach ja, die betalen ook voor hun seizoenskaart zal ik maar zeggen![]()
Wat ben jij toch een triest eindje mens om gelijk zo klaar te staan met die ongefundeerde meningen bah. Behalve de manier waarop je met je club om moet gaan, ga je ook nog fijn regisseren hoe iedereen zich in het stadion moet gedragen? Waar haal je het lef eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook tot die groep behoor! Hulde!quote:Op maandag 29 november 2004 13:54 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat ik tot de minderheid behoor waarbij voetbal totaal géén rol speelt. Ik heb zelf nooit op voetbal gezeten en voetbal kijken op tv is een van de saaise bezigheden die ik me kan bedenken. Mijn leven is voetballoos!
Hee drammertje...quote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden mee te pikken, maar aangezien ik op z'n zachtst gezegd niet bij m'n club in de buurt woon is 't moeilijk om er elke week te zijn. Daarom ga ik naar een aantal wedstrijden per jaar en hier in de buurt probeer ik zoveel mogelijk mee te pikken van voetbal in 't algemeen. Ga wel eens met iemand mee naar de Vijverberg en ben bij alle jeugdtoernooien in Terborg en Varsseveld (waar o.a. Maxwell werd gescout) aanwezig. Op tv kijk ik naar al het voetbal dat wordt uitgezonden en in 2006 ga ik naar Duitsland.
Ik zit de laatste 4 seizoen gemiddeld op 75 wedstrijden per seizoen en dit is excl. amateurwedstrijden waar ik nog weleens ga kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Misschien dat iemand uit kan leggen
Edit:
Nouja.. dat iemand kunnen we wel weglaten. Ik denk dat Terros doelt op DG's seizoenkaart toch? En dan gelijk ff het antwoord van DAM counteren: Volgens mij gaat DG naar veel meer dan die wedstrijden alleen. Als ik z'n ondertitels goed lees dan gaat ie vaak naar uit-, Europese- en FA Cup wedstrijden van z'n club. Daarnaast zelfs naar gigaveel wedstrijden van Den Bosch.
Ik ben dus ook benieuwd
Als je vriendin zelf ook van voetbal houd is het denk ik een stuk makkelijker uit te leggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zit de laatste 4 seizoen gemiddeld op 75 wedstrijden per seizoen en dit is excl. amateurwedstrijden waar ik nog weleens ga kijken.
Ik kom uit een voetbalgekke familie dus die kijken er niet van op en mijn vriendin heeft zelf een seizoenkaart van een club en die gaat zelf ook veel mee naar uitwedstrijden dus die begrijpt het ook.
Zolang ik dit allemaal nog financieel kan verantwoorden tov mijzelf vind ik het prima.
Ik besef dat als ik dadelijk op mijn zelf woon/samenwoon het over is in deze mate.
EDIT; Verder verzamel ik nog het een en ander op memorabiliagebied en dat houdt me ook van de straat, kortom, ik vermaak me prima!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |