abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23648092
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie herkent zich in dit verhaal:

Zo maar een zondagavond en je wordt uitgenodigd bij je broer om te komen eten. Je bent er om 6 uur want om zeven uur wil je Sport in Beeld kijken. Je schoonzus heeft (expres) het eten niet klaar en komt om 5 voor 7 met het eten aanzetten. Je eet snel je bord leeg en je wacht niet tot de rest klaar is en gaat alvast SS kijken.

Dan begint je broer te zeiken dat je gewoon aan tafel moet blijven zitten en zo en dan zeg je voetbal begint al heel mijn leven om 7 uur dus vandaag ook. Dan begint hij verder te zeiken en zegt hij dat als je het je niet bevalt je maar moet vertrekken.

Je pakt je jas, rijdt naar huis en gaat het laatste stukje van SS kijken thuis zonder gezeik aan je kop.

Herkenbaar?
Vrij asociaal moet ik zeggen Dan kun je toch gewoon beter zeggen dat je niet komt i.v.m. Studio Sport of een andere keer afspreken?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 29 november 2004 @ 17:36:19 #52
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23648323
Voor mij is voetbal een zeer belangrijke factor in het dagelijks leven. zelf heb ik als jongetje altijd gevoetbald. Nu ben ik bezig met mijn opleiding sportmanagement en heb ondertussen al een aardig netwerk in de voetbalwereld opgebouwd. verder doe ik nog zeer veel werk voor Helmond Sport en wil daar binnen 3 jaar ook gaan werken.

verder bezoek ik elke uit en thuiswedstrijd van Helmond Sport en daar buiten bezoek ik ook regelmatig andere clubs (zowel in het binnenland als in het buitenland)

[ Bericht 0% gewijzigd door hellmondunited op 29-11-2004 17:41:21 ]
OJAAJOH?
pi_23648430
quote:
Dan kun je toch gewoon beter zeggen dat je niet komt i.v.m. Studio Sport of een andere keer afspreken?
Alleen op zondag kan dat, maar ik kom ook niet meer meestal. Moeten ze maar zorgen dat het eten op tijd klaar is.
quote:
Hopelijk niet, want dat is gewoon zwaar onbeschoft gedrag wat ik ook niet van een gast zou pikken.
De oplossing is dan om hem weg te sturen dan weet je zeker dat hij nooit meer komt of hem de volgende keer niet uitnodigen

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23648502
Voetbal speelt best een grote rol in m'n leven eigenlijk Ga nu al vele jaren naar Ajax (elke thuiswedstrijd) en pak ook vele uitwedstrijden mee. Ajax is gewoon heel belangrijk voor me, heb er ook veel maten zitten waardoor het echt elke zondag weer leuk is op de tribune. Opzich voetbal dus niet zo heel erg, maar meer echt Ajax in het bijzonder. Nederlands elftal ofzo boeit me echt geen reet, en Studio Sport kijk ik ook altijd maar half.
pi_23648684
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Voetbal speelt best een grote rol in m'n leven eigenlijk Ga nu al vele jaren naar Ajax (elke thuiswedstrijd) en pak ook vele uitwedstrijden mee. Ajax is gewoon heel belangrijk voor me, heb er ook veel maten zitten waardoor het echt elke zondag weer leuk is op de tribune. Opzich voetbal dus niet zo heel erg, maar meer echt Ajax in het bijzonder. Nederlands elftal ofzo boeit me echt geen reet, en Studio Sport kijk ik ook altijd maar half.
Oh jij bent zo'n supporter waar Studio Sport wel eens op inzoomt? Zo'n supporter die iedere zondagmiddag met een broodje rookworst, een halve liter cola en wat vrienden op de tribune zit en een beetje gaperig naar een doelpunt kijkt? Die moppen vertelt aan z'n vrienden terwijl Maxwell het strafschopgebied van de tegenstander in loopt? Ach ja, die betalen ook voor hun seizoenskaart zal ik maar zeggen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 29 november 2004 @ 17:50:18 #56
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23648700
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vrij asociaal moet ik zeggen Dan kun je toch gewoon beter zeggen dat je niet komt i.v.m. Studio Sport of een andere keer afspreken?
Asociaal? Kom kom, het is je broer, niet je baas.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23648741
Net of je 90 minuten geboeid kan kijken naar de gemiddelde wedstrijd in het Philips stadion

Naar het voetbal gaan is ook gezellig ouwehoeren met vrienden en bekenden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 29 november 2004 @ 17:53:39 #58
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_23648784
Mijn zondagavond wordt erdoor opgeslokt. Bij Champions League ook de dinsdag en woensdag. En als ik tijd heb kijk ik voetbal insite. En een keer weer de VI lezen. Valt allemaal wel mee dus.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_23648841
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net of je 90 minuten geboeid kan kijken naar de gemiddelde wedstrijd in het Philips stadion

Naar het voetbal gaan is ook gezellig ouwehoeren met vrienden en bekenden
Er is een verschil tussen supporters die ouwehoeren met vrienden en bekenden en tegelijkertijd de wedstrijd volgen en genieten van het voetbal van hun club en "supporters" die er alleen maar naartoe gaan om te zeggen tegen hun klasgenoten/collega's whatever dat ze er geweest zijn (dit komt vooral bij Ajax voor heb ik me laten vertellen). Als je niet van ander voetbal en ook niet van het Nederlands elftal houdt, maar wel zegt voor Ajax te zijn, dan zegt dat toch genoeg?
pi_23648918
quote:
Als je niet van ander voetbal en ook niet van het Nederlands elftal houdt, maar wel zegt voor Ajax te zijn, dan zegt dat toch genoeg?
Gelukkig komt dat in Eindhoven niet voor zullen we dan maar zeggen?
pi_23649026
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gelukkig komt dat in Eindhoven niet voor zullen we dan maar zeggen?
't komt overal voor maar bij ajax zitten d'r wel een heleboel. Ik heb al eens op een forum (ik dacht ajax.netwerk.to) gelezen dat mensen van 410 zich ergeren aan 'al die gezelligheidssupporters die niet eens opletten als iemand een doelpunt maakt'. Dat heb je nu trouwens hier in Doetinchem ook op de Vijverberg. Op de Spinnenkop staan opeens allemaal kinderen van 9 die alleen maar snoep aan 't vreten zijn en schijt hebben aan 't voetbal. Op die leeftijd kan dat nog maar bij Ajax schijn je gewoon volwassenen te hebben die 't eigenlijk geen flikker aan vinden en er dan toch zijn, terwijl er bij Ajax een enorme wachtlijst voor seizoenskaarten is. Jammer, dat soort mensen. "Ja, 't Nederlands elftal vind ik niks aan hoor, maar Ajax vind ik wel leuk"
pi_23649573
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oh jij bent zo'n supporter waar Studio Sport wel eens op inzoomt? Zo'n supporter die iedere zondagmiddag met een broodje rookworst, een halve liter cola en wat vrienden op de tribune zit en een beetje gaperig naar een doelpunt kijkt? Die moppen vertelt aan z'n vrienden terwijl Maxwell het strafschopgebied van de tegenstander in loopt? Ach ja, die betalen ook voor hun seizoenskaart zal ik maar zeggen
Nee, meer iemand die al jaren op het fanatieke vak staat en helemaal uit z'n dak gaat als er gescoord wordt. Iemand die z'n club ook achterna reist naar uitwedstrijden en echt een hart voor de club heeft.

En jij? Jij leest graag teletekst?
pi_23649659
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen supporters die ouwehoeren met vrienden en bekenden en tegelijkertijd de wedstrijd volgen en genieten van het voetbal van hun club en "supporters" die er alleen maar naartoe gaan om te zeggen tegen hun klasgenoten/collega's whatever dat ze er geweest zijn (dit komt vooral bij Ajax voor heb ik me laten vertellen). Als je niet van ander voetbal en ook niet van het Nederlands elftal houdt, maar wel zegt voor Ajax te zijn, dan zegt dat toch genoeg?
Ik sta op zelf 410, dus ik ben zelf dan eerder iemand die zich ergert aan die mensen die voor de wachtrij zorgen.

Ten tweede heb ik niet gezegd dat ik verder niet van voetbal houd. Ik vind het niet zo belangrijk als Ajax verder, maar ik kijk wel graag naar buitenlandse wedstrijden. En ik ken zat fanatieke jongens waarvan het Nederlands elftal ze geen reet interesseert. Sterker nog, ik denk dat het overgrote deel van de fanatieke supporters bij Ajax het NL elftal niet zoveel interesseert.

Man, je kent me niet eens, dus wie denk je dat je bent dat je even kunt zeggen dat ik zo'n malloot bent die naar Ajax gaat omdat dat tof is bij z'n vrienden en dan de helft van de wedstrijd popcorn zit te vreten die die met z'n toffe ArenA pasje gekocht heeft. Poeplap.
pi_23649672
Klootjesvolk-sport die ik totaal niet interessant vind.
pi_23649762
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nee, meer iemand die al jaren op het fanatieke vak staat en helemaal uit z'n dak gaat als er gescoord wordt. Iemand die z'n club ook achterna reist naar uitwedstrijden en echt een hart voor de club heeft.

En jij? Jij leest graag teletekst?
Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden mee te pikken, maar aangezien ik op z'n zachtst gezegd niet bij m'n club in de buurt woon is 't moeilijk om er elke week te zijn. Daarom ga ik naar een aantal wedstrijden per jaar en hier in de buurt probeer ik zoveel mogelijk mee te pikken van voetbal in 't algemeen. Ga wel eens met iemand mee naar de Vijverberg en ben bij alle jeugdtoernooien in Terborg en Varsseveld (waar o.a. Maxwell werd gescout) aanwezig. Op tv kijk ik naar al het voetbal dat wordt uitgezonden en in 2006 ga ik naar Duitsland.
pi_23649813
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Jij kijkt liever naar subsidiesporten als kleiduivenschieten en veldrennen?
pi_23650454
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij kijkt liever naar subsidiesporten als kleiduivenschieten en veldrennen?
Nee
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 november 2004 @ 20:16:45 #68
862 Arcee
Look closer
pi_23652337
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zit dat bij jou?
Voetbal speelt in mijn leven een even grote rol als de w.c.-rol. Namelijk, ik veeg m'n kont ermee af.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_23652362
Coole reactie zeg....
pi_23652401
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:16 schreef Arcee het volgende:

[..]

Voetbal speelt in mijn leven een even grote rol als de w.c.-rol. Namelijk, ik veeg m'n kont ermee af.
Nu maak je best een stoere statement............... Echt, je maakt indruk man, ik zou bijna gaan geloven dat je 't mannetje bent
pi_23652425
Arcee heeft geen statements nodig om cool te zijn hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 november 2004 @ 20:25:12 #72
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23652582
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Als je niks te melden hebt pleur dan op uit dit topic.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23653635
Ik train 2x per week en speel wedstrijden op zondag in het 1e van een vereniging hierzo. Op straat voetbal ik ook nog wel eens met vrienden, altijd leuk en gezellig.
Verder ga ik af en toe naar wedstrijden van Ajax, maar als ik ga probeer ik de leuke wedstrijden te gaan (PSV, NAC enz).
Dit seizoen heb ik ook een Passe Partout voor de Champions League. De ervaring om voor het eerst een CL wedstrijd van Ajax mee te maken was leuk, alleen jammer dat de resultaten minder waren
Live op tv kijk ik eigenlijk altijd wel Europees voetbal, alleen de competities niet omdat we geen Canal+ ofzo hebben.
Verder speel ik weleens een potje FIFA maar eigenlijk vrij weinig. Aan FM ben ik al weer verslaafd, alleen jammer dat ik binnenkort tentamens heb
pi_23655309
- Seizoenkaart Heerenveen + 5/6 uitwedstrijden per seizoen
- 5 a 6 thuiswedstrijden van FC Groningen (aangezien ik in Groningen woon)
- ik zie vrijwel alles op tv
- ik heb geen decodert, dat doe ik pas op het moment dat ik geen seizoenkaart meer kan nemen (kan nog wel ff duren dus)
- heb zelf gevoetbald, nu niet meer, in de toekomst misschien in een cafe-elftal ofzo

kortom voetbal is het belangrijkste tijdverdrijf naast studie/werk
  maandag 29 november 2004 @ 22:19:17 #75
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23655896
Ik heb een seizoenkaart van FC Volendam en bezoek 2 a 3 uitwedstrijden (vrijdag blijft beroerd). Af en toe bezoek ik wedstrijd van AZ met 'n bevriende AZ-supporter.

Verder kijk ik dagelijks op internet vele uurtjes rond om van alles en nog wat te bekijken en te lezen.

Ik lees VI en Sportweek en kijk op TV alles waar Nederlandse clubs of Nederlandse spelers bij betrokken zijn.

Ik coach 'n zaal- en veldvoetbalteam. Ik help mij aan het clubblad van mijn dorpsclub en ben daar ook wedstrijdsecretaris en zo nu en dan scheidsrechter.
pi_23660735
Wie heeft er nog meer last van dat als je een wedstrijd zit te kijken dat je gaat zitten schelden op een speler als hij een mooie kans mist of een vrije speler of zo niet aanspeelt?

Ik heb het regelmatig en ook als het 2 clubs zijn waar ik weinig om geef.
  dinsdag 30 november 2004 @ 03:37:39 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23661610
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:38 schreef FR_08 het volgende:

[..]

En je vriendin/vrouw, familie, gezondheid, en je baan dan?
Die gaan voor uiteraard.

Er is al een topic zoals deze van een jaartje terug en daar staat het ook in
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 30 november 2004 @ 08:33:30 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23662497
quote:

[..]

Zet jij je ff weer voor lul met deze opmerking.
  dinsdag 30 november 2004 @ 08:44:46 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23662587
quote:

[..]

Wat ben jij toch een triest eindje mens om gelijk zo klaar te staan met die ongefundeerde meningen bah. Behalve de manier waarop je met je club om moet gaan, ga je ook nog fijn regisseren hoe iedereen zich in het stadion moet gedragen? Waar haal je het lef eigenlijk vandaan?
pi_23662787
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:54 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat ik tot de minderheid behoor waarbij voetbal totaal géén rol speelt. Ik heb zelf nooit op voetbal gezeten en voetbal kijken op tv is een van de saaise bezigheden die ik me kan bedenken. Mijn leven is voetballoos!
Ik denk dat ik ook tot die groep behoor! Hulde!
pi_23663078
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden mee te pikken, maar aangezien ik op z'n zachtst gezegd niet bij m'n club in de buurt woon is 't moeilijk om er elke week te zijn. Daarom ga ik naar een aantal wedstrijden per jaar en hier in de buurt probeer ik zoveel mogelijk mee te pikken van voetbal in 't algemeen. Ga wel eens met iemand mee naar de Vijverberg en ben bij alle jeugdtoernooien in Terborg en Varsseveld (waar o.a. Maxwell werd gescout) aanwezig. Op tv kijk ik naar al het voetbal dat wordt uitgezonden en in 2006 ga ik naar Duitsland.
Hee drammertje...
Wat lul je nou tegen bananenman allemaal? Je gaat zelf niet eens elke week en hij wel. Ik geloof dat je dan uitgeluld bent, mag je ook wel eens toegeven hoor. Hij vraagt naar psv en je komt met Terborg en Varsseveld als antwoord. Rot toch op met je lulkoek over de Ajax-supporters. Je maakt op mij de indruk dat je echt nog maar 12 bent...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23663108
En ontopic:

Voetbal beheerst voor een groot deel mijn leven. Is het niet op regiogebied, dan wel op Ajax gebied. Ook ik woon ver van het stadion af, dus ook ik beperk me tot een aantal wedstrijden per jaar, mede doordat ik in het weekend werk... Verder, op regionaal gebied, is er elke dag wel iets dat ik aan het doen ben voor het voetballen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40599053
Ik heb in elk geval zin in het nieuwe seizoen
pi_40607043
Allemaal leuk deze verhalen, maar ik vraag me af hoe de omgeving van de Fokker met deze verslaving/hobby omgaat. Bij sommige mensen neemt het imo wel ziekelijke vormen aan. Als je alle 116 profclubs in Engeland wil bezoeken of een seizoenkaart bij Arsenal hebt, dan neem ik aan dat je omgeving daar wel eens vraagtekens bij zet. Kun je met zo'n leefstijl er een vrouw/vriendin op na houden? Dat vindt ik nog wel interesanter dan hoe het voetbal je eigen leven beheerst. Hoe gaan die er mee om en wat is de rol van voetbal in hun leven. Misschien gaat dit meer richting psychologie, maar ik ben wel benieuwd
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40618577
Een seizoenkaart van Arsenal is hooguit 15 zaterdagen per jaar en nog pak hem beet 10 keer doordeweeks.

Dat lijkt me best tre managen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:57:59 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40627992
Ik ben ook benieuwd. Misschien dat iemand uit kan leggen

Edit:

Nouja.. dat iemand kunnen we wel weglaten. Ik denk dat Terros doelt op DG's seizoenkaart toch? En dan gelijk ff het antwoord van DAM counteren: Volgens mij gaat DG naar veel meer dan die wedstrijden alleen. Als ik z'n ondertitels goed lees dan gaat ie vaak naar uit-, Europese- en FA Cup wedstrijden van z'n club. Daarnaast zelfs naar gigaveel wedstrijden van Den Bosch.

Ik ben dus ook benieuwd
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:06:38 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40628261
Owja.. anders kan Digger misschien een antwoord geven. Die noemt namelijk dat die 500 livewedstrijden per jaar kijkt. Jezus hey.. Das echt een hoop! Ik kijk ook supergraag veel voetbal op tv maar dan moeten het wel een beetje interessante wedstrijden zijn. En dat zijn der al snel maar 5 per week. Heb enkele jaren C+ gehad en toen leerde ik al snel dat alles kijken gewoon de moeite niet waard was. In Italie heb je wekelijks 1 wedstrijd waar grote clubs tegen elkaar staan (Lazio, AS, AC, Inter, Juve noem ze maar op). Nou die wedstrijden zijn gewoon haast altijd saai. Na een tijdje keek ik gewoon geen Italiaanse wedstrijden meer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:59:53 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40629958
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Misschien dat iemand uit kan leggen

Edit:

Nouja.. dat iemand kunnen we wel weglaten. Ik denk dat Terros doelt op DG's seizoenkaart toch? En dan gelijk ff het antwoord van DAM counteren: Volgens mij gaat DG naar veel meer dan die wedstrijden alleen. Als ik z'n ondertitels goed lees dan gaat ie vaak naar uit-, Europese- en FA Cup wedstrijden van z'n club. Daarnaast zelfs naar gigaveel wedstrijden van Den Bosch.

Ik ben dus ook benieuwd
Ik zit de laatste 4 seizoen gemiddeld op 75 wedstrijden per seizoen en dit is excl. amateurwedstrijden waar ik nog weleens ga kijken.
Ik kom uit een voetbalgekke familie dus die kijken er niet van op en mijn vriendin heeft zelf een seizoenkaart van een club en die gaat zelf ook veel mee naar uitwedstrijden dus die begrijpt het ook.

Zolang ik dit allemaal nog financieel kan verantwoorden tov mijzelf vind ik het prima.
Ik besef dat als ik dadelijk op mijn zelf woon/samenwoon het over is in deze mate.

EDIT; Verder verzamel ik nog het een en ander op memorabiliagebied en dat houdt me ook van de straat, kortom, ik vermaak me prima!

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchGooner op 09-08-2006 01:08:59 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40632991
Ik kijk voetbal als ik niks beters te doen heb.

Ik heb afgelopen seizoenen ongeveer 8 dagen voetbal gekeken en ben naar een stuk of 20 wedstrijden geweest.

Met je vriendin naar een voetbalwedstrijd gaan is overigens best gay
pi_40633122
Als kind begon het met Studio Sport en de Panini plakboeken. Nu volg ik Vitesse ongeveer 15 jaar, kijk alles wat met Nederlands voetbal te maken heeft en ik kijk ook regelmatig de Europese competities. Maar het mooiste blijven de EK's en de WK's, die zeer belangrijk voor mij zijn. Daar moet zo ongeveer alles voor wijken.

Ohja, en ik speel ook vanaf '98 regelmatig FIFA.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:47:43 #91
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40636035
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zit de laatste 4 seizoen gemiddeld op 75 wedstrijden per seizoen en dit is excl. amateurwedstrijden waar ik nog weleens ga kijken.
Ik kom uit een voetbalgekke familie dus die kijken er niet van op en mijn vriendin heeft zelf een seizoenkaart van een club en die gaat zelf ook veel mee naar uitwedstrijden dus die begrijpt het ook.

Zolang ik dit allemaal nog financieel kan verantwoorden tov mijzelf vind ik het prima.
Ik besef dat als ik dadelijk op mijn zelf woon/samenwoon het over is in deze mate.

EDIT; Verder verzamel ik nog het een en ander op memorabiliagebied en dat houdt me ook van de straat, kortom, ik vermaak me prima!
Als je vriendin zelf ook van voetbal houd is het denk ik een stuk makkelijker uit te leggen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 augustus 2006 @ 10:59:31 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40636444
Ik kijk bijna alles wat er op tv is, nu nog maar is sport1 aanschaffen en ik heb niks meer te klagen, maar ik denk dat ik wel een paar honderd wedstrijden per jaar kijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_40636715
In vergelijking met mijn stukje uit 2004 (leuke kick trouwens. ) ben ik minder voetbal op tv gaan kijken, en meer in het stadion. Voetbal van andere clubs dan Heerenveen kan me steeds minder boeien eerlijk gezegd.
pi_40637237
Heb van mijn 5e tot 17e gevoetbald in clubverband, heb ook nog 2 jaar in de zaal gevoetbald en daarnaast heb ik vanaf mijn 7e zoveel mogelijk voetbal gekeken en gevolgd, de laatste jaren begint het steeds minder te worden qua volgen op tv maar net als MaxPower al zegt meer in het stadion en kunnen andere clubs me steeds minder boeien.

Toch gaan er in de week heel wat uurtjes zitten in NAC en er alles omheen.

Naast familie, vrienden, partner, studie een van de belangrijkste dingen in mijn leven dus.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')