Ze zijn juist erg mooiquote:Op maandag 29 november 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Nu moet ik even een plaatje vinden van zo'n lelijk ding
Die werken de lunch naar binnen denk ik.quote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar zijn de andere brommerrijders? DIe zitten zeker in de echte SC
Kom dan gaan we google aanklagenquote:Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Das geen supermotard
Maar wel een supermotard ?quote:Op maandag 29 november 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik het goed heb is dat een 50cc
Nee...... een brommerquote:Op maandag 29 november 2004 13:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar wel een supermotard ?
quote:50cc 2T Super Motard.
6 versnellings, vloeistof gekoeld motor blok, van het merk DERBI!
17”voorwiel en 17”achterwiel.
Single koplamp.
Hand protectors.
Digitaal dashboard.
Snelgas.
Led achterlicht.
Verchroomd frame.
Aluminium achterframe.
Achterspatbord, opengewerkt.
Roestvrij stalen “Low Boy”uitlaat.
300 mm voorremschijf.
Voor een “zwevende”remklauw met dubbele zuigers.
Aluminium, “Gold”geannodiseerd achtertandwiel.
Gold & Black ketting.
Strak afgewerkt
quote:Op maandag 29 november 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Nu moet ik even een plaatje vinden van zo'n lelijk ding
quote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar zijn de andere brommerrijders? DIe zitten zeker in de echte SC
Hij is leuk hoor je OP,quote:Op maandag 29 november 2004 13:11 schreef ondeugend het volgende:
Dan laat ik de TT wel even veranderen door een mod
Deel 133..... Superbrommard
Duhhhhhh !!!!quote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef $tranger het volgende:
De SM die de TS gebruikte is een brommer, maar goed, in tegenstelling tot een Ducatie Monster zeker wel een echte SuperMotard. In mijn ogen gaat een SM niet persee om exact de juiste maten en verhouding, meer om de intentie.
Overigens heb ik zelf een Husqvarna TE610 SM.
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil ook zo'n ding
Tis een 50cc.... dus een brommer..... en dus geen MOTARDquote:Op maandag 29 november 2004 13:16 schreef ondeugend het volgende:
Waarom is die van dat stoppie geen supermotard dan
http://www.bestofbikes.no(...)otard_DRD_bilder.htm
Nou.... nou.... nou ?
Leuk voor als je een brommah certificaat heb jaquote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef $tranger het volgende:
De SM die de TS gebruikte is een brommer, maar goed, in tegenstelling tot een Ducatie Monster zeker wel een echte SuperMotard. In mijn ogen gaat een SM niet persee om exact de juiste maten en verhouding, meer om de intentie.
quote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef $tranger het volgende:
Overigens heb ik zelf een Husqvarna TE610 SM.
[afbeelding]
Jawel kijk maar naar die specificatie die je zelf net neerzette !quote:Op maandag 29 november 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tis een 50cc.... dus een brommer..... en dus geen MOTARD
neequote:Op maandag 29 november 2004 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je nou al eens gestopt met roken?
Bij mij gaat de oude (van Maart 04 schat ik) sport al erg lang mee.quote:Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet nieuwe banden. Achter is zo goed als op en voor kan nog wel 2000km mee.
Maar ik twijfel tussen de Pilot Road of de Pilot Sport.......
Vraag me af wat het zou schelen qua slijtage. Opzich gaven de Roads vertrouwen en grip zat, maar ja, je wilt eens iets andersAan de andere kant zijn die Sports een beetje overkill op een (25kw) Bandit600 denk ik.....
quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef jozef444 het volgende:
wish me luck voor morgenbecause tomorrow i'll hope to become one of you
![]()
examen voor uitbreiding van dat roze ding dus
Ik heb met de Metzeler ME55A Metronic 9.000 km gedaan (achterband) met de Metzeler ME33 Laser 8.000 km (voorband)quote:Op maandag 29 november 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je maar niet zo vaak hard remmen enzo.![]()
Ver vooruit kijken en veel op de motor remmen ..
Zelfde truucje werkte bij de motorscoot ook perfect, bandjes na 17.000 nog gewoon goed.![]()
Veel suc6quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef jozef444 het volgende:
![]()
Hoeveel km?quote:Op maandag 29 november 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Bij mij gaat de oude (van Maart 04 schat ik) sport al erg lang mee.![]()
Waar de neuk ben je dan? Online op Randstadquote:Op maandag 29 november 2004 20:05 schreef Makster het volgende:
Damnit nog steeds aan het werk, dat wordt geen olie
Yup, alleen niet erg actief omdat ik met een kwalitatief marketingplan bezig ben.quote:Op maandag 29 november 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar de neuk ben je dan? Online op Randstad
Good Luck !!!quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef jozef444 het volgende:
![]()
Ik zou de velgen in de kleur laten zoal ze nu zijn,quote:Op maandag 29 november 2004 21:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben even in de weer geweest met photoshop... let wel, het is slechts een snelle soep geweest dus daarop graag geen kritiek
Misschien een leuk projectje om t.z.t. (als de financiën het weer toelaten) uit te voeren.
[afbeelding]
De velgen zijn hier nu wit, en het kuipruitje zwart. Dat 600R kan in ieder geval ook zeker van de voorkant nog
Dat zal het uiteindelijk ook wel worden, met die velgen ben je heel veel aan het poetsen en het kost ook aardig wat geld om het te laten doen.quote:Op maandag 29 november 2004 22:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zou de velgen in de kleur laten zoal ze nu zijn,alleen dat kuipruitje wel zo aanpassen,
![]()
dan heb je echt een super blitse bike,
krijg allemaal rare foutmeldingen van fok,![]()
Nou dat is een makkie lijkt me,quote:Op maandag 29 november 2004 22:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat zal het uiteindelijk ook wel worden, met die velgen ben je heel veel aan het poetsen en het kost ook aardig wat geld om het te laten doen.
Ik voel er niet héél veel voor om een nieuw ruitje te kopen (volgens mij zo'n 75e), dus ik zal het moeten spuiten. Net zoals het nu oranje is gespoten. Wat is beter... glanzend zwart, mat zwart... blijft lastig
quote:Op maandag 29 november 2004 19:36 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb met de Metzeler ME55A Metronic 9.000 km gedaan (achterband) met de Metzeler ME33 Laser 8.000 km (voorband) :')
Al 7.000 kilometer, en vooral de voorband is nog lang niet op. Ziet er als nieuw uit.quote:Op maandag 29 november 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeveel km?
quote:Op maandag 29 november 2004 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg nou wat.....
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D60%26js%3D1
Over vette nakeds gesproken: ik kreeg net ook nog een inruilaanbod ..quote:Op maandag 29 november 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit stiekem naar een Bandit 1200 als opvolger te zoeken
Blijven vet, die nakeds..
quote:Heb wel interesse, ben zelf in bezit van Yamaha XJR 1200 1996
Nieuwe achterband, ketting en tandwielen
Kleur bordeauxrood km 26000.
Eerlijke nette motor
Altijd beurten op tijd gehad.
Accessoire : valstoppers
Origineel![]()
Gr Huub.
Ik ken hier niemand die het beter kan, inclusief mijzelf.quote:Op maandag 29 november 2004 21:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben even in de weer geweest met photoshop... let wel, het is slechts een snelle soep geweest dus daarop graag geen kritiek
quote:Op maandag 29 november 2004 22:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik voel er niet héél veel voor om een nieuw ruitje te kopen (volgens mij zo'n 75e), dus ik zal het moeten spuiten. Net zoals het nu oranje is gespoten. Wat is beter... glanzend zwart, mat zwart... blijft lastig
quote:Op maandag 29 november 2004 22:48 schreef BazzoS het volgende:
@Pat281: Wat is er mis met een 18 jarige fokker?![]()
wie weet had ik em wel opgeboord van 49,* naar 51ccquote:Op maandag 29 november 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ze plaatjes van een scootâh in een motor topic posten.
quote:Op maandag 29 november 2004 22:37 schreef Patrick281 het volgende:Nee jij kan subtiel remmen..
Jep, dat is m....quote:Op maandag 29 november 2004 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
Die stond er tijdens de MotorXtra meet toch al? Of wat dat een hele andere..
Succes we zullen aan je denkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Over 12 uur heb ik een goede enkel !!
als ik het niet overleef weet dan dat ik van jullie hieldja ook van Rietje
![]()
Suc6!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:27 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:27 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik hoop dat ze de goede enkel pakken ..
Zelfs bij Bernard hebben ze medische missers gemaakt.
Maar zonder benen kunnen we je altijd nog in een zijspan tillen.
Dood ga je niet direct van een enkeloperatie.
Hoogstens heel langzaam mocht je een zeldzame infectie oplopen..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier gebeurd de laatste tijd ook niet echt veel meer![]()
er wordt sowieso weinig gefokt vandaag...hoe moet ik nu de middag doorkomenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
Even weinig Fokken! inderdaad.![]()
Same herequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er wordt sowieso weinig gefokt vandaag...hoe moet ik nu de middag doorkomen![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb op internet een beetje onderzoek gedaan naar de beste banden voor op mijn VFR,
Nog geen antwoord gehad op mijn mailquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:36 schreef Patrick281 het volgende:
Circuitinfo komt trouwens zoals beloofd deze week.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:36 schreef Patrick281 het volgende:
In ieder geval zijn de eerste smoezen voor Zolder o.i.d. geboren.
Ja mijn banden zijn nou eenmaal beter in de regen / of droge omstandigheden.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
is sowieso de beste bandquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy: Pilot sport kopen dus.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is sowieso de beste band
Dus jouw beemer voerde helemaal geen water afquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
Viel ons trouwens de laatste meet op dat PatM zoveel sprat achter zich aan had en de Beemer helemaal niets !
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dus jouw beemer voerde helemaal geen water af![]()
Okee komt ie,quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij deze doen we alle rijtesten in de prullebak en gaan massaal via internet banden testen.
![]()
Misschien kunnen we er zelfs geld mee verdienen.![]()
Ik denk dat alle moderne banden wel een verschil in rubbermengsel hebben tussen de zijkanten van de band en het loopovervlak in het midden.![]()
Je zet de Michelin op 1 als de beste band. Waarom dan twijfelen welke band te nemen.
Onderbouw dat even, het is eigenlijk een beetje nietszeggende post van je.
Ik kan wel licht destilleren dat het eventueel een slijtage kwestie is (met aangeven dat dit de zachtste band is)en je toch de beste mogelijk grip op of nat of op droog wilt .. wat rij je het meeste.. verklaar uzelf !
Dan hebben we een discussie.
In ieder geval zijn de eerste smoezen voor Zolder o.i.d. geboren.
Ja mijn banden zijn nou eenmaal beter in de regen / of droge omstandigheden.![]()
Circuitinfo komt trouwens zoals beloofd deze week.
![]()
![]()
Gewoon Pilot road.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus kom maar op met jullie mening,
Eenszquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
Gewoon Pilot road.
Zal een flink verschil maken met wat je gewend bent.
Feliquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef jozef444 het volgende:i'm one of you
![]()
yes man echt lekker om dat gehaald te hebben
ja tging niet slecht maar der waren wel een paar foutjes maar niet erg zat om te zakkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Feli![]()
ging het allemaal goed?
en nu, al een motor ingedachten?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef jozef444 het volgende:i'm one of you
![]()
yes man echt lekker om dat gehaald te hebben
Meen je dat serieusquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef jozef444 het volgende:
hehehijs alleen wel rood maar voor de rest idd wel zo'n model, mja ik vin nu van de weinige motoren die ik ken een honda 650 v deauvillen en de nieuwe pan european erg gave motoren
tja kan er niks aan doen dak ze mooi vindtquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Meen je dat serieus
Oh, gefeliciteerd met je roze papiertje
Ik heb juist wel geld over voor ultiem rijgedrag, daarom zoek ik zoveel mogelijk informatie,quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon Pilot road.
Zal een flink verschil maken met wat je gewend bent.
Verder merk ik duidelijk dat je geen centen over hebt voor een ultiem weggedrag.
Rest mij alleen de vraag hoe je een lijstje met die rangorde kan maken.
Pilot sport bestaat niet meer?
Pirelli meningen lijken mij trouwens heel gekleurd. Zijn meestal van die hobby dwazen die er een eigen mening op na houden.![]()
Beetje zo'n Alfa type'tje.. alles wat ze zelf hebben is het beste ..en in de regen komt de ware aard naar boven <chicken>![]()
Heb jij nergens voor nodig....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
1) Michelin Pilot Power
3) Pirelli Diablo
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er weer !!!
Alles goed gegaan en bedankt nog voor de meestal lieve reacties
Volgens mij net niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef BazzoS het volgende:
@plaatje van BMW: Zo met de boxer over de grond :'(
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef PatrickM het volgende:
Ben na mijn werk ff motorscooters wezen kijken.... zijn gewoon te klein allemaal, zelfs de X5-250 en de YP250 helemaal
Ben gelijk door gereden naar SR om een afspraak te maken voor deze:
[afbeelding]
Kawasaki KLX 650 C
Bj. 1993
14368 KM
¤ 2.495,-
En nog puntje gaaf
Helaas staan er 10 motoren in de weg, dus ga ik zaterdag proefrijden erop
Pauze?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij nergens voor nodig....
Ze hebben via een heel klein sneetje binnen in mijn enkel gekeken en daar wat beschadigd kraakbeen vermorzeld en weggezogen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
En verder nergens last van ? Kan je nu gewoon lopen dan ?![]()
Wat is er zo ongeveer gebeurd ..
[..]
En wat is dit hieronder dan:quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb juist wel geld over voor ultiem rijgedrag, daarom zoek ik zoveel mogelijk informatie,
Dat strookt niet helemaal met elkaar .. snel slijten = meer geld uitgeven toch ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dan nog Pilot Power,
Schijnt de beste band qua grip te zijn, maar is een vrij zachte band en slijt vrij snel,
dat vind ik best een groot nadeel eigenlijk,
mijn doel is toch om een 8000 tot 10000 met een band te doen,
Hoor ik nu ineens voor het eerst.quote:En als ik hoor dat pilot Road rem en terug schakel problemen geeft wil ik dus zekerheid,
Kee .. ik denk wel dat het eerst een dagje wat minder wordt inplaats van beter hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:03 schreef ondeugend het volgende:
Het wroeten in mijn enkel geeft nu wel pijn en lopen gaat moeizaam. Het voelt nu meer als een verstuikte enkel. Ook is hij blauw en dik nu. Maar ze hebben hem goed ingepakt en beloofd dat het heel snel zou gaan beteren de komende dagen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Banden die terugschakel problemen geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem anders een Pilot Race.quote:Tyres & Handling
I like Michelin Pilot Sports. The stock tyres (BT57's) were useless, and I loved Pilots on the ST4 as well. I tried a Bridgestone 010 on the front but I don't like it, they seem to scallop way too early, and don't feel anywhere near as solidly planted as the Pilots to me personally. So I'm going back to the Michelins which just inspire total confidence all on surfaces at all speeds, and they're great in the wet too. On advice from my mechanic, I've gone to 10W fork oil in the front. I've replaced the steering head bearings with the tapered variety. God knows why they don't just put them in as standard. I have my front preload set with one ring worth showing on the front (or about 3mm) and at position five of seven on the rear. After getting the front end right, I had to do some modification to the rear as the bike felt totally different at each end. Slowing down the rebound by about 1/4 of a turn helped bring the rear down to the same speed as the front, and the bike now has a much plusher ride over bumps, but at the same time holds a line beautifully in the tight stuff. I still maintain pressures of 37psi front / 43psi rear (one above standard).
quote:
The Pilot Softs are SO soft I ripped them up even running around in 57's on part throttle - TAKING IT EASY !
No wonder the Supersports boys have to change tyres every single race !!
Ik zie wel.... ik ben de komende dagen vrij en word pas zaterdag in het theater verwacht voor Jochem Meyerquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee .. ik denk wel dat het eerst een dagje wat minder wordt inplaats van beter hoor.![]()
Reken daar dus maar op, kan het hoogstens meevallen.![]()
Velgen mooi. Uitlaatsysteem niet mooi. Chroom van blok niet mooi. Stuurhelften niet mooi.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind je van die Bandit1200
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:23 schreef ondeugend het volgende:
.. maar ook kunnen schakelen met hetzelfde pootje !
Aanstormend cabarettalent.... niet alleen naar het geijkte kijken Pepsel !quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Velgen mooi. Uitlaatsysteem niet mooi. Chroom van blok niet mooi. Stuurhelften niet mooi.
Totale afwerking niet mooi. Helaas onvoldoende punten om hem mooi te vinden. Sorry. [afbeelding]
[..]
Even moest denken met welk pootje dat is.
Jochem Meyer .. wie kent hem niet.![]()
ik heb drie verschillende verhalen over blokkerende achterwielen gelezen,quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat is dit hieronder dan:
[..]
Dat strookt niet helemaal met elkaar .. snel slijten = meer geld uitgeven toch ?
En dit:
[..]
Hoor ik nu ineens voor het eerst.Of bedoelde je net die stabiliteitsproblemen ..
.. want dat was bij de verkeerde bandenmaat had je zelf gepost.
Maar je mag wel aannemen dat de motorbanden specialist er niet de verkeerde dingen omlegt als er problemen bekend zijn.
Wat inderdaad niet insinueert dat je zelf geen goed onderzoek mag doen.
Om m'n bromscootah rij ik niet echt naar volle tevredenheid, tis gewoon langzaam en trekt voor geen meter... Ik ben te snel voor het fietspad en te langzaam voor de weg...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
YP-250 te klein .. ja als je hem vergelijkt met een K-1100LT.
![]()
![]()
Ding is 3 keer zo groot als een normale scootâh waar je iedere dag met tevredenheid naar je werk mee reed.
Zie bovenstaand verhaal, zithouding is anders...quote:Een Peugot Speedfight was meer dan genoeg zei je eerder, want het ging alleen maar om iets meer pit.
KTM...quote:Maar ik zei vorige maand al: ineens weet je het: KTM.![]()
Prop een paar wegbanden en andere vering onder die Kawa en je zit in de buurt.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:30 schreef ondeugend het volgende:
Aanstormend cabarettalent.... niet alleen naar het geijkte kijken Pepsel !
Precies voor het moment van quoten een edit ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dubbel
Hehehe ik heb het in vorige post geplakt,quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Precies voor het moment van quoten een edit ?![]()
Maar als ik met de Beemer iets te vluchtig terugschakel dan kan het achterwiel ook een aardig stapje opzij doen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
Enne, de zithouding van m'n scootah is compleet anders dan van een YP 250 of X9-250
Zie bovenstaand verhaal, zithouding is anders...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
Zie net op de website van Bridgestone dat er bij KLR650 BT-45 banden onder kunnen![]()
Met mijn FZR kan ik ook niet vroeg naar z'n één... dan trap je 'm automatisch in z'n neutraal gepaard met een flink geluid, dat klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehehe ik heb het in vorige post geplakt,![]()
VFR vind het ook niet tof als ik te vroeg of teveel terug schakel![]()
Maar je voeten zitten ook hoger, en dat levert nou juist het probleem. De YP-250 zou minimaal 15 cm langer moeten zijn qua beenruimte, en de X9-250 zou minimaal 10 cm langer moeten zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom een YP 250 te klein is hoor.
Nee het is niet te vergelijken met een bromscootertje qua zithouding, het is 3 keer zo groot.![]()
Bovendien kan ik dan niet het veld in.... Niet dat ik uberhaupt het veld in ga...quote:[..]
Moet je alleen die slappe cross vering nog even heeeel erg aanpassen.
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
Bovendien kan ik dan niet het veld in.... Niet dat ik uberhaupt het veld in ga...
Maar toch, het kan![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
Maar je voeten zitten ook hoger, en dat levert nou juist het probleem. De YP-250 zou minimaal 15 cm langer moeten zijn qua beenruimte, en de X9-250 zou minimaal 10 cm langer moeten zijn...
Zo denk ik er ook over .. toch eens het veld in .. een keer.. stiekem bospaadje.quote:Bovendien kan ik dan niet het veld in.... Niet dat ik uberhaupt het veld in ga...
Maar toch, het kan![]()
Je in -en uitgaande as kunnen elkaar niet bijhouden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Met mijn FZR kan ik ook niet vroeg naar z'n één... dan trap je 'm automatisch in z'n neutraal gepaard met een flink geluid, dat klinkt niet lekker(is dat heel schadelijk?
) Pas als je rond de 20km/u rijdt kan je 'm goed in z'n één krijgen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
KTM...
Zou kunnen .. maar enig idee waarom bijvoorbeeld DVD branders van Philips in testen van de Nederlandse computerbladen bijna altijd testwinnaar zijn ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dit verhaal ben ik gaan twijfelen
http://www.motorradonline(...)t/Gesamtwertung.html
Maar ja, wij schelen dan ook zeker een centimeter of 5 tot 10 (ik ben 1 mtr 89). En het is idd een royale zithouding, behalve als je staken te lang zijn... kramp schoot nog net niet gelijk in m'n bovenbenenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Is het niet een kwestie van wennen ?
Je voeten zitten inderdaad wat hoog, maar voor de rest is het een hele royale zithouding hoor.
Ik heb nooit te klagen gehad over dat ding qua comfort..
Het is sowiezo beter dan welke crosser dan ook ..
Precies, het kan, en dus is het ook een keertje leuk om te proberenquote:[..]
Zo denk ik er ook over .. toch eens het veld in .. een keer.. stiekem bospaadje.
En wie weet langzamerhand meer ..
[..]
Tja, KTM is een beetje de Ducatie van een jaar of 10 geleden... niet een van de meest betrouwbare machines (aldus de motorzaak waar ik altijd kom en waar ze er eentje te koop hebben staan en er een aantal in onderhoud hebben). Verder zijn het uiteraard wel perfecte stuurfietsen, laten we dat niet vergetenquote:[..]
Wel een intelligente post .. gewoon nee zeggen.
![]()
Vertel maar eens wat er aan schort.![]()
[afbeelding]
Als je denkt aan Metzeler, ik vind Metzeler zwaar ruk qua toer/sport banden (waaronder de ME55A en de ME33 Laser vallen)....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dit verhaal ben ik gaan twijfelen
in welk opzicht ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je denkt aan Metzeler, ik vind Metzeler zwaar ruk qua toer/sport banden (waaronder de ME55A en de ME33 Laser vallen)....
Vertoonde stuitergedrag, zowel voor als achter.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk opzicht ?
En zelfs op ervaringen van anderen. Zo is er maar een heel klein percentage BMW rijders wat geen Metzeler rijdtquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy ..
Maar ik denk dat het lastig vertrouwen is op een test ..
Qua zithouding niet vergelijkbaar .. en je bent niet beschermd tegen de elementen zoals bij een Motorscoot.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:21 schreef PatrickM het volgende:
Toevallig stond er daar een Kwaak KLR650 bij Motoport in Den Haag en daar ben ik op gaan zitten, en dat zat perfect
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Vertoonde stuitergedrag, zowel voor als achter.
Totaal gevoelloos bij een bocht wat sportiever pakken, waardoor je totaal niet weet en voelt hoe ver je kan gaan.
Ik wil iets positiefs zeggen .. maar ik kan er toch echt nooit aan wennen denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:48 schreef PatrickM het volgende:
Tis ff wennen, ...
quote:Husky en vooral KTM zijn overal goed bekend. Het is net wat je wilt...een échte 'hardcore racer' (Husky) of een meer onderhoudsvriendelijke betrouwbare knaller (KTM).
Ik koop gelijk nieuwe (goeie) motorkleding erbijquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua zithouding niet vergelijkbaar .. en je bent niet beschermd tegen de elementen zoals bij een Motorscoot.
En wat je ook gewend bent bij de K1100LT.
Dat wordt ijzig koude winterwind happen dus.
Koop je wel ff een bijpassende helm ..
Als ik 'm koop, en ik kan 'm gelijk mee nemen zou ik eventueel nog wel ff GR3 langs kunnen brengen (afhankelijk van het weer)quote:Jammer dat ik zaterdag niet kan, ben wel heel benieuwd naar dat ding.
Grrrrrr....quote:**stiekem voorpiep afspraak maakt bij de motorzaak voor a.s vrijdag**
De set banden die eronder zaten toe ik 'm kreeg was idd platquote:[..]
Maar jij had er ook politiebanden opzitten. Incl. retro design in het rubber.
Dat zou cool zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:07 schreef PatrickM het volgende:
Als ik 'm koop, en ik kan 'm gelijk mee nemen zou ik eventueel nog wel ff GR3 langs kunnen brengen
quote:(afhankelijk van het weer)
Ik vind mijn helm er wel bijpassen .. maar dan een lichtere kleur.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:07 schreef PatrickM het volgende:
En ook motorlaarzen en als het budget het toelaat ook een bijpassende helm"
Al heb ik geen flauw idee wat er nou eigenlijk echt goed bijpast... Een cross-helm is nou ook weer een beetje een overdreven gezicht als je een toerpak aan heb
Is een BMW F650GS Dakar waar 'ie dat mee doetquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] De avatar van Zot, die ene medewerker van MotorXtra.
Daar heb ik ook al aan lopen denken, alleen jammer dat de kinstuk van de Airoh helmen op m'n kin zitquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind mijn helm er wel bijpassen .. maar dan een lichtere kleur.
[afbeelding]
Laat ik geheel toevallig via Google het bovenstaande plaatje nog vinden op supermotard.com ook.
quote:Kawasaki KLX 650, bouwjaar 1994.
Gepolijste 3,5 en 4,5 inch Behr velgen, Maxxis intermediate voorband en slick achterband, Motomaster 320 mm voorremschijf street met aangepaste orginele adapter, zachte voorremblokken, UFO koplamp, alu WRP stuur, Polisport handkappen, Twin Air SuperMotard luchtfilter, v. Hasselt open uitlaatdemper.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:19 schreef PatrickM het volgende:
Daar heb ik ook al aan lopen denken, alleen jammer dat de kinstuk van de Airoh helmen op m'n kin zit
In deze kleurstelling is de frame + zadel paars.... (is zelfde als degene die ik hoogstwaarschijnlijk ga kopen)quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:27 schreef Makster het volgende:
Wanneer komt die SM er dan joh? Word de hoogste tijd voor dat ding chef
En ubergeil groen ding, alleen blauw frame is dan weer jammer
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:27 schreef Makster het volgende:
Wanneer komt die SM er dan joh? Word de hoogste tijd voor dat ding chef
En ubergeil groen ding, alleen blauw frame is dan weer jammer
Nee, ik bedoel de voorkant van die helmen zitten tegen m'n kinquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Je bedoelt dat het bandje tegen je keel zit.
Ook dat went weet ik uit ervaring.![]()
Het schijnt veiliger te zijn volgens Martijns, en nu hoef je de helm ook niet meer heel strak vast te zetten.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:31 schreef PatrickM het volgende:
Nee, ik bedoel de voorkant van die helmen zitten tegen m'n kin
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
Vroegâh zeurden ze helemaal niet over comfort.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bling bling effect bestond al wel. [afbeelding]
Paars / blauw, boeit niet. Frame moet zwart gespoten worden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
In deze kleurstelling is de frame + zadel paars.... (is zelfde als degene die ik hoogstwaarschijnlijk ga kopen)
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef PatrickM het volgende:
De 'mijne' is geen omgebouwde... is gewoon nog helemaal een orginele Kawasaki KLX 650 C(met electrische starter)
quote:Bj: 04-93
Nieuwe Dynojetkit [ 48 Pk 0p Achterwiel ]
Nieuwe Uitlaat Compleet Systeem, Bsm Vampire Rvs
K&n Luchtfilter
Akront 17" Velgen Met Pirelli Evo Corsa Banden
Motomaster Remschijf 320 Mm [zwevend]
Motomaster Remklauw [ 4 Zuigerig ]
Reiger Achterveer+demper
Kickstarter Only
137 Kg Vol
Al Dit Moois Verkeerd Is Goede Staat
Goed Voor Wheelies & Stoppies
Je hebt verschillende versies van de KLX 650. De C versie is met E-startquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat ik ze nu wel mooi vondquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil iets positiefs zeggen .. maar ik kan er toch echt nooit aan wennen denk ik.![]()
Vraag ff aan Jozef444 want die vond de Pan European en de Deauville zijn favoriete droommotoren.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef jozef444 het volgende:
Ik zei dat ik ze nu wel mooi vondik heb nog niet echt goed gezocht wat voor motoren ik wel of niet mooi vin maar die ben ik zo tegengekomen
![]()
![]()
je komt er nog wel achter dat ik een geval apart benquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeldzaam gevalletje die zijn rijbewijs haalt maar nog geen idee heeft over welke motor hij mooi vind.
![]()
Meestal zit iedereen voor die tijd al ruimschoots te kwijlen in folders en boekjes.![]()
Raus moet volgende week pas afrijden en is zelfs al aan haar 2'de motor begonnen.![]()
Daar haal je dus de 10.000km never nooit mee.... met 7000 mag je blij zijn denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga voor de Michelin pilot Power,
beste band voor je geld![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:52 schreef jozef444 het volgende:
je komt er nog wel achter dat ik een geval apart benik bedoel wie begint nou met auto rijden in een 340
![]()
'nuff said![]()
![]()
dat wel maar daarna overstappen naar een subaru legacyquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Achterwielaandrijver toch ..
![]()
OMGquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:48 schreef PatrickM het volgende:
Tis ff wennen, maar volgens mij is dit een godsgruwelijk mooi apparaat voor een toermachine
[afbeelding]
BMW R1200RT
klik! Zeker leuk. En ik schat dat je bij de eerste keer optrekken gelijk op je rug ligt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:59 schreef jozef444 het volgende:
maarja iemand hier dan nog leuke motoren om mee te beginnen in de aanbiedingniet al te duur enzo
(ik moet hier toch onder experts zijn als ik dat allemaal zo lees
![]()
)
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef jozef444 het volgende:
25 kwhehe ik ben blij dat ik niet die restrictie op men rijbewijs heb zitten
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje hetzelfde als een extra strong condoom kopen terwijl je alleen maar tedere seks heb![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
OMG
Edit voor jou .. mankeerde niets aan trouwens.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Duh is ook niet zo moeilijk he om een 25kw bij te houdenof lees ik het verkeerd?
Iets anders vind je niet voor dat geld met hetzelfde plezier. 500 cc 2 takt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef jozef444 het volgende:
hmzz supermotard no tnxloop al men halve leven zo ongeveer mee bij motorcrosses en dat soort ongein om mee te helpen maar nee dat soort motoren hebben me nooit kunnen boeien
![]()
Dan zou er dus dit moeten staan.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
Maar menige zware jongen die Riet niet bij kan benen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
Maar menige zware jongen die Riet niet bij kan benen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef jozef444 het volgende:
hmzz supermotard no tnx![]()
ik zeg tis een hype, en daar doe ik nooit aan meelekker tegendraads
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:11 schreef Rietvaerder het volgende:
En hoeveel km al gereden?
Als je ze telkens na 3000km weer verkoop
In tegenstelling tot:quote:Op woensdag 1 december 2004 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Op een shoppie na() is dat de laatste soort motor waar ik nog ervaring mee moet opdoen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Hallo Pepijn, je hebt inderdaad een mooie motor maar de R6 wordt niet ingeruild maar verkocht. Dank voor de aandacht en denk er nog eens over na? Het is ècht een mooie motor hoor.
quote:Hallo.
Bedankt voor de interesse in mijn motor. Maar ik ben helaas niet geinteresseerd in uw motor... Sorry.
Maar ik moet wel zeggen dat 'ie er fantastisch uitziet. Echt een heel mooi exemplaar, zeker met die Laser pijpjes er op.
Om uw motor bij mij "in te ruilen" zal ik gezien de staat, leeftijd en type van uw motor -in vergelijking met die van mij- een fors bedrag moeten bijleggen ga ik van uit. Wat ik wil is namelijk mijn motor verkopen of een motor inruilen van ongeveer de zelfde waarde.
Toch succes met de verkoop van de BMW.
quote:Goedeavond,
Helaas ben ik niet opzoek naar een bmw.
Maar toch bedankt voor het mailen.
Mvg John
quote:Hallo pepijn
Je stoort me zeker niet je hebt een pracht van een motor maar ik heb al een ktm 520 gekocht ter vervanging van mijn 620 dus een andere motor hoef ik niet ik weet niet of je nog andere mogelijkheden ziet.
mvg klaas
quote:Op woensdag 1 december 2004 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heb je nu weer weggeedit![]()
?
maar het klopt wel wat je zei...mijn lijstje van (korte) ervaringen op motoren:quote:Op woensdag 1 december 2004 08:50 schreef Patrick281 het volgende:Gewoon een haakje te weinig bij quote]
![]()
Duurde even voordat ik mijn bericht weer bekeek.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar het klopt wel wat je zei...mijn lijstje van (korte) ervaringen op motoren:
dan wordt mijn lijstje aanzienlijk korterquote:Op woensdag 1 december 2004 09:09 schreef Patrick281 het volgende:
In bezit gehad zei ik ..
Sorry, gelul in de ruimte voornamelijk van deze kant.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan wordt mijn lijstje aanzienlijk korter
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde er zeker een keer mee lessen, maar kreeg de kans niet .. op een gegeven moment was de zuiger afgebroken.![]()
(in de winter bleef de chokeGASkabel een keer hangen en liep het ding 8.000 toeren bij de koude start)
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:40 schreef Makster het volgende:
Toch een garage vanaf morgen![]()
Dat is inderdaad die garage, ik huur hem samen met min zwager. Maar er kan nog wel een motor in, scheelt in de kosten snappiequote:Op woensdag 1 december 2004 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een nieuwe garage of die stalling op MF ?
quote:Helaas ben ik er uiteindelijk toch maar toe gekomen mijn prachtige Aprilia RS250 te koop te zetten, ff wat meer info dan maar...
Bouwjaar: 2000.
Km-stand: 10.220.
Kleur: Zwart-rood.
25 kw op kenteken.
Deze motor is echt nog in prachtige staat, zowel optisch als motorisch, die foto's doen haar echt geen eer aan! Ik durf toch wel te zeggen dat ik nog steeds best wel een liefhebber ben en er altijd kosten nog moeite ervoor gespaard heb. Is altijd goed onderhouden en met aandacht voor gezorgd ik weet niet hoe ik dat nou verder moet uitleggen eigenlijk. De reden dat ik de motor eigenlijk weg doe is omdat ik graag nu iets anders van plan ben maar dat is natuurlijk geen noodzaak.
Motorisch:
-race luchtfiltermat van K&N.
-race membranen van carbon van Carbon Tech.
-race compleet uitlaatsysteem met alu dempers van Jolly Moto.
-race ketting + alu tandwiel van Tsubaki / JT sprockets in goudkleur.
-afstelling met jet kit (naaldjes en sproeiertjes) door mijn dealer.
67.2 pk aan het achterwiel, topsnelheid zo'n 230 km/h.
Echt een merkbaar verschil met standaard hoor, echter nooit geen probleem en echt een zeer betrouwbare motor verder.
Ook kwa uiterlijk heb ik erg mijn best gedaan met onder andere:
-race stepjes.
-kuipruitje smoke-kleur en verhoogd van MRA.
-carbon dash cover.
-stickerwerk
-etc, enzovoorts..
voor meer foto's of info gewoon ff mialen maar het liefst bellen natuurlijk.
Groetjes! Daniel.
Apart ding hoor,quote:Op woensdag 1 december 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Monopoint ? Is dat de Engelse term ?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Apart ding hoor,
volgens mij zelfs met monopoint achterwiel ophanging, ?
.. en je weet zeker toevallig niet hoe het model heet ?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ziet er wel heel futuristisch uit, met name de onderste foto zonder koffer
ik had ook niet zo snel moeten lezenquote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
Sorry, gelul in de ruimte voornamelijk van deze kant.
Jij kan natuurlijk gewoon een lijstje posten waar je ervaring mee hebt zoals ik op de vorige pagina zei dat jij wel ervaring met shoppie's had.![]()
Daarvoor poste ik iets over de motoren die ik in bezit had gehad. Ik was even (daartussen) confused dus. [afbeelding]
nopequote:Heb je die omgebouwde 2 'takt gezien trouwens voor 1.500 euro ?
Ik ben wel benieuwd naar dat ding. Niet als serieus vervoer .. maar het moet wel een retefel ding zijn.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nopepost es
? das niet veel
quote:Aangeboden: Supermotard Custum-made
Prijs: ¤ 1.500,00
Beschrijving: Speciale Supermotard 2 takt! Frame Kawasaki, motorblok KX500 2-takt, Yamaha R1 kontje, upside-down voorvering, alu Motard spaakwielen met prima bandjes, RVS Laser uitlaat met DB killer. Kleur bordeaux en dubbele halogeenlamp stuurkuipje.
Zeer heftige scheurmachine!!! Compressie is hels dus kickstarten is voor kerels!Knallen voor die prijs!!!!
*bijna niet kan laten om te gaan kijken*quote:Op woensdag 1 december 2004 11:55 schreef Makster het volgende:
BBOOOOPPPP![]()
![]()
![]()
Misschien is die SM van 1500 wel van die maat van mij. Die heeft er dus ook zo en. Schijnt echt VET heftig te zijn met alles!!
Eh nee, maar als ik goed kijk naar de foto lijkt er iets van 'futura' te staan...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. en je weet zeker toevallig niet hoe het model heet ?![]()
Hij heet inderdaad Futura.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eh nee, maar als ik goed kijk naar de foto lijkt er iets van 'futura' te staan...![]()
Met futuristisch bedoel ik dan wel het jaren '80 idee van futuristisch. Evengoed wel geinige bike om te zien.
Neuh, maat van mij komt uit Dordt. Desalniettemin is het ook een 500cc 2Takt, schijnt echt GRUWELIJK te zijn! Hij rijdt als SS, een 750 Gixxer maar geeft ook aan dat het af en toe eng is om om die SM te stappen. Die gozer weegt zelf al 100 KG ofzo, leuk als wij erop gaan rijdenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heet inderdaad Futura.
Dus het is wel grappig dat je hem futuristisch vind.
Alleen jaren 80? Dat zullen ze niet leuk vinden bij Aprillia.
Het is geen tijdloos design vind ik in ieder geval -ik denk dat ze dat wel nastreefden.
*beetje mislukt is*
Mark het is Robert in Den Haag met die SM 2'takt .. ken je die ?
Vraag even de laagste prijs, want ik heb momenteel -300 euro te besteden.![]()
Maar ik ben toch te verleiden om hem te kopen.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb AUW![]()
Delorean ?quote:Op woensdag 1 december 2004 12:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dat jaren '80 komt een beetje door een associatie die ik heb met voertuigen uit films uit het verleden. Ik pieker me suf wélk voorwerp dan, en uit welke film, maar kan me momenteel niets concreets voor de geest halen.
Het beste wat ik me momenteel kan bedenken zijn de stealth vliegtuigen etc, die uit grote platte vlakken bestaan. De 'kleur', mat zwart, werkt hier nog extra aan mee natuurlijk. Ineens moet ik aan de film bladerunner denken, misschien zat daar wel zoiets in
Een collega van mij heeft geen motorrijbewijs maar wel een CR500 crosser staan van Honda.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef Makster het volgende:
Neuh, maat van mij komt uit Dordt. Desalniettemin is het ook een 500cc 2Takt, schijnt echt GRUWELIJK te zijn! Hij rijdt als SS, een 750 Gixxer maar geeft ook aan dat het af en toe eng is om om die SM te stappen. Die gozer weegt zelf al 100 KG ofzo, leuk als wij erop gaan rijden
Ja leukAnders kopen we hem samen, kan je ook gelijk gebruik maken van mijn garage
quote:Geachte heer, Beste .......,![]()
Bedankt voor de mail. Een BMW 1200S () spreekt mij zeker aan. Echter de ruil zal ongetwijfeld voor mij inhouden, aanzienlijk investeren in een andere motor.
Kun je mij wat meer informatie geven over de BMW, (onderhouds-)historie, hoe lang in bezit, en dergelijke. Ik vind het een interessant concept, maar wil graag een meer concreet beeld vormen, voordat ik een mening kan vormen.
Met vriendelijke groet,
RH
Nee, anders nog. Alles in de 'toekomst' moest er groot, haast lomp uitzien. Veel plastics etc. Naja, het is verder ook niet belangrijk maar het stoort me dat ik het niet kan plaatsenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
Delorean ?
Rechte grote vlakken, hoekig vormgegeven..
Maar als je de motor in het echt ziet dan valt het (nog) veel meer tegen.
Ik weet het goed gemaakt, omdat de stalling toch wat ver weg voor je is mag je hem er gratis inzetten, uiteraard inclusief sleutelbosquote:Op woensdag 1 december 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft geen motorrijbewijs maar wel een CR500 crosser staan van Honda.
Die heeft hij een keer gekregen van iemand.![]()
Hij zegt dat het inderdaad aanstangjagend is om er op te rijden. [afbeelding]
Ding trekt in alle versnelling op het achterwiel .. als je al durft om hem in toeren te jagen.![]()
Maar we kunnen hem wel samen kopen, maar de stalling blijft mij toch wat ver weg.![]()
Ik eerst 2 weken en dan jij 2 weken and so on..?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nee, anders nog. Alles in de 'toekomst' moest er groot, haast lomp uitzien. Veel plastics etc. Naja, het is verder ook niet belangrijk maar het stoort me dat ik het niet kan plaatsen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Hebben wij nog een meet-topic?
Maatregelen treffen met je rijschool. Aardige vent die Hoeze.quote:Nou ja, meet van 11/12 december is voor mij nu sterk onder voorbehoud. Het zou kunnen dat ik mijn rijbewijs niet meer op het gemeentehuis kan ophalen op die vrijdag (als ik al slaag natuurlijk).
![]()
Die kans is heel groot.![]()
Net als wat Patrick281 zegt gewoon even overleggen met Hoeze, kijken of het toch geregeld kan worden,quote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Geluksbal!
Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak omdat ik zeker wil zijn dat ze dus tijd voor me hebben. Blijkt dat ze eigenlijk vrijdagmiddag gesloten zijn. Nu heb ik een aardige ambtenaar gesproken die als hij die middag nog wat tijd heeft, toch een rijbewijs wil afgeven. Ik moet 'm dan vrijdagochtend bellen.
Maar anders probeer ik het toch. Ik ga daar gewoon heen en dan zie ik het wel.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik zou hem dan toch even bellen vrijdag ochtend
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
Lees je niet terug, staat op de vorige pagina (van gisteravond) waar je zelf ook begonnen bent met posten vanochtend.
Ik heb hem zelfs 2 keer gepost op dezelfde pagina.
Doet me denken aan de HD van me oom, die heeft het ook altijd over de knoeiharde terugslag van de kickstart...quote:Of hij kan er niet mee omgaan, of hij start gewoon amper gezien die stoere tekst.
![]()
Wel cool dingquote:Dingen schijnen ook een gebruiksaanwijzing te hebben las ik over gewone 4'takt crossers.
(hele lijst van zaken die je voor de start moet aflopen -als je dat niet doet dan trap je je dus he-le-maal leip.)
Expansieuitlaat is zo te zien ook gelast. Maar wat wil je voor dat geld. Toch aardig verbouwt dacht ik zo.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het mogelijk om deze 2 topics samen te voegen ?
is nu een beetje verwarrend,
[FOK MC] Motormeet deel 10
[FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder
Ter info voor jullie,quote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
no problem, is doorgegeven en worden zo snel mogelijk gemerged
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wel cool dingvooral voor dat geld
Aan superveel trekkracht ben jij wel gewend tochquote:Op woensdag 1 december 2004 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
Moet echt een machtig wheeliekanon zijn. Om bang van te worden in het begin denk ik.
Meenemen in het afdingenquote:Ik ben alleen bang dat een snelle revisie in het vooruitzicht ligt.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kreeg net wat plaatjes van een collega, wtf is hier gebeurd:
[afbeelding]
Zo zaten er wel meer bij, of niet pep?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:46 schreef Makster het volgende:
In mijn ogen een vette photsjop
Joh! Die had ik ook ..quote:Op woensdag 1 december 2004 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kreeg net wat plaatjes van een collega, wtf is hier gebeurd:
[afbeelding]
Het is een zandstorm .. dat gaat dus niet met een klap in ene keer.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ok zandstorm oid maar dat die paal daar zo netjes is blijven staan
Don't think so.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:46 schreef Makster het volgende:
Maar ja wie ben ik om dat te beoordelen heh![]()
Hij zei dat ie wel es vaker dit soort mooie plaatjes krijgtquote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
Joh! Die had ik ook ..collega.. veel mooie plaatjes trouwens.
Niet met een klap maar blijkbaar kan een zandstorm wel onder een paal terecht komenquote:Het is een zandstorm .. dat gaat dus niet met een klap in ene keer.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niet met een klap maar blijkbaar kan een zandstorm wel onder een paal terecht komen![]()
Volgens mij spoor je niet meerquote:Op woensdag 1 december 2004 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom niet .. op de paal is een beetje weinig ruimte voor dat zand..
..bedoeiingen of hoe je dat ook schrijft lopen gewoon door een zandstorm hoor.
Of ze gaan even onder een kleed liggen. Niet zo boeiend. Het is geen tornado ofzo.![]()
Alleen die rondvliegende schorpioenen zou ik niet zo prettig vinden.
Dat snap ik ook wel dat het vervelend is.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef Makster het volgende:
Volgens mij spoor je niet meerVraag een willekeurige bedoiet (or something) wat hij echt KUT vind en zandstorm zal zeker in de top 10 staan.
![]()
1) het is een luchtfoto.quote:Die foto is dik nep, waarom ligt er anders amper zand op de zichtbare delen van de weg?
quote:Volgens mij kan je beter orders gaan bouwen ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:46 schreef Makster het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef ondeugend het volgende:
Zandstormen
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ogen uitwrijven. DIT is een kansloze Photoshop.
![]()
![]()
Het is niet alleen vervelend, het is KUT pepselman. Leer mij de bedoeieden kennenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel dat het vervelend is.
Warm asfalt is minder glad (zeg maar gewoon stroef) dan koud asfalt, in principe zou het zand dus moeten blijven liggen. Jij als motornerd moet dat kunnen wetenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
1) het is een luchtfoto.
2) warme luchtstromen.
3) zand blijft niet liggen op het "gladde" asfalt. Waait dus de grote hoop in waardoor het niet zelfstandig verder kan verplaatsen.
Tot de volgende storm.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:51 schreef Makster het volgende:
Ik ga ff snel verder![]()
Dan weet jij ook hoe koud het s'nachts is in de woestijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:51 schreef Makster het volgende:
Warm asfalt is minder glad (zeg maar gewoon stroef) dan koud asfalt, in principe zou het zand dus moeten blijven liggen. Jij als motornerd moet dat kunnen weten![]()
OK .. ik pas het aan, het is niet vervelend .. het is heeel vervelend.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:51 schreef Makster het volgende:
Het is niet alleen vervelend, het is KUT pepselman. Leer mij de bedoeieden kennen
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:00 schreef BazzoS het volgende:
Kijk dan naar de lengte van die telefoonpaal die er staat, in verhouding LIJKT ie net zo groot als de rest, terwijl er een heuvel zand "onder" ligt?
quote:De hoeveelheid perspectief in een foto is afhankelijk van de afstand van de camera tot het voorwerp en de brandpuntsafstand van de lens. Perspectief beïnvloedt de waargenomen grootte van voorwerpen en hun onderlinge afstand. Bij groothoek lenzen lijkt de achtergrond veel verder weg ten opzichte van een voorwerp op de voorgrond, dan bij een telelens. Bij groothoek wordt de visuele diepte vergroot, bij telelenzen juist samengedrukt. In beide gevallen is het inschatten van de afstand tussen voorwerpen niet eenvoudig.
Nope, al moet ik bekennen dat ik het wel een interessant vakgebied vind. Gecombineerd met een goed gevoel voor stijl wekt het die indruk misschienquote:Op woensdag 1 december 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Heb jij iets met design te maken ..
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bandit 600N
jah, ik mocht niet langerquote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
100 meter ofzo ?
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
Dan weet jij ook hoe koud het s'nachts is in de woestijn.
En hoe hard het waait op die vlakte ..
Als er eenmaal een heuveltje begonnen is .. dan wordt het dus steeds hoger.![]()
[/qoute]
Niks van waar................![]()
[quote]Op woensdag 1 december 2004 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
OK .. ik pas het aan, het is niet vervelend .. het is heeel vervelend.![]()
En leer mij .. kennen .. hoezo tot welke stam behoor jij.![]()
dat je mij er uberhaupt op liet rijdenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
of gewoon zuinig op de mijne, want je had net je rbw
quote:We ruilen nog weleens.....
En dan tegen Pepijn zegge dat ie niet spoort......quote:Op woensdag 1 december 2004 19:01 schreef Makster het volgende:
Nu ben ik ff rennen![]()
![]()
Ach, rechtuit kan er weinig gebeuren...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat je mij er uberhaupt op liet rijdenik had hem echt net inderdaad
Ahum.... ik straks weer met een goede enkelquote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan tegen Pepijn zegge dat ie niet spoort......
Wie gaat er nou voor zn lol rennen
11 decquote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb weer eens zin om te meeten
minder...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanaf 1 januari heb ik weer alle tijd.......
ik heb het ook maar van horen zeggenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij zegt toch de 11e?
is dat een sollicitatiequote:Of moet ik het nu weer organiseren
count me inquote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou zeggen...... dagje Ring....... maar niet in dit seizoenKeertje in t voorjaar/zomer...
s Morgens 08:00 vanuit Venlo rijden.... 1,5 uur rijden dan.
Ga maar mee in mei met de groep van mn pa zn werkquote:Op woensdag 1 december 2004 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
count me in![]()
![]()
Krijg jij betaald per keer dat je een lelijke motor aanprijsd?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:29 schreef jozef444 het volgende:
'lomoet toch zeggen heb net op zo'n honda transalp gereden die zien der ook nie echt lelijk uit
![]()
Nooit op gereden en dat wou ik zo houden....quote:Op woensdag 1 december 2004 19:29 schreef jozef444 het volgende:
oja t rijdt ook nie verkeerd vin ik maarja wat weet ik er van![]()
Zet m dan gelijk in Amsterdam met een briefje "Jat mij" eropquote:Op woensdag 1 december 2004 19:33 schreef jozef444 het volgende:
ik zou zeggen kom hier in de buurt langs en leen me een keer jullie motor uit dan rij ik volgens jullie tenminste is op iets fatsoenlijks
alternatief?? no wayquote:Op woensdag 1 december 2004 19:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ring kan natuurlijk gewoon als alternatief voor Zolder
Hele goeie site: http://www.ring-world.nl/Ringinformatie/indexringinfo.htm
Lees maar eens....
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Krijg jij betaald per keer dat je een lelijke motor aanprijsd?
ik weet wel zeker van nietquote:Op woensdag 1 december 2004 19:35 schreef Rietvaerder het volgende:
's Avonds kunnen we dit eten voor het bedrag van.....
5 !!!!!! euro
[afbeelding]
En tussen de middag
[afbeelding]
Maar of het de Big Tasty kan compenserenWat denk jij OPM
als het maar een beetje fatsoenlijk blijft he...quote:Zijn wel stelletje koekwauzen daar dus beetje rechts houden op N-wegen en als je de Ring op gaat helemaal
Je mag er iig met je Primera ook rijden, tussen je motorrijdende fok vriendjesquote:Op woensdag 1 december 2004 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alternatief?? no way![]()
![]()
![]()
Je kent me toch.... ik rijd toch niet echt gek of wel?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als het maar een beetje fatsoenlijk blijft he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |