Dipje bij de utrechtersquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:12 schreef RayMania het volgende:
62 - 68 - 69 - 72
Then what's the f*cking point?quote:'Ajax beloont Maxwell met loonsverhoging'
1/12/2004 8 :58
Maxwell staat op het punt een sterk verbeterd contract te tekenen bij Ajax. De club en speler zijn het na maandenlang onderhandelen zo goed als eens over de voorwaarden. 'Binnen tien dagen verwacht ik dat we eruit zijn', laat Maxwells zaakwaarnemer Mino Raiola weten aan Voetbal International.
Het openbreken van zijn contract betekent overigens niet dat de Braziliaan automatisch langer bij Ajax blijft. De duur van het contract, dat afloopt in de zomer van 2006, blijft namelijk hetzelfde. Bij een tussentijds vertrek zou Ajax wel een hogere transfersom kunnen vragen.
De kans dat Maxwell Ajax in de winterstop al verlaat, zoals verschillende Italiaanse media suggereerden, is zeer onwaarschijnlijk. Zeker nu ook de 23-jarige linkspoot zelf heeft aangegeven voorlopig in Amsterdam te blijven.
That's the fucking point. I guess.quote:Bij een tussentijds vertrek zou Ajax wel een hogere transfersom kunnen vragen.
Ik denk dat het wel mee zal vallen, hoeveel clubs hem op hun lijstje hebben. Milan en Juve, maar hebben die nu echt de behoefte aan Maxwell?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:51 schreef Radegast het volgende:
Was het niet zo dat Maxwell nog niet eens de helft vediende van het salaris van Rafael van der Vaart?
Dat hij minder krijgt dan bijvoorbeeld Tom Soetaers en Wesley Sonck?
Dan begrijp ik wel waarom het nogmaals verhoogd word.
Al zijn z'n optredens dit seizoen niet echt een reden om hem te belonen, maargoed.
Dit is puur om meer geld te kunnen vangen komende zomer,
Maxwell bljft echt niet nog anderhalf jaar bij Ajax.
Bijna alle topclubs in de Serie A hebben hem op hun lijstje staan.
Ah, jij volgt de Griekse competitie?quote:Op maandag 29 november 2004 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
Rivaldo is niet eens goed meer.
Dellas heeft inmiddels terecht een basisplaats bij AS Roma en geniet veel belangstelling uit de PL.quote:Op maandag 29 november 2004 22:05 schreef Ajaxfan het volgende:
Gewoon 2 grieken halen Dellas en Charisteas allebei niet nodig bij hun clubs en hebben denk ik wel oor naar een overgang.
Nou, Seitaridis, Dellas, Charisteas en Kapsis zou ik wel bij Ajax willen zien.quote:Op maandag 29 november 2004 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daggla wil het hele Griekse nationale elftal bij Ajax hebben inmiddels.
quote:Ajax oefent tegen FC Barcelona
Amsterdam, 1 december 2004
Ajax zal op 14 december een oefenwedstrijd spelen tegen FC Barcelona. De ploeg van Frank Rijkaard ontvangt het team van Ronald Koeman, zelf prominent oud-Barcelonaspeler, in Alicante.
Ajax vliegt op 14 december naar Barcelona, waar de selectie van Barça zich bij de Amsterdammers in het vliegtuig zal voegen om zo gezamenlijk de reis naar Alicante te maken.
De aftrap van de wedstrijd FC Barcelona - Ajax in Alicante is om 21:30 uur.
Dat weet ik wel zeker..... Hij zal na Porto ook wsl ook wel nog een stapje hoger gaan.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees alleen dat Porto Giourkas niet verkoopt.
En Maxwell gaat met deze verbetering wel de top qua Ajax-salaris benaderen, zat ie nog onder. Het is overigens vooral een oude afspraak met Mino Raiola die nagekomen wordt, wat ik er van begrepen heb.
quote:
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:02 pm Post subject:
----------------------------------------------------------------------------
Martin Jol aka Tony Soprano seems to have labelled Rafa tactical nous from the Arsenal match as "a classic Ajax 4-3-3".
A lovely compliment i feel and something i hope Rafa sticks to.
We have 3 top Premiership Centre midfielders, with Gerrard upfield as the "ajax number 10" as Tony Soprano put it, gives the extra dimension of pressurising from the front.
Great work Rafa and even though you won't play alot of these boys today i hope you continue with these tactics.
Phuck 4-4-2 old skool b*****ks
quote:
2/12/2004 - "17-jarige Armeense spits in Amsterdam"
(Van onze verslaggever RvN)
Armeense media melden dat het 17-jarige Armeense talent Edgar Manucharyan gisteren naar Amsterdam is afgereisd voor besprekingen met Ajax. De club van de jonge spits Pyunik (kampioen van Armenie) zou dat bevestigd hebben. Volgens de berichten zal hij waarschijnlijk binnenkort een contract ondertekenen bij Ajax. Al enige tijd doen er geruchten de ronde op internet over interesse voor de Armeen. Hij brak door en scoorde op zijn 17e al 21 keer in de nationale competitie van Armenie. Hij is ook inmiddels international.
Als het bericht op waarheid berust, lijkt het gezien de woorden van Ronald Koeman niet voor de hand te liggen dat hij voor het eerste wordt gehaald.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die nationaliteit hadden we nog niet! :')
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:57 schreef keijz het volgende:
zal die beter zijn dan Babel??? ik vraag het me af hoor..
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:07 schreef S-Two het volgende:
Maar als je al international enso bent en daar in veel Armenie speelt, ga je toch niet naar Ajax om op de bank te zitten?
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:07 schreef S-Two het volgende:
Maar als je al international enso bent en daar in veel Armenie speelt, ga je toch niet naar Ajax om op de bank te zitten?
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij is 17. International van Armenie.
Wat wil je dan? Gelijk in de basis zetten?
Misschien zien we hem over een jaartje of twee nog wel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:38 schreef JaWi het volgende:
Eerlijk gezegd, geloof ik nog steeds in het kampioenschap.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Babel is nog twijfelachtig voor morgenavond. Dat is jammer.
quote:
Babel terug in de selectie van Ajax
Ryan Babel is terug in de selectie van Ajax. De 17-jarige aanvaller is voldoende hersteld van een lichte knieblessure om vrijdagavond tegen RKC Waalwijk weer in actie te komen.
Volgens assistent-trainer Krol is er nog geen beslissing genomen of hij in Waalwijk vanaf de aftrap zal meedoen.
Krol verving tijdens de persconferentie coach Ronald Koeman, die in het buitenland verbleef om eventuele nieuwe spelers voor de club te bekijken. "Iedereen weet dat we nog steeds op zoek zijn naar versterkingen", aldus Krol, die niet kwijt wilde bij welke club Koeman op de tribune plaatsneemt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo. Dus Koeman zit vanavond ergens op een tribune? Dan ga je denken aan UEFA Cup team en dan spelen Auxerre, Dinamo Zagreb, Beveren, Sevilla, Alemannia Aachen, Partizan Belgrado of Aigaleo thuis.
Mocht ie gisteren ergens zijn geweest dan was dat bij Sporting Portugal, Ferencváros, Athletic de Bilbao, Besiktas, Real Zaragoza, Panionios of Austria Wien.
En, heb je een verlanglijstje van spelers die haalbaar en interessant zijn van die clubs?quote:Op donderdag 2 december 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo. Dus Koeman zit vanavond ergens op een tribune? Dan ga je denken aan UEFA Cup team en dan spelen Auxerre, Dinamo Zagreb, Beveren, Sevilla, Alemannia Aachen, Partizan Belgrado of Aigaleo thuis.
Mocht ie gisteren ergens zijn geweest dan was dat bij Sporting Portugal, Ferencváros, Athletic de Bilbao, Besiktas, Real Zaragoza, Panionios of Austria Wien.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ajax.netwerk.to is ie naar Zweden om daar Rosenberg te bekijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ajax.netwerk.to is ie naar Zweden om daar Rosenberg te bekijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zweden --> Rosenborg![]()
Ik hoop het niet, is nou niet bepaald een speler die er gelijk staat. En moeten afwachten of het wat is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosenborg is de Noorse club, Rosenberg is de Zweedse speler van Malmo.
Geen idee of ie wat is. Wel heeft ie gescoord vanavond tegen Brann.
quote:
Pienaar tot de winterstop aan de kant
Ajax moet het tot de winterstop stellen zonder Steven Pienaar. Het herstel van de Zuid-Afrikaanse middenvelder neemt meer tijd in beslag dan verwacht. Pienaar kampt evenals doelman Bogdan Lobont met een blessure aan de linkerknie. De Roemeense doelman is ook tot de winterstop uit de roulatie. Spits Ryan Babel is wel weer fit.
De zeventienjarige Babel kampte met een lichte knieblessure, maar assistent-trainer Ruud Krol maakte donderdag bekend dat de aanvaller deel uitmaakt van de selectie voor de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk van vrijdagavond. Johnny Heitinga (rechterknie) en Tom de Mul (lies) zitten daar nog niet bij, maar de verdediger en de aanvaller trainden deze week wel al weer met de bal.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Jammer Pienaar is wel een goeie
en ik dacht dat Heitinga er nog steeds niet bij zat omdat die niet goed speelde
quote:
Sonck heeft het wel gehad bij Ajax
Wesley Sonck denkt dat hij zijn langste tijd bij Ajax wel gehad heeft. De Belg is in de spitsenrangorde inmiddels afgedaald tot de derde plek.
Onlangs, thuis tegen NEC, reageerde Sonck zeer teleurgesteld op zijn zwakke optreden en een wissel. Hij leek Koeman ter plekke om een uitleg te vragen. Daarna restte hem nog tegen Maccabi een plaats op de bank. Vanaf de ommezwaai tegen zit Sonck op de tribune.
Sonck tegen AT5: "De tribune is niet prettig. Ik heb geprobeerd alles er aan te doen, maar de gedrevenheid is weg. " En of het in de winterstop afgelopen is: "Dat zou zo maar eens kunnen zijn. "
quote:
Koeman bekijkt Zweedse spits
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, vrijdag
Ronald Koeman vertrok gisteren direct na de training richting Noorwegen voor een bliksembezoek. Hij bezocht ’s avonds de wedstrijd tussen Brann Bergen en Malmö FF, de oude club van Zlatan Ibrahimovic. Eén van de blikvangers bij de Zweden was Marcus Rosenberg. De spits scoorde de openingstreffer, maar kon niet voorkomen dat Bergen met 4-1 won. Rosenberg (22) speelde tijdens de competitie nog op huurbasis voor Halmstads BK. Daar was hij dikwijls trefzeker. In het kader van de nieuwe Royal League – een competitie met vier clubs uit Zweden, Noorwegen en Denemarken – speelde Malmö het eerste duel tegen Brann Bergen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef twi het volgende:
maar met name door het publiek (is er uberhaupt ooit wel support geweest voor 'm?) onhoudbaar
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef twi het volgende:
Ja, lekker makkelijk, schop die jongen maar zo weg. Oke, hij heeft niet bijster veel laten zien. Z'n Champions League goals vorig jaar zijn niet zaligmakend, en de punten die z'n goals hebben gepakt vorig jaar (NEC-thuis) kunnen z'n slechte spelen ook niet doen vergeten. Maar ik vind dat dit wel de gemakkelijkste weg is om zo'n speler te dumpen. Ik zelf neem 't vooral Koeman kwalijk dat Sonck niet zo is geslaagd in Amsterdam. Z'n situatie is mede door de media, maar met name door het publiek (is er uberhaupt ooit wel support geweest voor 'm?) onhoudbaar, dus ik hoop dat een mooie club zich voor 'm meldt. Wanneer er niet zo halsstarrig aan 4-3-3 vast was gehouden, weet ik zeker dat we een hele andere Sonck hadden gezien....Eeuwig zonde dat Ajax zoveel geld op zo'n manier over de balk smijt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:52 schreef Aeroxie het volgende:
Hahaha wat moet je nou met een spits die 22 is en 18 maal scoord in 66 duels??
Kuyt heeft er na 14 wedstrijden al 12 in liggen. Kalou al 9 en Boussaboun al 8. Are You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:01 schreef Suijk het volgende:
Zo'n houthakker als Kuyt hoeven we ook niet. Liever iemand die anderen ook goed kan laten voetballen, in het systeem past en zorgt dat anderen nog meer kunnen scoren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:01 schreef Suijk het volgende:
Zo'n houthakker als Kuyt hoeven we ook niet. Liever iemand die anderen ook goed kan laten voetballen, in het systeem past en zorgt dat anderen nog meer kunnen scoren.
You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
:')
jij zingt zeker ook vaak over ons
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Leer jij nou maar eens goed te quoten, je vergeet de helft van de zin![]()
Onee, ik was vergeten dat jij een Amsterdommer bent
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je zingt dus inderdaad over ons, wanneer we er niet zijn.
Met andere woorden: als je posts zo inhoudsloos blijven flikker dan ff op. Je mag best een beetje trollen als het slecht met ons gaat, maar we staan boven jullie en deze posts van jou slaan helemaal nergens op.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:16 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Nog even voor de duidenlijkheid![]()
http://www.vi.nl/vi/show/(...)iew=104079/sc=88a257
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:57 schreef OreO het volgende:
dat heeft ook zijn vruchten afgeworpen... ze staan nu geloof ik 4de?
Hahaha wat moet je nou met een spits die 22 is en 18 maal scoord in 66 duels??
Kuyt heeft er na 14 wedstrijden al 12 in liggen. Kalou al 9 en Boussaboun al 8. Are You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat je daar nota bene door een buitenlander op gewezen moet worden?
[..]
Serieus, schaam je je niet dat je zo bijzonder slecht de Nederlandse taal beheerst?
Ga eerst Nederlands leren, domme ROTterdommer..
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, sorry..
Ik erger mij een beetje aan mensen die andere dom noemen, maar zelf nog niet eens weten wanneer er een d of een t achter moet. Ik bedoel, fuck, dat leer je op de basisschool al.
Om nog maar te zwijgen over z'n bijzonder intelligente posts..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:05 schreef Radegast het volgende:
Pienaar geblesseerd tot aan de winterstop.
Dan moet Daniel de Ridder maar eens kans krijgen op die positie,
volgens methodmich is Daniel de Ridder meer een middenvelder dan een rechterspits.
Mocht dat niet blijken te werken dan is er geen reden meer om hem voor Ajax te behouden
en kun je hem rustig verhuren of verkopen.
Nee idd maar toch die kwam had ik er veel vertrouwen in wat dat betreft was mido misschien nog beterquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
Sonck weg, een zegen. Geen Ajax-voetballer, nooit geweest en zal het nooit worden. Ook in 4-4-2 en als diepe 9 fungeerde hij gewoon slecht. Traag, negatief, zwakke balcontrole. Ik hoop het echt. Ajax moet nooit meer zo'n speler halen, je kan het die jongen niet eens zo kwalijk nemen.
[..]
Serieus, schaam je je niet dat je zo bijzonder slecht de Nederlandse taal beheerst?
Ga eerst Nederlands leren, domme ROTterdommer..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Schaam jij je er niet voor dat je een buitenlander bentIk zou me echt zeer diep schamen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Griek die zich blijkbaar beter heefft ontwikkeld dan jij als autochtoon..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De "D" zit ook vrij dicht bij de "T" misschien wel een typfout![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:16 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Zeer grote spelfout! Feyenoord wordt kampioen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:20 schreef Aeroxie het volgende:
Jonge doe niet zo moeilijk, iedereen heeft zijn mindere kanten. Dat is bij mij de spelling, bij jou is het dat je voor Ajax bent.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens kan ik Markus Rosenberg ook wel waarderen als aankoop.
Ik niet, die zit Babel alleen maar dwars, en bovendien kan die niks van Rosenberg leren (althans, misschien wel, maar je leert meer van een routinier). Of niks halen, of een (ex)-topper op retour halen.quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens kan ik Markus Rosenberg ook wel waarderen als aankoop.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:30 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet Rosenberg er toch beter uit.
Goed, hij heeft in elk geval inzet en de wil om voor de bal te rennen. En ook een beetje snelheid. Ten opzichte van Anastasiou is dat al een 200% verbetering.quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
De goal van Rosenberg gister
De eerste treffer is van Rosenberg.
We hebben Mitea toch al?quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:40 schreef StarGazer het volgende:
Ajax, haal Gronkjaer terug! Die gast heeft het niet naar z'n zin bij Birmingham.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De "D" zit ook vrij dicht bij de "T" misschien wel een typfout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |