Goed, hij heeft in elk geval inzet en de wil om voor de bal te rennen. En ook een beetje snelheid. Ten opzichte van Anastasiou is dat al een 200% verbetering.quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
De goal van Rosenberg gister
De eerste treffer is van Rosenberg.
We hebben Mitea toch al?quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:40 schreef StarGazer het volgende:
Ajax, haal Gronkjaer terug! Die gast heeft het niet naar z'n zin bij Birmingham.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De "D" zit ook vrij dicht bij de "T" misschien wel een typfout![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop trouwens nog steeds op Charisteas, ook al is Liverpool met hem bezig.
Gronkjaer toch ook?quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Mitea is blind man. Die is alleen in peilingen van Maurice de blindegeleide Hond gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Meeste LFC fans die ik gehoord heb waren daar niet onverdeeld blij mee ...
quote:
Gronkjaer bij Ajax was niet meer dan een aardig talentje met af en toe z'n momenten. Die heeft Mitea ook gehad. Hij was een van de opvallende spelers destijds ja, maar dat was je al snel als je een bal goed wist te raken in die tijd. Gronkjaer en Mitea zijn exact hetzelfde type voetballers. Met veel snelheid als een blind paard naar de goal rennen. En ik denk zelfs nog dat Mitea sneller is dan Jesper.quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gronkjaer heeft zich bij Ajax echt wel bewezen hoor. In de jaren dat het zo dramatisch ging stak hij er bovenuit. Jammer dat mensen blind zijn voor de Gronkjaer die we bij Ajax hebben gezien en alleen kijken naar de Gronkjaer bij Chelsea. Hij paste niet daar. Geef mij maar Jesper, Mitea heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Gronkjaer bij Ajax was niet meer dan een aardig talentje met af en toe z'n momenten. Die heeft Mitea ook gehad. Hij was een van de opvallende spelers destijds ja, maar dat was je al snel als je een bal goed wist te raken in die tijd. Gronkjaer en Mitea zijn exact hetzelfde type voetballers. Met veel snelheid als een blind paard naar de goal rennen. En ik denk zelfs nog dat Mitea sneller is dan Jesper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |