Kom kom...je weet toch dat het te moeilijk is voor landdinges om antwoorden te geven? Vooral daar hij ze niet heeft. En al helemaal niet voor tweederangs...dan gaan de eerste rangs voor...dat snap je toch wel? Het is alleen jammer dat die eerste rangs ook geen antwoord meer krijgen.quote:Op maandag 29 november 2004 23:08 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Waarom kun je niet antwoorden op mijn vraag.
Wat het voor mij persoonlijk betekent![]()
Such assistance doelt op elke vorm van bijstand en political rights omvat onder andere het kiezen en zichzelf verkiesbaar stellen. En verdragen gaan zelfs boven onze grondwet.quote:..ensure that persons receiving such assistance shall not, for that reason, suffer from diminution of their political and social rights..
Niet zozeer hoogbegaafdheid op zich, maar wel intelligentie. Hoe intelligenter de persoon die stemt, hoe meer waarde je over het algemeen kan hechten aan z'n uitspraak, die durf ik best aan. Hoezo dat het democratisch concept bestrijdt zie ik trouwens niet in en zal je moeten onderbouwen. Sterker nog, ik denk dat het de democratie beschermd tegen de opkomst van populisten.quote:Op maandag 29 november 2004 23:49 schreef Monidique het volgende:
Dan zie jij 'hoogbegaafdheid' als meerwaarde, dat is al een gewaagde assumptie. Ten tweede bestrijd je op deze manier het democratisch concept.
Ja, dat weet ik niet. Je gaat in ieder geval er van uit dat IQ staat voor intelligentie per se en dat mensen die intelligenter zijn meer in te brengen zouden moeten hebben in een democratie. Dat zijn nogal wat aannames, die, dat geef ik toe, op het eerste gezicht wel logisch kunnen klinken.quote:Op maandag 29 november 2004 23:53 schreef ZeroVince het volgende:
Niet zozeer hoogbegaafdheid op zich, maar wel intelligentie. Hoe intelligenter de persoon die stemt, hoe meer waarde je over het algemeen kan hechten aan z'n uitspraak, die durf ik best aan.
Ja, je hebt gelijk, dat is een nogal vage uitspraak van mij. Laat ik het zo zeggen, het is een gevaarlijk, maar niet per se verboden, gebied, wie er mág stemmen. Niet genoeg geld? Niet slim genoeg? Vaak worden dit soort dingen ook nog es bedacht door mensne die toevalligerwijs wel binnen de grenzen vallen.quote:Hoezo dat het democratisch concept bestrijdt zie ik trouwens niet in en zal je moeten onderbouwen.
quote:Op maandag 29 november 2004 22:44 schreef wonko het volgende:
Kan de heer landverschuiving dat eens uitleggen?
Het wordt nogal lastig voor hem om antwoord te geven: Banmeldtopic deel 19quote:Op maandag 29 november 2004 23:08 schreef ikkemem het volgende:
Waarom kun je niet antwoorden op mijn vraag.
Wat het voor mij persoonlijk betekent![]()
HIHIHI HAHAHA Sorry kon het niet laten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
[..]
Het wordt nogal lastig voor hem om antwoord te geven: Banmeldtopic deel 19
Ah! Jij bent tegen het vrijelijk uiten van de mening, begrijp ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Géén stemrecht voor mensen die dingen roepen als : "Alleen stemrecht voor mensen die werken.", lijkt me een veel beter plan.
Ik heb nergens gezegd dat ik het een goed plan vind.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ah! Jij bent tegen het vrijelijk uiten van de mening, begrijp ik.
Jeeh...de wereld is gelijk een stuk leger...de eikel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het wordt nogal lastig voor hem om antwoord te geven: Banmeldtopic deel 19
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Géén stemrecht voor mensen die dingen roepen als : "Alleen stemrecht voor mensen die werken.", lijkt me een veel beter plan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |