abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23857820
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:58 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat jij het woord revolutie niet helemaal begrijpt.
PSP is duidelijk evolutie, een soort Gameboy als basis, maar dan met nieuwe snufjes, 'de volgende logische stap'.

DS introduceert nieuwe gameplay. Ze hadden toch net zo goed gewoon 1 scherm kunnen doen met supergraphics oid? Nee, Ninty koos voor revo ipv evolutie
Ik denk dat iedereen het woord "revolutie" op z'n eigen manier definiëert... in z'n eigen voordeel.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:02:03 #252
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857842
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad... dit gaat helemaal nèrgens over! Ik heb de DS sowieso nog nooit afgekraakt! (behalve dan dat 'ie lelijk is! )
Het gaat hier niet om afkraken of fanboy gedrag, dit is gewoon een discussie.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23857855
Em.. Willen jullie mijn stukje wel lezen
Ik zei dat ik de PSP niet revolutionair vond omdat het ding krachtiger is de voorgaande handhelds, dat valt onder evolutie.
En Nintendo fanboy? Ik ga als ik er een haal voor de DS, maakt me dat meteen een Nintendo fanboy? Is fanboy niet meer iemand die een hekel aan de andere consoles heeft en ze meteen afkraakt. Dan kan ik dus ook absoluut niet de gedachte hebben gehad om een Xbox te halen. Waar ik wel serieus aan heb gedacht, vanwege een aantal goede spellen en DVD afspeelmogelijkheden

edit: lekker onduidelijk geschreven
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 9 december 2004 @ 17:02:37 #254
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_23857856
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:48 schreef BMH het volgende:

[..]

De PSP gaat het absoluut redden. Komt door de naam. Playstation is zelfs bekend bij meiden uit mijn klas. Lijkt wel of helft van de meisen in mijn klas een PS2 heeft.

Kocht iemand uit me klas laatst james bond: nightfire omdat ze Pierce Bors.. zo mooi vond. Ik vraag of ze goed is in schietspellen, reactie: "is dit een schietspel? Dat wist ik niet eens".

De gamesindustrie moest zich schamen.
ach 13 jaar geleden was sega ook bekend en maakten ze ook spellen voor een ouder publiek als wel blockbuster titels , toch heeft de gamegear ondanks z'n betere specs (kleur t.o.v. monochroom) het niet gered tegen de gameboy vanwege de batterijduur , ik weet niet hoe dat met de PSP zal gaan , maar ik denk dat Sony zijn huiswerk wel heel goed gedaan moet hebben willen ze een plek op de Handheld markt veroveren , daar hebben betere graphs en een video/mp3 functie nou weinig mee te maken.
pi_23857878
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het woord "revolutie" op z'n eigen manier definiëert... in z'n eigen voordeel.
Toen Sony voor het eerst een TV produceerde was het toch ook geen revolutie.
Ik denk dat sommigen de betekenis wel kennen en anderen niet.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:03:27 #256
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23857880
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad... dit gaat helemaal nèrgens over! Ik heb de DS sowieso nog nooit afgekraakt! (behalve dan dat 'ie lelijk is! )
Je spreekt jezelf tegen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23857931
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:59 schreef BMH het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan die informatie?
Logisch nadenken... Als de mogelijkheid zich voordoet, dan zullen gamedeveloppers hier gebruik van maken. De PS2 kan ook spellen op CD-ROM aan. Van alle PS2 spellen die ik heb staat er maar 1 op CD-ROM. De rest staat allemaal op DVD-ROM. Waarom? Omdat het kan! Je denkt toch serieus niet dat een developper een spel gaat maken voor PSP van 100MB, terwijl je er veel meer in kan stoppen en de mogelijkheid om 1,8GB te benutten wordt aangeboden?
quote:
En wie zegt dat er geen 3rd party memory sticks komen? Die zijn er namelijk altijd.
Klopt, die zijn er zelfs nu al... maar ook die zijn duur als je er eentje van 2 GB wilt.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:05:23 #258
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857940
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ach 13 jaar geleden was sega ook bekend en maakten ze ook spellen voor een ouder publiek als wel blockbuster titels , toch heeft de gamegear ondanks z'n betere specs (kleur t.o.v. monochroom) het niet gered tegen de gameboy vanwege de batterijduur , ik weet niet hoe dat met de PSP zal gaan , maar ik denk dat Sony zijn huiswerk wel heel goed gedaan moet hebben willen ze een plek op de Handheld markt veroveren , daar hebben betere graphs en een video/mp3 functie nou weinig mee te maken.
En dat is precies wat er wel gaat gebeuren. Mensen gaan de PSP zien als een concurrent van de GBA. Ze zien veeeel betere graphics, en concluderen dat de PSP de toekomst is. Terwijl er kwa games nog niets interresants is aangekondigd voor europa.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:08:26 #259
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23858022
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:05 schreef P-Style het volgende:

[..]

Logisch nadenken... Als de mogelijkheid zich voordoet, dan zullen gamedeveloppers hier gebruik van maken. De PS2 kan ook spellen op CD-ROM aan. Van alle PS2 spellen die ik heb staat er maar 1 op CD-ROM. De rest staat allemaal op DVD-ROM. Waarom? Omdat het kan! Je denkt toch serieus niet dat een developper een spel gaat maken voor PSP van 100MB, terwijl je er veel meer in kan stoppen en de mogelijkheid om 1,8GB te benutten wordt aangeboden?
[..]

Klopt, die zijn er zelfs nu al... maar ook die zijn duur als je er eentje van 2 GB wilt.
Je ziet het toch ook bij de PS2 & Xbox. Spellen zijn daar vaak ook gewoon 1.2 gig terwijl er 4.7 op een disc past. Ik zie geen developer een disc vol maken met wat er ook maar oppast.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:09:11 #260
65330 Ruzbeh
pi_23858044
De prijs wordt de dood van de PSP. Iedereen doet alsof de PSP onwijs goedkoop is, maar de technologie achter de PSP is peperduur. Dus nu lijkt het alsof Nintendo gewoon met opzet niet voor betere graphics heeft gekozen. Nintendo wil gewoon goedkoop blijven. En terecht, je moet kunnen gamen voor iets betaalbaars, niet iets dat de richting 300-400 dollar gaat.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:11:33 #261
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23858099
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
De prijs wordt de dood van de PSP. Iedereen doet alsof de PSP onwijs goedkoop is, maar de technologie achter de PSP is peperduur. Dus nu lijkt het alsof Nintendo gewoon met opzet niet voor betere graphics heeft gekozen. Nintendo wil gewoon goedkoop blijven. En terecht, je moet kunnen gamen voor iets betaalbaars, niet iets dat de richting 300-400 dollar gaat.
De spellen worden waarschijnlijk ook veel duurder. Een spel voor de Nintendo DS koop je voor 23!!!! euro inclusief verzendkosten van lik-sang of welke site dan ook.
pi_23858156
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef BMH het volgende:
Je ziet het toch ook bij de PS2 & Xbox. Spellen zijn daar vaak ook gewoon 1.2 gig terwijl er 4.7 op een disc past. Ik zie geen developer een disc vol maken met wat er ook maar oppast.
Niet vol nee, maar al wel snel een gig of 1, aangezien de PSP bijna net zo krachtig is als de PS2, zie ik niet waarom ze spellen veel kleiner zouden maken dan op de PS2.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:13:54 #263
65330 Ruzbeh
pi_23858161
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef BMH het volgende:

[..]

De spellen worden waarschijnlijk ook veel duurder. Een spel voor de Nintendo DS koop je voor 23!!!! euro inclusief verzendkosten van lik-sang of welke site dan ook.
Ik had gelezen ergens dat normale spellen voor de PSP rond 40 dollar worden, en van die sterke titels (GT4, MGA) rond 60 dollar. Ik zal straks even de bron opzoeken.
pi_23858204
quote:
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef BMH het volgende:
Gebruik eens feiten inplaats van (je eigen) speculaties.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:16:18 #265
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23858217
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Niet vol nee, maar al wel snel een gig of 1, aangezien de PSP bijna net zo krachtig is als de PS2, zie ik niet waarom ze spellen veel kleiner zouden maken dan op de PS2.
Dus jij verwacht ook dat er het zelfde soort spellen als de PS2 op de PSP komt.....
  donderdag 9 december 2004 @ 17:17:57 #266
65330 Ruzbeh
pi_23858254
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

*cough* Battery life *cough*
pi_23858262
quote:
De gamecube is ook een stuk goedkoper dan de PS2 en Xbox. De PS2 was ook achterlijk duur toen 'ie nieuw was. Ik kan de PS2 nou niet echt "dood" noemen.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:19:21 #268
65330 Ruzbeh
pi_23858287
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

De gamecube is ook een stuk goedkoper dan de PS2 en Xbox. De PS2 was ook achterlijk duur toen 'ie nieuw was. Ik kan de PS2 nou niet echt "dood" noemen.
Ja nou? De PS2 had niet eens concurrentie en had momentum. De hele situatie met de PSP is anders.
pi_23858351
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:16 schreef BMH het volgende:
Dus jij verwacht ook dat er het zelfde soort spellen als de PS2 op de PSP komt.....
Gran Turismo 4 (dat overigens op een 9GB dual layer DVD komt te staan!) komt uit op de PS2 èn de PSP. De PSP versie doet niet veel onder voor de PS2 versie. De PSP-versie zal dus ook aardig wat data bevatten.
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
*cough* Battery life *cough*
Dat is alleen een probleem als data veel gestreamd moet worden. Maar er zijn genoeg voorbeelden van spellen met veel data (bovengenoemde GT4) die helemaal niet vaak/veel data hoeven te laden of streamen. Zolang de data maar beschikbaar is (in de vorm van vele auto's bijvoorbeeld).
pi_23858379
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja nou? De PS2 had niet eens concurrentie en had momentum. De hele situatie met de PSP is anders.
Waarom is de situatie anders? Toen de PS2 werd gelanceerd had je toch een een N64 en een Dreamcast?
pi_23858400
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gran Turismo 4 (dat overigens op een 9GB dual layer DVD komt te staan!) komt uit op de PS2 èn de PSP. De PSP versie doet niet veel onder voor de PS2 versie.
Dat zal wel meevallen denk ik...
pi_23858428
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:23 schreef Xrenity het volgende:
Dat zal wel meevallen denk ik...
Denk je, ja
pi_23858453
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Denk je, ja
Wat denk je nou zelf man
Zo mooi als PS2 wordt het iig niet
pi_23858470
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef Xrenity het volgende:
Wat denk je nou zelf man
Zo mooi als PS2 wordt het iig niet
Klopt, maar het komt wel heel dicht in de buurt.
  donderdag 9 december 2004 @ 17:28:02 #275
65330 Ruzbeh
pi_23858513
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:23 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarom is de situatie anders? Toen de PS2 werd gelanceerd had je toch een een N64 en een Dreamcast?
Als je denkt dat de situatie niet anders is, ga ik er geen commentaar op geven hoor. Echt niet.
pi_23858548
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je denkt dat de situatie niet anders is, ga ik er geen commentaar op geven hoor. Echt niet.
Is dat jouw manier van toegeven? Of je gaat pas discussiëren als ik het met je eens ben?! Waarom leg je niet gewoon uit waarom deze situatie zo anders is?
  donderdag 9 december 2004 @ 17:35:19 #277
65330 Ruzbeh
pi_23858656
't Is gewoon zo voor de hand liggend.

Laat iemand anders het maar doen.
  donderdag 9 december 2004 @ 18:42:56 #279
65330 Ruzbeh
pi_23860082
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:37 schreef jimjim1983 het volgende:
hij kan het niet
Hijs toch over 3 dagen uit.
pi_23860216
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hijs toch over 3 dagen uit.
je kan het niet
  donderdag 9 december 2004 @ 18:58:09 #281
65330 Ruzbeh
pi_23860455
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

je kan het niet
*zucht*

Je vraagt erom.

De PS2 had geen concurrentie van N64. Dat is gewoon een grap. De PS1 was de populairste console en de PS2 kon deze spellen afspelen. Dat geeft het een voordeel. Maar eigelijk weet ik totaal niet waarom de PS2 een succes is. Ik snap niet eens waarom de Dreamcast was geflopt.

Maar als je kijkt naar de PSP launch en PS2 launch zie je grote verschillen. PS2 was backwards compatible met PS1, en kon DVDs spelen (toen nog in 2000 waren DVDs on the rise zeg maar. PSP heeft helemaal niks. Het is juist de Nintendo DS die de al bestaande 500 games van de GBA kan afspelen. Daarboven op, de handheldmarkt is helemaal 0wned door Nintendo de laatste 13 jaar. Toen de PS2 kwam, was de consolemarkt helemaal niet 0wned door een bepaald bedrijf/console. Sony had al een fair share in de consolemarkt toen ze met de PS2 kwamen.

Genoeg verschillen dus. Als je dan zegt "Is de situatie anders dan?" benje gewoon dom.
  donderdag 9 december 2004 @ 19:33:18 #282
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23861297
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

*zucht*

Je vraagt erom.

De PS2 had geen concurrentie van N64. Dat is gewoon een grap. De PS1 was de populairste console en de PS2 kon deze spellen afspelen. Dat geeft het een voordeel. Maar eigelijk weet ik totaal niet waarom de PS2 een succes is. Ik snap niet eens waarom de Dreamcast was geflopt.

Maar als je kijkt naar de PSP launch en PS2 launch zie je grote verschillen. PS2 was backwards compatible met PS1, en kon DVDs spelen (toen nog in 2000 waren DVDs on the rise zeg maar. PSP heeft helemaal niks. Het is juist de Nintendo DS die de al bestaande 500 games van de GBA kan afspelen. Daarboven op, de handheldmarkt is helemaal 0wned door Nintendo de laatste 13 jaar. Toen de PS2 kwam, was de consolemarkt helemaal niet 0wned door een bepaald bedrijf/console. Sony had al een fair share in de consolemarkt toen ze met de PS2 kwamen.

Genoeg verschillen dus. Als je dan zegt "Is de situatie anders dan?" benje gewoon dom.
Helemaal mee eens. Als je kijkt welke toptiels op de Dreamcast zijn uitgekomen in 1 jaar, daar kan geen console aan tippen. Compleet nieuwe genres & oude classics waren tot leven gebracht op die bak.

En dan komt de PS2 met fifa als launch titel en die walst even lekker over de dreamcast met een prijskaartje van 1200 gulden.

Steeds meer worden publishers van uber mainstream spellen geloont voor hun slordige werkjes, en worden orginele spellen compleet links gelaten. De hele industrie gaat naar de kloten door die mainstreamers en hun PS2. De zoganaamde "gamers" die van dag tot dag overhoppen van hype naar hype. [Kotssmiley]

Ik ben blij dat Nintendo probeert iets nieuws te doen met de Nintendo DS. Het kan me eigenlijk geen ene reet meer schelen welke populairder word. Nintendo probeert de industrie tenminste te veranderen.
pi_23861684
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je kijkt welke toptiels op de Dreamcast zijn uitgekomen in 1 jaar, daar kan geen console aan tippen. Compleet nieuwe genres & oude classics waren tot leven gebracht op die bak.

En dan komt de PS2 met fifa als launch titel en die walst even lekker over de dreamcast met een prijskaartje van 1200 gulden.

Steeds meer worden publishers van uber mainstream spellen geloont voor hun slordige werkjes, en worden orginele spellen compleet links gelaten. De hele industrie gaat naar de kloten door die mainstreamers en hun PS2. De zoganaamde "gamers" die van dag tot dag overhoppen van hype naar hype. [Kotssmiley]

Ik ben blij dat Nintendo probeert iets nieuws te doen met de Nintendo DS. Het kan me eigenlijk geen ene reet meer schelen welke populairder word. Nintendo probeert de industrie tenminste te veranderen.
Als de DS populairder wordt is nintendo mainstream

Overigens komt die mainstream bagger net zo veel uit op nintendo consoles, dus waarom gingen veel mensen dan toch voor de PS2?

En waarom zou je iets revolutionairs doen als dat helemaal niet nodig is? Als je een goed spel wil prima, maar ik zie niet hoe je daar 2 schermen en touch-screen voor nodig hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 9 december 2004 @ 19:59:56 #284
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23861940
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef peristilius het volgende:

[..]

Als de DS populairder wordt is nintendo mainstream

Overigens komt die mainstream bagger net zo veel uit op nintendo consoles, dus waarom gingen veel mensen dan toch voor de PS2?

En waarom zou je iets revolutionairs doen als dat helemaal niet nodig is? Als je een goed spel wil prima, maar ik zie niet hoe je daar 2 schermen en touch-screen voor nodig hebt.
Niet nodig? Tot hoeveel fifa's wil jij doorgaang?

Dit jaar is het jaar van de vervolgen. Allemaal leuk en aardig, maar niets nieuws! Echt NIETS. Steeds meer kleine developers & publishers moeten hun deuren sluiten omdat de gamemarkt zo enorm verzadigd is door de giga bedrijven die elk jaar het zelfde spel uitbrengen.

Vanaf de n64 is er niets, maar dan ook niets echt nieuws uitgekomen. Ieder jaar krijgen we het zelfde rijtje aan games voor onze kiezen geschoteld. Het moet een afgelopen zijn.
  donderdag 9 december 2004 @ 20:00:46 #285
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_23861964
Goed gesproken,

Het is toch wel duidelijk dat Sony de hele hype rond de launch van de PS2 ff dunnetjes overdoet. Toen werd de Dreamcast (eindelijk weer een topconsole van Sega, na een aantal mindere avonturen met de Saturn, 32X, megaCD enzo) gewoon gekleineerd door de hypemachine van Sony. Geheel ten onrechte, want de DC had zeker in die tijd veel betere games, Soul Calibur, JSR, MSR allemaal games die nu nog makkelijk meekunnen.
Nu is er Nintendo, heeft toch ook niet de makkelijkste tijden momenteel, al hebben zij natuurlijk een aantal franchises zoals Pokemon en de alleenheerschappij in de handheldmarkt. Maar Sony doet het weer. GT4 op de PSP word net zo mooi als GT4 op de PS2, blablabla.
Ten eerste had GT4 voor de PS2 al lang uit moeten zijn, incl online play.
Ten tweede zijn de screens (maar dit geld voor alle games van alle developers) van GT4 nauwelijks representatief voor de game te noemen.
Maar ja, iedereen word weer nat in zn broekje, want oeioeioei, de screens zien er ubervet uit. De batterylife: Ach, dat lost Sony wel op. Want zo zijn ze, van Sony. Dat het je weer 100 euro extra gaat kosten voor een batterij van een halve kilo maakt niet uit joh... [ook kotssmiley]

Nee die PSP zal best erg cool worden hoor, maar ik zie ook liever wat Nintendo doet. Creatief, vernieuwend en toch betaalbaar.

Maar helaas gaat de massa liever voor portable GT4, portable Fifa en portable Eyetoy (kan toch )

Of misschien niet helaas, zolang bedrijven als nintendo het hoofd maar boven water weten te houden vind ik t best om bij de minderheid te horen.

Fok! Groentje
  donderdag 9 december 2004 @ 20:06:20 #286
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23862083
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:00 schreef kulandra het volgende:
Goed gesproken,

Het is toch wel duidelijk dat Sony de hele hype rond de launch van de PS2 ff dunnetjes overdoet. Toen werd de Dreamcast (eindelijk weer een topconsole van Sega, na een aantal mindere avonturen met de Saturn, 32X, megaCD enzo) gewoon gekleineerd door de hypemachine van Sony. Geheel ten onrechte, want de DC had zeker in die tijd veel betere games, Soul Calibur, JSR, MSR allemaal games die nu nog makkelijk meekunnen.
Nu is er Nintendo, heeft toch ook niet de makkelijkste tijden momenteel, al hebben zij natuurlijk een aantal franchises zoals Pokemon en de alleenheerschappij in de handheldmarkt. Maar Sony doet het weer. GT4 op de PSP word net zo mooi als GT4 op de PS2, blablabla.
Ten eerste had GT4 voor de PS2 al lang uit moeten zijn, incl online play.
Ten tweede zijn de screens (maar dit geld voor alle games van alle developers) van GT4 nauwelijks representatief voor de game te noemen.
Maar ja, iedereen word weer nat in zn broekje, want oeioeioei, de screens zien er ubervet uit. De batterylife: Ach, dat lost Sony wel op. Want zo zijn ze, van Sony. Dat het je weer 100 euro extra gaat kosten voor een batterij van een halve kilo maakt niet uit joh... [ook kotssmiley]

Nee die PSP zal best erg cool worden hoor, maar ik zie ook liever wat Nintendo doet. Creatief, vernieuwend en toch betaalbaar.

Maar helaas gaat de massa liever voor portable GT4, portable Fifa en portable Eyetoy (kan toch )

Of misschien niet helaas, zolang bedrijven als nintendo het hoofd maar boven water weten te houden vind ik t best om bij de minderheid te horen.

Inderdaad, beetje het Fifa idee: Fifa XXX1 heeft heeft een uber trainingsmode, Fifa xxx2 heeft dit niet. Fifa XXX3 heeft de zelfde trainingsmode als XXX1, maar word helemaal gehyped als een nieuwe feature, en iedereen koopt fifa.

Sony zegt: Ja, de PS2 versie van GT4 gaat niet online, maar heeft wel "dit" & "dat". Als je online wilt moet je de PSP versie kopen, want die heeft "dit" & "dat".

Nu gaan veel mensen natuurlijk zeuren over Pokemon, want daar komen er ook altijd 2 vanuit. Ja, maar die hoeft je niet beide te kopen om de totale speelervaring te krijgen. Het idee achter de pokemon versies is dat mensen samen gaan spelen etc gaan ruilen en communiseren (ook lame BTW).
pi_23862286
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef BMH het volgende:

[..]

Dit jaar is het jaar van de vervolgen. Allemaal leuk en aardig, maar niets nieuws! Echt NIETS. Steeds meer kleine developers & publishers moeten hun deuren sluiten omdat de gamemarkt zo enorm verzadigd is door de giga bedrijven die elk jaar het zelfde spel uitbrengen.

Vanaf de n64 is er niets, maar dan ook niets echt nieuws uitgekomen. Ieder jaar krijgen we het zelfde rijtje aan games voor onze kiezen geschoteld. Het moet een afgelopen zijn.
Zonder 2 schermen en touch-screen kan je best wat anders maken dan FIFA, ik zeg dat al die functies niet nodig zijn om een goed spel te maken.

En er zijn echt wel genoeg vernieuwende spellen uitgekomen na de n64. Ik denk gewoon niet dat een 2e schermpje en een pennetje een gigantische revolutie teweeg gaan brengen. Het kan best vernieuwend zijn, maar revolutionair, nee
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_23862436
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef BMH het volgende:

[..]

vind ik een raar argument, een 2e scherm en touchscreen zijn niet nodig voor een goed spel. je krijgt er wel meer mogelijkheden door (die nog niet benut worden).
en het is ook niet zo alsof Nintendo super vernieuwend aan het doen is omdat de DS een 2e scherm en een touchscreen krijgt want ondertussen brengen ze wel gewoon weer Mario 64, Mario Kart enz. uit.
  donderdag 9 december 2004 @ 20:28:43 #289
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23862624
Ik zeg niet dat de NDS DE redder is van de industrie. Ik zeg dat het eindelijk eens iets anders is.
pi_23862699
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef BMH het volgende:
Ik zeg niet dat de NDS DE redder is van de industrie. Ik zeg dat het eindelijk eens iets anders is.
de PSP is ook iets anders.
  donderdag 9 december 2004 @ 20:34:49 #291
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23862774
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:31 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de PSP is ook iets anders.
De PSP is een PS2 maar dan zonder snoertje & een schermpje.

Niet naar bedoeld.
pi_23862852
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef BMH het volgende:

[..]

De PSP is een PS2 maar dan zonder snoertje & een schermpje.

Niet naar bedoeld.
de DS is een gamecube (of erger nog: een N64) met een extra schermpje voor de map

als men echt vernieuwend wilt zijn dan moet dat van de spellen komen, en voor beide apparaten zijn die er nog niet.
  donderdag 9 december 2004 @ 20:41:12 #293
65330 Ruzbeh
pi_23862936
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de DS is een gamecube (of erger nog: een N64) met een extra schermpje voor de map

als men echt vernieuwend wilt zijn dan moet dat van de spellen komen, en voor beide apparaten zijn die er nog niet.
De GameCube heeft geen scherm. Dat is de TV beste jongen.
pi_23863042
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De GameCube heeft geen scherm. Dat is de TV beste jongen.
een tv heeft ook een scherm
  donderdag 9 december 2004 @ 20:49:58 #295
65330 Ruzbeh
pi_23863136
Nintendo steps up DS production to meet crazed demand
quote:
Nintendo reports that 1.2 million DS systems have been sold worldwide.
.
pi_23863394
Lachwekkend topic.
Mensen die een tweede scherm niets bijzonders noemen
Mensen die totaal verkeerde vergelijkingen maken
Mensen die nogal doordraven in het afkraken
De meest vage argumenten

Er kloppen wel een aantal dingen en het ging goed, maar die laatste paar posts waren weer minder (wel grappig)

De PSP is iets anders.
Natuurlijk is de PSP wat anders. Het is een nieuwe handheld, krachtiger dan de vorige handhelds. Een GBA, maar dan met veel meer rekenkracht en een gigantisch scherm. Verbeterd dus. Geëvolueerd.
De DS wil men niet als opvolger van de GBA plaatsen, maar zo zal het publiek het wel zien. De DS is ook krachtiger dan een GBA en heeft ook een ander formaat scherm. Maar wat de DS revolutionair maakt is het tweede scherm. En dat is niet 'voor een extra mapje'. Het is behalve een bewegend beeld ook een knop, en dan niet gewoon een knop maar één met gigantisch veel mogelijkheden. Kijk eens naar dat nieuwe Yoshi spel, dat concept is gewoonweg geweldig, zoiets zal je helaas nooit op de PSP zien, omdat daar verder geen vernieuwende concepten inzitten.

En Nintendo doet wel redelijk makkelijk met de nieuwe Mario, maar vergeleken met Fifa xxx3, Fifa xxx4 en veel meer van die reeksen is dit vele malen beter. Multiplayer toegevoegd, gehele nieuwe besturings- en gameplaymogelijkheden dankzij het touchscreen.

Maargoed, de nutteloze argumenten door fanboys met gigantische oogkleppen op (beide zijden) vliegen hier toch in het rond en naar argumenten wordt blijkbaar niet geluisterd, kijk maar naar de bovenstaande posts. Het begon op een goede discussie te lijken maar dan komt er weer iemand met een nutteloze one-liner zonder enige inhoud. Negeer die dingen, anders komt er weer een zooi nutteloze posts, vooroordelen ontkrachten werkt toch niet, voor bewijs zie dit topic
  Donald Duck held donderdag 9 december 2004 @ 21:03:08 #297
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23863444
Nintendo wil de DS niet zien als de opvolger van de GBA? Waarom dat dan? - het is toch wel degelijk gewoon de volgende handheld console van Nintendo?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23863482
Ik weet het niet, maar dat hebben ze meerdere malen duidelijk gezegd. Ze hebben ook gezegd naast de DS gewoon een nieuwe Gameboy door te ontwikkelen. Al zie ik daar ook niet echt het nut van in
MIsschien dat ze met de DS een meer volwassen product neer willen zetten, daar is het uiterlijk ook wel naar
  donderdag 9 december 2004 @ 21:04:53 #299
65330 Ruzbeh
pi_23863483
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo wil de DS niet zien als de opvolger van de GBA? Waarom dat dan? - het is toch wel degelijk gewoon de volgende handheld console van Nintendo?
De opvolger van de GBA komt uit in 2006.
  Donald Duck held donderdag 9 december 2004 @ 21:08:16 #300
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23863578
Dan is dat wel een negatief punt voor de DS dan. 't meer een tussendoor-product ipv dé opvolger van de GBA. Want dan draaien de games voor de GBA2 natuurlijk weer niet op de DS.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')