abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 15:21:11 #201
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23855668
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Werkt op Compact Flash card. Nog steeds best duur, die kaartjes van een gigabyte.

Verder durf ik te wedden dat het formaat van de schijfjes van Sony binnenkort ook als brandbaar spul op de markt komt. Doen ze dat zelf niet, dan doet iemand anders het wel
Compact Flash is toch echt iets van 2 keer zo goedkoper dan de memory sticks.

En die UMDs zullen nooit brandbaar worden denk ik. Zou natuurlijk wel relaxed zijn.

MP3s luisteren op een DS is natuurlijk relaxter. Je doet play, onderaan krijg je onwijze interface enzo en bovenaan krijg je die balkjes op en neer gaan enzo. Je doet um dicht, schermen gaan uit, in je zak en het blijft gewoon muziek doorspelen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 9 december 2004 @ 15:24:32 #202
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23855741
Ik verwacht dat de PSP binnen enkele maanden "gekraakt" gaat worden. Helemaal als er grotere mem duo's voor komen. Gewoon een spel via USB op zo'n kaartje zetten en spelen maar.

Dit word voor veel mensen een reden om een PSP te kopen. Zelfde als met de PS2.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 9 december 2004 @ 15:27:22 #203
65330 Ruzbeh
pi_23855793
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef BMH het volgende:
Ik verwacht dat de PSP binnen enkele maanden "gekraakt" gaat worden. Helemaal als er grotere mem duo's voor komen. Gewoon een spel via USB op zo'n kaartje zetten en spelen maar.

Hoe wil de dan de data van een UMD afhalen en dan op een kaartje zetten? (Als het past)
pi_23855885
quote:

Grapjas Natuurlijk wordt de PSP niet "gekraakt".
pi_23855940
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

En dan nog, wat een gedoe zou dat worden!! Nee hoor wat dat betreft zitten ze wel veilig denk
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:37:28 #206
63302 rockstah
New World Disorder
pi_23855955
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Werkt op Compact Flash card. Nog steeds best duur, die kaartjes van een gigabyte.

Verder durf ik te wedden dat het formaat van de schijfjes van Sony binnenkort ook als brandbaar spul op de markt komt. Doen ze dat zelf niet, dan doet iemand anders het wel
het is waarschijnlijk goedkoper om een GBA movie player met genoeg ruimte aan Compact Flash te kopen dan genoeg ruimte aan Memory Stick.
pi_23856004
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:37 schreef rockstah het volgende:
het is waarschijnlijk goedkoper om een GBA movie player met genoeg ruimte aan Compact Flash te kopen dan genoeg ruimte aan Memory Stick.
...en een aantal films op UMD kopen is nòg goedkoper!
pi_23856057
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]
MP3s luisteren op een DS is natuurlijk relaxter. Je doet play, onderaan krijg je onwijze interface enzo en bovenaan krijg je die balkjes op en neer gaan enzo. Je doet um dicht, schermen gaan uit, in je zak en het blijft gewoon muziek doorspelen.
ff serieus, kan dat echt of heb je het gedroomd?
  donderdag 9 december 2004 @ 15:43:07 #209
65330 Ruzbeh
pi_23856073
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

...en een aantal films op UMD kopen is nòg goedkoper!
Tuurlijk niet. Als je een UMD film heb kan je toch niet de film eraf halen en dan een ander op zetten.

Maar ja, welke mongool gaat nou UMD films kopen. UMD films zijn echt kansloos IMO.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:43:43 #210
63302 rockstah
New World Disorder
pi_23856080
Serieus, zie jij jezelf al films op UMD kopen?
pi_23856081
quote:

Ik denk het toch niet
UMD is een ander formaat, iets dat je niet zomaar in je DVDspeler doet en zo kan rippen. De GC heeft ook een ander formaat (mini-DVD) en het heeft heel lang geduurd voordat die gekraakt is, en zelfs nu is het niet de moeite om een gekraakte game te spelen, omdat je alles moet streamen via een breedbandadapter.
Nee, door het afwijkende medium denk ik niet dat dit zomaar gekraakt gaat worden

Wat zou er trouwens met een DS gebeuren als je er tegelijkertijd twee spellen in doet. Bijvoorbeeld Doom3 GBA en Mario 64 DS, Mario met een shotgun
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 9 december 2004 @ 15:48:12 #212
65330 Ruzbeh
pi_23856167
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:42 schreef Internationalist het volgende:

[..]

ff serieus, kan dat echt of heb je het gedroomd?
Dat kan makkelijk, aangezien de sleep mode softwarematig is. Dus als je het dicht doet, weet de DS wat er aan de hand is, de software doet alle twee schermen uit (bespaart batterij), maar dan wordt het geluid niet uitgezet, en dan kan je gewoon met die hoofdtelefoon aansluiting luisteren met oordoppies.

Alleen dan vraag ik me af hoe lang de batterij zou meegaan in dat MP3 modus zeg maar. Want de DS kan minimaal 6 uur met schermen voluit, speakers, WiFi, alles derop en deraan. En 10 uur met schermen aan. Dus hoeveel uur met schermen uit?
  donderdag 9 december 2004 @ 15:50:21 #213
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23856205
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik denk het toch niet
UMD is een ander formaat, iets dat je niet zomaar in je DVDspeler doet en zo kan rippen. De GC heeft ook een ander formaat (mini-DVD) en het heeft heel lang geduurd voordat die gekraakt is, en zelfs nu is het niet de moeite om een gekraakte game te spelen, omdat je alles moet streamen via een breedbandadapter.
Nee, door het afwijkende medium denk ik niet dat dit zomaar gekraakt gaat worden
okay hierin kan ik gedeeltelijk meegaan. De psp gaat echter niet alleen UMD ondersteunen maar ook die memory sticks die zijn veel gangbaarder en ook te beschrijven dus wanneer het je lukt om een psp aan een pc te koppelen zou je theoretisch het spel van de umd af kunnen halen en op een memory stick zetten.
Of zie ik dit verkeerd?
Drop you like an ill, bad habit
pi_23856224
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef rockstah het volgende:
Serieus, zie jij jezelf al films op UMD kopen?
Nee. Ik koop ook nooit dvd's ik huur ze alleen!
pi_23856269
Als het je lukt om hem aan een PC te koppelen moet het in theorie mogelijk zijn ja. Ik denk alleen dat je dan waarschijnlijk iets aan je PSP moet veranderen, wil die spellen vanaf een memorystick accepteren.

Ik weet trouwens wat ik een paar posts terug wilde zeggen over de DS en PSP:

De PSP is een evolutie, de DS een revolutie
pi_23856294
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:50 schreef pmponer het volgende:
okay hierin kan ik gedeeltelijk meegaan. De psp gaat echter niet alleen UMD ondersteunen maar ook die memory sticks die zijn veel gangbaarder en ook te beschrijven dus wanneer het je lukt om een psp aan een pc te koppelen zou je theoretisch het spel van de umd af kunnen halen en op een memory stick zetten.
Of zie ik dit verkeerd?
Het is niet alleen theoretisch mogelijk om een PSP aan een PC te koppen. Het is zelfs een ondersteunde functie! Gewoon via USB. Maar het enige wat je dan kunt doen is vanaf de PC de Memory Stick beschrijven (plaatjes, muziek filmpjes) en lezen. Je kunt op geen enkele manier de UMD lezen vanaf de PC.
pi_23856324
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:53 schreef Cerbie het volgende:
De DS is een revolutie, de PSP een evolutie
Ik denk dat ze beide zowel als revolutie en evolutie beschouwd kunnen worden.
pi_23856393
Wat is er dan zo revolutionair aan de PSP? Hij is een stuk krachtiger dan de vorige handhelds en heeft wat nieuwe functies, meer niet.
De DS heeft dankzij twee schermen vele nieuwe gameplaymogelijkheden en concepten werkelijkheid gemaakt.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:01:28 #219
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23856424
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je kunt op geen enkele manier de UMD lezen vanaf de PC.
Jawel dat gaat iemand die slimmer is wel uitvinden en een progsel of chip voor schrijven.
En dan is ie dus "gekraakt"

Is toch hetzelfde dan die flas-rom readers voor gba? Ik bedoel er komt vast iets voor
pi_23856426
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:48 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk, aangezien de sleep mode softwarematig is. Dus als je het dicht doet, weet de DS wat er aan de hand is, de software doet alle twee schermen uit (bespaart batterij), maar dan wordt het geluid niet uitgezet, en dan kan je gewoon met die hoofdtelefoon aansluiting luisteren met oordoppies.

Alleen dan vraag ik me af hoe lang de batterij zou meegaan in dat MP3 modus zeg maar. Want de DS kan minimaal 6 uur met schermen voluit, speakers, WiFi, alles derop en deraan. En 10 uur met schermen aan. Dus hoeveel uur met schermen uit?
Heb ik iets gemist Hoe krijg je uberhaupt mp3's op een DS?
  donderdag 9 december 2004 @ 16:08:44 #221
65330 Ruzbeh
pi_23856560
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:01 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist Hoe krijg je uberhaupt mp3's op een DS?
Met een Nintendo DS option pack.

Zie de GBA movie player... alleen dies oud en verot IMO.
pi_23856637
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Met een Nintendo DS option pack.

Zie de GBA movie player... alleen dies oud en verot IMO.
http://www.google.nl/sear(...)nG=Google+zoeken&lr=

misschien toch maar van de wiet afblijven kerel.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:20:10 #223
65330 Ruzbeh
pi_23856807
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:12 schreef Internationalist het volgende:

[..]

http://www.google.nl/sear(...)nG=Google+zoeken&lr=

misschien toch maar van de wiet afblijven kerel.
*zucht*

Expansion, option, whatever.
quote:
The slot isn't just for Game Boy Advance games, though. Nintendo plans on using it as an expansion slot of sorts, building new functions into the handheld. If Nintendo, for example, releases a camera for the system in the future, it will most likely plug into the GBA slot.
http://ds.ign.com/articles/565/565920p1.html?fromint=1

De mogelijkheden zijn eindeloos.
pi_23857018
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:01 schreef pmponer het volgende:
Jawel dat gaat iemand die slimmer is wel uitvinden en een progsel of chip voor schrijven.
En dan is ie dus "gekraakt"
Communicatie komt van twee kanten. Wil je dat je PSP met een PC communiceert, dan moet je voor beide software schrijven die het ondersteunt. Hoe wil deze "slimmerik" deze software op de PSP krijgen?
  donderdag 9 december 2004 @ 16:29:08 #225
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857031
quote:

[..]

Grapjas. Iedere console word gekraakt waarom de PSP niet?
pi_23857093
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:59 schreef Cerbie het volgende:
Wat is er dan zo revolutionair aan de PSP? Hij is een stuk krachtiger dan de vorige handhelds en heeft wat nieuwe functies, meer niet.
De DS heeft dankzij twee schermen vele nieuwe gameplaymogelijkheden en concepten werkelijkheid gemaakt.
"...een stuk krachtiger en heeft wat nieuwe functies", lijkt me al genoeg redenen om de PSP een revolutie te noemen. Het is Sony's eerste handheldconsole... ook een revolutie opzich. En de nieuwe gameplay mogelijkheden van 2 schermen, kun je in principe (denk niet dat het gaat gebeuren hoor...) ook op het veel grotere breedbeeldscherm van de PSP in split-screen doen!
  donderdag 9 december 2004 @ 16:34:20 #227
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23857138
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Communicatie komt van twee kanten. Wil je dat je PSP met een PC communiceert, dan moet je voor beide software schrijven die het ondersteunt. Hoe wil deze "slimmerik" deze software op de PSP krijgen?
ehm met die memstick of desnoods een modchip?
  donderdag 9 december 2004 @ 16:36:56 #228
65330 Ruzbeh
pi_23857217
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

"...een stuk krachtiger en heeft wat nieuwe functies", lijkt me al genoeg redenen om de PSP een revolutie te noemen. Het is Sony's eerste handheldconsole... ook een revolutie opzich. En de nieuwe gameplay mogelijkheden van 2 schermen, kun je in principe (denk niet dat het gaat gebeuren hoor...) ook op het veel grotere breedbeeldscherm van de PSP in split-screen doen!
Split-screen...

Het gaat natuurlijk om de 2 schermen waarvan 1 een touchscreen is. Dat werkt heel goed samen.

En nu wordt een touchscreen gebruikt bij het spelen van een spel. Dat is een revolutie IMO.
pi_23857267
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:29 schreef BMH het volgende:
Grapjas. Iedere console word gekraakt waarom de PSP niet?
Omdat niemand de moeite gaat nemen om dat überhaupt te proberen. Het is het enige apparaat ter wereld dat gebruikt maakt van UMD's. Als het ze uiteindelijk lukt om op via de PC toegang te krijgen tot UMD's (en ik zie dat nog niet zo snel gebeuren), de inhoud te kopiëren en het vervolgens op een (hele grote) Memory Stick Duo te proppen, dan moeten ze het ook nog voor elkaar zien te krijgen om de PSP zover te krijgen om spellen vanaf Memory Stick te laten spelen. En een UMD-spel op Memory Stick zetten slaat sowieso nergens op, aangezien Memory Sticks van fatsoenlijk formaat voorlopig véél duurder zullen zijn dan de Spellen op UMD.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:39:11 #230
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857270
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Split-screen...

Het gaat natuurlijk om de 2 schermen waarvan 1 een touchscreen is. Dat werkt heel goed samen.

En nu wordt een touchscreen gebruikt bij het spelen van een spel. Dat is een revolutie IMO.
Gewoon niet meer proberen. Hij zit achter een muur met daarop geschreven: "Hoe beter de graphics, hoe beter het is".
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Omdat niemand de moeite gaat nemen om dat überhaupt te proberen. Het is het enige apparaat ter wereld dat gebruikt maakt van UMD's. Als het ze uiteindelijk lukt om op via de PC toegang te krijgen tot UMD's (en ik zie dat nog niet zo snel gebeuren), de inhoud te kopiëren en het vervolgens op een (hele grote) Memory Stick Duo te proppen, dan moeten ze het ook nog voor elkaar zien te krijgen om de PSP zover te krijgen om spellen vanaf Memory Stick te laten spelen. En een UMD-spel op Memory Stick zetten slaat sowieso nergens op, aangezien Memory Sticks van fatsoenlijk formaat voorlopig véél duurder zullen zijn dan de Spellen op UMD.
De gamecube was ook niet te kraken, en dat is ook gelukt.

Het lijkt mij een kwestie van tijd voor iemand een kleine tool heeft ontwikkeld om de data van een UMD disc te laden en het te streamen in het ram van een PSP. Just wait and see.

De NDS is vrijwel al gekraakt. Er zijn al mensen die de informatie van een spel kunnen lezen via een wifi router.
pi_23857295
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:34 schreef pmponer het volgende:
ehm met die memstick of desnoods een modchip?
Ik wens ze succes.
pi_23857336
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
Gewoon niet meer proberen. Hij zit achter een muur met daarop geschreven: "Hoe beter de graphics, hoe beter het is".
Hmmm... onbekende muur. Voor zover ik weet heb ik zoiets dergelijks nog nóóit beweerd.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:43:54 #233
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857396
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm... onbekende muur. Voor zover ik weet heb ik zoiets dergelijks nog nóóit beweerd.
quote:
"...een stuk krachtiger en heeft wat nieuwe functies", lijkt me al genoeg redenen om de PSP een revolutie te noemen.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:44:24 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_23857409
ach ja revolutie , zo zijn de game gear , lynx , neo geo pocket en N-Gage ook aangekondigd , waren allen qua specs beter dan de op dat moment geldende gameboy standaard en hebben het allemaal afgelegd tegen de gameboy standaard van dat moment , en ook allemaal allemaal eerste handhelds van gerenomeerde arcade/console merken (op nokia na dan) , toch zijn ze allemaal geflopt ondanks hun betere specs op grafisch , gameplay en/of marketingtechnisch gebied.

ik weet niet of de PSP het wel gaat redden , dat moet ik eerst nog zien. En Tsja de DS , ik denk dat ik hem wel ga kopen , een tabletop console heb ik nog niet
pi_23857475
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef BMH het volgende:
[Onzinnige quotes]
Ten eerste is dat niet hetzelfde en ten tweede zijn dat niet eens mijn woorden!
  donderdag 9 december 2004 @ 16:48:12 #236
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857494
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach ja revolutie , zo zijn de game gear , lynx , neo geo pocket en N-Gage ook aangekondigd , waren allen qua specs beter dan de op dat moment geldende gameboy standaard en hebben het allemaal afgelegd tegen de gameboy standaard van dat moment , en ook allemaal allemaal eerste handhelds van gerenomeerde arcade/console merken (op nokia na dan) , toch zijn ze allemaal geflopt ondanks hun betere specs op grafisch , gameplay en/of marketingtechnisch gebied.

ik weet niet of de PSP het wel gaat redden , dat moet ik eerst nog zien. En Tsja de DS , ik denk dat ik hem wel ga kopen , een tabletop console heb ik nog niet
De PSP gaat het absoluut redden. Komt door de naam. Playstation is zelfs bekend bij meiden uit mijn klas. Lijkt wel of helft van de meisen in mijn klas een PS2 heeft.

Kocht iemand uit me klas laatst james bond: nightfire omdat ze Pierce Bors.. zo mooi vond. Ik vraag of ze goed is in schietspellen, reactie: "is dit een schietspel? Dat wist ik niet eens".

De gamesindustrie moest zich schamen.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:49:09 #237
65330 Ruzbeh
pi_23857519
quote:

[..]

Grapjas .
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:29 schreef BMH het volgende:

[..]

Grapjas.
Stelletje grapjassen.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:49:59 #238
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23857542
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

. En een UMD-spel op Memory Stick zetten slaat sowieso nergens op, aangezien Memory Sticks van fatsoenlijk formaat voorlopig véél duurder zullen zijn dan de Spellen op UMD.
Hier heb je een goed punt, maar voor sommige mensen is het meer de uitdaging om het werkend te krijgen dan om er financieel gewin uit te krijgen.
Maar goed. wel of niet gekraakt het blijft een handheld van formaat in de breedste zin van het woord

pi_23857543
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
Het lijkt mij een kwestie van tijd voor iemand een kleine tool heeft ontwikkeld om de data van een UMD disc te laden en het te streamen in het ram van een PSP. Just wait and see.
Wellicht... maar je gaat niet in op mijn andere argumenten.
quote:
De NDS is vrijwel al gekraakt. Er zijn al mensen die de informatie van een spel kunnen lezen via een wifi router.
Inderdaad... de informatie die het spel verzendt tijdens het spelen via WiFi, maar NIET het spel zelf vanaf de cartidge.
pi_23857550
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Nu heb je het dus over een evolutie. Krachtiger != revolutie. Krachtiger = evolutie
2D gameplay --> 3d gameplay = revolutie
3D gameplay --> nog mooiere 3d gameplay = evolutie

Al denk ik dat met argumenten en feiten komen in dit topic nutteloos is, te groot fanboy gehalte
  donderdag 9 december 2004 @ 16:50:36 #241
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857558
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ten eerste is dat niet hetzelfde en ten tweede zijn dat niet eens mijn woorden!
quote:

[..]

"...een stuk krachtiger en heeft wat nieuwe functies", lijkt me al genoeg redenen om de PSP een revolutie te noemen.
Een stuk krachtiger betekend natuurlijk dat de PSP nog steviger plastic heeft! Aah ik snap et.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:52:09 #242
65330 Ruzbeh
pi_23857601
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:48 schreef BMH het volgende:

[..]

De PSP gaat het absoluut redden. Komt door de naam. Playstation is zelfs bekend bij meiden uit mijn klas. Lijkt wel of helft van de meisen in mijn klas een PS2 heeft.

Kocht iemand uit me klas laatst james bond: nightfire omdat ze Pierce Bors.. zo mooi vond. Ik vraag of ze goed is in schietspellen, reactie: "is dit een schietspel? Dat wist ik niet eens".

De gamesindustrie moest zich schamen.
Ja, gelukkig zijn we allemaal niet zo dom. Denkje nou echt dat de PSP een succes wordt, alleen maar door de naam PlayStation? Dit is gewoon een ding waar echt vraag naar moet zijn om verkocht te worden.

Dit zie je dus nooit:
quote:
HUH? WAT IS DIT? PLAYSTATION? OH DAN KOOP IK HET WEL HOOR VOOR 300 EURO
pi_23857628
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:50 schreef BMH het volgende:
Een stuk krachtiger betekend natuurlijk dat de PSP nog steviger plastic heeft! Aah ik snap et.
Dat stuk staat tussen aanhalingstekens. Nogmaals... niet mijn woorden, komt uit een stuk dat ikzelf gequote had.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:54:53 #244
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857668
Een UMD disc kan wel 1.7 (?) gig bevatten, maar dat wil niet zeggen dat elk spel dit ook gaat gebruiken. Spellen van de PC zijn toch ook vaak maar 1 (a 2) CD('s), en die hebben een veel hogere texture kwaliteit etc.
pi_23857707
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:54 schreef BMH het volgende:
Een UMD disc kan wel 1.7 (?) gig bevatten, maar dat wil niet zeggen dat elk spel dit ook gaat gebruiken. Spellen van de PC zijn toch ook vaak maar 1 (a 2) CD('s), en die hebben een veel hogere texture kwaliteit etc.
Reken er maar op dat spellen voor de PSP te groot zijn om op een rendabele manier te kopiëren op memory stick.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:57:16 #246
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857716
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat stuk staat tussen aanhalingstekens. Nogmaals... niet mijn woorden, komt uit een stuk dat ikzelf gequote had... van een Nintendo fanboy nota bene!
Dus jij stemt wel toe met die quote, maar meent het niet?

Laat maar zitten.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:57:35 #247
65330 Ruzbeh
pi_23857724
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:54 schreef BMH het volgende:
Inderdaad. Zoals ik al eerder zei, met OOT. Gigantisch spel. IMO echt 10x uitgebreider als Max Payne. Terwijl OOT maar 32MB is (!!) en Max Payne ongeveer 600-700MB is.
pi_23857746
quote:

[..]

Ik denk dat jij het woord revolutie niet helemaal begrijpt.
PSP is duidelijk evolutie, een soort Gameboy als basis, maar dan met nieuwe snufjes, 'de volgende logische stap'.

DS introduceert nieuwe gameplay. Ze hadden toch net zo goed gewoon 1 scherm kunnen doen met supergraphics oid? Nee, Ninty koos voor revo ipv evolutie
quote:
Omdat niemand de moeite gaat nemen om dat überhaupt te proberen. Het is het enige apparaat ter wereld dat gebruikt maakt van UMD's.
GBA ed is de enige met cartridges, toch ook gekraakt. De roms vliegen je om de oren
  donderdag 9 december 2004 @ 16:59:27 #249
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23857778
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:56 schreef P-Style het volgende:

[..]

Reken er maar op dat spellen voor de PSP te groot zijn om op een rendabele manier te kopiëren op memory stick.
Hoe kom je in godsnaam aan die informatie?

En wie zegt dat er geen 3rd party memory sticks komen? Die zijn er namelijk altijd.
pi_23857779
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:57 schreef BMH het volgende:
Laat maar zitten.
Inderdaad... dit gaat helemaal nèrgens over! Ik heb de DS sowieso nog nooit afgekraakt! (behalve dan dat 'ie lelijk is! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')