zie de OP en anders play zonder nederlandse ondertitelingquote:Op maandag 29 november 2004 22:37 schreef BDisOKE het volgende:
Waar heb je de box gehaald en voor hoeveel?
Ik houd het ook niet nog een half jaar vol denk ik!
Dat heb ik ook heel erg, vorig seizoen heb ik ook iedere zondag braaf zitten kijken maar de drang om verder te kijken was nu zo groot dat ik de box wel moest halen. En wat is het toch een vette serie, geweldig!quote:Op maandag 29 november 2004 22:45 schreef TFM het volgende:
mm.. aan de ene kant baal ik dat ik de preview voor volgende keer gezien heb.. maar aan de andere kant zit ik nu echt wel van : OH wat gaat er in hemelsnaam nu gebeuren?
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:46 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg, vorig seizoen heb ik ook iedere zondag braaf zitten kijken maar de drang om verder te kijken was nu zo groot dat ik de box wel moest halen. En wat is het toch een vette serie, geweldig!![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:10 schreef sannuh het volgende:
Was afgelopen zondag die aflevering dat kyle singer en vriendin in een of ander afgeschermd iets worden gestopt? Want ik had die aflevering gezien maar ik had dus afgelopen zondag 24 opgenomen maar toen kwam dit dus weer. Hadden ze een herhaling uitgezonden ofzo? Ik vind t maar vaag namelijk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:55 schreef sannuh het volgende:
Hmm ja dat dacht ik ook maar ik vind het wel vaag want volgens mij ging ik slapen omdat ik me ziek voelde en nu blijkt dat ik m toen toch gekeken hebmaf zeg
nog meer als 10quote:
Je doet het erom he?quote:Op zondag 5 december 2004 20:54 schreef Dos37 het volgende:
nog meer als 6 minuten
Euhm ja maar het is begonnenquote:
hij heeft dat radio/zender ding eruit gehaald zodat ze de chopper niet konden traceren. Maar ik vraag me af of het nou zo moeiljk is om een chopper te traceren boven LA zonder zender... En jack heeft toch altijd zijn cell phone op zak, kan je ook gewoon ff jack bellen en zeggen dat ze kyle hebbenquote:Op zondag 5 december 2004 22:14 schreef 3st het volgende:
mwhoehahaha ja dat sloeg helemaal nergens op! Geef eens een goede reden om jack en salazar te laten gaan zeg! Jack schiet hem toch niet neer inderdaad! Dat sloeg echt als een lul op een drumstel! En waarom zou hij in hemelsnaam de radio mollen? Ja om niet gestoord te kunnen worden maar dan kan ie hem toch ook gewoon uitzetten? Verder wel spannende serie haha
Lijkt me sterk dat ie z'n phone nog op zak heeft na al die verkleed- en knokpartijen. Daarnaast wist Chase op het moment dat Jack Salazar onder schot hield nog niet dat Kyle Singer gevonden was. Als Salazar dood zou zijn en Kyle zou niet worden gevonden, zou het voor de terroristen geen probleem zijn om het virus te verspreiden.quote:Op zondag 5 december 2004 22:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hij heeft dat radio/zender ding eruit gehaald zodat ze de chopper niet konden traceren. Maar ik vraag me af of het nou zo moeiljk is om een chopper te traceren boven LA zonder zender... En jack heeft toch altijd zijn cell phone op zak, kan je ook gewoon ff jack bellen en zeggen dat ze kyle hebben
Alsof je de transponder van een burger-vliegtuig gewoon uit zou kunnen zetten. Het zou echter wel heel flauw zijn om Jack gewoon een SMS-je te sturen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hij heeft dat radio/zender ding eruit gehaald zodat ze de chopper niet konden traceren. Maar ik vraag me af of het nou zo moeiljk is om een chopper te traceren boven LA zonder zender... En jack heeft toch altijd zijn cell phone op zak, kan je ook gewoon ff jack bellen en zeggen dat ze kyle hebben
Hallo, je hebt het over Kim Bauer hoorquote:Op maandag 6 december 2004 14:57 schreef punchdrunk het volgende:
als het goed is moet Kim nu dus achterdochtig gaan worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |