Even naar het gemeente huis?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef Smeich het volgende:
Jack BauerJe zou maar zo in het echt heten!
Kun je mooi direct seizoen 4 gaan volgen. Begint vandaag in Amerikaquote:Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef Smeich het volgende:
omfg....net de laatste 7 afleveringen non-stop gekeken! Whatta ride!!! Echt zo vet om dit allemaal achter elkaar te zien, ik zit vol met adrenaline!Dit seizoen is echt de beste!
Jack BauerJe zou maar zo in het echt heten!
Ja inderdaad! Een vriend van me die krijgt een deze dagen de eerste (twee uurs?) afleverin(en) van S4 binnen. Dus dat ff snel kijken voor mijn vertrek naar San Francisco donderdag, dus dat is wel mooi getimed zo ja!quote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Kun je mooi direct seizoen 4 gaan volgen. Begint vandaag in Amerika
ja vandaag 2 en morgen ook 2 dus direct al 4 uurquote:Op zondag 9 januari 2005 16:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Een vriend van me die krijgt een deze dagen de eerste (twee uurs?) afleverin(en) van S4 binnen. Dus dat ff snel kijken voor mijn vertrek naar San Francisco donderdag, dus dat is wel mooi getimed zo ja!
nog 3 uurquote:Op zondag 9 januari 2005 17:45 schreef SlimShady het volgende:
Zoals Dos37 wenste, begin ik.
Nog 3 uur en 15 minuten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |