abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2004 @ 12:51:44 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24233783
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Biekman
je haalt de woorden uit mijn mond

Wilde ook Powell zeggen maar dat is niet eerlijk gezien zijn doelpunten vorig jaar die zeker toch wel belangrijk waren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24237137
Biekman heeft vermoedelijk toch niks gekost of ging het niet meer over aankopen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24237321
Biekman kwam van de amateurs inderdaad. Maar hij doet regelmatig mee en dat stoort me behoorlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:38:56 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24247201
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Biekman heeft vermoedelijk toch niks gekost
Hij kwam kosteloos van SHO
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24336603
Evenals vorig jaar heeft een afvaardiging van FC Den Bosch in de jaarlijkse zaalvoetbalwedstrijd de spreekwoordelijke punten gedeeld met stadsgenoot RKJVV.

De kersverse tweedeklasser behaalde in de afgelopen twee weken een finaleplaats op het toernooi Den Bosch 820. Gisteravond werd deze finale voor de derde maal op rij gewonnen, met 5-3 van Sint-Michielsgestel.

Vanavond stond de galawedstrijd tussen FC Den Bosch en de winnaars van het toernooi op het programma. In tegenstelling tot de vorige jaargangen kwam de plaatselijke FC met een krappe selectie op de proppen. Martijn van Strien, Ferne Snoyl, Otman Bakkal, Mounir Biyadat, Paul Beekmans en Charlie van den Ouweland verdedigden de blauw-witte kleuren.

Een snelle treffer van smaakmaker Johan Marcé zorgde voor de voorsprong van RKJVV, maar Mounir Biyadat wist halverwege de eerste helft voor de gelijkmaker te tekenen. Wie anders dan Marcé maakte met een fraaie treffer nog voor rust de 2-1.

In de tweede helft wist doelman Hoyer zijn doel lang schoon te houden, maar hij moest in een ondertalsituatie toch zwichten voor de Bossche druk. Paul Beekmans tekende met een doffe knal voor de eindstand van een ietwat tegenvallend duel: 2-2.

Bron: FCDB.nl
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 20:34:08 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24398363
Zo,vandaag mijn kaartjes gehaald voor Dordt en Heerenveen uit.

Verwacht dat er vooral tegen Dordt veel mee zullen gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:31:50 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24412424
FC Den Bosch en Schut per direct uit elkaar

5/1/2005 15:03

Derk Schut heeft zijn handen vrij op zoek naar een nieuwe club. Zijn contract bij FC Den Bosch is met onmiddellijke ingang ontbonden.
'Derk Schut kwam dit seizoen niet aan spelen toe in de A-selectie en daarom is het beter uit elkaar te gaan. Wij hopen voor hem dat hij bij een andere club een kans krijgt', aldus Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn.

Schut, wiens contract nog een half jaar doorliep, was bezig aan zijn derde seizoen in Bossche dienst. De aanvaller speelde in totaal 31 competitieduels voor FC Den Bosch, waarvan het leeuwendeel in zijn eerste jaar.

Helaas zeg ik dan.
Dirk is toch de man geweest die ons 2 maal in de race hield vorg jaar om het kampioenschap door 2 weken achter elkaar in blessuretijd de gelijkmaker te scoren.
Heb nooit begrepen waarom ie zo weinig speelde,een ideal supersub in mijn ogen.
Als ze Schut nou wat meer hadden gebracht ipv die andere 2 prutsers hadden er misschien wel wat meer puntjes ingezeten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24412965
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:31 schreef DutchGooner het volgende:

Helaas zeg ik dan.
Dirk is toch de man geweest die ons 2 maal in de race hield vorg jaar om het kampioenschap door 2 weken achter elkaar in blessuretijd de gelijkmaker te scoren.
Heb nooit begrepen waarom ie zo weinig speelde,een ideal supersub in mijn ogen.
Als ze Schut nou wat meer hadden gebracht ipv die andere 2 prutsers hadden er misschien wel wat meer puntjes ingezeten.
Idd. Waarom, Biekman en Powel wel en Schut niet? Heel jammer...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24413604
Mampaey volgend jaar naar Mechelen en Loran komt niet meer naar Den Bosch.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:49:43 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24413716
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Loran komt niet meer naar Den Bosch.
Ow? Was er sprake van dan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24414110
Stond in de VI vorige keer, dat ze hem volgden, maar hij gaat nu naar een Engels team.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:13:50 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24414138
op die manier,ik boycot de VI dus vandaar dat ik het niet wist
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24416365
v/d Hoorn is echt op zijn hoofd gevallen.

Powel en Biekman krijgen eindeloos de kans om te falen en Schut kan opkrassen.

donderdag 6 januari 2005 @ 16:34:45 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24434423
En we hebben een 30 jarige Oostenrijker op proef Zeljko Razovic oid
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24435010
Radovic, oud-Bielefeld aanvaller. Zit er nu nog, speelt nooit.

Servische roots.

Loran naar RBC trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:10:34 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24435056
klopt,heeft ook wat clubs in Oostenrijk versleten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24436353
1 interland heeft hij gespeeld en bij SV Ried scoorde hij elke wedstrijd.
pi_24437011
Volgens de seizoensgids van Der Kicker heeft hij 0 caps vergaard hoor.

En minder hoopgevend, maar gelukkig niet maatgevend, is zijn cijferwaardering over het laatste seizoen door der Kicker... 4,50 over 22 duels in de Tweede Bundesliga. 5 is het laagste wat je kan halen...
www.thuisuiteten.nl
pi_24437034
www.thuisuiteten.nl
pi_24439214
quote:
Vorig seizoen promoveerde hij met Bielefeld naar het hoogste niveau in Duitsland toen scoorde hij drie keer in 22 competitieduels. Daarvoor speelde hij achtereen volgens voor First Vienna, Rapid Wien, Grazer AK en SV Ried. Hij is eenmalig international (in 2000) voor Oostenrijk.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:10:40 #171
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24439331
Is niet veel dus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24439693
pi_24452964
Jochen Janssen is het op huurbasis geworden. Dus toch met RKC, maar niet voor Putter, zoals ik eerder berichtte hier. Janssen is wel fysiek sterk, maar na zijn goede jaren bij Westerlo ook geen echte goalgetter meer.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:12:45 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24453045
Wilde het net posten.

Eindelijk iemand waar ik tevreden mee ben
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24453863
Mwa. Radovic komt dus niet. Janssen is technisch goed, maar scoren?

Ben benieuwd!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')