abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24801967
toch lekker voor den bosch, kans op de halve finale
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 januari 2005 @ 21:24:23 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_24822397
Verdomme RBC de Graafschap zijn punten aan het winnen terwijl den Bosch mooi voetbalt.

Een koninkrijk voor een spits.

Volgens Langs de Lijn hadden we minimaal en punt verdiend.

Maar wat schiet je er mee op ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24822439
Nog 2 wedstrijdjes winnen in de Amstel Cup en je speelt Europees. Het Nederlandse 'Aachen' straks?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:20:43 #254
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24823546
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
Verdomme RBC de Graafschap zijn punten aan het winnen terwijl den Bosch mooi voetbalt.

Een koninkrijk voor een spits.

Volgens Langs de Lijn hadden we minimaal en punt verdiend.

Maar wat schiet je er mee op ?

Niks...over 2 weken hopen op goed resultaat tegen De Graafschap...en dan zal ik er zijn en dan zal het er heet aan toe gaan denk ik (niet omdat ik er ben...maar omdat het een belangrijk duel is).
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24823596
Alweer recht op een punt? Wanneer pakken jullie dat eens dan?
pi_24823652
Ja, Den Bosch had meer verdiend, maar dan moet je wel de kansen afmaken en dat gaat niet als er voorin KUTVOETBALLERS staan als Cales, Powel, Biekman en Moerad. Oprotten met deze kutvoetballers aub.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:42:53 #257
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24825142
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, Den Bosch had meer verdiend, maar dan moet je wel de kansen afmaken en dat gaat niet als er voorin KUTVOETBALLERS staan als Cales, Powel, Biekman en Moerad. Oprotten met deze kutvoetballers aub.
Ik vond Mourad niet slecht vandaag hoor. En Jochem Jansen is toch een aanwinst en aanspeelpunt voor FC. Ook Olfers is een goeie. Helaas kreeg Uneken weer een kaart. Is volgende week tegen ADO geschorst.
Maar wanneer zit het ons eens mee????????? Ik word er een beetje triest van als je clubs als Roda en Vitesse kans op kans ziet missen tegen De Graafschap en RBC, maar AZ schiet de enige kans er tegen ons WEL in.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_24826242
Vanavond ook geweest, en Den Bosch had zeker een gelijk spel verdiend. In de 2e helft deed AZ amper mee...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24826267
for what it's worth
jullie verdienden op het minst een punt

totaal onverdiend
en AZ haalt weer de volle pot
pi_24826542
Olfers doet het heel goed inderdaad. Tja, balen inderdaad dat clubs als Vitesse en Roda JC het af laten weten tegen concurrenten maar uiteindelijk moeten we het toch zelf doen. Als Powel die bal er gewoon in had geschoten (en dat is niets teveel gevraagd) dan was er weinig aan de hand geweest en pak je gewoon een punt tegen AZ. Dat hadden we minimaal wel verdiend.

Ik vraag me af waarom spelers als Powel en Cales steeds maar weer krediet krijgen en mee mogen spelen. Echt waardeloze kutvoetballers die bij CHC niet eens in de basis zouden staan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 31 januari 2005 @ 17:05:18 #261
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24852589
Biekman verhuurd aan Excelsior,geweldig nieuws zo in het begin van de week.
Deze week kan niet verkeerd gaan lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 31 januari 2005 @ 21:35:44 #262
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_24853504
wellicht leert hij daar rennen MET bal, in dat geval is hij volgend jaar van harte welkom in onze Vliert!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_24854014
Ik dacht we hem alleen nog kwijt zouden raken aan Prins Hendrik, maar er blijkt zowaar een BVO hem te willen huren. Hele goede zaak.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:18:55 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24864088
FCDB is niet meer geintresseerd in Eddie Sonko. Aangezien Sonko twijfelde haakte FCDB af.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24864133
Bij Fred moet je niet twijfelen want dan kun je meteen wieberen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:26:50 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24864218
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij Fred moet je niet twijfelen want dan kun je meteen wieberen...
Mooi beleid toch! Graag of niet, wat moet je met ongemotiveerde spelers.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24867483
Ik vind het niet raar dat spelers even nadenken voor dat ze ergens een krabbel zetten, we zijn niet allemaal zoals Ikedia.

Fred v/d Hoorn is gewoon ongeschikt voor deze functie, maar dat is al vaker gebleken. Hij droomt maar lekker verder met zijn Europees voetbal , maar niet als TD van FCDB het liefst. Liever dat hij vandaag oprot dan morgen en dat hij meteen de rommel die hij heeft gehaald (Cas, Cales, Powel Biekman, vd Meerakker, Moerad, Volmer) meeneemt.
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:40:07 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24884778
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Fred v/d Hoorn is gewoon ongeschikt voor deze functie, maar dat is al vaker gebleken. Hij droomt maar lekker verder met zijn Europees voetbal , maar niet als TD van FCDB het liefst. Liever dat hij vandaag oprot dan morgen en dat hij meteen de rommel die hij heeft gehaald (Cas, Cales, Powel Biekman, vd Meerakker, Moerad, Volmer) meeneemt.
Ben het met je oneens maar wie zou er dan moeten komen die wel uitstekend uit de voeten kan met het beschikbare geld?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24886300
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ben het met je oneens maar wie zou er dan moeten komen die wel uitstekend uit de voeten kan met het beschikbare geld?
Er zijn maar liefst 13 spelers gehaald. Ik zie liever dat er kwaliteit wordt gehaald in plaats van kwantiteit. Dan zitten we wel met een minder brede selectie, maar dat lijkt me in onze positie beter dan een brede selectie die tekort komt.

Sonko had ik er graag bij gehad overigens.
  zondag 6 februari 2005 @ 16:39:35 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24955158
CMT, zal ik deze ook nog even naar boven schoppen om wat na te praten over die fantastische wedstrijd van gisteren?
pi_24955307
Dat is goed (k)neusje.
pi_24969286
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:39 schreef twi het volgende:
CMT, zal ik deze ook nog even naar boven schoppen om wat na te praten over die fantastische wedstrijd van gisteren?
Fantastisch was ie ja.

Uit het ADO topic:
quote:
Stel je eens voor: je bent FC Den Bosch supporter. Het is carnaval, maar veel reden voor vroijkheid is er niet, je club staat onderaan. Je laat je niet kennen en gaat mee met de combi naar Den Haag, je grootste vijand. Bij het verzamelpunt blijkt dat de animo voor deze cruciale wedstrijd weer tegenvalt, zo'n 250 man...
De bussen gaan op weg, maar je hebt zowaar geluk vandaag, geen stoeptegels op de A4 vandaag.
In het stadion loop je stoer het vak in, in je Lonsdale kleding, die je doordeweeks niet aan durft te doen. Voor de wedstrijd begint gaat er voor dat gehate Midden-Noord een prachtig spandoek van 100 meter breed de lucht in. Je zou het nooit hardop zeggen, maar je denkt wel 'waren wij maar zo'. Gelukkig zit je kippenvel goed bedekt onder je kleding.
De wedstrijd begint en even is er hoop, Den Bosch speelt niet echt slecht en heeft wat kansjes. 5 min. voor rust begint de ellende, boem 1-0. Het getreiter van de 'Haagse Joden' begint.
Tegen beter weten in hoop je op de ommekeer in de 2e helft. Maar een ex-PSVer, ook zo'n club die je haat, scoort bij zijn eerste balcontact. De verlosser Mourad moet het dan maar doen, maar wordt weggehoond door die kutHagenezen. Schandalig, die spreekkoren!
Wedstrijd afgelopen, 10 punten achter, met de pest in je lijf de bus in. Gaat je telefoon, je vriend Eugene belt: 'Benne gij er bijna, het is zo gezellig het carnaval in Oeteldonk. Trouwens hebben de mennekes nog gewonnen?' Je drukt hem kwaad weg en bedenkt dat je zijn kont pimpelpaars gaat beuken. Vraag is wel of je hem nog overeind krijgt komende week.

Jullie zien het: het is niet makkelijk een DB-supp. te zijn. Een gepast medelijden is op zijn plaats....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 7 februari 2005 @ 21:26:37 #273
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_24977196
*zucht*

er bekruipt mij een kutgevoel!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_24977674
Ik zou tegen alle ploegen behalve De Graafschap gaan spelen met de volgende opstelling:

Van Strien
Verhaegh Olfers Uneken (Jammer dat Meye weg is) Snoyl
Beekmans
v/d Ouweland Biyadat Euvrard
Schulp

Janssen
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:16:09 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24981140
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht*

er bekruipt mij een kutgevoel!
Same here,het gaat beroerd worden op deze manier
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24981309
dit topic blijft elke keer hangen bij post 6, de OP van golfer... snel vol dit topic
pi_24981319
ah na het plaatsen krijg ik de rest wel te zien
  dinsdag 8 februari 2005 @ 08:06:15 #278
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_24983149
kutgolfer, die bemoeizucht nekt dit topic!

maargoed, DG > vorig jaar zouden we ook het kampioensschap in Veendam hebben laten liggen. En na Dordrecht uit geloofde al helemaal niemand er meer in dat wwe kampioen zouden worden!

Jawel mensen, het is weer dinsdag! De dag van de rouw is voorbij!

DE GRAAFSCHAP GAAT ERAAAAAANNNN !!!!!!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:49:12 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24986835
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 08:06 schreef Reanimatie.com het volgende:

maargoed, DG > vorig jaar zouden we ook het kampioensschap in Veendam hebben laten liggen. En na Dordrecht uit geloofde al helemaal niemand er meer in dat wwe kampioen zouden worden!

Met dat verschil dat je in de GGD wel kansen miocht missen.

Tis zo wisselvallig,de ene week verdien je een punt tegen Heerenveen en AZ en een week later laat je het op alle fronten afweten tegen ADO.

Ik heb er een hard hoofd in.

Feit is dat er iig niet verloren mag worden van die boeren zondag.
Als je de schade tot het einde van het seizoen beperkt kan houden geloof ik er wel in aangezien je van de laatste 8 wedstrijden er 5 thuisspeelt en de 3 uitwedstrijden zijn in de buurt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:00:10 #280
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25026031
Hoeveel werd t vorig jaar alweer in de GG ? 4-2 toch? Binnen 15 minuten achter met 0-2...

Hoop dat t zondag weer zo gaat. Dan zit ik aan Langs de Lijn gekluisterd... (kutcollega's ... niemand wou ruilen).
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:33:02 #281
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25032527
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:00 schreef xJapser het volgende:
Hoeveel werd t vorig jaar alweer in de GG ? 4-2 toch? Binnen 15 minuten achter met 0-2...

Hoop dat t zondag weer zo gaat. Dan zit ik aan Langs de Lijn gekluisterd... (kutcollega's ... niemand wou ruilen).
Binnen no-time,terecht, 0-2 voor jullie en na rust binnen een kwrtier na 4-2,misschien wel de gekste wedstrijd van het seizoen.

Hopen dat het zondag ook zo gaat

Mocht je nog wel kunnen kan ik evt wel een kaartje voor je regelen

het is uitverkocht voor jullie?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25035233
Vol spanning wachten we weer op de nieuwe vi-fotosoep uitslag
pi_25035553
Je hebt flink geknutseld dus?
That's all folks!
pi_25038752
jawel, mocht hij er niet tussen zitten, dan plaats ik hem wel even hier.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:18:54 #285
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25039157
Dank voor t aanbod DG...maar ik kom er echt niet onderuit dankzij die achterlijke collega's. Wat ik heb begrepen komen er rond de 500 De Graafschap supporters. Dus t zal wel uitverkocht zijn.

Vorig jaar was ik er ook...damn wat ging ik toen ziek naar huis....
pi_25039523
kut vi

nou doe ik echt niet meer mee.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:44:22 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25039549
Die foto op de achtergrond
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25039679
hey, ook Henry heeft zo zijn favorieten
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:27:15 #289
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25064832
Ik hoorde iets over een griepvirusje?? Wie doen er bij jullie allemaal nie mee???
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:55:12 #290
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25065405
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:27 schreef xJapser het volgende:
Ik hoorde iets over een griepvirusje?? Wie doen er bij jullie allemaal nie mee???
vd Laak is geschorst,Haemhouts en Euvrard geblesseerd en Bakkal is een?

Verder zo'n 9 spelers die ziekjes zijn hoorde ik van onbevestigde bronnen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25074057
Nou, pas de topictiel maar aan naar: We're going down!

0-2 tegen de Graafschap. Dit komt niet meer goed dit seizoen.... Als Fred eens een scorende spits zou weten te strikken zou het misschien nog iets kunnen worden, maar hoe erg ik het ook vind: Volgend jaar weer Eerste Divisie, tenzij wonderen nog bestaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 februari 2005 @ 19:27:28 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25074580
quote:
Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar weer Eerste Divisie, tenzij wonderen nog bestaan...
Ben er ook bang voor na vandaag,3 ballen van de lijn afgehaald,een bal op de paal,Biyadat die de bal vanaf de 16 simpel in de hoek kan plaatsen maar hopeloos faalt en dan heb je ook geen geluk met Temmink die geen pingel geeft voor een volwaardige ippon.

Een onterechte nederlaag maar daar koop je niets voor
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 19:39:00 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_25074693
Ik hoor het elke week weer, onterechte nederlaag. Nu ik SS zie heeft de FC veel pech gehad. Maar dat kan nooit het enige probleem zijn. Zoveel kansen en zo weinig doelpunten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25074709
Hoeveel kansen heb je nodig mên
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 13 februari 2005 @ 19:43:00 #295
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25074737
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Nu ik SS zie heeft de FC veel pech gehad.
Onkunde Tong,onkunde
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25074753
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit, met name voorin... Er zit maar een ding op. Er moet met de geldbuidel gewapperd worden door een of andere sponsor (geen Brus-type die er eerst geld zegt in te stoppen en dan na drie weken weer opdonderd). Ik ben Fred dankbaar dat hij van Den Bosch weer een gezonde club heeft gemaakt, maar als je geen geld hebt moet je creatief zijn. en daar ontbreekt het toch aan. En je moet de goeie connecties hebben. Als je ziet wat beenhakker toch in korte tijd bij de Graafschap heeft binnengehaald. Loovens, die Portugees...

Als ik Fred was zou ik eens bellen met Marc Wotte of er bij Feijenoord nog iemand uit de boot is gevallen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 19:45:48 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_25074760
Ik wilde niet te kritisch zijn.

Maar Cherrytaxdinges poste op de frontpage dat van den Hoorn moet opstappen. Maar wat kan hij er aan doen. Die heeft ook niet het geld om een wonderspits te kopen.

pi_25074768
Het lag echt niet aan de scheidsrechter, het is echt niet dat we zoveel pech hebben, het is gewoon pure onkunde en gebrek aan kwaliteit.

Daarvoor is maar één man verantwoordelijk: Fred v/d Hoorn.

Hij mag oprotten van mij en snel!
pi_25074824
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde niet te kritisch zijn.

Maar Cherrytaxdinges poste op de frontpage dat van den Hoorn moet opstappen. Maar wat kan hij er aan doen. Die heeft ook niet het geld om een wonderspits te kopen.

De manier waarop Fred de transfer van Sonko afblies. Wat een misplaatste arrogantie zeg. Alsof we bovenin meedraaien.

Voor het seizoen riep Fred dat we mee gingen doen om Europees voetbal. Vervolgens haalt hij een heel legioen spelers, waarvoor er niet eens 5 echt wat toevoegen. Liever een smalle selectie met meer kwaliteit, dan een hele rezem gelukszoekers en 9 punten uit 21 wedstrijden en 11 doelpuntjes. Feyenoord maakt er in 2 weken al meer dan wij in 'n heel seizoen.

Triest, triest, triest. De factor pech geloof ik niet in. Een bal die van de lijn af wordt gehaald lijkt misschien pech, die bal had ook beter ingeschoten kunnen worden. Ongelooflijk hoe slap er wordt ingeschoten als er kansen zijn.

Een speler als Sonko hadden we goed kunnen gebruiken. De Graafschap en RBC zwemmen ook niet in het geld, maar halen gerichte versterkingen. Fred haalt voetballers die zelfs in de GGD mislukt zijn of bij RBC niet verder kwam dan de bank.
  zondag 13 februari 2005 @ 19:52:31 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25074840
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit, met name voorin... Er zit maar een ding op. Er moet met de geldbuidel gewapperd worden door een of andere sponsor (geen Brus-type die er eerst geld zegt in te stoppen en dan na drie weken weer opdonderd). Ik ben Fred dankbaar dat hij van Den Bosch weer een gezonde club heeft gemaakt, maar als je geen geld hebt moet je creatief zijn. en daar ontbreekt het toch aan. En je moet de goeie connecties hebben. Als je ziet wat beenhakker toch in korte tijd bij de Graafschap heeft binnengehaald. Loovens, die Portugees...

Als ik Fred was zou ik eens bellen met Marc Wotte of er bij Feijenoord nog iemand uit de boot is gevallen....
Je verwoord het goed,we mogen Fred idd dankbaar zijn dat ie het financieel gezien weer op de rails heeft gezet,we leven nog mede dankzij hem denk ik maar waar is de creativiteit om spelers te vnden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')