Niks...over 2 weken hopen op goed resultaat tegen De Graafschap...en dan zal ik er zijn en dan zal het er heet aan toe gaan denk ik (niet omdat ik er ben...maar omdat het een belangrijk duel is).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
Verdomme RBC de Graafschap zijn punten aan het winnen terwijl den Bosch mooi voetbalt.
Een koninkrijk voor een spits.
Volgens Langs de Lijn hadden we minimaal en punt verdiend.
Maar wat schiet je er mee op ?
Ik vond Mourad niet slecht vandaag hoor. En Jochem Jansen is toch een aanwinst en aanspeelpunt voor FC. Ook Olfers is een goeie. Helaas kreeg Uneken weer een kaart. Is volgende week tegen ADO geschorst.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, Den Bosch had meer verdiend, maar dan moet je wel de kansen afmaken en dat gaat niet als er voorin KUTVOETBALLERS staan als Cales, Powel, Biekman en Moerad. Oprotten met deze kutvoetballers aub.
Mooi beleid toch! Graag of niet, wat moet je met ongemotiveerde spelers.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij Fred moet je niet twijfelen want dan kun je meteen wieberen...
Ben het met je oneens maar wie zou er dan moeten komen die wel uitstekend uit de voeten kan met het beschikbare geld?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred v/d Hoorn is gewoon ongeschikt voor deze functie, maar dat is al vaker gebleken. Hij droomt maar lekker verder met zijn Europees voetbal , maar niet als TD van FCDB het liefst. Liever dat hij vandaag oprot dan morgen en dat hij meteen de rommel die hij heeft gehaald (Cas, Cales, Powel Biekman, vd Meerakker, Moerad, Volmer) meeneemt.
Er zijn maar liefst 13 spelers gehaald. Ik zie liever dat er kwaliteit wordt gehaald in plaats van kwantiteit. Dan zitten we wel met een minder brede selectie, maar dat lijkt me in onze positie beter dan een brede selectie die tekort komt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben het met je oneens maar wie zou er dan moeten komen die wel uitstekend uit de voeten kan met het beschikbare geld?
quote:Op zondag 6 februari 2005 16:39 schreef twi het volgende:
CMT, zal ik deze ook nog even naar boven schoppen om wat na te praten over die fantastische wedstrijd van gisteren?
quote:Stel je eens voor: je bent FC Den Bosch supporter. Het is carnaval, maar veel reden voor vroijkheid is er niet, je club staat onderaan. Je laat je niet kennen en gaat mee met de combi naar Den Haag, je grootste vijand. Bij het verzamelpunt blijkt dat de animo voor deze cruciale wedstrijd weer tegenvalt, zo'n 250 man...
De bussen gaan op weg, maar je hebt zowaar geluk vandaag, geen stoeptegels op de A4 vandaag.
In het stadion loop je stoer het vak in, in je Lonsdale kleding, die je doordeweeks niet aan durft te doen. Voor de wedstrijd begint gaat er voor dat gehate Midden-Noord een prachtig spandoek van 100 meter breed de lucht in. Je zou het nooit hardop zeggen, maar je denkt wel 'waren wij maar zo'. Gelukkig zit je kippenvel goed bedekt onder je kleding.
De wedstrijd begint en even is er hoop, Den Bosch speelt niet echt slecht en heeft wat kansjes. 5 min. voor rust begint de ellende, boem 1-0. Het getreiter van de 'Haagse Joden' begint.
Tegen beter weten in hoop je op de ommekeer in de 2e helft. Maar een ex-PSVer, ook zo'n club die je haat, scoort bij zijn eerste balcontact. De verlosser Mourad moet het dan maar doen, maar wordt weggehoond door die kutHagenezen. Schandalig, die spreekkoren!
Wedstrijd afgelopen, 10 punten achter, met de pest in je lijf de bus in. Gaat je telefoon, je vriend Eugene belt: 'Benne gij er bijna, het is zo gezellig het carnaval in Oeteldonk. Trouwens hebben de mennekes nog gewonnen?' Je drukt hem kwaad weg en bedenkt dat je zijn kont pimpelpaars gaat beuken. Vraag is wel of je hem nog overeind krijgt komende week.
Jullie zien het: het is niet makkelijk een DB-supp. te zijn. Een gepast medelijden is op zijn plaats....
Same here,het gaat beroerd worden op deze manierquote:Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht*
er bekruipt mij een kutgevoel!
Met dat verschil dat je in de GGD wel kansen miocht missen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:06 schreef Reanimatie.com het volgende:
maargoed, DG > vorig jaar zouden we ook het kampioensschap in Veendam hebben laten liggen. En na Dordrecht uit geloofde al helemaal niemand er meer in dat wwe kampioen zouden worden!
Binnen no-time,terecht, 0-2 voor jullie en na rust binnen een kwrtier na 4-2,misschien wel de gekste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:00 schreef xJapser het volgende:
Hoeveel werd t vorig jaar alweer in de GG ? 4-2 toch? Binnen 15 minuten achter met 0-2...
Hoop dat t zondag weer zo gaat. Dan zit ik aan Langs de Lijn gekluisterd... (kutcollega's ... niemand wou ruilen).
vd Laak is geschorst,Haemhouts en Euvrard geblesseerd en Bakkal is een?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:27 schreef xJapser het volgende:
Ik hoorde iets over een griepvirusje?? Wie doen er bij jullie allemaal nie mee???
Ben er ook bang voor na vandaag,3 ballen van de lijn afgehaald,een bal op de paal,Biyadat die de bal vanaf de 16 simpel in de hoek kan plaatsen maar hopeloos faalt en dan heb je ook geen geluk met Temmink die geen pingel geeft voor een volwaardige ippon.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar weer Eerste Divisie, tenzij wonderen nog bestaan...
Onkunde Tong,onkundequote:Op zondag 13 februari 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Nu ik SS zie heeft de FC veel pech gehad.
De manier waarop Fred de transfer van Sonko afblies. Wat een misplaatste arrogantie zeg. Alsof we bovenin meedraaien.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde niet te kritisch zijn.
Maar Cherrytaxdinges poste op de frontpage dat van den Hoorn moet opstappen. Maar wat kan hij er aan doen. Die heeft ook niet het geld om een wonderspits te kopen.
Je verwoord het goed,we mogen Fred idd dankbaar zijn dat ie het financieel gezien weer op de rails heeft gezet,we leven nog mede dankzij hem denk ik maar waar is de creativiteit om spelers te vnden?quote:Op zondag 13 februari 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit, met name voorin... Er zit maar een ding op. Er moet met de geldbuidel gewapperd worden door een of andere sponsor (geen Brus-type die er eerst geld zegt in te stoppen en dan na drie weken weer opdonderd). Ik ben Fred dankbaar dat hij van Den Bosch weer een gezonde club heeft gemaakt, maar als je geen geld hebt moet je creatief zijn. en daar ontbreekt het toch aan. En je moet de goeie connecties hebben. Als je ziet wat beenhakker toch in korte tijd bij de Graafschap heeft binnengehaald. Loovens, die Portugees...
Als ik Fred was zou ik eens bellen met Marc Wotte of er bij Feijenoord nog iemand uit de boot is gevallen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |