Vraag het ze.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:15 schreef tong80 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat van Grinsven voor van der Pluim is gekozen. Wie heeft er drie jaar op de bankl gezeten achter Hans ?
dat idee kreeg ik niet iigquote:Op donderdag 23 december 2004 01:18 schreef tong80 het volgende:
Oh waren het spelers dus werden er vriendjes genoemd. Deze telling beschouw ik als ongegrond
Maar dat was nog in de 1e divisie en lange Jan was nog jong. Van Grinsven heeft ruim 200 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld voor FC en Van der Pluijm nog geen honderd.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:15 schreef tong80 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat van Grinsven voor van der Pluim is gekozen. Wie heeft er drie jaar op de bankl gezeten achter Hans ?
Ik noemde Piet Kamps als grapje maar dat is denk ik de meest beschimpte speler ooit. Is later marathons gaan lopen.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:21 schreef fanneke het volgende:
Wat is volgens jullie de slechtste speler die ooit voor FC heeft gespeeld? of iemand waarvan je blij was dat ie wegging?
hoelang mag mijn post zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 01:21 schreef fanneke het volgende:
Wat is volgens jullie de slechtste speler die ooit voor FC heeft gespeeld? of iemand waarvan je blij was dat ie wegging?
En ik ook niet meer,die lul heeft ons zoveel knaken gekost.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:22 schreef fanneke het volgende:
wie ik in potentie de beste keeper vond is Maikel Aerts. Jammer dat de voorzitter hem niet meer wilde hebben.
dat niet maar wel dat ie bovengemiddeld talent had,eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
Maar ik durf te wedden dat toen jullie van Nistelrooij zagen dat je nooit bevroed had dat6 ie zio'n wereldster zou worden
Maar hij heeft ontegenzeggelijk talent. Meer dan Van Grinsven of Van der Pluijm. Of onze huidige keepers.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ik ook niet meer,die lul heeft ons zoveel knaken gekost.
en toch was ie in '95 een toegevoegde waarde voor het team,vooral voor die jonge gastjes toenquote:Op donderdag 23 december 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
Haqns Kraaij jr. Ook was zo duidelijk dat die sukkel hem zogenaamd als protege nam. Kraaij wedder op het verkeerde paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |