Ik gebruik graag 1 programma voor al mijn muziek.quote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef Compile het volgende:
Tja, waarom kies je eigenlijk voor Winamp? Elke standaard PC heeft gewoon windows mediaplayer aan boord. Er zijn nog genoeg mensen die geen gebruik maken van Winamp, ookal zal het misschien cooler zijn of beter. Denk aan je doelgroep of luisteraars die je wilt bereiken. Streamen met een Windowsmedia Encoder is best een optie.
Sorry dat ik geen antwoord op je vraag geef of weet, vermeld eens iets meer?
Dat kan, dat is jouw overweging. Maar het gaat hier om internetradio, niet om je eigen muziek voor je zelf. Er zijn zat mensen die geen Winamp gebruiken. Om die ook te bereiken als station moet je gewoon slim zijn en op de markt inspelen door gewoon zo breed mogelijk te kijken. Dus als je veel mensen wilt bereiken, stream je met windows media encoder. De meeste radiostations (landelijk) doen dit dan ook met Windows media.quote:Op zondag 28 november 2004 18:40 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik gebruik graag 1 programma voor al mijn muziek.
Winamp dus.
Ik gebruik Windows Media Player alleen om anime te kijken, en die optie met dat minivenster boven de taakbalk is wel handig.quote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef Compile het volgende:
Tja, waarom kies je eigenlijk voor Winamp? Elke standaard PC heeft gewoon windows mediaplayer aan boord. Er zijn nog genoeg mensen die geen gebruik maken van Winamp, ookal zal het misschien cooler zijn of beter. Denk aan je doelgroep of luisteraars die je wilt bereiken. Streamen met een Windowsmedia Encoder is best een optie.
Sorry dat ik geen antwoord op je vraag geef of weet, vermeld eens iets meer?
Ga je in een ander topic zeiken?quote:Op zondag 28 november 2004 18:54 schreef Compile het volgende:
[..]
Dat kan, dat is jouw overweging. Maar het gaat hier om internetradio, niet om je eigen muziek voor je zelf. Er zijn zat mensen die geen Winamp gebruiken. Om die ook te bereiken als station moet je gewoon slim zijn en op de markt inspelen door gewoon zo breed mogelijk te kijken. Dus als je veel mensen wilt bereiken, stream je met windows media encoder. De meeste radiostations (landelijk) doen dit dan ook met Windows media.
Voor je eigen muziek die je zelf luisterd gebruik je gewoon een programma naar je eigen keuze, in dit geval Winamp.
Pff, zeikerd. Wat jij wil, ga lekker prutsen met Winamp zoals elke wannabe internatradiostation doet, succesquote:Op zondag 28 november 2004 19:00 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ga je in een ander topic zeiken?
Ik heb gewoon geen zin om 10 programma's te moeten gebruiken voor muziek. Winamp is prima.
Jij bent de zeikerd hier, met Winamp ben je beter af als luisteraar, je kan tenminste zien welk nummer er draait.quote:Op zondag 28 november 2004 19:01 schreef Compile het volgende:
[..]
Pff, zeikerd. Wat jij wil, ga lekker prutsen met Winamp zoals elke wannabe internatradiostation doet, succes
Kan best zijn, maar toch is het verstandiger om iets als Windows MEdia te gebruiken als je uitzend. Als het echt zo super was hadden de professionele radiostations er ook wel gebruik van gemaakt. En dat doen zij dus niet om de reden die ik dus noemdequote:Op zondag 28 november 2004 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik gebruik Windows Media Player alleen om anime te kijken, en die optie met dat minivenster boven de taakbalk is wel handig.
Verder gebruik ik voor alles winamp, zeker met internetradio. Als je in Winamp een station streamt zie je welk nummer er wordt gedraaid en meer info, bij WMP krijg je dat allemaal niet te zien.
Ook zijn de visualizers, skins, en nog een aantal opties van Winamp gewoon fjiner.
zie bovenstaande reactie.quote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij bent de zeikerd hier, met Winamp ben je beter af als luisteraar, je kan tenminste zien welk nummer er draait.
De betere stations hebben gewoon Winamp én WMP. WMP zit nu trouwens nog wel standaard in Windows, maar was er niet een rechtszaak over oneerlijke concurrentie door dit standaard te implementeren?
Jij start toch het topic met: internetradio met Winampquote:Op zondag 28 november 2004 19:09 schreef R2cksson het volgende:
Wie heeft het over uitzenden, debiel.... Lees eens en ga dan pas met je achterlijke ideeen lopen kankeren op alles en iedereen.
Ik doe er de afwas mee...quote:Op zondag 28 november 2004 19:11 schreef Compile het volgende:
[..]
Wat doe je er dan meeDebiel.....
Nou, uitzenden niet iig, zoals je net al aangaf.quote:Op zondag 28 november 2004 19:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik doe er de afwas mee...
Wat denk je dat ik ermee doe?
Je kan dus toch lezen?! Verrek!quote:Op zondag 28 november 2004 19:18 schreef Compile het volgende:
[..]
Nou, uitzenden niet iig, zoals je net al aangaf.
Weet je überhaupt wel dat je met Winamp streams kan luisteren. Met Shoutcast zend je uit (ja, ook van Nullsoft). Je bent zelf een debiel met zo'n opmerkingquote:Op zondag 28 november 2004 19:11 schreef Compile het volgende:
[..]
Jij start toch het topic met: internetradio met WinampDan ben jij een debiel als je dus hier een topic over start terwijl je dus niet uitzend. Wat doe je er dan mee
Debiel.....
Blijf jij invervolg maar af van het 'start nieuw topic' knopje, want echt slim ben je niet.....quote:Op zondag 28 november 2004 19:20 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Je kan dus toch lezen?! Verrek!
Klik hier maar
Goh, meen je dat? Nooit geweten!! Pffquote:Op zondag 28 november 2004 19:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel dat je met Winamp streams kan luisteren. Met Shoutcast zend je uit (ja, ook van Nullsoft). Je bent zelf een debiel met zo'n opmerking![]()
Wat denk je dat ik zelf wel eens gedaan heb met Winamp en Shoutcastquote:Op zondag 28 november 2004 19:28 schreef Compile het volgende:
[..]
Goh, meen je dat? Nooit geweten!! Pff :')
Weet je wel dat je Winamp in combinatie gebruikt met shoutcast om uberhaupt te kunnen uitzenden? Geloof t niet
Nee, ik ben niet echt snugger...quote:Op zondag 28 november 2004 19:26 schreef Compile het volgende:
[..]
Blijf jij invervolg maar af van het 'start nieuw topic' knopje, want echt slim ben je niet.....
Nou, dat moet een geweldig succes zijn geweest ofniet?quote:Op zondag 28 november 2004 19:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik zelf wel eens gedaan heb met Winamp en Shoutcast
Weet jij wel waar je over praat. Geloof t niet
Dat blijkt wel, misschien eens iets doen aan 'hoe start ik een topic en hoe leg ik duidelijk uit wat ik wil'. Aan de eerste reactie te zien die volgde op het starten van je topic blijkt al wel dat je gewoon niet duidelijk was.quote:Op zondag 28 november 2004 19:31 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt snugger...
Misschien had je beter op GoT kunnen blijven? Of werd je daar zelfs uitgelachen?quote:Op zondag 28 november 2004 19:34 schreef Compile het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, misschien eens iets doen aan 'hoe start ik een topic en hoe leg ik duidelijk uit wat ik wil'. Aan de eerste reactie te zien die volgde op het starten van je topic blijkt al wel dat je gewoon niet duidelijk was.
En mijn instelling is Durf duidelijke taal te vragen ©SIRE![]()
Nee, fout. Men lacht mij toequote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Misschien had je beter op GoT kunnen blijven? Of werd je daar zelfs uitgelachen?
Ja, zet nog eens wat ijzersterke humor neer. De manier waarop je me voor schut zet treft mij ook zo hard!quote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Compile het volgende:
[..]
Nee, fout. Men lacht mij toeIn tegenstelling tot jou, ze lachen je uit. Maar van fouten kan je leren, dus wie weet kan jeje rehabiliteren. Of moet ik nog even neerzetten wat dit betekend?
Nee, jij zet jezelf voor shut. Ik hoef daar geen moeite voor te doenquote:Op zondag 28 november 2004 19:39 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja, zet nog eens wat ijzersterke humor neer. De manier waarop je me voor schut zet treft mij ook zo hard!
Is je moeder al dood?
Waar was je dan mee bezig?quote:Op zondag 28 november 2004 19:40 schreef Compile het volgende:
[..]
Nee, jij zet jezelf voor shut. Ik hoef daar geen moeite voor te doen
Negeer die gast gewoon. Het is een kwestie van tijd voor hij weer een ban krijgt. Hij doet niet anders dan dit. Volgens mij heeft 'ie NPD ofzo.quote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Misschien had je beter op GoT kunnen blijven? Of werd je daar zelfs uitgelachen?
Ah, ik ben niks gewend denk je?quote:Op zondag 28 november 2004 19:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Negeer die gast gewoon. Het is een kwestie van tijd voor hij weer een ban krijgt. Hij doet niet anders dan dit. Volgens mij heeft 'ie NPD ofzo.
Natuurlijk wel. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat het een hopeloos geval is waar je beter geen woorden aan vuil kunt maken.quote:Op zondag 28 november 2004 19:45 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ah, ik ben niks gewend denk je?
Ik heb een boodschap aan jou, zie onderschrift boven je avatarquote:Op zondag 28 november 2004 19:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Negeer die gast gewoon. Het is een kwestie van tijd voor hij weer een ban krijgt. Hij doet niet anders dan dit. Volgens mij heeft 'ie NPD ofzo.
In dat geval verdien je eveneens een ban. Ik zal eens zien of ik samen met wat andere mensen die jou ook niet zo hoog hebben zitten dit kunnen regelen voor je.quote:Op zondag 28 november 2004 19:50 schreef heiden6 het volgende:
Al kan een beetje rellen geen kwaad. Van mij mag je hem helemaal afbranden.![]()
Val doodquote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef Compile het volgende:
[..]
In dat geval verdien je eveneens een ban. Ik zal eens zien of ik samen met wat andere mensen die jou ook niet zo hoog hebben zitten dit kunnen regelen voor je.
quote:Op zondag 28 november 2004 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Val dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |