Vanmiddag zei ik precies hetzelfde tegen mijn pa tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef jerryx het volgende:
Wat mij betreft schoppen ze hem volgende week een gebroken been.
Als ie maar oprot.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ik precies hetzelfde tegen mijn pa tijdens de wedstrijd.![]()
Woont hij bij jou in de buurt, Tong?quote:Op zondag 28 november 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Als plaatsgenoot gun ik hem ook een basisplaats.
Echt weggespeeld is hij niet, maar hij heeft heel veel domme overtredingen nodig om de spitsen af te stoppen en das erg dom als er bij de tegenstander iemand loopt met een geweldige traptechniek!quote:Op maandag 29 november 2004 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fantastisch zoals Paauwe gisteren werd weggespeeld
Mee eens. Hij zou het best goed doen als middenvelder, maar wordt door de boosaardige trainers op een voor hem verkeerde positie neergezetquote:Op zondag 28 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Ik schreef al eerder ergens dat Paauwe de fysiek en de stijl van een middenvelder heeft. Het enige wat eventueel rechtvaardigt een centrumverdediger in hem te zien is zijn fraaie lange pass.
En dan? Met tien man spelen?quote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef jerryx het volgende:
Wat mij betreft schoppen ze hem volgende week een gebroken been.
Als ie maar oprot.
En nu heb je een kater?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:57 schreef tong80 het volgende:
Pauwe is een mooie speler een echte Ajacied. Die worden in Rotterdam niet gewaardeerd.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nu heb je een kater?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:57 schreef Nyluzzz het volgende:
Patrick was weer "meesterlijk" op dreef gisteren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Stiffmaster het volgende:
En Feyenoord is sowieso klote....alleen Kuijt is een bikkel
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:06 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Mee eens. Hij zou het best goed doen als middenvelder, maar wordt door de boosaardige trainers op een voor hem verkeerde positie neergezet
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:33 schreef RedGuy het volgende:
Paauwe zou perfect zijn voor Duitsland. Eintracht Nordhorn ofzo
quote:Paauwe naar Gladbach
MONCHENGLADBACH - Patrick Paauwe zet voetbalcarričre voort in de Tweede Bundesliga, in dienst van Borussia Mönchengladbach. De uit de hoogste Duitse afdeling gedegradeerde club lokte de 31-jarige Nederlandse middenvelder, die ook inzetbaar is als verdediger, weg bij het Franse Valenciennes.
Paauwe speelde van 1998 tot 2006 bij Feyenoord. Bij Gladbach ondertekende de vijfvoudig international dinsdag een driejarig contract.
Dichtbij.quote:Op donderdag 2 december 2004 12:33 schreef RedGuy het volgende:
Paauwe zou perfect zijn voor Duitsland. Dortmund ofzo.
Whoa, ik denk dat hij daar mooi op zijn plaats isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar komt ie ook tekort.
Stop nu gewoon
quote:Langere vakantie voor overbodige Paauwe
19/06/2009 21:07
Patrick Paauwe heeft geen toekomst meer bij Borussia Mönchengladbach. De oud-international krijgt langer vrijaf voor het vinden van een nieuwe club.
Naast Paauwe (33) is er geen plaats meer voor verdediger Steve Gohouri. 'We hebben Patrick en Steve direct na het afgelopen seizoen gesproken en verteld dat ze naar een andere club kunnen uitkijken', zei technisch directeur Max Eberl. 'Daarom hebben ze ook een langere vakantie gekregen.'
Ook als Paauwe er niet in slaagt een nieuwe club te vinden, hoeft hij niet te rekenen op een plaats in de A-selectie. 'Mochten het niet lukken, dan wordt hij op 6 juli verwacht op de training van de beloftes', aldus Eberl.
Paauwe is sinds 2007 verbonden aan Die Fohlen, die meer spelers de wacht hebben aangezegd. Marcel Ndjeng en Sebastian Svärd, die waren verhuurd aan respectievelijk Hamburger SV en Hansa Rostock, hoeven ook niet te rekenen op veel speeltijd.
Goed gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar komt ie ook tekort.
Stop nu gewoon
Dat kon een blinde zelfs nog zienquote:
Behalve de mensen bij Borussiaquote:Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kon een blinde zelfs nog zien
quote:Paauwe: 'VVV-Venlo is een hele interessante club'
09/07/2009 10:58
VVV-Venlo is mogelijk de nieuwe club van Patrick Paauwe. De verdediger hoopt transfervrij te vertrekken uit Duitsland en vindt de naar de Eredivisie gepromoveerde club heel interessant.
'Ik ben bezig met met Borussia Mönchengladbach om mijn contract te laten ontbinden', liet Paauwe weten aan Voetbal International. 'Ik verwacht dat dit snel is afgerond. Daarna hoop ik nog een tijd te blijven voetballen, want ik ben fit en voel me nog prima.'
'Ik woon in Eindhoven, dus het liefst vind ik een club enigszins in de buurt. Mijn zaakwaarnemer heeft contact gezocht met een aantal clubs uit de regio, waaronder VVV-Venlo. Kijken wat er van komt. Ik zelf sta er zelf zeker voor open, VVV is een hele interessante club.'
Paauwe speelde twee seizoenen voor Die Fohlen. In zijn eerste jaar promoveerde de club naar de Bundesliga, maar het seizoen daarop werd zijn inbreng beperkter. Toch kwam de vijfvoudig international nog 25 competitiewedstrijden in actie namens Borussia Mönchengladbach.
In de 2. Bundesliga was het gewoon een goede speler voor Gladbach.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Behalve de mensen bij Borussia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |