Nee, herstijlenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik dacht dat je je PS2 kleiner wilde maken!
Oeh dat moet ik ook maar eens een keer gaan doenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
kheb zojuist star ocean besteld voor 26 euro bij play.com
Het lijkt mij ook niet zo fijn als Xbox Live! maar als het toch gratis isquote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit helemaal niet online met de PS2,.. het lijkt me niet zo fijn als XboxLive
Ja. Duurt een week of 2 geloof ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:37 schreef peristilius het volgende:
Ik heb me PS2 net geregistreerd op playstation site, wordt nu automatisch die netwerk disc naar mij verzonden?
Ach... de kwaliteit van online gamen is minstens net zo goed (of slecht) als op de PC. De developpers van het spel regelen het online gebeuren... en dat kan goed of slecht uitpakken. De meeste spellen doen het gewoon prima, maar er zijn tot nu toe gewoon nog niet zoveel online games uitgebracht, die ik de moeite waard vind.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit helemaal niet online met de PS2,.. het lijkt me niet zo fijn als XboxLive
Ja, hij is al een tijdje te koop voor die prijs, maar ik sla hem maar over denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
kheb zojuist star ocean besteld voor 26 euro bij play.com
Ik heb hem gekocht,... hij ligt hier klaar zodra ik met alles klaar benquote:Op donderdag 9 december 2004 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, hij is al een tijdje te koop voor die prijs, maar ik sla hem maar over denk ikBen al 3 maanden bezig om alles over die game te ontwijken
Gijs, ik laat je bannen, ik blok je op MSN en zet mijn GSM uitquote:Op donderdag 9 december 2004 01:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht,... hij ligt hier klaar zodra ik met alles klaar benEn als ik hem game,.. ga ik hem zwaar hypen bij je !
![]()
whahahahaha,.. Disgeae is erg cool trouwens als je een tactische RPG fan bentquote:Op donderdag 9 december 2004 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik laat je bannen, ik blok je op MSN en zet mijn GSM uit
Ik wil strax eerst Disgaea doen
Dan ga ik ook meedoenquote:Op donderdag 9 december 2004 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik laat je bannen, ik blok je op MSN en zet mijn GSM uit
Ik wil strax eerst Disgaea doen
Ik vind het echt raar dat iemand zo'n moeite doet om deze game te ontwijken. Je moet hem als RPG'er gewoon gespeeld hebbenquote:
Ja dat vind ik ook alhoewel ik hem nog niet gespeeld heb. Maar ik heb hem iig al gehaald zodat ik direkt kan beginnen als ik klaar ben met de restquote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar dat iemand zo'n moeite doet om deze game te ontwijken. Je moet hem als RPG'er gewoon gespeeld hebben
nog niet uitgespeeld, maar het spel zit goed in elkaar, soms wel te lange cutscenes, maar zeker een cool verhaal en goed uitgewerktquote:Op donderdag 9 december 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook alhoewel ik hem nog niet gespeeld heb. Maar ik heb hem iig al gehaald zodat ik direkt kan beginnen als ik klaar ben met de restJij hebt hem gespeeld toch ? Is het cool ?
Deze RPG'er heeft nog:quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar dat iemand zo'n moeite doet om deze game te ontwijken. Je moet hem als RPG'er gewoon gespeeld hebben
alleen dat springen is zo gaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gister even Killzone gespeeld, toch een stuk minder slecht als ik dacht. Graphics geven een rauwe, realistische look aan het geheel en verder ziet het er allemaal ook erg goed uit. Gameplay is op het eerste gezicht ook wel in orde.![]()
Al online geprobeerd?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gister even Killzone gespeeld, toch een stuk minder slecht als ik dacht. Graphics geven een rauwe, realistische look aan het geheel en verder ziet het er allemaal ook erg goed uit. Gameplay is op het eerste gezicht ook wel in orde.![]()
Nee, heb hem niet gekocht. Ik wacht wel tot hij in de budget bak ligt.quote:
Zie het al voor me dat ik klanten dwing om spellen erbij te kopenquote:Antonov-vliegtuigen vol PS2's op weg naar Europa
Sony zet Russische vrachtvliegtuigen in om het gebrek aan PlayStation 2-consoles te bestrijden. De ladingen zijn vooral bestemd voor het Verenigd Koninkrijk.
Eerder liet Sony al weten dat er momenteel een gebrek is aan PS2-consoles. Het is de consolegigant alles aan gelegen om zoveel mogelijk spelcomputers voor kerst te kunnen leveren. Het gebrek is het meest nijpend in het Verenigd Koninkrijk.
Sony heeft nu een flink aantal Antonov vrachtvliegtuigen ingezet om de PlayStation 2-consoles direct vanuit de fabriek in China naar Engeland en omstreken te vervoeren. De vliegtuigen zijn tevens gebruikt om grote schipsladingen te vervoeren, die door problemen bij het Suez-kanaal niet verder komen.
Diverse winkeliers in het Verenigd Koninkrijk proberen een extra slaatje te slaan uit de schaarste. Verhalen waarbij geëist wordt dat klanten tenminste een aantal games aanschaffen voordat ze een PS2 'mogen' kopen zijn niet ongebruikelijk. Een tafereel dat we gelukkig in Nederland nog niet hebben gezien.
Ik heb de eerste paar weken enkel demo's lopen spelenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat ik klanten dwing om spellen erbij te kopen
Meestal kopen klanten zoiezo al een spel erbij.
...en hopen dat 'ie tegen die tijd nog genoeg online gespeeld wordt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, heb hem niet gekocht. Ik wacht wel tot hij in de budget bak ligt.![]()
wordt er dan al iets anders dan Socom 2 online gespeeld? Ik heb begrepen dat ratchet & clank 3 bijna niet online wordt gespeeldquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
...en hopen dat 'ie tegen die tijd nog genoeg online gespeeld wordt!
Als ik online wil game zet ik mijn XBox wel aan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:18 schreef P-Style het volgende:
...en hopen dat 'ie tegen die tijd nog genoeg online gespeeld wordt!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het enige online-spel dat ik heb is Burnout 3, maar sinds ik San Andreas heb speel ik dat niet meer zoveel. Maar toén ik het nog regelmatig speelde waren er altijd genoeg mensen online om een spelletje te spelen (maar ook weer niet superveel hoor). En o, ja... die gratis Hardware Arena heb ik ook effe uitgeprobeerd. Daar waren ook wel wat mensen online. Wat me opviel was dat er daar vooral veel mensen in de Nederlandse lobby aanwezig waren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef Tain het volgende:
wordt er dan al iets anders dan Socom 2 online gespeeld? Ik heb begrepen dat ratchet & clank 3 bijna niet online wordt gespeeld
Met Killzone?!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik online wil game zet ik mijn XBox wel aan.
Ja, is echt geweldig spel. Die koude oorlog setting past zoveel beter bij Snake. En de gameplay is door de toevoeging van een paar kleine dingen toch behoorlijk uitgediept.quote:Op zaterdag 11 december 2004 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Geniet je nog flink Gijs met MGS3 ?
Ik ook hoor! Ik ook!quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Je gaat in maart ook genieten Gijs, geloof me!![]()
Nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Even helemaal off-topic, iemand ervaringen met de HD-Loader heb er net eentje bestelt
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Even helemaal off-topic, iemand ervaringen met de HD-Loader heb er net eentje bestelt
Voor zover ik weet is dit product om games sneller te laden en NIET voor andere doeleinden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Tevens wordt er op dit forum niet gepraat over producten die het kopiëren van games mogelijk maken (of je dit nou daadwerkelijk van plan bent of niet).
Dat andere kan dus ook, helaas, maar ik word gek van de laadtijden van de PS2 eigenlijk en alleen daarom zou ik het al willen eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2004 10:21 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dit product om games sneller te laden en NIET voor andere doeleinden.
tis een product door sony zelf uitgegeven die je ook voor final fantasy xi kan gebruiken...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Tevens wordt er op dit forum niet gepraat over producten die het kopiëren van games mogelijk maken (of je dit nou daadwerkelijk van plan bent of niet).
uhm hd-loader is geen sony software...quote:Op zondag 12 december 2004 10:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis een product door sony zelf uitgegeven die je ook voor final fantasy xi kan gebruiken...
Straks ga je nog zeggen dat je het niet over cd branders mag hebben in DIG...
wel toch? :Squote:Op zondag 12 december 2004 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm hd-loader is geen sony software...
Ik denk doordat de komst van de PStwo die geen HD's meer ondersteunt.. Ik ben een trotse eigenaar van een normale oude PS2quote:Op zondag 12 december 2004 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wel toch? :S
was toch uit de handel gehaald aleen omdat ze de potentie ervan zagen?
"Door Sony zelf uitgegeven"...quote:Op zondag 12 december 2004 10:29 schreef Gamedemon het volgende:
tis een product door sony zelf uitgegeven die je ook voor final fantasy xi kan gebruiken...
Straks ga je nog zeggen dat je het niet over cd branders mag hebben in DIG...
Klopt. Er zijn wel games die gebruik maken van een HD. Socom II ook dacht ik.quote:Op zondag 12 december 2004 16:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Door Sony zelf uitgegeven"...Ik dacht het niet!
HDloader heeft niks met Final Fantasy XI te maken!
http://forum.fok.nl/topic/627983quote:Op woensdag 15 december 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
JeetjeErg mooi,... haal GT4 niet maar het blijft er mooi uit zien !
[afbeelding]
Meer hier:
http://media.ps2.ign.com/media/489/489327/imgs_1.html
Hehe!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde het eerst niet zeggen, maar ik geniet van mijn Eyetoy met Sega Superstars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |