abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24059012
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
er zijn 2 echt mooie games en dat zijn Ratchet 3 en jak 3...
Er zijn wel meer games op de PS2 met héle goei gfx dan die twee hoor! Je moet ze er maar net uit zien te pikken. Er zijn ook veel games (de meerderheid) met vrij slechte gfx... maar dat zegt meer over de developpers (de PS2 ìs nou eenmaal lastig om voor te programmeren) dan over de hardware.
quote:
...daarom vind ik dat hij beter kan kijken naar de toppertjes die er zijn.
Dat sowieso! Dat doe ik ook. Ik heb m'n PS2 al heel lang maar koop toch maar 2 a 3 games per jaar. Alleen de àllerbeste!
pi_24059053
Ik heb net m'n tweede (nu pas) memorycard gekocht... die ander zit nu echt vol. Het viel me maar weer eens op hoe duur die dingen eigenlijk wel niet zijn voor maar 8MB! Zelfs Sony's memory sticks zijn veel goedkoper per MB. Sony had z'n wel memorycards inmiddels wel wat goedkoper mogen maken, of groter (64MB of 128MB), maar dan voor dezelfde prijs!
pi_24059715
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:47 schreef P-Style het volgende:
Ik heb net m'n tweede (nu pas) memorycard gekocht... die ander zit nu echt vol. Het viel me maar weer eens op hoe duur die dingen eigenlijk wel niet zijn voor maar 8MB! Zelfs Sony's memory sticks zijn veel goedkoper per MB. Sony had z'n wel memorycards inmiddels wel wat goedkoper mogen maken, of groter (64MB of 128MB), maar dan voor dezelfde prijs!
koop ze dan per 2 ...
tis bijna overal 1 memory kaart voor 35 en 2 voor 45....dat heb ik laatst ook gedaan bij eplaza..je krijgt dan wel een rode en een blauwe inplaats van zwart
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24063404
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:22 schreef Gamedemon het volgende:
koop ze dan per 2 ...
tis bijna overal 1 memory kaart voor 35 en 2 voor 45....dat heb ik laatst ook gedaan bij eplaza..je krijgt dan wel een rode en een blauwe inplaats van zwart
Dat klopt helemaal! Het "probleem" is alleen dat ik er al 1 had en er voorlopig maar 1 extra nodig heb. Ik denk namelijk niet dat ik hierna nog extra memorycards nodig zal hebben! (en zwart is mooier!) Jammer dat die zilveren en aqua memorycards nergens meer te krijgen zijn.
pi_24064428
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal! Het "probleem" is alleen dat ik er al 1 had en er voorlopig maar 1 extra nodig heb. Ik denk namelijk niet dat ik hierna nog extra memorycards nodig zal hebben! (en zwart is mooier!) Jammer dat die zilveren en aqua memorycards nergens meer te krijgen zijn.
ik dacht ook maar 1 extra memory kaart nodig te hebben...totdat ik Socom kocht...2 MB is asociaal veel
pi_24064557
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
ik dacht ook maar 1 extra memory kaart nodig te hebben...totdat ik Socom kocht...2 MB is asociaal veel
2MB is wel idioot ja! Maar die 1MB van Jak3 vond ik ook een beetje veel (daarom moest ik een nieuwe memcard halen. Achja... GT4 gaat in ieder geval USB-sticks supporten (tot in ieder geval 512MB... misschien wel meer ook)! Al weet ik niet of dat alleen voor de "foto's" van "Photo Mode" is of ook voor savegames en replays!
pi_24066844
Ik vergeet altijd een nieuwe memcard te kopen en dan verwijder ik altijd oude savegames, maar eigenlijk vind ik dat wel jammer... nu ben ik mn MGS2 save kwijt waardoor ik niet meteen alle moeilijkheidsgraden kan kiezen en het liefst zou ik ook 100% savefiles bewaren etc.

Maandag ga ik meteen een memcard kopen .
pi_24066886
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik vergeet altijd een nieuwe memcard te kopen en dan verwijder ik altijd oude savegames, maar eigenlijk vind ik dat wel jammer... nu ben ik mn MGS2 save kwijt waardoor ik niet meteen alle moeilijkheidsgraden kan kiezen en het liefst zou ik ook 100% savefiles bewaren etc.

Maandag ga ik meteen een memcard kopen .
Savefiles hebben een grote emotionele waarde!
pi_24067128
Weet iemand trouwens hoelang het ongeveer duurt voordat een bestelling van play.com binnen is? Mijn pakketje is maandag verstuurd en ik hoop dat ik m maandag ook krijg, is dat haalbaar?
pi_24067345
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef H.Flick het volgende:
Weet iemand trouwens hoelang het ongeveer duurt voordat een bestelling van play.com binnen is? Mijn pakketje is maandag verstuurd en ik hoop dat ik m maandag ook krijg, is dat haalbaar?
soms wel soms niet, ik hou standaard rekening met 2 weken eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24067422
Zeker met de kerstdrukte zal het wel even gaan duren .

Nou ja, dan ga ik eerst nog maar een keer MGS2 uitspelen .
  zondag 19 december 2004 @ 10:07:08 #212
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24076389
quote:
Wat Teen zegt,....

Helemaal met de kerst idd !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 19 december 2004 @ 11:20:36 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24077053
Coole God of War trailer (nieuw)

http://zdmedia.vo.llnwd.n(...)%20War_quicktime.zip

zondag 19 december 2004 @ 11:27:34 #214
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24077149
Prachtig filmpje van Dragon Quest VIII

http://www.playfrance.com(...)agon-Quest-VIII.html

zondag 19 december 2004 @ 11:36:15 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24077274
Kingdom Hearts 2 scan

zondag 19 december 2004 @ 11:36:37 #216
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24077282
quote:
kheb afgelopen maand 2 bestellingen gedaan die waren er naar 5 werkdagen...
pi_24078234
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

spel moet ik echt hebben, PoP is een mietje vergeleken met God of War
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24078782
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad wel geinig uit, ja!
pi_24079422
Ik wil binnenkort een nieuwe DVD-speler voor mijn slaapkamer kopen. Ik zoek een kleine en platte, die nieuwe PS2 is de meeste geschikte. Die komt achter de mijn tft-tv, die op de muur hangt. Toch heb ik twijfels over die console.

Kan die alle DVD-films afspelen, ook zelfgefikte DVD-films?

De controller heeft vast te korte kabel. ik heb nl. 5 meter lange kabel nodig, of liever draadloos. Hoeveel kost het ongeveer?

Alvast bedankt

[ Bericht 15% gewijzigd door speknek op 19-12-2004 13:36:19 (illegale vragen) ]
pi_24079676
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:19 schreef YottaBrain het volgende:
Kan die alle DVD-films afspelen, ook zelfgefikte DVD-films?
Ja. +/-/R/RW... allemaal! De films moeten natuurlijk wel regio 2 of "all" zijn.
quote:
De controller heeft vast te korte kabel. ik heb nl. 5 meter lange kabel nodig, of liever draadloos. Hoeveel kost het ongeveer?
Verlengkabels zijn niet zo duur. Maar waarom 5 meter?! Dat is wel extreem lang!
quote:
Alvast bedankt
Geen dank!

[ Bericht 26% gewijzigd door speknek op 19-12-2004 13:36:46 ]
  zondag 19 december 2004 @ 13:37:04 #221
8369 speknek
Another day another slay
pi_24079833
Nee, Yotta, dat mag inderdaad niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24079901
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:37 schreef speknek het volgende:
Nee, Yotta, dat mag inderdaad niet.
Dat kan natuurlijk ook!
  zondag 19 december 2004 @ 13:53:49 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_24080229
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
kheb afgelopen maand 2 bestellingen gedaan die waren er naar 5 werkdagen...
Bij mij duurde het de laatste twee keer 10 dagen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 december 2004 @ 13:56:28 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_24080288
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:39 schreef P-Style het volgende:
Dat kan natuurlijk ook!
Voordat we weer een hele discussie krijgen .
  zondag 19 december 2004 @ 17:32:20 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24085042
Mijn vakantie DVD is ook een zelfgebrande DVD
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24085762
tvp
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24086942
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig filmpje van Dragon Quest VIII

http://www.playfrance.com(...)agon-Quest-VIII.html

[afbeelding]
OMG ziet er zo vet uit
Ga deze echt blind kopen, als ze maar een beetje opschieten met het naar Europa brengen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24090537
Ik word gek van Jak2.. Die hellcat missie zuigt
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zondag 19 december 2004 @ 23:13:31 #229
27084 Pissie
Like duh....
pi_24092223
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:24 schreef jap85 het volgende:
.........................
.........................
PS er komen in januari waarschijnlijk 2 nieuwe packs uit, eentje met killzone voor 169,- en eentje met 2 controllers, memcard en dvd remote voor 179,-. (als goedmakertje voor de mensen die er vanwege leveringsproblemen in december geen eentje meer konden bemachtigen ofzo).
Dit is niet waarschijnlijk.... Dit ÍS zo. Je kunt ze zelfs al reserveren vanaf nu tot 6 januari bij alle winkels. Dan weet je zeker dat je in januari niet weer naast de pot piest.
Columbia zal in ieder geval de packs uit gaan leveren die van te voren gereserveerd zijn.

Dit hele pack verhaal komt inderdaad voort uit het feit dat de ps two constant uitverkocht is overal, Sony heeft zich vreselijk vergist in de verkoop van de nieuwe ps two. Hun voorraad is op! Ze willen dus dmv die packs nog een beetje de consument te vriend houden. Wel mooie aanbiedingen trouwens!
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_24096332
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef Pissie het volgende:
Wel mooie aanbiedingen trouwens!
Zeker! ¤30,- voor een extra controller, een memory card èn een dvd-remote! Een hele mooie set!
pi_24103642
Zo kheb vanmiddag ff 3 uur star ocean gespeeld...er komt nu eindelijk schot in...meer aktie...minder gelul, Tis aleen soms erg onduidelijk wat nou de bedoeling is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 december 2004 @ 17:55:19 #232
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24105098
*kuch*

ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij maar i kzag hem nergens liggen
of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24105218
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef BaggerUser het volgende:
*kuch*

ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij maar i kzag hem nergens liggen
of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
Goedzo! Hier mijn beloofde antwoord:

Ik neem aan dat je Tekken 4 bedoelt? Die is al een tijdje platinum, dus je moet tussen de platinumgames zoeken. Maar het kan zijn dat niet veel winkels 'm meer (op voorraad) hebben, omdat het al een tijdje geleden is dat 'ie gereleased is. Je kunt 'm natuurlijk altijd bestellen! Maar ik zou als ik jou was Soul Calibur 2 nemen in plaats van Tekken 4. Dat vind ik persoonlijk een véél beter spel en bovendien heb je dan ook Heihachi en Yoshimitsu (al ziet 'ie er wat anders uit in SC2). En ergens volgend jaar komt Tekken 5 uit... die zal ongetwijfeld beter zijn dan deel 4!
  maandag 20 december 2004 @ 18:06:32 #234
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24105290
en laat ik die nou wel hebben zien staan
oke dan doe ik dat
Riemen
fiets kopen
pi_24105337
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:06 schreef BaggerUser het volgende:
en laat ik die nou wel hebben zien staan
oke dan doe ik dat
Vergeet bij de aanschaf van je PS2 geen RGB-scartkabel te kopen! (hetzij de dure officiële van Sony, hetzij een rip-off merk, als 'ie maar RGB is)
pi_24107115
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Vergeet bij de aanschaf van je PS2 geen RGB-scartkabel te kopen! (hetzij de dure officiële van Sony, hetzij een rip-off merk, als 'ie maar RGB is)
Zitten niet alle kabels erbij
Zo'n slidecard is zeker ook illegaal en mag hier niet besproken worden?
Weet iemand of je in Crash Kart ook verder kan uitzoomen? Je zit fuckin dicht bovenop het karretje waardoor je totaal geen overzicht hebt en pas op het laatste moment ziet welke kant je op moet e.d.
  maandag 20 december 2004 @ 21:13:35 #237
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24108380
? ja nu hoor ik ook iets nieuws
oke ik koop dus die gele doos met de ps2
een spel

nu dacht ik eigenlijk dat ik er alleen nog een memory kaartje bij moest kope (hoeveel mb zal ik doen en hoe duur is dat?)

maar moet ik er nog meer kabels bij kopen ?..
Riemen
fiets kopen
pi_24108904
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:13 schreef BaggerUser het volgende:
? ja nu hoor ik ook iets nieuws
oke ik koop dus die gele doos met de ps2
een spel

nu dacht ik eigenlijk dat ik er alleen nog een memory kaartje bij moest kope (hoeveel mb zal ik doen en hoe duur is dat?)

maar moet ik er nog meer kabels bij kopen ?..
Koop de standaard memorycard van Sony, die zijn het meest betrouwbaar en zijn 8MB. Hier heb je voorlopig wel genoeg aan. En die kabel kopen moét niet, maar als je een beetje goeie representatieve beeldkwaliteit wilt is een RGB-scartkabel onmisbaar! Er zit standaard een videokabel bij, die het beeld over een tulpstakkertje stuurt en dit geeft gewoon waardeloze kwaliteit.
  maandag 20 december 2004 @ 22:40:03 #239
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24109070
ik heb hier al 2 scartkabels liggen van me dvd speler en me video recorder die passen niet dus?
hoe duur is zo'n rgb scart kabel ? en bij elke electronica boer wel te verkrijgen?
Riemen
fiets kopen
pi_24109423
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:40 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb hier al 2 scartkabels liggen van me dvd speler en me video recorder die passen niet dus?
hoe duur is zo'n rgb scart kabel ? en bij elke electronica boer wel te verkrijgen?
Aan de televisie kant is het een standaard scart aansluiting alleen aan de andere kant is het een speciale Playstation-multi-av-aansluiting. Je kunt dus niet je standaard scartkabels gebruiken. De officiële Playstation RGB-scartkabel van Sony is vrij prijzig (iets van ¤40,-), maar het is dan ook een kabel van hele goeie kwaliteit. Je hebt ook third party (niet-sony dus) kabels die een stuk goedkoper zijn. De kabel van Blaze is bijv. vrij populair en niet zo duur. Je kunt deze kabels meestal wel krijgen in de winkels waar je je PS2 koopt (Dixons, Free Record Shop, Intertoys, Bart-Smit...) maar verwacht er geen bij elke electronicaboer.

Dit is die van Sony iig...
pi_24109479
quote:

[..]

Dit is niet waarschijnlijk.... Dit ÍS zo. Je kunt ze zelfs al reserveren vanaf nu tot 6 januari bij alle winkels. Dan weet je zeker dat je in januari niet weer naast de pot piest.
Columbia zal in ieder geval de packs uit gaan leveren die van te voren gereserveerd zijn.

Dit hele pack verhaal komt inderdaad voort uit het feit dat de ps two constant uitverkocht is overal, Sony heeft zich vreselijk vergist in de verkoop van de nieuwe ps two. Hun voorraad is op! Ze willen dus dmv die packs nog een beetje de consument te vriend houden. Wel mooie aanbiedingen trouwens!
ik vind dat jullie ongelijk hebben met jullie beredeneringen. tuurlijk wordt de PStwo goed verkocht, maar uitverkocht zijn ze niet. heb het iig niet meegemaakt nog. lijkt me meer een verkooppraatje van sony. "ze zijn zo populair, haal ze maar snel voor ze op zijn" en dat die voordelige pakketten uitkomen in januari is gewoon logisch, want dan is de kerstdrukte geweest en moeten ze de consument toch meer gaan 'lokken'
pi_24109587
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:59 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik vind dat jullie ongelijk hebben met jullie beredeneringen. tuurlijk wordt de PStwo goed verkocht, maar uitverkocht zijn ze niet. heb het iig niet meegemaakt nog. lijkt me meer een verkooppraatje van sony. "ze zijn zo populair, haal ze maar snel voor ze op zijn" en dat die voordelige pakketten uitkomen in januari is gewoon logisch, want dan is de kerstdrukte geweest en moeten ze de consument toch meer gaan 'lokken'
In Engeland en de VS is 'ie in bepaalde gebieden weldegelijk uitverkocht (zie ook deze link). Ik denk alleen dat het in Nederland wel mee valt. Nederland is toch meer een xbox-land heb ik het idee...
pi_24110070
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

In Engeland en de VS is 'ie in bepaalde gebieden weldegelijk uitverkocht (zie ook deze link). Ik denk alleen dat het in Nederland wel mee valt. Nederland is toch meer een xbox-land heb ik het idee...
mischien hebben de meeste nederlanders nu wel een ps2 en is niet iedereen zo gek om 2 ps2s te kopen?
pi_24110169
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
mischien hebben de meeste nederlanders nu wel een ps2 en is niet iedereen zo gek om 2 ps2s te kopen?
Dat kan natuurlijk ook! Ik denk eerlijk gezegt ook dat veel "PStwo"-kopers al PS2-bezitters waren.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:29:40 #245
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_24113941
Ik heb er iig 2 nu ... eigenlijk wil ik mijn oude verkopen, maar ja die sentimentele waarde he
Drop you like an ill, bad habit
pi_24115371
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Goedzo! Hier mijn beloofde antwoord:

Ik neem aan dat je Tekken 4 bedoelt? Die is al een tijdje platinum, dus je moet tussen de platinumgames zoeken. Maar het kan zijn dat niet veel winkels 'm meer (op voorraad) hebben, omdat het al een tijdje geleden is dat 'ie gereleased is. Je kunt 'm natuurlijk altijd bestellen! Maar ik zou als ik jou was Soul Calibur 2 nemen in plaats van Tekken 4. Dat vind ik persoonlijk een véél beter spel en bovendien heb je dan ook Heihachi en Yoshimitsu (al ziet 'ie er wat anders uit in SC2). En ergens volgend jaar komt Tekken 5 uit... die zal ongetwijfeld beter zijn dan deel 4!
Dit verhaal kan ik beamen, ik heb Tekken 4 en SC 2 en ik moet zeggen dat die laatste de beste is (mooiere omgevingen en de mogelijkheid om je tegenstander uit de ring te gooien )
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_24119549
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
...en de mogelijkheid om je tegenstander uit de ring te gooien
En dat is erg goed voor de lachspieren!
pi_24121908
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

En dat is erg goed voor de lachspieren!
Of erg frustrerend
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:05:38 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24122044
pi_24122183
quote:
! kleine filmpjes !
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24122270
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook! Ik denk eerlijk gezegt ook dat veel "PStwo"-kopers al PS2-bezitters waren.
die console is al...4 5 jaar oud?
als je ziet hoeveel er al verkocht is ieder jaar... en dat delen door 16.000.000 en je weet hoeveel nederlands al niet een ps2 hebben...ongeveer dan...sommige hebben er 2
pi_24124145
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
die console is al...4 5 jaar oud?
als je ziet hoeveel er al verkocht is ieder jaar... en dat delen door 16.000.000 en je weet hoeveel nederlands al niet een ps2 hebben...ongeveer dan...sommige hebben er 2
De PS2 is nu ietsje meer dan vier jaar op de Nederlandse markt. Ik heb eigenlijk geen idee wat de verkoopcijfers zijn in Nederland.
pi_24124235
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:43 schreef P-Style het volgende:

[..]

De PS2 is nu ietsje meer dan vier jaar op de Nederlandse markt. Ik heb eigenlijk geen idee wat de verkoopcijfers zijn in Nederland.
geloof mij maar als ik zeg dat er meer nederlanders met een ps2 zijn dan met een xbox
pi_24124395
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:47 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

geloof mij maar als ik zeg dat er meer nederlanders met een ps2 zijn dan met een xbox
En terecht!

Kheb net m''n ps2 aangesloten op m'n home cinema set.. OMG Wat een vet geluid!
Mijn games
pi_24124401
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:47 schreef Gamedemon het volgende:
Toch wel? Want als ik naar m'n omgeving kijk zie ik véél meer xboxen dan PS2's, wat ik altijd wel vreemd vond, aangezien de PS2 wereldwijd duidelijk heer en meester is!
pi_24124414
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef Hakkert het volgende:
En terecht!

Met een optisch kabeltje neem ik aan?
pi_24124762
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Met een optisch kabeltje neem ik aan?
ehh nee.. met de tulpjes die aan m'n rgb kabel zaten
Mijn games
pi_24131960
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Toch wel? Want als ik naar m'n omgeving kijk zie ik véél meer xboxen dan PS2's, wat ik altijd wel vreemd vond, aangezien de PS2 wereldwijd duidelijk heer en meester is!
nogmaals je moet er rekening mee houden dat het aparaat al 4 jaar is...er zullen zat mensen zijn die overgestapt zijn op de xbox vanwege betere graphics en online service en bepaalde topgames....dus die hebben de ps2 gewoon in de kast gegooit omdat ze em bijvoorbeeld zat zijn.
de ps2 had een voorsprong van 2 jaar op de xbox,ik ken meer mensen met een ps2 dan xbox iig...
pi_24134726
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:11 schreef Hakkert het volgende:
ehh nee.. met de tulpjes die aan m'n rgb kabel zaten
Sluit 'm aan via de optische kabel!!! (ik neem tenminste aan dat je home cinema set ten minste 1 optische ingang heeft) Dan heb je sowieso een betere signaaloverdracht èn kun je Dolby Digital benutten (bij die paar spellen met filmpjes die DD ondersteunen )
pi_24136619
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sluit 'm aan via de optische kabel!!! (ik neem tenminste aan dat je home cinema set ten minste 1 optische ingang heeft) Dan heb je sowieso een betere signaaloverdracht èn kun je Dolby Digital benutten (bij die paar spellen met filmpjes die DD ondersteunen )
Ja ik heb optische ingangen Waar kan ik zo'n kabel halen en wat kost die zooi?
Mijn games
pi_24136939
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ja ik heb optische ingangen Waar kan ik zo'n kabel halen en wat kost die zooi?
Standaard elektronica winkel voor zo'n 5 euro denk ik. Ieder geval de EP, BCC en dat soort winkels moeten dat soort kabels wel hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24139329
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef Hakkert het volgende:

[..]

En terecht!

Xbox heeft nog beter geluid
pi_24147556
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:38 schreef Alfa_Boy het volgende:

[..]

Xbox heeft nog beter geluid
Geen id. Ik ben al blij met dit !
Mijn games
pi_24164900
HELP! M´n playstation is fucked! hij doet in principe alles behalve het herkennen van cd´s dvd´s. eigenlijk doet ie dus niets meer beetje jammer. het is de eerste generatie, dus kan gebeuren denk ik dan. Ik wil hem alleen nog niet afdanken aangezien het beessie mij vier jaar lang trouw is geweest. Vanavond ga ik hem maar eens uit elkaar schroeven, ik weet alleen niet of ik er zelf ook maar iets in aan kan tweaken. Bij de ps 1 was het simpel om het lasertje te verstellen zodat ie weer perfect werkte. Is dit ook mogelijk met de ps2???? heeft er iemand tips ????
pi_24165151
Niet allemaal tegelijk!
  donderdag 23 december 2004 @ 20:17:03 #266
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24165322
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:07 schreef rece het volgende:
Niet allemaal tegelijk!
Mooi excuus om nu de nieuwe PStwo te halen

Ik had het laatst ook. Soms zijn die oude beestjes gewoon niet meer te redden !
  donderdag 23 december 2004 @ 20:41:10 #267
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24165832
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:20 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Geen id. Ik ben al blij met dit !

Deze kabels zijn rond de 10 tot 14 euro.
Zekers de moeite waard.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:38:33 #268
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24174289
Onimusha 3 in de aanbieding bij Play.com. Heb hem maar besteld. Is het eigenlijk wat
pi_24174435
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Onimusha 3 in de aanbieding bij Play.com. Heb hem maar besteld. Is het eigenlijk wat
De vorige Onimusha's vond ik erg leuk en deze krijgt een 8.7 op gamerankings dus dat zit wel goed
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:02:04 #270
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24174479
Geeft die RGB kabel echt véél mooier beeld dan de standaard? Want dan ga ik die eens even halen...
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:13:42 #271
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24174613
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:02 schreef WebForce het volgende:
Geeft die RGB kabel echt véél mooier beeld dan de standaard? Want dan ga ik die eens even halen...
Ik game niet zonder. Beste aankoop voor je PS2
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:47:18 #272
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24174985
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik game niet zonder. Beste aankoop voor je PS2
Dan ga ik die ff halen zo in de stad
pi_24179533
Wie weet wanneer Kingdom heart 2 uitkomt??
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_24181365
Mijn ps2 is kapot (stof??). Laten repareren zal wel weer aardig aan de prijs zijn. Maar alsie heel zou zijn dan zou ik waarschijnlijk net zoveel spelen als nu. dus ik denk dat ik de spellen gewoon los ga verkopen op marktplaats ofzo. Lekker hoog beginnen en dna hopen dat er iemnand intrapt hehe
pi_24181415
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:45 schreef sannuh het volgende:
Wie weet wanneer Kingdom heart 2 uitkomt??
Nog onbekend, maar op ign staat een een amerikaanse release op herfst 2005
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:09:44 #276
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24182155
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:47 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dan ga ik die ff halen zo in de stad
Het zal net lijken alsof je altijd zonder bril gegamed hebt En,...... je zal niet meer zonder willen
pi_24183342
--edit--

De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]
quote:
# Alles met betrekking tot het (laten) ombouwen van je console. We weten dat dit niet per definitie illegaal hoeft te zijn (je kunt het bijvoorbeeld doen om importgames te spelen), maar omdat dit een grijs gebied is hebben we besloten om dit soort zaken niet in Games & Consoles te bespreken. De goede lijden dus helaas onder de kwaden.

[ Bericht 37% gewijzigd door Tain op 24-12-2004 17:39:47 ]
pi_24186711
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef Chocobo het volgende:
heel kort gezegd :
JAH!
de beste onimusha uit de serie...toppertje!
  zaterdag 25 december 2004 @ 08:21:49 #279
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24197412
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

heel kort gezegd :
JAH!
de beste onimusha uit de serie...toppertje!
Cool,....... heb hem besteld Ben erg benieuwd ! Vind die 3D engine wel cool.
pi_24197913
quote:
PS er komen in januari waarschijnlijk 2 nieuwe packs uit, eentje met killzone voor 169,- en eentje met 2 controllers, memcard en dvd remote voor 179,-. (als goedmakertje voor de mensen die er vanwege leveringsproblemen in december geen eentje meer konden bemachtigen ofzo).
quote:

En ik krijg de 179,- pack , alleen wel nog eventjes wachten...
pi_24198772
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 08:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Cool,....... heb hem besteld Ben erg benieuwd ! Vind die 3D engine wel cool.
das een zwaar goede verbetering vergeleken de eerdere delen...tis gewoon als metal gear...links is links rechts is rechts...geen gezeik...
die brakke Resident evil controls zijn er dus niet meer
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:34:54 #282
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24200190
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

das een zwaar goede verbetering vergeleken de eerdere delen...tis gewoon als metal gear...links is links rechts is rechts...geen gezeik...
die brakke Resident evil controls zijn er dus niet meer
pi_24204547
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:41 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Deze kabels zijn rond de 10 tot 14 euro.
Zekers de moeite waard.
Maar is ff langs de intertoys van de week!
Mijn games
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:18:00 #284
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24204639
Ik wilde trouwens laatst mijn PS2 als dvd speler gebruiken, maar je kunt dus geen zak veranderen wat betreft de 'resolutie'...

Ik heb een normale 4:3 tv, en bij elke dvd rekt de PS2 het hele beeld uit, dus alles is veel te lang... Ik wil gewoon het originele formaat zien, dus incl. zwarte balken boven en onder, maar dit is helemaal niet in te stellen.

Hebben jullie dat ook, of zie ik wat over 't hoofd?
pi_24204722
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 19:18 schreef BrauN het volgende:
Ik wilde trouwens laatst mijn PS2 als dvd speler gebruiken, maar je kunt dus geen zak veranderen wat betreft de 'resolutie'...

Ik heb een normale 4:3 tv, en bij elke dvd rekt de PS2 het hele beeld uit, dus alles is veel te lang... Ik wil gewoon het originele formaat zien, dus incl. zwarte balken boven en onder, maar dit is helemaal niet in te stellen.

Hebben jullie dat ook, of zie ik wat over 't hoofd?
Druk tijdens het spelen van de film op stop (rondje), druk dan op select, ga dàn naar de instellingen en daar kun je de verhoudingen van je tv veranderen. Hij staat standaard op 16:9. Je kunt 'm dan instellen op 4:3 Pan & Scan (wat bij geen enkele dvd wekt) of 4:3 letterbox. Die laatste moet je hebben. Deze instellingen onthoudt 'ie de volgende keer als je een dvd afspeelt.

Of je koopt gewoon een breedbeeld-tv!
pi_24207022
of je start je ps2 zonder spel op dan ga je naar system config en daar staat iets over het beeld formaat
pi_24207177
Nog tips over een merk RGB kabel? Mijne is volgens mij een beetje kapot
Mijn games
pi_24208017
Ik wil PS2 kopen. Er zijn 3 verschillende pakketen. Eentje is ps2 met Killzone. Is het wat? Ik zag "3+" op dat spelletje.. Is het niet geweldloos?
pi_24208281
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:51 schreef YottaBrain het volgende:
Ik wil PS2 kopen. Er zijn 3 verschillende pakketen. Eentje is ps2 met Killzone. Is het wat? Ik zag "3+" op dat spelletje.. Is het niet geweldloos?
je moet mannetjes in pakken neerschieten
't is wel een aardig spel, erg lineair maar wel sfeervol.
pi_24208569
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:51 schreef YottaBrain het volgende:

Mijn oog ziet echt 16+ staan, het draait om het geweld eigenlijk, net als bijna elke andere shooter
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24209002
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:32 schreef YottaBrain het volgende:
http://www.intertoys.nl/f(...)erZoom.cfm?pagina=15
Kijk maar. Je ziet 3+
Wat een slechte fout van de Intertoys, het is echt 16+
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24211939
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef Hakkert het volgende:
Nog tips over een merk RGB kabel? Mijne is volgens mij een beetje kapot
Sony?
  zondag 26 december 2004 @ 09:34:51 #294
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24214250
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sony?
Zijn vrij prijzig,........ elke RGB kabel doet zijn werk wel goed
pi_24214312
Hoor een heleboel over zo'n RGB-kabel, maar daar heb je toch een S-video ingang voor nodig op je televisie of werkt zo'n RGB-kabel ook gewoon met tulpjes?
Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
  zondag 26 december 2004 @ 10:08:31 #296
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24214364
quote:
Op zondag 26 december 2004 09:55 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Hoor een heleboel over zo'n RGB-kabel, maar daar heb je toch een S-video ingang voor nodig op je televisie of werkt zo'n RGB-kabel ook gewoon met tulpjes?
Altijd hetzelfde met kabel... alles staat in de grote GAM FAQ maar hier komt die. Een RGB kabel is gewoon een scartkabel. Geen losse tulpjes dus. Losse tulpjes is composite en dat is het standaard kanaal en die krijg je vaak ook bijgeleverd.

S-video kabels hebben idd een S-video ingang nodig. Ook prima kabels maar de beste kabels voor het beste beeld en geluid zijn RGB kabels. 21 pins scarts zijn dan. Als je een scart ingang hebt op je tv.... (een die RGB doorzend, vaak scart 1) plug je die er in en klaar
pi_24215214
quote:
Op zondag 26 december 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Zijn vrij prijzig,........ elke RGB kabel doet zijn werk wel goed
Inderdaad. De Sony is best duur. Ik heb 'm. Alweer 6 jaar, doet het prima. Maar ik zie eigenlijk ook niet waarom een goedkopere het slechter zou doen.
pi_24215249
quote:
Op zondag 26 december 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Altijd hetzelfde met kabel... alles staat in de grote GAM FAQ maar hier komt die. Een RGB kabel is gewoon een scartkabel. Geen losse tulpjes dus. Losse tulpjes is composite en dat is het standaard kanaal en die krijg je vaak ook bijgeleverd.

S-video kabels hebben idd een S-video ingang nodig. Ook prima kabels maar de beste kabels voor het beste beeld en geluid zijn RGB kabels. 21 pins scarts zijn dan. Als je een scart ingang hebt op je tv.... (een die RGB doorzend, vaak scart 1) plug je die er in en klaar
Wat hij zegt, behalve dat van het geluid, want daarbij maakt het niet uit wat voor kabel je hebt, dat is allemaal hetzelfde. Maargoed... het komt erop neer dat je de RGB-kabel moet hebben! 99% van alle tv's in Europa hebben een scart ingang die RGB ondersteunt, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
pi_24215715
Hier nog een ander linkje over video-kabels...
pi_24215823
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:34 schreef P-Style het volgende:
Hier nog een ander linkje over video-kabels...
Er staat:

Let op: het gebruik van een Euro AV-kabel bij het afspelen van een DVD maakt het scherm groen. Dit komt door de Macrovision-copyrightbescherming waarvan de PlayStation 2 gebruik maakt.

Gedver... Hoe groen is het eigelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')