abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24085762
tvp
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24086942
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig filmpje van Dragon Quest VIII

http://www.playfrance.com(...)agon-Quest-VIII.html

[afbeelding]
OMG ziet er zo vet uit
Ga deze echt blind kopen, als ze maar een beetje opschieten met het naar Europa brengen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24090537
Ik word gek van Jak2.. Die hellcat missie zuigt
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zondag 19 december 2004 @ 23:13:31 #229
27084 Pissie
Like duh....
pi_24092223
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:24 schreef jap85 het volgende:
.........................
.........................
PS er komen in januari waarschijnlijk 2 nieuwe packs uit, eentje met killzone voor 169,- en eentje met 2 controllers, memcard en dvd remote voor 179,-. (als goedmakertje voor de mensen die er vanwege leveringsproblemen in december geen eentje meer konden bemachtigen ofzo).
Dit is niet waarschijnlijk.... Dit ÍS zo. Je kunt ze zelfs al reserveren vanaf nu tot 6 januari bij alle winkels. Dan weet je zeker dat je in januari niet weer naast de pot piest.
Columbia zal in ieder geval de packs uit gaan leveren die van te voren gereserveerd zijn.

Dit hele pack verhaal komt inderdaad voort uit het feit dat de ps two constant uitverkocht is overal, Sony heeft zich vreselijk vergist in de verkoop van de nieuwe ps two. Hun voorraad is op! Ze willen dus dmv die packs nog een beetje de consument te vriend houden. Wel mooie aanbiedingen trouwens!
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_24096332
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef Pissie het volgende:
Wel mooie aanbiedingen trouwens!
Zeker! ¤30,- voor een extra controller, een memory card èn een dvd-remote! Een hele mooie set!
pi_24103642
Zo kheb vanmiddag ff 3 uur star ocean gespeeld...er komt nu eindelijk schot in...meer aktie...minder gelul, Tis aleen soms erg onduidelijk wat nou de bedoeling is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 20 december 2004 @ 17:55:19 #232
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24105098
*kuch*

ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij maar i kzag hem nergens liggen
of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24105218
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef BaggerUser het volgende:
*kuch*

ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij maar i kzag hem nergens liggen
of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
Goedzo! Hier mijn beloofde antwoord:

Ik neem aan dat je Tekken 4 bedoelt? Die is al een tijdje platinum, dus je moet tussen de platinumgames zoeken. Maar het kan zijn dat niet veel winkels 'm meer (op voorraad) hebben, omdat het al een tijdje geleden is dat 'ie gereleased is. Je kunt 'm natuurlijk altijd bestellen! Maar ik zou als ik jou was Soul Calibur 2 nemen in plaats van Tekken 4. Dat vind ik persoonlijk een véél beter spel en bovendien heb je dan ook Heihachi en Yoshimitsu (al ziet 'ie er wat anders uit in SC2). En ergens volgend jaar komt Tekken 5 uit... die zal ongetwijfeld beter zijn dan deel 4!
  maandag 20 december 2004 @ 18:06:32 #234
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24105290
en laat ik die nou wel hebben zien staan
oke dan doe ik dat
Riemen
fiets kopen
pi_24105337
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:06 schreef BaggerUser het volgende:
en laat ik die nou wel hebben zien staan
oke dan doe ik dat
Vergeet bij de aanschaf van je PS2 geen RGB-scartkabel te kopen! (hetzij de dure officiële van Sony, hetzij een rip-off merk, als 'ie maar RGB is)
pi_24107115
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Vergeet bij de aanschaf van je PS2 geen RGB-scartkabel te kopen! (hetzij de dure officiële van Sony, hetzij een rip-off merk, als 'ie maar RGB is)
Zitten niet alle kabels erbij
Zo'n slidecard is zeker ook illegaal en mag hier niet besproken worden?
Weet iemand of je in Crash Kart ook verder kan uitzoomen? Je zit fuckin dicht bovenop het karretje waardoor je totaal geen overzicht hebt en pas op het laatste moment ziet welke kant je op moet e.d.
  maandag 20 december 2004 @ 21:13:35 #237
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24108380
? ja nu hoor ik ook iets nieuws
oke ik koop dus die gele doos met de ps2
een spel

nu dacht ik eigenlijk dat ik er alleen nog een memory kaartje bij moest kope (hoeveel mb zal ik doen en hoe duur is dat?)

maar moet ik er nog meer kabels bij kopen ?..
Riemen
fiets kopen
pi_24108904
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:13 schreef BaggerUser het volgende:
? ja nu hoor ik ook iets nieuws
oke ik koop dus die gele doos met de ps2
een spel

nu dacht ik eigenlijk dat ik er alleen nog een memory kaartje bij moest kope (hoeveel mb zal ik doen en hoe duur is dat?)

maar moet ik er nog meer kabels bij kopen ?..
Koop de standaard memorycard van Sony, die zijn het meest betrouwbaar en zijn 8MB. Hier heb je voorlopig wel genoeg aan. En die kabel kopen moét niet, maar als je een beetje goeie representatieve beeldkwaliteit wilt is een RGB-scartkabel onmisbaar! Er zit standaard een videokabel bij, die het beeld over een tulpstakkertje stuurt en dit geeft gewoon waardeloze kwaliteit.
  maandag 20 december 2004 @ 22:40:03 #239
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24109070
ik heb hier al 2 scartkabels liggen van me dvd speler en me video recorder die passen niet dus?
hoe duur is zo'n rgb scart kabel ? en bij elke electronica boer wel te verkrijgen?
Riemen
fiets kopen
pi_24109423
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:40 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb hier al 2 scartkabels liggen van me dvd speler en me video recorder die passen niet dus?
hoe duur is zo'n rgb scart kabel ? en bij elke electronica boer wel te verkrijgen?
Aan de televisie kant is het een standaard scart aansluiting alleen aan de andere kant is het een speciale Playstation-multi-av-aansluiting. Je kunt dus niet je standaard scartkabels gebruiken. De officiële Playstation RGB-scartkabel van Sony is vrij prijzig (iets van ¤40,-), maar het is dan ook een kabel van hele goeie kwaliteit. Je hebt ook third party (niet-sony dus) kabels die een stuk goedkoper zijn. De kabel van Blaze is bijv. vrij populair en niet zo duur. Je kunt deze kabels meestal wel krijgen in de winkels waar je je PS2 koopt (Dixons, Free Record Shop, Intertoys, Bart-Smit...) maar verwacht er geen bij elke electronicaboer.

Dit is die van Sony iig...
pi_24109479
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef Pissie het volgende:

[..]

Dit is niet waarschijnlijk.... Dit ÍS zo. Je kunt ze zelfs al reserveren vanaf nu tot 6 januari bij alle winkels. Dan weet je zeker dat je in januari niet weer naast de pot piest.
Columbia zal in ieder geval de packs uit gaan leveren die van te voren gereserveerd zijn.

Dit hele pack verhaal komt inderdaad voort uit het feit dat de ps two constant uitverkocht is overal, Sony heeft zich vreselijk vergist in de verkoop van de nieuwe ps two. Hun voorraad is op! Ze willen dus dmv die packs nog een beetje de consument te vriend houden. Wel mooie aanbiedingen trouwens!
ik vind dat jullie ongelijk hebben met jullie beredeneringen. tuurlijk wordt de PStwo goed verkocht, maar uitverkocht zijn ze niet. heb het iig niet meegemaakt nog. lijkt me meer een verkooppraatje van sony. "ze zijn zo populair, haal ze maar snel voor ze op zijn" en dat die voordelige pakketten uitkomen in januari is gewoon logisch, want dan is de kerstdrukte geweest en moeten ze de consument toch meer gaan 'lokken'
pi_24109587
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:59 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik vind dat jullie ongelijk hebben met jullie beredeneringen. tuurlijk wordt de PStwo goed verkocht, maar uitverkocht zijn ze niet. heb het iig niet meegemaakt nog. lijkt me meer een verkooppraatje van sony. "ze zijn zo populair, haal ze maar snel voor ze op zijn" en dat die voordelige pakketten uitkomen in januari is gewoon logisch, want dan is de kerstdrukte geweest en moeten ze de consument toch meer gaan 'lokken'
In Engeland en de VS is 'ie in bepaalde gebieden weldegelijk uitverkocht (zie ook deze link). Ik denk alleen dat het in Nederland wel mee valt. Nederland is toch meer een xbox-land heb ik het idee...
pi_24110070
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

In Engeland en de VS is 'ie in bepaalde gebieden weldegelijk uitverkocht (zie ook deze link). Ik denk alleen dat het in Nederland wel mee valt. Nederland is toch meer een xbox-land heb ik het idee...
mischien hebben de meeste nederlanders nu wel een ps2 en is niet iedereen zo gek om 2 ps2s te kopen?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24110169
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
mischien hebben de meeste nederlanders nu wel een ps2 en is niet iedereen zo gek om 2 ps2s te kopen?
Dat kan natuurlijk ook! Ik denk eerlijk gezegt ook dat veel "PStwo"-kopers al PS2-bezitters waren.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:29:40 #245
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_24113941
Ik heb er iig 2 nu ... eigenlijk wil ik mijn oude verkopen, maar ja die sentimentele waarde he
Drop you like an ill, bad habit
pi_24115371
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Goedzo! Hier mijn beloofde antwoord:

Ik neem aan dat je Tekken 4 bedoelt? Die is al een tijdje platinum, dus je moet tussen de platinumgames zoeken. Maar het kan zijn dat niet veel winkels 'm meer (op voorraad) hebben, omdat het al een tijdje geleden is dat 'ie gereleased is. Je kunt 'm natuurlijk altijd bestellen! Maar ik zou als ik jou was Soul Calibur 2 nemen in plaats van Tekken 4. Dat vind ik persoonlijk een véél beter spel en bovendien heb je dan ook Heihachi en Yoshimitsu (al ziet 'ie er wat anders uit in SC2). En ergens volgend jaar komt Tekken 5 uit... die zal ongetwijfeld beter zijn dan deel 4!
Dit verhaal kan ik beamen, ik heb Tekken 4 en SC 2 en ik moet zeggen dat die laatste de beste is (mooiere omgevingen en de mogelijkheid om je tegenstander uit de ring te gooien )
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_24119549
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
...en de mogelijkheid om je tegenstander uit de ring te gooien
En dat is erg goed voor de lachspieren!
pi_24121908
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

En dat is erg goed voor de lachspieren!
Of erg frustrerend
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:05:38 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24122044
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24122183
quote:
! kleine filmpjes !
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')