Gewoon eentje uit H kicken die er toch nooit hier is..quote:Op zondag 28 november 2004 01:39 schreef Manias het volgende:
k wil tog mijne er ook es in
TS OP telt niet meequote:Op zondag 28 november 2004 01:44 schreef Manias het volgende:
doe datOw jeejsjoerd is thuis!
trouwens sepo was tog niet een sepo maar thipo?
Uhm ja.. geen flauw idee. Gaandeweg leer je die dingen wel van via viaquote:Op zondag 28 november 2004 01:45 schreef Manias het volgende:
wie BEDENKT die onzin
Ow?quote:Op zondag 28 november 2004 01:47 schreef Manias het volgende:
sught de rijpe negerinnen en hete meiden zijn weer bezigEN NOOIT ES EEN GAYLIJN
En niet een niet twee maar DRIE ZENDERS vol rijpe negerinnen n hete meiden op springen! Jawel!quote:Op zondag 28 november 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow?![]()
OMG.. en begint er bij jou wat te kriebelen???quote:Op zondag 28 november 2004 01:49 schreef Manias het volgende:
[..]
En niet een niet twee maar DRIE ZENDERS vol rijpe negerinnen n hete meiden op springen! Jawel!
*Hard staar* hmm neequote:Op zondag 28 november 2004 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OMG.. en begint er bij jou wat te kriebelen???![]()
Trouwens kylie op mtv.quote:Op zondag 28 november 2004 01:51 schreef Manias het volgende:
[..]
*Hard staar* hmm neeNog altijd niet
Bij jou dan???
Het heeft wel een hoog meezing gehalte ja tijdens..quote:Op zondag 28 november 2004 01:55 schreef Remix het volgende:
*blêr* And aaaaaaaaaaaaaaaaaaI believe in youuuuuuuuu
Van Kylie? "In Your Eyes" is hoekig maar qua kleur wel hetzelfde.. "I Believe In You" is qua videoclip een dromerige versie van "In Your Eyes"-videoclip.quote:Op zondag 28 november 2004 01:58 schreef Remix het volgende:
Kewl gemaakt jah, Het doet me denken aan een andere clip maar ik kan er niet op komen welke dan... maar wat wil je om 2:00Anyone?
Stond in : Madonna's Re-Invention Tour na babbelen topicquote:24-10-2004 RIT DVD GOT EXTRAS!
Posted by: Hamad
Finally more news came in today regarding the upcoming Re-Invention Tour dvd release. Unlike the Drowned World tour, this dvd will be packed with extras such as the videos featured during the show [including The Beast Within] and some rehearsal clips which were shot during her Lisbon visit last month. At this point the dvd is set to be released sometime between February and March, although no date is confirmed yet.
Someone close to Madonna's management has shared this news with us. You can choose to believe it or not but we are standing firm with this news. Enjoy!
Mijn prototype hunk is Ryan Phillipe, maar laat Justin nou best wat weg hebben van Ryanquote:Op zondag 28 november 2004 02:05 schreef Manias het volgende:
justin = het prototype van mijn type denk ik
Tweede en laatste is wel smakelijkquote:Op zondag 28 november 2004 02:06 schreef Remix het volgende:
Die tweede foto is perfect!
*opslaan als...*
Doet me wel verlangen naar een fitness thoquote:Op zondag 28 november 2004 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tweede en laatste is wel smakelijk![]()
Ryan Phillipe is ook mijn prototype van een liev blondjequote:Op zondag 28 november 2004 02:08 schreef Remix het volgende:
[..]
Mijn prototype hunk is Ryan Phillipe, maar laat Justin nou best wat weg hebben van Ryan
Zo lang nogquote:Op zondag 28 november 2004 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Stond in : Madonna's Re-Invention Tour na babbelen topic
Feb en maart, Jeetje wat lang.. Ik wil haar concert nog een keer herbeleven hoor..
Boven zijn knoop... zie ik daar nou wat ik denk te zien?quote:
Neem maar van mij aan. Als je "La Mala Educacion" hebt gezien... GAEL is stouterquote:Op zondag 28 november 2004 02:13 schreef Remix het volgende:
[afbeelding]
Oh la laMaar 'stouter' dan Ryan? Zou het? Ryan in Cruel Intentions doet erg zijn best om stout te zijn hoor...
Lichaamshaar?quote:Op zondag 28 november 2004 02:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Boven zijn knoop... zie ik daar nou wat ik denk te zien?
quote:Op zondag 28 november 2004 02:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Boven zijn knoop... zie ik daar nou wat ik denk te zien?
"La Mala Educacion"? *noteer*quote:Op zondag 28 november 2004 02:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan. Als je "La Mala Educacion" hebt gezien... GAEL is stouter
Woei.. je hebt oog voor detailquote:Op zondag 28 november 2004 02:17 schreef MUUS het volgende:
Ja toch?.
Krijgt hij nu strafpunten?quote:Op zondag 28 november 2004 02:17 schreef MUUS het volgende:
Ja toch?.
qui est ce ?quote:Op zondag 28 november 2004 02:18 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed.. Deze "priester" is ook van harte welkom
[afbeelding]
Kheb geen flauw idee, maar Ang3l en ik hebben hem tot onze "priester" gebombardeerd..quote:Op zondag 28 november 2004 02:23 schreef Remix het volgende:
[..]
qui est ce ?
Hmm, leuke priester hequote:Op zondag 28 november 2004 02:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb geen flauw idee, maar Ang3l en ik hebben hem tot onze "priester" gebombardeerd..![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 02:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan. Als je "La Mala Educacion" hebt gezien... GAEL is stouter
Wussyquote:Op zondag 28 november 2004 03:41 schreef wizarddragon het volgende:
Terug naar realiteit, Truste mensen van Fok!
ineens?quote:Op zondag 28 november 2004 04:22 schreef Ang3l het volgende:
Wheheh
[afbeelding]
In dit spel (Fable) kun je blijkbaar niet alleen bepalen of je good of evil wordt.... maar ook gay, bi of heteroIk ben ineens gay... getrouwd met een man
Nou ok.... ik heb wat zitten flirten met mannen in het spel. Maar d'r is maar 1 dorp waar het lukte..... met 2 mannen. En ineens vroeg er 1 me ten huwelijk en nu hebben we samen een huis en HOP bij mijn statistics staat ineens GAYquote:Op zondag 28 november 2004 04:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ineens?
als iemand dat voor elkaar kan krijgen...quote:Op zondag 28 november 2004 04:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou ok.... ik heb wat zitten flirten met mannen in het spel. Maar d'r is maar 1 dorp waar het lukte..... met 2 mannen. En ineens vroeg er 1 me ten huwelijk en nu hebben we samen een huis en HOP bij mijn statistics staat ineens GAYGeinig om dat in een RPG te zien. Gata toch ei'k om vechten, magie en een goed verhaal.
Goeiemorgen als je zo wakker wordtquote:Op zondag 28 november 2004 06:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar bed..![]()
*propje gooit*quote:Op zondag 28 november 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:.
.
aaaah...beafje, heb je zo' n slaapjes dan, jongetje?quote:Op zondag 28 november 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:.
.
*mep*quote:Op zondag 28 november 2004 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*propje gooit*
Nee joh, ik ben haske klaarwakkerquote:Op zondag 28 november 2004 11:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
aaaah...beafje, heb je zo' n slaapjes dan, jongetje?![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 11:56 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
valreep
Nee, nog niet 100%, maar wel weer een heel stuk, gelukkigquote:Op zondag 28 november 2004 12:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weer beter?
ook oogjes helemaal schoon wrijfjes gedaan al?quote:Op zondag 28 november 2004 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben haske klaarwakker.
En toch is ps2 beter!quote:Op zondag 28 november 2004 04:22 schreef Ang3l het volgende:
Wheheh
[afbeelding]
In dit spel (Fable) kun je blijkbaar niet alleen bepalen of je good of evil wordt.... maar ook gay, bi of heteroIk ben ineens gay... getrouwd met een man
Zoals je normaal alleen in een fillum ziet?quote:Op zondag 28 november 2004 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Argh, wat een nacht.
quote:Op zondag 28 november 2004 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoals je normaal alleen in een fillum ziet?
Ik kan gewoon echt niet slapen...quote:Op zondag 28 november 2004 12:30 schreef Manias het volgende:
vlarpy go back to bed! je hebt maar 6 uur geslapen gek!
dank je. ja, ik zelf niet zo.quote:Op zondag 28 november 2004 13:07 schreef Manias het volgende:ent aaaaaHAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai bieeee lieeeeef in joeeeeeeeeeeeee
En dan de lege fles wijn.quote:Op zondag 28 november 2004 13:16 schreef Ang3l het volgende:Argh, the horror
oh neeequote:Op zondag 28 november 2004 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet slapen...
Zwaar klote
*gooit koud water over ajuu* gaat ut?quote:Op zondag 28 november 2004 13:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
dank je. ja, ik zelf niet zo.
niet altijdbbjmgh,,h,,.k./kjhgfdfrrtweedthhm.l;jj;..igfhgfo;l..... o, god gaan we weer
jups...quote:Op zondag 28 november 2004 13:27 schreef Manias het volgende:
[..]
oh neeeen morgen weer wekren!
quote:Op zondag 28 november 2004 13:35 schreef Manias het volgende:
*naar utrecht ga*![]()
sterkte herb
here we are now...ENTERTAIN us!quote:Op zondag 28 november 2004 13:27 schreef Manias het volgende:
[..]
*gooit koud water over ajuu* gaat ut?![]()
En hierna duurt het zeker ook weer een poosje?quote:Op zondag 28 november 2004 15:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat heerlijk zo'n vrije zondag....veel te lang geleden
Over twee weken weerquote:Op zondag 28 november 2004 15:45 schreef tech het volgende:
[..]
En hierna duurt het zeker ook weer een poosje?
Markie!!!quote:Op zondag 28 november 2004 15:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Over twee weken weer
Tech!!!
Al weer helemaal beter?
De hamer komt nog... Tussen 19:00 en 20:00...quote:Op zondag 28 november 2004 15:48 schreef Vlarp het volgende:
Bizar...
Ik heb echt bijna niet geslapen, maar ik ben ook echt niet moe... heel vaag
Neuh.. 'k heb geen katerquote:Op zondag 28 november 2004 15:49 schreef tech het volgende:
[..]
De hamer komt nog... Tussen 19:00 en 20:00...
quote:Op zondag 28 november 2004 15:55 schreef Jerruh het volgende:
ik kwma mark trouwens nog tegen op station tijdens het overstappen op de trein naar grunn! da hij da nie verteld heeft!
mogguh.
({)!quote:Op zondag 28 november 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een van de vele verrassingen die vrijdag...een van de meest bewogen dagen in m'n leven![]()
Nee ik heb mezelf voornamelijk uit de nesten gewerkt, maar daarbij toch iemand behoorlijk gekwetst en dat was echt niet leukquote:Op zondag 28 november 2004 16:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
({)!
hopelijk heb je jezelf niet al te veel in de nesten gewerkt![]()
![]()
.
mjwa, das nooit leuk.quote:Op zondag 28 november 2004 16:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf voornamelijk uit de nesten gewerkt, maar daarbij toch iemand behoorlijk gekwetst en dat was echt niet leuk
Maar hoe was t bij Ruud?
Jij bent ook te heteroquote:Op zondag 28 november 2004 16:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, das nooit leuk.
het was weer ouderwets gezellig. vrijdags naar een feestje van zijn vrienden geweest en dat waren leuke lui!!
ze vonden me te hetero
. heb ik da
.
ow?quote:Op zondag 28 november 2004 16:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jij bent ook te hetero
Op een positieve manier in de zin van....dat mensen het niet verwachten dat je homo bentquote:Op zondag 28 november 2004 16:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow?
hehe ow dr zullen zat mensen zijn die het wel doorhebbenquote:Op zondag 28 november 2004 16:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Op een positieve manier in de zin van....dat mensen het niet verwachten dat je homo bent
quote:Op zondag 28 november 2004 18:10 schreef Jerruh het volgende:
({) aan ang3l!!
Werd ik geroepen?quote:Op zondag 28 november 2004 18:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is het hier weer tammetjes vanavond
Als jij de boel hier kan opleuken......jaaaahquote:Op zondag 28 november 2004 18:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Werd ik geroepen?
Is goed hoor, ik heb inmiddels alweer een nieuw colbertje gekocht dus ik kan nog wel ff zonderquote:Op zondag 28 november 2004 18:33 schreef Jerruh het volgende:
jow SAJ.
ow mark, je jas gaat snel naar de stomerij.
Bek houwen jijquote:Op zondag 28 november 2004 04:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wussy
ik ga er binnenkort ook een kopen, in winterjasvormquote:Op zondag 28 november 2004 18:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik heb inmiddels alweer een nieuw colbertje gekocht dus ik kan nog wel ff zonder
What da fok?!quote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bek houwen jij
1001 Arabian Nightsquote:Op zondag 28 november 2004 18:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom staat chips in godsnaam op 1
Wie ben jij en mag ik mee?quote:Op zondag 28 november 2004 19:24 schreef Lolalala het volgende:
Wie gaat er ook naar Kylie?
Danniiquote:Op zondag 28 november 2004 19:24 schreef Lolalala het volgende:
Op het kaartje staat "+ special guest".
Weet iemand wie het is?
Helloquote:Op zondag 28 november 2004 19:25 schreef Jerruh het volgende:
lolalala!
ik ga er nie heen.
maar een vriend wel.
zal es vragen over die special guest.
Ik ben Lolalala.quote:Op zondag 28 november 2004 19:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wie ben jij en mag ik mee?
*tot zover niemand zo gek heeft kunnen krijgen namelijk*
hahaha volgens mij welquote:Op zondag 28 november 2004 19:27 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Hello![]()
Was jij het nou, toen je mij ontmoette dat je vond dat ik het meest spontaanste mens was wat je ooit had ontmoet?![]()
![]()
Wat lievquote:Op zondag 28 november 2004 19:28 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik ben Lolalala.
Misschien mag je mee
Nouk was er ook ja.quote:Op zondag 28 november 2004 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha volgens mij wel. jij was da toch met nouk? toen op die ONZ meet?
O je mag van mij wel nichterig dansen hoorquote:Op zondag 28 november 2004 19:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wat liev
Ik zal me gedragen en niet nichterig dansen![]()
whehehequote:Op zondag 28 november 2004 19:30 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nouk was er ook ja.
Ja jij was het, hihi.
Jah ik kan heel goed als hetero dansen...ik hoop eigenlijk dat ik niet anders doequote:Op zondag 28 november 2004 19:31 schreef Lolalala het volgende:
[..]
O je mag van mij wel nichterig dansen hoor
Kun je ook als hetero dansen dan?
Ik ga met vriendin, en 3 leukerds.
Jij was de enige die ik gelijk herkende!quote:Op zondag 28 november 2004 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehehe
ja, je was wel errrug enthousiast in het voorstellen.
ik werd er spontaan verlegen van hahaha.
whaha en dat terwijl ik volgens mij nie zo bekend ben/was op ONZquote:Op zondag 28 november 2004 19:34 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Jij was de enige die ik gelijk herkende!
Jep jongenswezens jaquote:Op zondag 28 november 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah ik kan heel goed als hetero dansen...ik hoop eigenlijk dat ik niet anders doe
Oeh leukerds
Jongenswezens neem ik aan
Ik ook, dan dans ik gewoon lomp uit de maatquote:Op zondag 28 november 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah ik kan heel goed als hetero dansen...
Nee darling, je had toen een plaatje in je avataricoonhokjedinges.quote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whaha en dat terwijl ik volgens mij nie zo bekend ben/was op ONZ.
whehe, "darling"quote:Op zondag 28 november 2004 19:39 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee darling, .
oeghquote:Op zondag 28 november 2004 19:39 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee darling, je had toen een plaatje in je avataricoonhokjedinges.
Ik ga d'r heen om een relatie te verzoenen, da's ook ineens wat andersquote:Op zondag 28 november 2004 19:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Oeh The Incredibles daar zou ik vrijdag naar toe gaan....maar dat liep allemaal even wat anders
Ik zou er met iemand heengaan alleen toen ik hem vertelde dat ik geen relatie wilde....was het ook niet echt gepast meer om alsnog samen naar de bios te gaanquote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga d'r heen om een relatie te verzoenen, da's ook ineens wat anders
Maar Edna is echt super in die film"Dááárling, it's for you"
Hmmz, nee niet bepaald. Dan is de film natuurlijk heel wat minder komisch ineens.quote:Op zondag 28 november 2004 19:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik zou er met iemand heengaan alleen toen ik hem vertelde dat ik geen relatie wilde....was het ook niet echt gepast meer om alsnog samen naar de bios te gaan
Idd...gelukkig ga ik er binnenkort naar toe met m'n vriendjequote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, nee niet bepaald. Dan is de film natuurlijk heel wat minder komisch ineens.
Geen idee. Da's het frustrerende. Het was wel heel gezellig hoor. Uit eten, naar ons oude stamcafé, daarna de bios. Voelde een beetje als vanouds, als een nieuwe eerste date. Zenuwachtig en zo. En misschien is dat ook juist wat nodig was. Nieuwe "spice" waardoor we allebei weer moeite gaan doen voor elkaar.quote:Op zondag 28 november 2004 19:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd...gelukkig ga ik er binnenkort naar toe met m'n vriendje
Maar kan ik uit het feit dat The Incredibles jou zo goed beviel ook opmaken dat het de goede kant op gaat met het redden van de relatie??
Ik vind Shandinella juist een suf wijfquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Jerruh het volgende:
owja! ER!!!!!
ik vind marjolein een zeurkous!shandinella!!!!!!
.
Dat klinkt als een goede stap in de richting. Ik hoop echt dat jullie er weer uit komen samenquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Da's het frustrerende. Het was wel heel gezellig hoor. Uit eten, naar ons oude stamcafé, daarna de bios. Voelde een beetje als vanouds, als een nieuwe eerste date. Zenuwachtig en zo. En misschien is dat ook juist wat nodig was. Nieuwe "spice" waardoor we allebei weer moeite gaan doen voor elkaar.
ze was wel de enige die tegen mo durfde te blaffenquote:Op zondag 28 november 2004 20:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik vind Shandinella juist een suf wijf![]()
Veel te eerlijk en rechtvaardig enzo
quote:Op zondag 28 november 2004 20:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
even foto op pc gezet van het kindje dat gister op mn oma's verjaardag aan de maggi zat te lurken
[afbeelding]
Misschien is het iets wat iedereen met een vaste relatie soms vergeet... Namelijk dat het helemaal niet vanzelfsprekend is. Je moet tijd, aandacht, moeite en energie in elkaar en de relatie blijven steken.quote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Da's het frustrerende. Het was wel heel gezellig hoor. Uit eten, naar ons oude stamcafé, daarna de bios. Voelde een beetje als vanouds, als een nieuwe eerste date. Zenuwachtig en zo. En misschien is dat ook juist wat nodig was. Nieuwe "spice" waardoor we allebei weer moeite gaan doen voor elkaar.
Eensch. En van beide zijden is dat denk ik dus gebeurd. We groeien vast, aan elkaar en in sleur en in de boerderij. Niet dat die zo erg is, maar voor pup is ie te duur en daar gaat al z'n geld in. Dus leuke dingen doen kan ie bijna niet want hij heeft steeds geen geld. En dat doe ik dan wel betalen maar ooit houdt dat ook op. Dus we gaan waarschijnlijk op zoek naar iets nieuws........quote:Op zondag 28 november 2004 20:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Misschien is het iets wat iedereen met een vaste relatie soms vergeet... Namelijk dat het helemaal niet vanzelfsprekend is. Je moet tijd, aandacht, moeite en energie in elkaar en de relatie blijven steken.. Doe je dat niet, dan groei je uit elkaar. Of je wordt een uitgelubberd paar dat elkaar niets meer te vertellen heeft.
.
Hmm.. nee, dat is voor het klootjesvolkquote:Op zondag 28 november 2004 20:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil bij de Free Record Shop werken
Ach who cares...het is maar voor naast mn studie en ik moet toch geld hebben om leuke dingen te doen. En mn huidige bijbaantje is crap. En van alle kansloze bijbaantjes lijkt me het werken in een cd/dvd winkel het leukst!quote:Op zondag 28 november 2004 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. nee, dat is voor het klootjesvolk
Ohw.. bijbaantje.. dan mag hetquote:Op zondag 28 november 2004 20:49 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach who cares...het is maar voor naast mn studie en ik moet toch geld hebben om leuke dingen te doen. En mn huidige bijbaantje is crap. En van alle kansloze bijbaantjes lijkt me het werken in een cd/dvd winkel het leukst!
Uhm,.. wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 28 november 2004 20:52 schreef Ang3l het volgende:
oeh, er komt een nieuwe peking express
Waxman!quote:Op zondag 28 november 2004 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Talking about Peking Express, hier ben ik weer
Dus allemaal juichen he
Mennn!!!quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef Manias het volgende:
haaaaaaaaaai!
heeeyyy ja, heeeerrlijkquote:Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waxman!![]()
Leuk weekend gehad?
O ja, ik zal eens kijken of er iemand uit kanquote:Op zondag 28 november 2004 21:13 schreef Manias het volgende:
ow herbie mag ik ook in duh H?
quote:Op zondag 28 november 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik zal eens kijken of er iemand uit kan
Mits goed gedaan welquote:Op zondag 28 november 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Hellboy lijkt me wel tof. Ik ben gek op comicbookverfilmingen!
X3 duurt helaas nog wat jaartjes, daar kan ik echt niet op wachten! Fantastic Four lijkt me ook wel wat, ik heb er foto's van gezienquote:Op zondag 28 november 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mits goed gedaan wel
Ik was o zo bang voor X-men (als fan van de comic) maar die pakte heel goed uit
Nu komt Fantastic Four nog, Constantine ook. X3 strakjes.
Die laatste 2 vond ik niet zo veel. Van Daredevil komt de spin-off ELEKTRA uit. Hele mooie trailer!quote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
X3 duurt helaas nog wat jaartjes, daar kan ik echt niet op wachten! Fantastic Four lijkt me ook wel wat, ik heb er foto's van gezien
Maar ja ik vond zelfs Daredevil nog de moeite waard en The Hulk zelfs goed
Idd geweldig is ie...maar ik vind alles geweldig waar Jennifer Garner in speeltquote:Op zondag 28 november 2004 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste 2 vond ik niet zo veel. Van Daredevil komt de spin-off ELEKTRA uit. Hele mooie trailer!
Ja wat erg dat zequote:Op zondag 28 november 2004 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste 2 vond ik niet zo veel. Van Daredevil komt de spin-off ELEKTRA uit. Hele mooie trailer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Foute keuze van regisseur..
*trekt garner-pakje aan*quote:Op zondag 28 november 2004 23:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd geweldig is ie...maar ik vind alles geweldig waar Jennifer Garner in speelt
Echt waar als ik verplicht seks moest hebben met een vrouw en ik moest kiezen nou dan wist ik het wel![]()
Misschien valt seks met Markie-Mark wel verschrikkelijk tegen.quote:Op zondag 28 november 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt garner-pakje aan*
Dag knul
quote:Op zondag 28 november 2004 23:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja wat erg dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Foute keuze van regisseur..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 28 november 2004 23:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Misschien valt seks met Markie-Mark wel verschrikkelijk tegen..
ervaring mee?quote:Op zondag 28 november 2004 23:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 23:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]Nee? ow dan maar zien.. Ben benieuwd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee...maar je hoort weleens wat hequote:Op zondag 28 november 2004 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ervaring mee?
quote:Op zondag 28 november 2004 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ervaring mee?
hehe..quote:Op zondag 28 november 2004 23:44 schreef Markie-Mark het volgende:
OH ja ER finale
echt saai en bout
Qua opzet in die studio en met dat bellen, ik vind dat de kijker geen inspraak mag hebben bij de winnaar van ER en de finale past niet bij de rest van de serie
En onze kleine Marjoleine lag er voor de finale al uit dus het kon me toch geen reet boeien welk van de twee saaie kleurloze belgen zou winnen
Okay, ik zal eens kijken wat we op het lab hebben staan. Wat heb je liever, ziek worden of vergiftigd worden?quote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef Jerruh het volgende:
jow deamon.
im still alive, maak de volgende keer es wat beter vergif.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:48 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Okay, ik zal eens kijken wat we op het lab hebben staan. Wat heb je liever, ziek worden of vergiftigd worden?
Grom!! X-Men vind ik echt heel cool....quote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef Manias het volgende:
deamonine jahw duurt nog lang de director is dr uitgestapt
Ja DareDevil.. Met Colin Farrel als the badguy en zijn constante sniff en hijgstemmetje.. Persoonlijk vond ik de film ook een domper.quote:Op zondag 28 november 2004 23:43 schreef Manias het volgende:
Ey ik vond hellboy erg koelAlleen daredevil vonnik nep.. ben affleck is m gewoon nie.. en die pakjes
nep!
Duurt langer indeed. Maar wel pijnlijker...quote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]ziek
dat duurt langer!
hoe ist, mop?
Nope.. plannen zijn ook gecanceld..quote:Op zondag 28 november 2004 23:48 schreef Manias het volgende:
hm er zou toch ook een spinoff komen van halle berry als die spy van james bond? daar hoor je nix meer over
Hee! Colin Farrel is best leuk...quote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja DareDevil.. Met Colin Farrel als the badguy en zijn constante sniff en hijgstemmetje.. Persoonlijk vond ik de film ook een domper.
The Hulk. Ambitieus project alleen er had zoveel ingezeten. Het begon zo veelbelovend. Althans zo'n gevoel had ik dan. Ik kon me er wel van herinneren dat het einde/eindgevecht echt chaotisch was.
been there, done thatquote:Op zondag 28 november 2004 23:52 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Duurt langer indeed. Maar wel pijnlijker...Ow wacht! Ik heb ook nog wat carcinogene spullies op het biochemisch lab staan! Daar krijg je alleen maar kanker van
![]()
En met mij ist wel goed hoorEn u?
Been there??? You had cancer cancer before?quote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
been there, done that.
goed zo!, im proud of you :p
nja, goedaardig danquote:Op zondag 28 november 2004 23:55 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Been there??? You had cancer cancer before?
En waar komt de trots vandaan?
Halle Berry dat vind ik helemaal niks....alleen in Gothika was ze nog te verterenquote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope.. plannen zijn ook gecanceld..
Ohw ja.. Dat is true. Ah well... Dan maar een of andere enge ziekte. Ik zal eens kijken wat ik kan vinden...quote:Op zondag 28 november 2004 23:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, goedaardig dan
gewoon![]()
Gothika vond ik op zich wel aardig. Maar waar komt in godsnaam de naam vandaan????quote:Op zondag 28 november 2004 23:57 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Halle Berry dat vind ik helemaal niks....alleen in Gothika was ze nog te verteren
Hehe Colin Farrel blijft altijd leuk, vooral in Minority Report en Phonebooth..quote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hee! Colin Farrel is best leuk...Al is zijn acteerwerk idd crappy in die film...
ADPKD ziet er vrij nasty uitquote:Op zondag 28 november 2004 23:58 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Ohw ja.. Dat is true. Ah well... Dan maar een of andere enge ziekte. Ik zal eens kijken wat ik kan vinden...![]()
[sub] waarom gewoon?{/sub]
Ik vond haar in Catwoman zo lachwekkend..slechtquote:Op zondag 28 november 2004 23:57 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Halle Berry dat vind ik helemaal niks....alleen in Gothika was ze nog te verteren
En daar blijf ik bijquote:Op maandag 29 november 2004 00:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vond haar in Catwoman zo lachwekkend..slecht![]()
Gothika ging nog wel ja..
Het is maandag.quote:Op maandag 29 november 2004 07:23 schreef Vlarp het volgende:
Dit wordt een zware dag
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 29 november 2004 07:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is maandag.
You ain't seen nuthin' yet.quote:Op maandag 29 november 2004 08:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aaah, wat een dag.
Ik ben zowaar vrolijk....mag dat ook een keer?quote:Op maandag 29 november 2004 09:13 schreef tech het volgende:
[..]
You ain't seen nuthin' yet.
Dat heb ik het liefst.quote:Op maandag 29 november 2004 09:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben zowaar vrolijk....mag dat ook een keer?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 29 november 2004 09:36 schreef tech het volgende:
[..]
Dat heb ik het liefst.
Ik weet niks.quote:Op maandag 29 november 2004 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Goed, je hebt het gedaan.quote:Op maandag 29 november 2004 09:45 schreef tech het volgende:
[..]
Ik weet niks.
Ik heb het alleen het liefst als mensen vrolijk zijn. Als jij zegt dat je vrolijk bent, dan is dat prima. Carry on, I say!
Stel dan ook geen vragen. Kun je verwachten dat mensen antwoord gaan geven.quote:Op maandag 29 november 2004 09:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed, je hebt het gedaan.
quote:Op maandag 29 november 2004 09:45 schreef tech het volgende:
[..]
Carry on, I say!
Jij bent nu ook onvrolijk?quote:Op maandag 29 november 2004 10:16 schreef tech het volgende:
[..]
Stel dan ook geen vragen. Kun je verwachten dat mensen antwoord gaan geven.
Als ik jou chagrijnig maak, dan was er toch al niks om vrolijk voor te zijn, dus drijf maar lekker weg, donderwolkje!
Ik ben niet onvrolijk te krijgen door een paar posts, hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent nu ook onvrolijk?
Oh jee, een blije kip op de werkvloer.quote:Op maandag 29 november 2004 10:23 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ben niet onvrolijk te krijgen door een paar posts, hoor.
Ik volhard in een humeur.
quote:Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef creno het volgende:
goedemorgen, daar ben ik ook weer...
ik kon gisterenmiddag gewoon niet op fok! komen....
iemand naar betty ford geweest gisteren ?
afkickenquote:Op maandag 29 november 2004 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik daar doen?
Van?quote:Op maandag 29 november 2004 10:42 schreef creno het volgende:
[..]
afkicken![]()
Ook last van dan?quote:Op maandag 29 november 2004 10:43 schreef Cybart het volgende:
een goed begin van je dag is het halve werk toch
moguh
nog nooit geweest. (in now en wow toch?) wat voor publiek/muziek daar?quote:Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef creno het volgende:
goedemorgen, daar ben ik ook weer...
ik kon gisterenmiddag gewoon niet op fok! komen....
iemand naar betty ford geweest gisteren ?
hihihii...lachen, he?...wat eigenlijk?quote:Op maandag 29 november 2004 10:47 schreef Waxxer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |