quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:13 schreef Mark het volgende:
Grappig dat jij er ook was, Doc! Op woensdag of donderdag?
Ik vond het ook wel lollig om te lezen dat jij er was
![]()
Ik was er gister. De reden waarom we gegaan waren (zeg maar de aanleiding), was met name eigenlijk omdat Myrthe zo ongeveer sinds haar 4e of zo Madonna fan is (ze wilde ook een tijdje aangesproken worden als Myrthe Madonna
![]()
). Ze had ook op de kleuterschool (zo'n 3 maanden geleden dus
![]()
) ook een spreekbeurt gehouden over Madonna. Dat het in de buurt was scheelde ook in het besluit om gewoon met z'n allen te gaan (Carine vind het ook erg goed, ik vind het ook wel leuk en Rosa vond het ook erg spannend). Zitplaatsen genomen omdat dat wel zo practrisch was in ons geval. Hoewel Myrthe tegenwoordig met name de wat hardere muziek leuk vind ging ze zwaar uit haar dak gister.
(dikke vette crosspost uit geloten topic volgt)
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:02 schreef Mark het volgende:Ook maar mijn mening dan.
Het gros van het publiek kwam naar mijn mening voor een Greatest Hits-show. De lauwe reactie op de nieuwere/onbekendere nummers sprak wat dat betreft boekdelen. Maar bij die Klassiekers ging het dan ook goed los, en was het leuk om er bij te zijn. Jammer van die hoeveelheid pauzes, het breekt gewoon. Hoogtepunt was voor mij "Frozen", waar Madonna liet zien dat ze (staand achter een microfoon) ook zonder show een goed nummer kan brengen.
De intro duurde mij eerlijk gezegd veel te lang (5 minuten onverstaanbaar gebrabbel), dat kan ook wel beter.
Maar mevrouw Mark vond het fantastisch
![]()
(bedankt bukgeit! )
Geinig dat jij ook was geweest
![]()
Dat de nieuwere nummers het minder goed deden viel mij iets minder op omdat dat juist de nummers waren die Myrthe (6 jaar) en Rosa (5) geweldig vonden: duidelijk de jongste generatie fans (maar ze kenden "Burning Up" wel hoor
![]()
)
![]()
Wat ik wat jammer vond was dat het met band niet veel anders klonk dan wanneer er geen band speelde. Als je een electisch gitaar speelt laat het dan klinken als een electrische gitaar, en een drum hoor ik liever klinken als een drum en niet als een drummachine. Dan liever hardere drummachines. Met de accoustische gitaar was het probleem wat minder. Nothing Fails vond ik zelf een van de aardigste delen van de set, maar da's ook omdat ik het gewoon een mooi nummer vindt. Overigens vond ik de zang (gedurende het hele conmcert) helemaal niet slecht of matig of wat dan ook. "Het was het leuk om er bij te zijn" vind ik de beste beschrijving, ik heb me prima vermaakt, maar muziekaal net niet spannend genoeg (te weinig "live"), maar aangezien ik dat ook niet echt verwachte was dat niet een tegenvaller of zo. Het is meer zo dat muzikaal ik dat wel interessanter vind. Toen ik langs de Korenmarkt kwam en daareen bandje hoorde dat rammeld en al wat rock probeerde te maken realiseerde ik me wel dat dat toch wel meer live muziek is. Madonna live is dan ook niet zozeer een "muzikale ervaring" als wel een "theaterervaring".
Maar alle meiden vonden het fantastisch
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool -
JFT 96 -
Never forgotten