abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2004 @ 16:37:30 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_19514862

Vervolg van Madonna's Re-Invention Tour komt naar Nederland #2

Voor spoilers omdat sommige mensen in het vorige topic hebben aangegeven dat ze niet willen wat er allemaal gebeurt en hoe het eruit ziet: Het grote Madonna Re-Invention Tour spoiler topic
quote:
Twee concerten Madonna uitverkocht
ARNHEM - Madonna geeft 9 september een tweede concert in stadion Gelredome in Arnhem. Het eerste optreden van de Amerikaanse popster, een dag eerder, raakte zaterdag binnen een kwartier uitverkocht. Vervolgens werd besloten tot het extra concert, meldde organisator Mojo. De kaartjes voor het tweede concert raakten eveneens snel uitverkocht.

Madonna's 'Re-Invention Tour' begon maandagavond in Los Angeles, waar ze haar eerste drie shows gaf. Daarna volgen steden als Las Vegas, New York, Londen en Parijs, en dus ook Arnhem. In 1990 trad Madonna voor het laatst in Nederland op tijdens haar 'Blond Ambition Tour' in De Kuip in Rotterdam.

De fans laten zich niet weerhouden door de gepeperde prijzen van de kaartjes. Van de vijftig concerten die op Madonna's website staan geafficheerd, zijn er al veertig uitverkocht. In Nederland betaalden ongeveer 60.000 fans bedragen van 77 euro voor een staanplaats op het veld. De duurste zitplaatsen kosten in Gelredome 86 euro.
bron

Via ticketservice zijn er echter nog kaartjes verkrijgbaar die weer de verkoop in zijn gegaan. Je moet soms wel ff geduld hebben om er doorheen te komen .
  zondag 30 mei 2004 @ 16:56:31 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19515282
quote:
Want daar krijg je een gevoel van macht van..? Je kunt je jaloezie niet onder controle houden? Beetje zielig, zeker als jouw stuntbod gewoon lekker verwijderd wordt..
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.
Heb het niet op oplichters die over andermans rug geld willen verdienen.
Schijnbaar heb jij daar minder problemen mee. Beetje vreemd, als Madonna fan zijnde....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19515439
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.
Schijnbaar heb jij daar minder problemen mee. Beetje vreemd, als Madonna fan zijnde....
Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat die mensen die allemaal extra tickets hebben gekocht om ze daarna voor veel te verkopen ze niet kwijt raken. Als je een beetje fan bent verkoop je ze gewoon voor het bedrag wat jezelf betaald hebt.

Als je dat niet doet, ook al ben je fan, vindt ik je echt in- en in triest.
  zondag 30 mei 2004 @ 17:04:30 #4
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_19515496
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Prachtige redenatie.. Madonnafans horen daar problemen mee te hebben? Nu ja, dan klopt het inderdaad dat ik geen Madonnafan ben en dat ik er geen probleem mee heb.
Kwestie van vraag en aanbod, iets waar vrijwel onze hele economie op draait. En ja het is jammer als je 's nachts voor een postkantoor hebt gelegen en dan nog zwaar moet betalen omdat je geen kaartje kon bemachtigen, maar dan moet je verder kijken wat je er voor over hebt.

En nee, heb geen kaartjes in de aanbieding..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  zondag 30 mei 2004 @ 17:21:13 #5
28167 matthijst
pi_19515903
Here2Stay, vraag en aanbod ala, maar als iemand gewoon gaat staan schooien naast de kassa bij mensen die al ik weet niet hoe lang in de rij hebben gestaan vind ik dat behoorlijk zielig. Laat zo'n persoon een baan gaan zoeken ofzo, in plaats van de goedkope ticketprostituee uit te hangen....

Overigens is begrijpend lezen schijnbaar lastig: in dit geval gaat het om een madonnafan.
pi_19516107
Ik ga ook nog wel wat kaartjes verkopen want ik heb er veel te veel.
you sick fuck!
  zondag 30 mei 2004 @ 17:32:43 #7
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_19516151
Matthijst, we houden er verschillende meningen op na, prachtig.
Overigens is formuleren schijnbaar lastig: je generaliseerde de madonnafans, over waar ze wel en geen problemen mee zouden moeten hebben.

Nu maar weer ontopic dan?
Wanneer gaat Ticketservice een bevestigingsmailtje versturen en is t niet prettig als op dat eindscherm (met je reserveringsnummer) ook nog even staat wat je nu precies voor plaatsen hebt geboekt?
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  zondag 30 mei 2004 @ 17:44:47 #8
28167 matthijst
pi_19516482
ontopic maar weer

Da's wel irritant dat je niks hoor van TS.
pi_19516877
Je kan ook je kaartjes voor gewone prijzen op ebay en marktplaats zetten. De mensen gaan dan vanzelf bieden.... Tis maar net wat je er zelf voor over hebt toch? Niemand is verplicht om ze te kopen tegen hoge prijzen!

Maar goed ontopic dus! Ook ik heb geen bevestigingsmailtje binnen van TS....
  zondag 30 mei 2004 @ 18:28:40 #10
30443 fris
pure frisheid
pi_19517382
ik heb 6 kaartjes teveel en ik ben geen fan
dus ik ben om half 5 opgestaan en in die rij gaan liggen puur voor het geld...

wat ben ik toch een eikel he!?

het was echt poepsnel uitverkocht, de 3 mensen na mij in de rij hadden nog staanplaatsen en toen waren de staanplaatsen al weg... weer 12 mensen daarna, was het hele concert uitverkocht. Maar toen begonnen ze met 9 september, wel lullig voor de mensen die er veel vroeger waren en die dus zitplaatsen hadden ipv staanplaatsen.. de mensen die later waren komen aankakken hadden op 9 september mooie staanplaatsen...
pi_19523553
excuseer me ... ff tvp'en
  zondag 30 mei 2004 @ 23:30:57 #12
14790 EvilFaith
zie signature
pi_19524169
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:28 schreef fris het volgende:
ik heb 6 kaartjes teveel en ik ben geen fan
dus ik ben om half 5 opgestaan en in die rij gaan liggen puur voor het geld...

wat ben ik toch een eikel he!?
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  zondag 30 mei 2004 @ 23:54:44 #13
10721 dolfg
RegiZeur
pi_19524882
Ik ben zeker fan en in het gelukkige bezit van 24 ICON kaarten.
En daar zijn heel veel vrienden, vriendinnen en familieleden van mij (waaronder mijn dochter van 11) heel heel heel erg blij mee!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_19525052
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:54 schreef dolfg het volgende:
Ik ben zeker fan en in het gelukkige bezit van 24 ICON kaarten.
En daar zijn heel veel vrienden, vriendinnen en familieleden van mij (waaronder mijn dochter van 11) heel heel heel erg blij mee!
Zeker leuk voor jou. Ik snap het gezeur van sommige users ook niet over het aantal kaarten wat je mag kopen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
  Moderator maandag 31 mei 2004 @ 00:12:02 #15
18653 crew  D.
pi_19525378
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat die mensen die allemaal extra tickets hebben gekocht om ze daarna voor veel te verkopen ze niet kwijt raken. Als je een beetje fan bent verkoop je ze gewoon voor het bedrag wat jezelf betaald hebt.

Als je dat niet doet, ook al ben je fan, vindt ik je echt in- en in triest.
ik ben het er helemaal niet mee eens.

Ik ben ooit voor een concert niet in de gelegenheid geweest kaartjes voor te kopen, maar doordat er mensen waren die ze later nog op internet verkochten had ik toch kaartjes. Als je echt iets wil zien heb je er ook wel iets meer voor over
  maandag 31 mei 2004 @ 01:06:15 #16
10721 dolfg
RegiZeur
pi_19526666
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Zeker leuk voor jou. Ik snap het gezeur van sommige users ook niet over het aantal kaarten wat je mag kopen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Yep. Bovendien waren dit fanclubkaarten, dus die komen sowieso niet in de verkoop. Het is in ieder geval niet nadelig voor iemand die 5 uur in de rij heeft gelegen.

En zeker niet als ik het vergelijk met mijn jeugd. Prince in de Galgenwaard met Sign of The Times. Daar lag ik om 5 uur vrijdagmiddag bij Ben Noz in Utrecht. Nummer 20 was ik geloof ik en de eerste 10 gingen met 40 tot 60 kaarten tegelijk de deur uit. Dat was gewoon niet leuk meer. Ik zat nog wel op het veld, maar ergens in het midden en dan ook nog op de laatste dag.... de rest was al weg.
Heb je daar 16 uur voor in de rij gelegen.

De concerten de week daarna in Ahoy, daarvoor mocht je maximaal 4 kaarten per persoon kopen... Dus lag ik maandagavond weer in de rij nadat die zondag ervoor het concert in Galgenwaard totaal verregend was. Ik was nummer 10, maar toen zat ik ook op de 5e rij op het veld. Het meest legendarische concert dat ik ooit heb bijgewoond.

En er zit er weer een aan te komen geloof ik.... Madonna.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  maandag 31 mei 2004 @ 01:18:03 #17
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_19526899
Ik heb zaterdag 4 kaartjes gehaald
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 31 mei 2004 @ 01:34:50 #18
12621 tcr
*nix 4ever
pi_19527193
Die pagina van ticketservice is maar een raar ding. Dan wel, dan niet. Maar het is mij wel gelukt, voor 9-9 heb ik een plekkie... Vrijdag lekker vrijnemen en een lekker lang weekend ervan maken...

Kan nog steeds 6 kaarten voor het veld kopen op 9-9, dus al die >150 euro kaartjes op e-bay en marktplaats wens ik veel succes . Mijn kaartje krijgen ze niet...
pi_19528260
Ik ga 9 september
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  maandag 31 mei 2004 @ 10:36:11 #20
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_19529771
Ik ga 8 en 9 september.
could you just [i]not[/i] breathe?
  Moderator maandag 31 mei 2004 @ 10:44:58 #21
18653 crew  D.
pi_19529955
Ik ga de 8e, tenzij ik mijn kaartjes voor een mooie prijs kwijt raak
pi_19530275
Ik heb ook nog kaarten gescoord voor de 9e. Op m'n dooie gemak. .
En ik heb dus die . VIP . kaart voor Londen! .
HTTP://WWW.FH2.NL
Voor als jij ook klaar bent met het gemekker en weer zin hebt in leuk internet!
pi_19530410
Ik ga - als het goed is, want ik vertrouw die ticketservicewebsite nog niet helemaal - de 9e, heb 2 veldplaatsen.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:07:25 #24
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19531571
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:02 schreef Hennie het volgende:
Ik heb ook nog kaarten gescoord voor de 9e. Op m'n dooie gemak. .
En ik heb dus die . VIP . kaart voor Londen! [afbeelding].
Ik vind die VIP kaarten één gorte sof. Een poster en een pasje en 400 dollar teveel betaald voor een eerste rangskaartje. Het enige voordeel wat je hebt is in feite de mogelijkheid om in alle rust een kaartje voor de eerste 20 rijen te bestellen... Ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken, maar goed. IK ga niet zeuren, want ik ga ook naar Londen en Arnhem! YAY!
pi_19533075
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind die VIP kaarten één gorte sof. Een poster en een pasje en 400 dollar teveel betaald voor een eerste rangskaartje. Het enige voordeel wat je hebt is in feite de mogelijkheid om in alle rust een kaartje voor de eerste 20 rijen te bestellen... Ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken, maar goed. IK ga niet zeuren, want ik ga ook naar Londen en Arnhem! YAY!
Alles van Madonna had altijd veel meer kunnen zijn.
Ik vind het eigenlijk gewoon een arrogant rotwijf geworden. . .
Wat niet wil zegen dat ik het meeste van wat ze doet nog steeds erg goed vind, maar de charme van vroeger is er zeker vanaf. Ik ben erg blij met deze tour, want Drowned World Tour vond ik gewoon dik kut! "Fuck off, motherfuckers" dat roep je maar tegen je dienstmeisjes ofzo, trut.

Verder vind ik die VIP tickets dus prima. Ik ben nooit van plan geweest om vanaf midden in de nacht ergens voor een deur te gaan liggen. Ik heb er geld voor, dus why not? Elitaire dingen zijn okay. En ik vind die poster en (vooraaaaaaaaaaaaal) dat geile pasje echt super tof! Geweldige collectors items. En ik zie mezelf toch meer als verzamelaar dan als fan.
HTTP://WWW.FH2.NL
Voor als jij ook klaar bent met het gemekker en weer zin hebt in leuk internet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')