bronquote:Twee concerten Madonna uitverkocht
ARNHEM - Madonna geeft 9 september een tweede concert in stadion Gelredome in Arnhem. Het eerste optreden van de Amerikaanse popster, een dag eerder, raakte zaterdag binnen een kwartier uitverkocht. Vervolgens werd besloten tot het extra concert, meldde organisator Mojo. De kaartjes voor het tweede concert raakten eveneens snel uitverkocht.
Madonna's 'Re-Invention Tour' begon maandagavond in Los Angeles, waar ze haar eerste drie shows gaf. Daarna volgen steden als Las Vegas, New York, Londen en Parijs, en dus ook Arnhem. In 1990 trad Madonna voor het laatst in Nederland op tijdens haar 'Blond Ambition Tour' in De Kuip in Rotterdam.
De fans laten zich niet weerhouden door de gepeperde prijzen van de kaartjes. Van de vijftig concerten die op Madonna's website staan geafficheerd, zijn er al veertig uitverkocht. In Nederland betaalden ongeveer 60.000 fans bedragen van 77 euro voor een staanplaats op het veld. De duurste zitplaatsen kosten in Gelredome 86 euro.
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.quote:Want daar krijg je een gevoel van macht van..? Je kunt je jaloezie niet onder controle houden? Beetje zielig, zeker als jouw stuntbod gewoon lekker verwijderd wordt..
Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat die mensen die allemaal extra tickets hebben gekocht om ze daarna voor veel te verkopen ze niet kwijt raken. Als je een beetje fan bent verkoop je ze gewoon voor het bedrag wat jezelf betaald hebt.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.
Heb het niet op oplichters die over andermans rug geld willen verdienen.
Schijnbaar heb jij daar minder problemen mee. Beetje vreemd, als Madonna fan zijnde....
Prachtige redenatie.. Madonnafans horen daar problemen mee te hebben? Nu ja, dan klopt het inderdaad dat ik geen Madonnafan ben en dat ik er geen probleem mee heb.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.
Heb het niet op oplichters die over andermans rug geld willen verdienen.
Schijnbaar heb jij daar minder problemen mee. Beetje vreemd, als Madonna fan zijnde....
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:28 schreef fris het volgende:
ik heb 6 kaartjes teveel en ik ben geen fan
dus ik ben om half 5 opgestaan en in die rij gaan liggen puur voor het geld...
wat ben ik toch een eikel he!?
Zeker leuk voor jou. Ik snap het gezeur van sommige users ook niet over het aantal kaarten wat je mag kopen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:54 schreef dolfg het volgende:
Ik ben zeker fan en in het gelukkige bezit van 24 ICON kaarten.
En daar zijn heel veel vrienden, vriendinnen en familieleden van mij (waaronder mijn dochter van 11) heel heel heel erg blij mee!![]()
ik ben het er helemaal niet mee eens.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat die mensen die allemaal extra tickets hebben gekocht om ze daarna voor veel te verkopen ze niet kwijt raken. Als je een beetje fan bent verkoop je ze gewoon voor het bedrag wat jezelf betaald hebt.
Als je dat niet doet, ook al ben je fan, vindt ik je echt in- en in triest.
Yep. Bovendien waren dit fanclubkaarten, dus die komen sowieso niet in de verkoop. Het is in ieder geval niet nadelig voor iemand die 5 uur in de rij heeft gelegen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeker leuk voor jou. Ik snap het gezeur van sommige users ook niet over het aantal kaarten wat je mag kopen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ik vind die VIP kaarten één gorte sof. Een poster en een pasje en 400 dollar teveel betaald voor een eerste rangskaartje. Het enige voordeel wat je hebt is in feite de mogelijkheid om in alle rust een kaartje voor de eerste 20 rijen te bestellen...quote:Op maandag 31 mei 2004 11:02 schreef Hennie het volgende:
Ik heb ook nog kaarten gescoord voor de 9e. Op m'n dooie gemak..
En ik heb dus die. VIP
. kaart voor Londen! [afbeelding].
Alles van Madonna had altijd veel meer kunnen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind die VIP kaarten één gorte sof. Een poster en een pasje en 400 dollar teveel betaald voor een eerste rangskaartje. Het enige voordeel wat je hebt is in feite de mogelijkheid om in alle rust een kaartje voor de eerste 20 rijen te bestellen...Ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken, maar goed. IK ga niet zeuren, want ik ga ook naar Londen en Arnhem! YAY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |