Gewoon eentje uit H kicken die er toch nooit hier is..quote:Op zondag 28 november 2004 01:39 schreef Manias het volgende:
k wil tog mijne er ook es in
TS OP telt niet meequote:Op zondag 28 november 2004 01:44 schreef Manias het volgende:
doe datOw jeejsjoerd is thuis!
trouwens sepo was tog niet een sepo maar thipo?
Uhm ja.. geen flauw idee. Gaandeweg leer je die dingen wel van via viaquote:Op zondag 28 november 2004 01:45 schreef Manias het volgende:
wie BEDENKT die onzin
Ow?quote:Op zondag 28 november 2004 01:47 schreef Manias het volgende:
sught de rijpe negerinnen en hete meiden zijn weer bezigEN NOOIT ES EEN GAYLIJN
En niet een niet twee maar DRIE ZENDERS vol rijpe negerinnen n hete meiden op springen! Jawel!quote:Op zondag 28 november 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow?![]()
OMG.. en begint er bij jou wat te kriebelen???quote:Op zondag 28 november 2004 01:49 schreef Manias het volgende:
[..]
En niet een niet twee maar DRIE ZENDERS vol rijpe negerinnen n hete meiden op springen! Jawel!
*Hard staar* hmm neequote:Op zondag 28 november 2004 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OMG.. en begint er bij jou wat te kriebelen???![]()
Trouwens kylie op mtv.quote:Op zondag 28 november 2004 01:51 schreef Manias het volgende:
[..]
*Hard staar* hmm neeNog altijd niet
Bij jou dan???
Het heeft wel een hoog meezing gehalte ja tijdens..quote:Op zondag 28 november 2004 01:55 schreef Remix het volgende:
*blêr* And aaaaaaaaaaaaaaaaaaI believe in youuuuuuuuu
Van Kylie? "In Your Eyes" is hoekig maar qua kleur wel hetzelfde.. "I Believe In You" is qua videoclip een dromerige versie van "In Your Eyes"-videoclip.quote:Op zondag 28 november 2004 01:58 schreef Remix het volgende:
Kewl gemaakt jah, Het doet me denken aan een andere clip maar ik kan er niet op komen welke dan... maar wat wil je om 2:00Anyone?
Stond in : Madonna's Re-Invention Tour na babbelen topicquote:24-10-2004 RIT DVD GOT EXTRAS!
Posted by: Hamad
Finally more news came in today regarding the upcoming Re-Invention Tour dvd release. Unlike the Drowned World tour, this dvd will be packed with extras such as the videos featured during the show [including The Beast Within] and some rehearsal clips which were shot during her Lisbon visit last month. At this point the dvd is set to be released sometime between February and March, although no date is confirmed yet.
Someone close to Madonna's management has shared this news with us. You can choose to believe it or not but we are standing firm with this news. Enjoy!
Mijn prototype hunk is Ryan Phillipe, maar laat Justin nou best wat weg hebben van Ryanquote:Op zondag 28 november 2004 02:05 schreef Manias het volgende:
justin = het prototype van mijn type denk ik
Tweede en laatste is wel smakelijkquote:Op zondag 28 november 2004 02:06 schreef Remix het volgende:
Die tweede foto is perfect!
*opslaan als...*
Doet me wel verlangen naar een fitness thoquote:Op zondag 28 november 2004 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tweede en laatste is wel smakelijk![]()
Ryan Phillipe is ook mijn prototype van een liev blondjequote:Op zondag 28 november 2004 02:08 schreef Remix het volgende:
[..]
Mijn prototype hunk is Ryan Phillipe, maar laat Justin nou best wat weg hebben van Ryan
Zo lang nogquote:Op zondag 28 november 2004 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Stond in : Madonna's Re-Invention Tour na babbelen topic
Feb en maart, Jeetje wat lang.. Ik wil haar concert nog een keer herbeleven hoor..
Boven zijn knoop... zie ik daar nou wat ik denk te zien?quote:
Neem maar van mij aan. Als je "La Mala Educacion" hebt gezien... GAEL is stouterquote:Op zondag 28 november 2004 02:13 schreef Remix het volgende:
[afbeelding]
Oh la laMaar 'stouter' dan Ryan? Zou het? Ryan in Cruel Intentions doet erg zijn best om stout te zijn hoor...
Lichaamshaar?quote:Op zondag 28 november 2004 02:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Boven zijn knoop... zie ik daar nou wat ik denk te zien?
quote:Op zondag 28 november 2004 02:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Boven zijn knoop... zie ik daar nou wat ik denk te zien?
"La Mala Educacion"? *noteer*quote:Op zondag 28 november 2004 02:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan. Als je "La Mala Educacion" hebt gezien... GAEL is stouter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |