quote:Op zondag 28 november 2004 21:14 schreef MirSus het volgende:
[..]
als dat als gevolg heeft dat Joyce weer meer pit gaat krijgen, mag 'ie van mij z'n best gaan doen!
waar wil je ze dan hebben... in een bordeel?quote:Op zondag 28 november 2004 23:43 schreef haagse_elfje het volgende:
De gezusters couwenbergh mogen ook wel blijven, als ze maar niet weer in een huis gaan wonen.
No no no dat ook niet ieder een apart huis....quote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
waar wil je ze dan hebben... in een bordeel?
Victor mag wegblijven...
Daphne had gewoon langer moeten gastrollen .....
Schop Joyce, de ouwe nutteloze galbak, er toch uit! Maak van haar een zoutzuil. Kan ze het glazen huis overeind houden. Heeft ze een functie.quote:Op zondag 28 november 2004 23:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie het toch al joyce weer bij der zus intrekken....
ik hoop wel inderdaad dat joyce weer een lekkere bitch word en Marnix een schop voor zijn klote gaat geven en dag zegt dag Marnix![]()
Dan had DOK (De Ouwe Knar) haar weggejaagd. Marnix keek al tussen haar joekels en Daphne voelde zich al mateloos tot Marnix' broek aangetrokken.quote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef haagse_elfje het volgende:
daphne moest inderdaad langer blijven.....
nee jij mag ze in huis nemen ik heb aan marjolein wel genoeg maar ik wil ze wel soms komen bezoeken om hallo te zeggen, voor de rest mag je met Iris en Lizzy doen wat jij wil!quote:Op maandag 29 november 2004 00:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Haagse_Hopje: krijg ik een bezoekregeling met Lizzy en Iris? Wil je daarmee zeggen dat jij die twee ook regelmatig wilt amuseren?
quote:Op maandag 29 november 2004 02:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan had DOK (De Ouwe Knar) haar weggejaagd. Marnix keek al tussen haar joekels en Daphne voelde zich al mateloos tot Marnix' broek aangetrokken.
als hij het is zou ik het wel gaaf vinden want hij is wel leuk, ik denk toch dat het wishfull thinking is.....quote:Op maandag 29 november 2004 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/components/reizen/yorintravel_2004_2005/youre_in_charge/11_november/28/images/bordeaux_home_186x138.jpg]afbeelding][afbeelding][/url]
Is dit Kyra's Romeo?
quote:Op maandag 29 november 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
Sven zwaait terug naar Wup en de rest
Ik mis jullie ook
Mooie plaatjesquote:Op maandag 29 november 2004 14:14 schreef Wup het volgende:
achterstallig onderhoud,
2 gastrollen
Sandy Kandau als Nathalie
ze mag terug komen, in deze of een andere rol, maakt mij niet uit
ik was meteen fan van haar, helaas heeft ze daarna eigenlijk niks meer mogen doen
behalve Joost voederen....
[afbeelding]
Danny de Kok als Brian de Koning
och, hij stond leuk met een pistool te zwaaien verder heeft hij geen indruk op me gemaakt...
beetje badguy-smoelen trekken
ik had meer van hem verwacht....
[afbeelding]
wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef pberends het volgende:
Komt Hilly trouwens nog terug, je zou toch verwachten dat Iris en Niels bij het proces tegen hem aanwezig moeten zijn?
ze zijn nu zo bezig met verhaallijntjes in het niets te laten verdwijnen, of vooral niet al te veel uit te breiden dus die traditie kunnen ze nu niet zomaar gaan breken hè door Hillard terug te laten komenquote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef pberends het volgende:
Komt Hilly trouwens nog terug, je zou toch verwachten dat Iris en Niels bij het proces tegen hem aanwezig moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |