quote:Op maandag 29 november 2004 17:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De AIVD kijkt met u mee...
quote:Op maandag 29 november 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
En straks zien we hoe Iris Niels onder de kloten schopt! Jawel! Ze is 't zat met die Belg.
Dan kan hij zijn pilletjes ongestoord slikken.quote:Op maandag 29 november 2004 18:53 schreef Airelle het volgende:.
Staat me wel vaag iets van bij ja.... Hing dat niet recht tegenover die tuindeuren????quote:Op maandag 29 november 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
Herinneren jullie je dat schilderij van die ouwe knar [Couwenberg Sr. Sr. Sr.??] in huize Couwenberg?
Was vandaag bij de notaris en daar hing gewoon [praktisch] hetzelfde afzichtelijke ding!!!!!!
Ja, de foto van DOK (De Ouwe Knar) stond op de schoorsteenmantel. Je weet wel, toen Wouter op Bonaire zijn moordwerk niet goed deed.quote:Op maandag 29 november 2004 19:22 schreef soapie het volgende:
Staat me wel vaag iets van bij ja.... Hing dat niet recht tegenover die tuindeuren????
Ja vast..... om Ulft/Amsterdam te verlaten!quote:Op maandag 29 november 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Bestaan er dan mannen in Nederland die geld aan Tara willen uitgeven??
Eerst ff vakantie vieren en danquote:Op maandag 29 november 2004 20:02 schreef Airelle het volgende:
Tara die enthausiast reargeert??
Dat sowieso, want dan wordt Teun met drugs gepakt en kan Tara lekker met Ilyas rabbelen. Tot dat Elif er achter komt en Tara de gehele Turkse gemeenschap achter zich aan krijgt.......quote:Op maandag 29 november 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
Eerst ff vakantie vieren en danTonnie!!!
Het was cherry coke.quote:Op maandag 29 november 2004 20:51 schreef Luuksor het volgende:
Toevallig iemand foutje ook opgevallen?! Kleintje hoor, maar vond em wel grappig.. Tara vroeg Ilyas of ie cola wilde, hij zei ja, en zag em later aan een doorzichtig (wijn/7up) goedje snuffelen..
Het was sowieso een foute aflevering... Ik heb welgeteld één keer gelachen... om Shirina, of all people.quote:Op maandag 29 november 2004 20:51 schreef Luuksor het volgende:
Toevallig iemand foutje ook opgevallen?! Kleintje hoor, maar vond em wel grappig.. Tara vroeg Ilyas of ie cola wilde, hij zei ja, en zag em later aan een doorzichtig (wijn/7up) goedje snuffelen..
hier nog één...quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Het was sowieso een foute aflevering... Ik heb welgeteld één keer gelachen... om Shirina, of all people.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was sowieso een foute aflevering... Ik heb welgeteld één keer gelachen... om Shirina, of all people.
kan haar gene ongelijk geven als die kneus er elke keer in trapt....quote:Op maandag 29 november 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Eerst ff vakantie vieren en danTonnie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |